Nee.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat er een laptop mee gaat?
Wat verstandig!quote:Op donderdag 16 september 2010 18:14 schreef Fha het volgende:
Nou ik stond op het punt jamaar toen ging ik maar even naar de wc om daar te springen
![]()
Ja, voor omdat meneer Taart niet zonder denkt te kunnenquote:
Zelfs IK heb nog nooit een laptop meegenomen op verkansiequote:Op donderdag 16 september 2010 18:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, voor omdat meneer Taart niet zonder denkt te kunnen
Zo echt heh?! Ik baal dat ik niet meer in therapie ben want dan had ik echt een staande ovatie gekregenquote:
???quote:Op donderdag 16 september 2010 18:20 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik zie mijn naam endas een goed teken!
Hij neemt ook zijn Iphone meequote:Op donderdag 16 september 2010 18:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Zelfs IK heb nog nooit een laptop meegenomen op verkansie!
quote:Op donderdag 16 september 2010 18:20 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik zie mijn naam endas een goed teken!
Jij bent echt de bestequote:Op donderdag 16 september 2010 18:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Zo echt heh?! Ik baal dat ik niet meer in therapie ben want dan had ik echt een staande ovatie gekregen![]()
ik was zelf ook verbaasd hoor. en toen we vrij waren hebben we alsnog tegen elkaar lopen zeiken over hoe ontzettend *pieeeep* het was vandaag haha
waar ga je heen op vakantie?quote:Op donderdag 16 september 2010 18:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij neemt ook zijn Iphone mee
oew leuk daar ben er paar jaar terug nog geweestquote:
Nee jij!quote:
ik ga nooit zonderquote:Op donderdag 16 september 2010 18:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Zelfs IK heb nog nooit een laptop meegenomen op verkansie!
Ik ookquote:Op donderdag 16 september 2010 18:27 schreef Giertje het volgende:
oew leuk daar ben er paar jaar terug nog geweest
Dat mag sowiesoquote:
wokquote:
Waarom? Issie zo'n nerd? Of denkt ie dat ie Belangrijk is?quote:Op donderdag 16 september 2010 18:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij neemt ook zijn Iphone mee
oow okee danquote:Op donderdag 16 september 2010 18:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook![]()
[..]
Dat mag sowieso
Op mijn niet-fok-werkquote:Op donderdag 16 september 2010 18:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nienke![]()
waar was je nou vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |