Bol.com heeft trouwens ook zo'n virtueel assistent
Billie zegt:Welkom bij de virtuele assistent van bol.com. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
U zegt:bestellen
Billie zegt:Heeft u een vraag over de aflevering van uw bestelling?
U zegt:ja
Billie zegt:Om wat voor product gaat het?
U zegt:kroketten
Billie zegt:Dat begreep ik niet. Geef anders een product groep aan. Gaat het bijvoorbeeld om een boek, muziek, game, speelgoed, computer of elektronica?
Om wat voor product gaat het?
U zegt:frikandellen
Billie zegt:Ik ben het even kwijt. Geef anders een product groep aan. Gaat het bijvoorbeeld om een boek, muziek, game, speelgoed, computer of elektronica?
Ik probeer u te begrijpen. Om wat voor product gaat het?
U zegt:1 patat speciaal
Billie zegt:Ik ben het even kwijt. Geef anders een product groep aan. Gaat het bijvoorbeeld om een boek, muziek, game, speelgoed, computer of elektronica?
Wilt u daarom contact opnemen met de klantenservice?
U zegt:nee
Billie zegt:Ok, dan ga ik gewoon weer verder. Ik ga verder waar ik gebleven was.. Om wat voor product gaat het?
U zegt:dat heb ik toch gezegd
Billie zegt:Ik heb u niet begrepen. Geef anders een product groep aan. Gaat het bijvoorbeeld om een boek, muziek, game, speelgoed, computer of elektronica?
U zegt:om patat speciaal
Billie zegt:Ik heb u niet begrepen. Geef anders een product groep aan. Gaat het bijvoorbeeld om een boek, muziek, game, speelgoed, computer of elektronica?
Oef. Om wat voor product gaat het?
U zegt:zucht
Billie zegt:Dat begreep ik niet. Geef anders een product groep aan. Gaat het bijvoorbeeld om een boek, muziek, game, speelgoed, computer of elektronica?
Ik pak de draad weer even op.. Om wat voor product gaat het?
U zegt:patat speciaal dus
U zegt:hoe vaak moet ik het nog zeggen?
Billie zegt:De levertijd verschilt per productsoort. Geef anders een product groep aan. Gaat het bijvoorbeeld om een boek, muziek, game, speelgoed, computer of elektronica?
U zegt:nou nog 1 keer dan patat speciaal
U zegt:laat maar zitten ik ga wel naar een andere snackbar
U zegt:laat maar zeg ik toch
Billie zegt:Sorry, dat snapte ik even niet. Geef anders een product groep aan. Gaat het bijvoorbeeld om een boek, muziek, game, speelgoed, computer of elektronica?
U zegt:daag
Ehm, we waren volgens mij hier gebleven.. Om wat voor product gaat het?
U zegt:zucht
Billie zegt:Sorry, dat snapte ik even niet. Geef anders een product groep aan. Gaat het bijvoorbeeld om een boek, muziek, game, speelgoed, computer of elektronica?
bol.com schrijft een bericht...
Bijv. Wat moet ik doen met een beschadigd artikel?