Ow, dat vergeet ik niet hoor. Tenzij ik mijzelf in gezelschap van overwegend Limburgers bevindquote:Op woensdag 15 september 2010 12:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Iets dat je niet van plan ben kan je niet vergeten, bedoelde ABN spreken
waarom moet hij mij sprekenquote:Op woensdag 15 september 2010 12:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Iets dat je niet van plan ben kan je niet vergeten, bedoelde ABN spreken
Omdat ik de WIFI niet opkom onder Linuxquote:
quote:
en dan kan je niet telebankieren ofzoquote:Op woensdag 15 september 2010 12:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ik de WIFI niet opkom onder Linux.
Dat kan ik sowieso niet, ik heb mijn random reader niet bij.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dan kan je niet telebankieren ofzo
En en en en en mij danquote:
ga naar ING en regel dat soort verhalen online en via je mobieltje.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan ik sowieso niet, ik heb mijn random reader niet bij.
Nietes, ik was even verdwenen naar achter de schermenquote:
voor dat jij ging inpakken en vergaderenquote:
Via mijn mobieltje? Die's gekquote:Op woensdag 15 september 2010 13:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ga naar ING en regel dat soort verhalen online en via je mobieltje.
Voor donaties kun je storten op 5811630
mooie vrouw met lang donker haarquote:Op woensdag 15 september 2010 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
JB:
Ik haal m dadelijk weg btw
Goed zo!quote:
Ken je meteen mijn motivatiequote:Op woensdag 15 september 2010 13:11 schreef wel.o.k het volgende:
soms is MPG-en de moeite waard![]()
[..]
mooie vrouw met lang donker haar
Houdoequote:Op woensdag 15 september 2010 13:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Goed zo!
Ik ga naar Breda
houdoe KGquote:Op woensdag 15 september 2010 13:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Goed zo!
Ik ga naar Breda
Pandaquote:Op woensdag 15 september 2010 13:20 schreef Panda72 het volgende:
hellow![]()
ik kreeg een mail of ik wilde stemmen voor de televizierringGa ik naar de website zie ik de volgende reactie staan van kung fu panda.
(zie link)
Dat ben ik dus niet want ik vind Chantal Janzen zum kotsen
http://www.televizier.nl/(...)g/list_messages/9383
pandaquote:Op woensdag 15 september 2010 13:20 schreef Panda72 het volgende:
hellow![]()
ik kreeg een mail of ik wilde stemmen voor de televizierringGa ik naar de website zie ik de volgende reactie staan van kung fu panda.
(zie link)
Veel mooie vrouwen hier in KSC tegenwoordig jaquote:Op woensdag 15 september 2010 13:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pandanog zo een mooie vrouw met lang donker haar
quote:Op woensdag 15 september 2010 13:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pandanog zo een mooie vrouw met lang donker haar
pandaquote:Op woensdag 15 september 2010 13:20 schreef Panda72 het volgende:
hellow![]()
(zie link)
en weinig blondjes, LovelyLady is ook donkerharigquote:Op woensdag 15 september 2010 13:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Veel mooie vrouwen hier in KSC tegenwoordig ja![]()
![]()
.
Niet nodig, wok heeft gelijk.quote:
hoe weet jij datquote:Op woensdag 15 september 2010 13:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en weinig blondjes, LovelyLady is ook donkerharig
quote:
en Fha ookquote:Op woensdag 15 september 2010 13:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en weinig blondjes, LovelyLady is ook donkerharig
Er zijn ook blonde vrouwen met bruine ogen hoor.quote:
Haha..Hij zei "oef"quote:Op woensdag 15 september 2010 13:31 schreef Panda72 het volgende:
Bol.com heeft trouwens ook zo'n virtueel assistent
Billie zegt:Welkom bij de virtuele assistent van bol.com. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
U zegt:bestellen
Billie zegt:Heeft u een vraag over de aflevering van uw bestelling?
U zegt:ja
Billie zegt:Om wat voor product gaat het?
U zegt:kroketten
Billie zegt:Dat begreep ik niet. Geef anders een product groep aan. Gaat het bijvoorbeeld om een boek, muziek, game, speelgoed, computer of elektronica?
Om wat voor product gaat het?
U zegt:frikandellen
Billie zegt:Ik ben het even kwijt. Geef anders een product groep aan. Gaat het bijvoorbeeld om een boek, muziek, game, speelgoed, computer of elektronica?
Ik probeer u te begrijpen. Om wat voor product gaat het?
U zegt:1 patat speciaal
Billie zegt:Ik ben het even kwijt. Geef anders een product groep aan. Gaat het bijvoorbeeld om een boek, muziek, game, speelgoed, computer of elektronica?
Wilt u daarom contact opnemen met de klantenservice?
U zegt:nee
Billie zegt:Ok, dan ga ik gewoon weer verder. Ik ga verder waar ik gebleven was.. Om wat voor product gaat het?
U zegt:dat heb ik toch gezegd
Billie zegt:Ik heb u niet begrepen. Geef anders een product groep aan. Gaat het bijvoorbeeld om een boek, muziek, game, speelgoed, computer of elektronica?
U zegt:om patat speciaal
Billie zegt:Ik heb u niet begrepen. Geef anders een product groep aan. Gaat het bijvoorbeeld om een boek, muziek, game, speelgoed, computer of elektronica?
Oef. Om wat voor product gaat het?
U zegt:zucht
Billie zegt:Dat begreep ik niet. Geef anders een product groep aan. Gaat het bijvoorbeeld om een boek, muziek, game, speelgoed, computer of elektronica?
Ik pak de draad weer even op.. Om wat voor product gaat het?
U zegt:patat speciaal dus
U zegt:hoe vaak moet ik het nog zeggen?
Billie zegt:De levertijd verschilt per productsoort. Geef anders een product groep aan. Gaat het bijvoorbeeld om een boek, muziek, game, speelgoed, computer of elektronica?
U zegt:nou nog 1 keer dan patat speciaal
U zegt:laat maar zitten ik ga wel naar een andere snackbar
U zegt:laat maar zeg ik toch
Billie zegt:Sorry, dat snapte ik even niet. Geef anders een product groep aan. Gaat het bijvoorbeeld om een boek, muziek, game, speelgoed, computer of elektronica?
U zegt:daag
Ehm, we waren volgens mij hier gebleven.. Om wat voor product gaat het?
U zegt:zucht
Billie zegt:Sorry, dat snapte ik even niet. Geef anders een product groep aan. Gaat het bijvoorbeeld om een boek, muziek, game, speelgoed, computer of elektronica?
bol.com schrijft een bericht...
Bijv. Wat moet ik doen met een beschadigd artikel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |