HEY BETER HOUD JE JE KANNES PAUPER BOER KUTquote:Op maandag 13 september 2010 21:30 schreef Evertjan het volgende:
mensen die helemaal van slag zijn als hum moeder een hoer is
Hou toch op manquote:Op maandag 13 september 2010 21:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Onzin is nu zelfs een van de betere. Had vorig seizoen in de Kuip 90 min. Suarez in de tang. Maakt uiteraard ook wat foutjes maar ja 18 jaar.
natuurlijk wel de supporters weten nu wat ze de volgende keer moeten doen om hem gek te krijgenquote:Op maandag 13 september 2010 21:32 schreef Drassss het volgende:
Derksen slaat weer helemaal de plank mis net met van Sichem... overdrijven is ook een vak.
Dan niet, ik zie die jongen nu al 1,5 seizoen iedere week 90 min. spelen en daarvan heeft hij hoogstens 3 kut wedstrijden gespeeld. Voor de rest doet die jongen het echt goed en is vrijwel nooit dol gedraaid door een linksbuiten.quote:
UEFAquote:Op maandag 13 september 2010 21:34 schreef j0rdiiii het volgende:
de FIFA komt even langs om het eten te testen
Daarom, ik vind het een schandalige vertoning van Derksen...quote:Op maandag 13 september 2010 21:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
natuurlijk wel de supporters weten nu wat ze de volgende keer moeten doen om hem gek te krijgen
Ik kijk naar UPC HD en heb geen haperingen.quote:Op maandag 13 september 2010 21:39 schreef Santello het volgende:
Kijkt iemand dit via UPC digitaal?
Ik begin weer de digitale haperingen te ontvangen, wil weten of het bij iedereen is
Gewoon een incompetente randdebiel van een scheidsrechter en de supporters hadden dit door.quote:Op maandag 13 september 2010 21:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
natuurlijk wel de supporters weten nu wat ze de volgende keer moeten doen om hem gek te krijgen
Hij heeft wel gelijk.quote:Op maandag 13 september 2010 21:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Die jakhals vind die oude helden vet mooi
Volgens mij willen ze leuk doen.quote:Op maandag 13 september 2010 21:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze gewoon al het nieuws brengen alleen is er niet genoeg tijd voor.
Is Jordania te gast?quote:Op maandag 13 september 2010 21:43 schreef Evertjan het volgende:
a daar is onze oost Europese maffia leider![]()
quote:Op maandag 13 september 2010 21:44 schreef DrDentz het volgende:
Wie is deze Mr. Nobody dat hij eventjes Cruijff de les leest
Nooit interessant wat die gasten van VI vertellen, beetje jammer dit gedoe altijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |