UEFAquote:Op maandag 13 september 2010 21:34 schreef j0rdiiii het volgende:
de FIFA komt even langs om het eten te testen
Daarom, ik vind het een schandalige vertoning van Derksen...quote:Op maandag 13 september 2010 21:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
natuurlijk wel de supporters weten nu wat ze de volgende keer moeten doen om hem gek te krijgen
Ik kijk naar UPC HD en heb geen haperingen.quote:Op maandag 13 september 2010 21:39 schreef Santello het volgende:
Kijkt iemand dit via UPC digitaal?
Ik begin weer de digitale haperingen te ontvangen, wil weten of het bij iedereen is
Gewoon een incompetente randdebiel van een scheidsrechter en de supporters hadden dit door.quote:Op maandag 13 september 2010 21:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
natuurlijk wel de supporters weten nu wat ze de volgende keer moeten doen om hem gek te krijgen
Hij heeft wel gelijk.quote:Op maandag 13 september 2010 21:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Die jakhals vind die oude helden vet mooi
Volgens mij willen ze leuk doen.quote:Op maandag 13 september 2010 21:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze gewoon al het nieuws brengen alleen is er niet genoeg tijd voor.
Is Jordania te gast?quote:Op maandag 13 september 2010 21:43 schreef Evertjan het volgende:
a daar is onze oost Europese maffia leider![]()
quote:Op maandag 13 september 2010 21:44 schreef DrDentz het volgende:
Wie is deze Mr. Nobody dat hij eventjes Cruijff de les leest
Nooit interessant wat die gasten van VI vertellen, beetje jammer dit gedoe altijd.quote:
Zolang ie niet over Twente begint, vind ik het best.quote:Op maandag 13 september 2010 21:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Jakhals is de beste na Hans man, hij is het nooit eens met Derksen en zegt nuttige dingen
Vaak twee keer in de eerste helft reclame, soms nog een derde keer later. Ik vind het wel meevallen allemaal.quote:Op maandag 13 september 2010 21:55 schreef Evertjan het volgende:
light het aan mij of hebben ze tegenwoordig minder reclame
Tijl is sowieso toch al afgeschreven, heb hem al tijden niet meer gezien.quote:Op maandag 13 september 2010 21:56 schreef Falco het volgende:
Tijl moeten ze inruilen voor Erik Dijkstra.
Hij deed het de vorige keer ook prima. Heeft tenminste wat te melden en in tegenstelling tot Tijl kan hij ook nog best grappig uit de hoek komen.quote:Op maandag 13 september 2010 21:59 schreef Drassss het volgende:
Jakhals deed het prima, had ik niet verwacht. Zeker dat ingaan op die non-argumenten van Derksen soms is weer een vernieuwing.
quote:Op maandag 13 september 2010 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Had Driessen nog een goeie grap aan het eind?
lekker snelquote:Op maandag 13 september 2010 22:21 schreef planethugo het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
vind je? mmm, iemand die als tukker een rare opmerking maakte over een arnhems accent kan ik niet meer serieus nemen.. Dan heb je wel heel weinig zelfkennis.quote:Op maandag 13 september 2010 21:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Jakhals is de beste na Hans man, hij is het nooit eens met Derksen en zegt nuttige dingen
Tijl is zo'n beetje de grootste FAAL in de hele geschiedenis van dat programma, en dat is best knap wanneer die geschiedenis ook bestaat uit Kraay Sr. en Jr.quote:Op maandag 13 september 2010 22:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij deed het de vorige keer ook prima. Heeft tenminste wat te melden en in tegenstelling tot Tijl kan hij ook nog best grappig uit de hoek komen.
Bedankt!quote:Op maandag 13 september 2010 22:21 schreef planethugo het volgende:
Opslaan?quote:Op maandag 13 september 2010 22:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bedankt!
Maar hoe moet je dit afspelen? want heb er gewoon op geklikt, nu gebeurt er niks (na 10 minuten)
quote:Op maandag 13 september 2010 22:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bedankt!
Maar hoe moet je dit afspelen? want heb er gewoon op geklikt, nu gebeurt er niks (na 10 minuten)
quote:Op maandag 13 september 2010 22:21 schreef planethugo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |