Een '1' betekent dat die speler al eens speler van de week is geweest (en een 2, dat ie al 2x speler vd week is geweest, enz.)quote:Op maandag 13 september 2010 21:09 schreef Splutje het volgende:
Domme vraag maar ik vraag me echt al heel lang af wat dat cijfertje betekent bij de Gilette opstelling van de week
Hij zei dat hij op dit moment jupiler niveau was en dat klopt gewoon. Een probleemloos seizoen vindt ik ook te veel van het goede.quote:Op maandag 13 september 2010 21:09 schreef Merkie het volgende:
Wat doet Van der Gijp nou weer De Vrij bashen, die gozer is net 18 en heeft een compleet seizoen probleemloos in de basis gestaan bij Feyenoord.
Als je bij Gijp geen Xavi,Iniesta,Gerrard, Fabregas bent stel je niets voor.quote:Op maandag 13 september 2010 21:09 schreef Merkie het volgende:
Wat doet Van der Gijp nou weer De Vrij bashen, die gozer is net 18 en heeft een compleet seizoen probleemloos in de basis gestaan bij Feyenoord.
Dat is echt bullshit, er is geen enkele linksbuiten die De Vrij de baas was in de eredivisie. Verdedigend laat hij nauwelijks steekjes vallen en ondanks zijn wat houterige techniek brengt hij aanvallend ook zwaar nog wat toe. Hij is nauwelijks minder dan Fernandez.quote:Op maandag 13 september 2010 21:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij zei dat hij op dit moment jupiler niveau was en dat klopt gewoon. Een probleemloos seizoen vindt ik ook te veel van het goede.
Ik vond het ook wel wat overdreven. Volgens mij kreeg hij vorig seizoen zelfs nog complimenten in VI.quote:Op maandag 13 september 2010 21:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is echt bullshit, er is geen enkele linksbuiten die De Vrij de baas was in de eredivisie. Verdedigend laat hij nauwelijks steekjes vallen en ondanks zijn wat houterige techniek brengt hij aanvallend ook zwaar nog wat toe. Hij is nauwelijks minder dan Fernandez.
Maar goed, jij kijkt als Ajacied natuurlijk wekelijks de volle 90 minuten naar Feyenoord en weet er alles van...
Onzin is nu zelfs een van de betere. Had vorig seizoen in de Kuip 90 min. Suarez in de tang. Maakt uiteraard ook wat foutjes maar ja 18 jaar.quote:Op maandag 13 september 2010 21:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij zei dat hij op dit moment jupiler niveau was en dat klopt gewoon. Een probleemloos seizoen vindt ik ook te veel van het goede.
Ik kijk niet meer naar SV. Als je weet wie te gast is, dan kun je zelf de vragen en antwoorden wel bedenken.quote:
Inderdaad vreselijk zeg een kutpass idd maar Gijp probeert het altijd heel grappig te maken en kan spelers door zoiets al volledig afschrijven.quote:Op maandag 13 september 2010 21:20 schreef Merkie het volgende:
Ik vind dit wel meevallen, het leek erop alsof Schaken de diepte in zou lopen maar hij deed het niet, De Vrij dacht van wel, het was gewoon een misverstandje. Kan gebeuren. Bij elke wedstrijd zie je wel eens zo'n bal.
Aha, thanksquote:Op maandag 13 september 2010 21:13 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Een '1' betekent dat die speler al eens speler van de week is geweest (en een 2, dat ie al 2x speler vd week is geweest, enz.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |