Klopt...toch verdient hij een kans in het Nederlands elftal...quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:30 schreef Type-R het volgende:
Die Drenthe is niet echte de slimste speler
Dat inzoomen op zijn hoofd blijft masterquote:
Girl, You'll Be a Woman Soonquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:00 schreef baggerbaas het volgende:
Iemand een idee hoe dat nummer heet waar Danny Vera mee opende?
Girl, You'll Be A Woman Soon.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:00 schreef baggerbaas het volgende:
Iemand een idee hoe dat nummer heet waar Danny Vera mee opende?
We gaan zeiken omdat we wel de kwaliteiten hebben om EN goed, en MOOI te spelen. En met mooi bedoel ik gewoon een hoge balsnelheid, goed positiespel en wisselingen, en altijd de drang naar voren.quote:Op zaterdag 11 september 2010 03:15 schreef j0rdiiii het volgende:
Leuke aflevering, helemaal met Johan eens; Nederland moet resultaat EN schoonheidsprijs anders gaat iedereen zeiken
Stierenschijt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 05:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
We gaan zeiken omdat we wel de kwaliteiten hebben om EN goed, en MOOI te spelen. En met mooi bedoel ik gewoon een hoge balsnelheid, goed positiespel en wisselingen, en altijd de drang naar voren.
Dat is geen onredelijke 'eis' trouwens, want GOED voetbal IS MOOI voetbal.
Ik heb het niet over het WK, maar gewoon over het algemeen. Daarnaast zie je mij nergens zeggen dat er iets mis is met de bal de tribune inrossen wanneer dat nodig is. Dat heeft helemaal NIKS te maken met waar we het nu over hebben, en daar zul je weinig mensen over horen klagen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 07:09 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Stierenschijt.
GOED voetbal is ook als het er om gaat de bal een gigantische zeperd het stadion uit geven. Of op het juiste moment de tegenstander neerhalen. Overigens ben ik het wel met je eens dat ´we´ mooier hadden kunnen spelen en daar ook de kwaliteiten voor hadden gedurende het toernooi, op een enkele wedstrijd en zeker tegen Spanje na.
Maaruh, gaan we het nou echt weer over het WK hebben? Pff.....
Helemaal mee eensquote:
yesssquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:39 schreef planethugo het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Ligt er puur aan of er veel boeiends/grappigs inzit. Soms 0, soms 1, maar dat kunnen er ook 3 worden.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:22 schreef planethugo het volgende:
om nu van elk fragment een nieuwsbericht te maken gaat toch wat ver
Ah joh.. die kleine tering aap.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:52 schreef pberends het volgende:
De grootste bazenopmerking kwam weer van Van der Gijp gisteren: "Die waren drie jaar geleden blij met een gouden tand, die hebben nou al een gouden credit card"
quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ah joh.. die kleine tering aap.
Nee, maar Derksen heeft al geen recht van spreken meer nadat hij jarenlang als sprekende marionet van Cruijff zijn "linkspoot columns" maakte en desondanks doet hij 20 jaar later nog steeds zijn mond open.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:55 schreef Adelante het volgende:
Heeft Johan nog recht van spreken na weer winst van Excelsior?
nederlandse journalistenquote:Op zaterdag 11 september 2010 07:09 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Stierenschijt.
GOED voetbal is ook als het er om gaat de bal een gigantische zeperd het stadion uit geven. Of op het juiste moment de tegenstander neerhalen. Overigens ben ik het wel met je eens dat ´we´ mooier hadden kunnen spelen en daar ook de kwaliteiten voor hadden gedurende het toernooi, op een enkele wedstrijd en zeker tegen Spanje na.
Maaruh, gaan we het nou echt weer over het WK hebben? Pff.....
Dat zou magistraal zijn, maar is dit niet een dom gerucht, of waar heb je dit vandaan?quote:Op zondag 12 september 2010 07:14 schreef TLC het volgende:
Hoorde ik het onlangs nog goed dat Hugo Borst wellicht van Studio Voetbal naar VI verhuist ?![]()
zou wel geweldig zijn samen met Johan en Rene aan tafel
Helemaal mee eens. Ach ja, sommige mensen verliezen liever van Rusland nadat ze Frankrijk en Italië hebben opgerold.quote:
Ik hoorde het op Radio 1quote:Op zondag 12 september 2010 16:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat zou magistraal zijn, maar is dit niet een dom gerucht, of waar heb je dit vandaan?
Onzin. In Nederland probeert bijna ieder team 'totaal-voetbal' te spelen en van eigen krachten uit te gaan. daarnaast zie je vaak gewoon dat jonge spelers de kans krijgen en het redelijk goed doen. Ten slotte hebben we de laatste jaren ook een vrij brede subtop, terwijl in landen als Italie en Spanje het al snel redelijk RUK is onder de bovenste 2-3 teams.quote:Op maandag 13 september 2010 16:46 schreef DrDentz het volgende:
Derksen heeft Excelsior niet onderschat, maar het niveau van de Eredivisie overschat. Als Excelsior niet degradeert hebben we definitief te maken met een Mickey Mouse league.
Clubs uit Oostenrijk, Griekenland en Portugal zijn inderdaad veel sterker dan de Nederlandsequote:Op maandag 13 september 2010 17:53 schreef HaagsPietje het volgende:
alsof nederland behalve Oranje uberhaupt nog wat voorstelt.......elke europese topclub lacht in zn vuistje als ze een nederlandse club loten en middenmoters uit oostenrijk griekenland of portugal rekenen zich tegenwoordig ook al rijk als ajax uit de koker komt....en terecht, blijkens de resultaten en uitschakelingen van de afgelopen jaren dus tja.....
vertel dat maar in Thessalonikiquote:Op maandag 13 september 2010 17:53 schreef HaagsPietje het volgende:
alsof nederland behalve Oranje uberhaupt nog wat voorstelt.......elke europese topclub lacht in zn vuistje als ze een nederlandse club loten en middenmoters uit oostenrijk griekenland of portugal rekenen zich tegenwoordig ook al rijk als ajax uit de koker komt....en terecht, blijkens de resultaten en uitschakelingen van de afgelopen jaren dus tja.....
Zucht.quote:Op maandag 13 september 2010 19:28 schreef msnk het volgende:
Iemand zei een paar dagen terug dat jakhals Erik er weer zou zijn
Ik zie het ja. Eindelijk gescoord bij Ajax 2 zeker, helemaal van slag die jongen.quote:Op maandag 13 september 2010 20:04 schreef Ronaldsen het volgende:
Het zal wel wat minder lollig worden nu Evander Sno mogelijk is overleden
Oei!quote:Op maandag 13 september 2010 20:23 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
http://twitter.com/basdezeeuw/status/24403240765
Evander Sno hartaanval
Wat denk jezelf ?quote:Op maandag 13 september 2010 20:29 schreef wolferl het volgende:
Ik hoop dat die Erik geen misselijke grappen begint te maken over Sno.
Spits ?quote:
Dat zei hij helemaal nietquote:Op maandag 13 september 2010 20:51 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
"Hutchinson deed het wel aardig als rechtsback..." vraag me af naar welke wedstrijd Gijp heeft gekeken
Ik heb wel eens gehoord dat Ojo ook de nodige problemen heeft gehad.quote:
Het woord rechtsback heb ik volgens mij Van der Gijp niet in de mond horen nemen.quote:
Jawel.. daaraan toevoegend dat hij eigenlijk wel op elke positie uit de voeten zou kunnen. Nou die Hutchinson is toch echt een pure middenvelder, niks meer of minderquote:Op maandag 13 september 2010 20:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het woord rechtsback heb ik volgens mij Van der Gijp niet in de mond horen nemen.
Die Ojo kwam in interviews ook best wel verkeerd op me over. Een zelfverzekerheid die meer naar narcisme en arrogantie neigde dan me lief was.quote:Op maandag 13 september 2010 20:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat Ojo ook de nodige problemen heeft gehad.
Logischquote:
Een '1' betekent dat die speler al eens speler van de week is geweest (en een 2, dat ie al 2x speler vd week is geweest, enz.)quote:Op maandag 13 september 2010 21:09 schreef Splutje het volgende:
Domme vraag maar ik vraag me echt al heel lang af wat dat cijfertje betekent bij de Gilette opstelling van de week
Hij zei dat hij op dit moment jupiler niveau was en dat klopt gewoon. Een probleemloos seizoen vindt ik ook te veel van het goede.quote:Op maandag 13 september 2010 21:09 schreef Merkie het volgende:
Wat doet Van der Gijp nou weer De Vrij bashen, die gozer is net 18 en heeft een compleet seizoen probleemloos in de basis gestaan bij Feyenoord.
Als je bij Gijp geen Xavi,Iniesta,Gerrard, Fabregas bent stel je niets voor.quote:Op maandag 13 september 2010 21:09 schreef Merkie het volgende:
Wat doet Van der Gijp nou weer De Vrij bashen, die gozer is net 18 en heeft een compleet seizoen probleemloos in de basis gestaan bij Feyenoord.
Dat is echt bullshit, er is geen enkele linksbuiten die De Vrij de baas was in de eredivisie. Verdedigend laat hij nauwelijks steekjes vallen en ondanks zijn wat houterige techniek brengt hij aanvallend ook zwaar nog wat toe. Hij is nauwelijks minder dan Fernandez.quote:Op maandag 13 september 2010 21:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij zei dat hij op dit moment jupiler niveau was en dat klopt gewoon. Een probleemloos seizoen vindt ik ook te veel van het goede.
Ik vond het ook wel wat overdreven. Volgens mij kreeg hij vorig seizoen zelfs nog complimenten in VI.quote:Op maandag 13 september 2010 21:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is echt bullshit, er is geen enkele linksbuiten die De Vrij de baas was in de eredivisie. Verdedigend laat hij nauwelijks steekjes vallen en ondanks zijn wat houterige techniek brengt hij aanvallend ook zwaar nog wat toe. Hij is nauwelijks minder dan Fernandez.
Maar goed, jij kijkt als Ajacied natuurlijk wekelijks de volle 90 minuten naar Feyenoord en weet er alles van...
Onzin is nu zelfs een van de betere. Had vorig seizoen in de Kuip 90 min. Suarez in de tang. Maakt uiteraard ook wat foutjes maar ja 18 jaar.quote:Op maandag 13 september 2010 21:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij zei dat hij op dit moment jupiler niveau was en dat klopt gewoon. Een probleemloos seizoen vindt ik ook te veel van het goede.
Ik kijk niet meer naar SV. Als je weet wie te gast is, dan kun je zelf de vragen en antwoorden wel bedenken.quote:
Inderdaad vreselijk zeg een kutpass idd maar Gijp probeert het altijd heel grappig te maken en kan spelers door zoiets al volledig afschrijven.quote:Op maandag 13 september 2010 21:20 schreef Merkie het volgende:
Ik vind dit wel meevallen, het leek erop alsof Schaken de diepte in zou lopen maar hij deed het niet, De Vrij dacht van wel, het was gewoon een misverstandje. Kan gebeuren. Bij elke wedstrijd zie je wel eens zo'n bal.
Aha, thanksquote:Op maandag 13 september 2010 21:13 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Een '1' betekent dat die speler al eens speler van de week is geweest (en een 2, dat ie al 2x speler vd week is geweest, enz.)
HEY BETER HOUD JE JE KANNES PAUPER BOER KUTquote:Op maandag 13 september 2010 21:30 schreef Evertjan het volgende:
mensen die helemaal van slag zijn als hum moeder een hoer is
Hou toch op manquote:Op maandag 13 september 2010 21:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Onzin is nu zelfs een van de betere. Had vorig seizoen in de Kuip 90 min. Suarez in de tang. Maakt uiteraard ook wat foutjes maar ja 18 jaar.
natuurlijk wel de supporters weten nu wat ze de volgende keer moeten doen om hem gek te krijgenquote:Op maandag 13 september 2010 21:32 schreef Drassss het volgende:
Derksen slaat weer helemaal de plank mis net met van Sichem... overdrijven is ook een vak.
Dan niet, ik zie die jongen nu al 1,5 seizoen iedere week 90 min. spelen en daarvan heeft hij hoogstens 3 kut wedstrijden gespeeld. Voor de rest doet die jongen het echt goed en is vrijwel nooit dol gedraaid door een linksbuiten.quote:
UEFAquote:Op maandag 13 september 2010 21:34 schreef j0rdiiii het volgende:
de FIFA komt even langs om het eten te testen
Daarom, ik vind het een schandalige vertoning van Derksen...quote:Op maandag 13 september 2010 21:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
natuurlijk wel de supporters weten nu wat ze de volgende keer moeten doen om hem gek te krijgen
Ik kijk naar UPC HD en heb geen haperingen.quote:Op maandag 13 september 2010 21:39 schreef Santello het volgende:
Kijkt iemand dit via UPC digitaal?
Ik begin weer de digitale haperingen te ontvangen, wil weten of het bij iedereen is
Gewoon een incompetente randdebiel van een scheidsrechter en de supporters hadden dit door.quote:Op maandag 13 september 2010 21:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
natuurlijk wel de supporters weten nu wat ze de volgende keer moeten doen om hem gek te krijgen
Hij heeft wel gelijk.quote:Op maandag 13 september 2010 21:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Die jakhals vind die oude helden vet mooi
Volgens mij willen ze leuk doen.quote:Op maandag 13 september 2010 21:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze gewoon al het nieuws brengen alleen is er niet genoeg tijd voor.
Is Jordania te gast?quote:Op maandag 13 september 2010 21:43 schreef Evertjan het volgende:
a daar is onze oost Europese maffia leider![]()
quote:Op maandag 13 september 2010 21:44 schreef DrDentz het volgende:
Wie is deze Mr. Nobody dat hij eventjes Cruijff de les leest
Nooit interessant wat die gasten van VI vertellen, beetje jammer dit gedoe altijd.quote:
Zolang ie niet over Twente begint, vind ik het best.quote:Op maandag 13 september 2010 21:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Jakhals is de beste na Hans man, hij is het nooit eens met Derksen en zegt nuttige dingen
Vaak twee keer in de eerste helft reclame, soms nog een derde keer later. Ik vind het wel meevallen allemaal.quote:Op maandag 13 september 2010 21:55 schreef Evertjan het volgende:
light het aan mij of hebben ze tegenwoordig minder reclame
Tijl is sowieso toch al afgeschreven, heb hem al tijden niet meer gezien.quote:Op maandag 13 september 2010 21:56 schreef Falco het volgende:
Tijl moeten ze inruilen voor Erik Dijkstra.
Hij deed het de vorige keer ook prima. Heeft tenminste wat te melden en in tegenstelling tot Tijl kan hij ook nog best grappig uit de hoek komen.quote:Op maandag 13 september 2010 21:59 schreef Drassss het volgende:
Jakhals deed het prima, had ik niet verwacht. Zeker dat ingaan op die non-argumenten van Derksen soms is weer een vernieuwing.
quote:Op maandag 13 september 2010 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Had Driessen nog een goeie grap aan het eind?
lekker snelquote:Op maandag 13 september 2010 22:21 schreef planethugo het volgende:
vind je? mmm, iemand die als tukker een rare opmerking maakte over een arnhems accent kan ik niet meer serieus nemen.. Dan heb je wel heel weinig zelfkennis.quote:Op maandag 13 september 2010 21:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Jakhals is de beste na Hans man, hij is het nooit eens met Derksen en zegt nuttige dingen
Tijl is zo'n beetje de grootste FAAL in de hele geschiedenis van dat programma, en dat is best knap wanneer die geschiedenis ook bestaat uit Kraay Sr. en Jr.quote:Op maandag 13 september 2010 22:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij deed het de vorige keer ook prima. Heeft tenminste wat te melden en in tegenstelling tot Tijl kan hij ook nog best grappig uit de hoek komen.
Bedankt!quote:Op maandag 13 september 2010 22:21 schreef planethugo het volgende:
Opslaan?quote:Op maandag 13 september 2010 22:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bedankt!
Maar hoe moet je dit afspelen? want heb er gewoon op geklikt, nu gebeurt er niks (na 10 minuten)
quote:Op maandag 13 september 2010 22:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bedankt!
Maar hoe moet je dit afspelen? want heb er gewoon op geklikt, nu gebeurt er niks (na 10 minuten)
quote:Op maandag 13 september 2010 22:21 schreef planethugo het volgende:
Ik dacht dat het juist een grap van hem was? Dat 'Vind ik niet grappig'? Aangezien hij daarna zo in de lach schootquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:11 schreef BechirPSV het volgende:
En Gijpie kan egt slecht tegen kritiek:p
Precies, geweldige timing ook xDquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:17 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het juist een grap van hem was? Dat 'Vind ik niet grappig'? Aangezien hij daarna zo in de lach schoot
Ja, maar je zag hem eerst kijken, zovan, dit vind ik niet leuk. Je kent Rene, die s=begint altijd keihard te lachen als ie iets grappig vind. Maar dit vond ie niet grappig, maar om zn imago van who cares?! te bevestigen maakte die een grap, maar dit vond ie serieus niet leukquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:17 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het juist een grap van hem was? Dat 'Vind ik niet grappig'? Aangezien hij daarna zo in de lach schoot
Als ie daar in he publiek gaat zitten moet je eigenlijk je hand op hem leggen en zeggen Hansie, Hansie doe nou rustig manquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:59 schreef marcodej het volgende:
Gewoon al bij de opkomst zuigen bij de scheidsrechter.
Ik denk dat hij de grap al zag aankomen en er daarom al rekening mee hield, om vervolgens die grap te kunnen maken, ivm de kritiek die hij een tijdje geleden kreeg over zijn homo-grapquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:30 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Ja, maar je zag hem eerst kijken, zovan, dit vind ik niet leuk. Je kent Rene, die s=begint altijd keihard te lachen als ie iets grappig vind. Maar dit vond ie niet grappig, maar om zn imago van who cares?! te bevestigen maakte die een grap, maar dit vond ie serieus niet leuk
Oja dat zekerquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vond hem erg leuk in ieder geval.
Nee, die aarslikkerij van Hansie was lekker objectiefquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als die jakhals een aanwinst is, dan is elke clubman zonder gevoel voor objectiviteit en een kinderlijke mening gevormd door een club bril een aanwinst.
Laat toch gaan Hansie, is toch lekker joh.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als ie daar in he publiek gaat zitten moet je eigenlijk je hand op hem leggen en zeggen Hansie, Hansie doe nou rustig man
idd. hij doet het iig stukken beter dan de andere gasten die ze geprobeerd hebben. Hij mag wat mij betreft roeleren met Johan Boskampquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, die aarslikkerij van Hansie was lekker objectief
Jakhals Eric is gewoon een Twente fan. Niets mis mee. Mag hij zijn natuurlijk. Over alle andere zaken heeft hij ook gewoon een normale mening, dus ik begrijp niet waarom hij dan niet langer 'objectief' zou zijn...!?
Och, Schelvis vind ik ook niet vervelend.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:21 schreef Friesz het volgende:
Ja maar vrijdag zit die Schelvis er al weer.
Die vond ik een beetje overkomen als een lompe boer, maar goed, nog steeds beter dan Tijl natuurlijkquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:20 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd. hij doet het iig stukken beter dan de andere gasten die ze geprobeerd hebben. Hij mag wat mij betreft roeleren met Johan Boskamp
Juist! Maar volgens mij zijn wij de enigste die dat vindenquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:20 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd. hij doet het iig stukken beter dan de andere gasten die ze geprobeerd hebben. Hij mag wat mij betreft roeleren met Johan Boskamp
quote:
Zeg ik dat of vind jij het normaal nutteloze zaken toe te voegen en aan mijn mening toe te schrijven?quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, die aarslikkerij van Hansie was lekker objectief
Omdat het niks toevoegt om te horen dat een 2-1 winst voor Twente realistisch is, bovendien schiet hij in de stress als het woordje Twente valt en voegt hij voetbal technisch gezien NIKS toe.quote:Jakhals Eric is gewoon een Twente fan. Niets mis mee. Mag hij zijn natuurlijk. Over alle andere zaken heeft hij ook gewoon een normale mening, dus ik begrijp niet waarom hij dan niet langer 'objectief' zou zijn...!?
Ik heb 'm liever dan die nationale zoutzak die vrijdag weer aan schuift, oftewel Emile Schelvis of hoe heet die knakker.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Omdat het niks toevoegt om te horen dat een 2-1 winst voor Twente realistisch is, bovendien schiet hij in de stress als het woordje Twente valt en voegt hij voetbal technisch gezien NIKS toe.
Ah, het welbekende ik-heb-hem-liever-dan argument, sterk!quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb 'm liever dan die nationale zoutzak die vrijdag weer aan schuift, oftewel Emile Schelvis of hoe heet die knakker.
Schelvis weer vrijdag?! Nah dan kijk ik die weer nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb 'm liever dan die nationale zoutzak die vrijdag weer aan schuift, oftewel Emile Schelvis of hoe heet die knakker.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ah, het welbekende ik-heb-hem-liever-dan argument, sterk!
Die mafkees moet idd opzouten! Saaie piet.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Schelvis weer vrijdag?! Nah dan kijk ik die weer niet
Dat Italia-vestje kwam wel heel ruig over, onder zijn standaard hockey-hoofd.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Die mafkees moet idd opzouten! Saaie piet.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:16 schreef Stirner het volgende:
[..]
Dat Italia-vestje kwam wel heel ruig over, onder zijn standaard hockey-hoofd.
Zo onrealistisch was die 2-1 niet.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Omdat het niks toevoegt om te horen dat een 2-1 winst voor Twente realistisch is, bovendien schiet hij in de stress als het woordje Twente valt en voegt hij voetbal technisch gezien NIKS toe.
Jakhals is het nooit eens met Johan, zo iemand moeten we hebbenquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:17 schreef Outlined het volgende:
vinden jullie die jakhalzen iets toevoegen? ben er niet van onder de indruk tot nu toe
? Goede vrije trap van Janssen.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:29 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Sneijdertje, kleine teringaap?
Kan Sneijder nog wat van leren.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:39 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
? Goede vrije trap van Janssen.
Als Sneijder 10cm groter was ging die bal er niet in.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:39 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
? Goede vrije trap van Janssen.
Als Sneijder 10cm groter was mocht hij niet meer in de ballenbak...quote:Op woensdag 15 september 2010 13:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Als Sneijder 10cm groter was ging die bal er niet in.
Dat valt wel mee, was inderdaad een goede vrije trap.quote:
Ja en als de keeper 10 cm langer was ook niet, of als het doel 5cm kleiner was, of als er net iemand een scheet liet.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Als Sneijder 10cm groter was ging die bal er niet in.
Toen Sneijder die vrije trap ging nemen van 30 meter afstand zei ik al: "Kijk hoe hij hem over gaat schieten".quote:Op woensdag 15 september 2010 13:57 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, was inderdaad een goede vrije trap.
Dat heeft hij natuurlijk zijn hele carrière gedaan, daarom speelt hij nu bij Inter.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Toen Sneijder die vrije trap ging nemen van 30 meter afstand zei ik al: "Kijk hoe hij hem over gaat schieten".
En ja hoor
Ik snapte daarom ook niet waarom hij daar staat om ballen weg te koppenquote:Op woensdag 15 september 2010 14:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Toen Sneijder die vrije trap ging nemen van 30 meter afstand zei ik al: "Kijk hoe hij hem over gaat schieten".
En ja hoor
Nee, nee, nee.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:15 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Ik zag zojuist Jort Kelder bij de DWDD in "gevecht" met Pieter Storms, zou die Jort Kelder niet een keer kunnen aanschuiven bij VI? Niet om zijn voetbalkennis, meer voor de praatjes
Jort is een wijf met zijn fashion bagger.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:15 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Ik zag zojuist Jort Kelder bij de DWDD in "gevecht" met Pieter Storms, zou die Jort Kelder niet een keer kunnen aanschuiven bij VI? Niet om zijn voetbalkennis, meer voor de praatjes
Laatst was ''Bij ons in de PC'' op tv. Hij herkende Leroy Fer niet en daarna vroeg hij of Fer spits is.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:15 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Erik verdraait dingen nogal, als Johan en Genee niet ingrepen was hij doorgegaan met vertellen dat AZ verdiend had verloren Zaterdag.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Van waar die haat richting Schelvis? Ik vind hem persoonlijk beter dan die Erik. Erik heeft geen eigen mening hij zegt gewoon het tegenover gestelde van Johan...
Prima, maar dan niet net na een onbeduidende bekerronde in Italie.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:08 schreef pberends het volgende:
Schelvis is prima, maar dan maximaal 1 keer per jaar.
schelvis is een prima gast! goeie presentator en bovendien een echte kenner van het voetbal!quote:Op donderdag 16 september 2010 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Van waar die haat richting Schelvis? Ik vind hem persoonlijk beter dan die Erik. Erik heeft geen eigen mening hij zegt gewoon het tegenover gestelde van Johan...
Zo zie je maar wat het met de bekendheid van een kleurloze, humorloze zak hooi kan doen, wanneer hij een paar keer naast Derksen aanschuift.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:18 schreef DrDentz het volgende:
Vorige week kende ik Schelvis niet en nu heb ik al bijna een Schelvis overdosis. Iedereen heeft het over hem in dit topic, hij schuift steeds aan, en ik zag hem zelfs bij De Wereld Draait Door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |