quote:Op maandag 13 september 2010 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Had Driessen nog een goeie grap aan het eind?
lekker snelquote:Op maandag 13 september 2010 22:21 schreef planethugo het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
vind je? mmm, iemand die als tukker een rare opmerking maakte over een arnhems accent kan ik niet meer serieus nemen.. Dan heb je wel heel weinig zelfkennis.quote:Op maandag 13 september 2010 21:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Jakhals is de beste na Hans man, hij is het nooit eens met Derksen en zegt nuttige dingen
Tijl is zo'n beetje de grootste FAAL in de hele geschiedenis van dat programma, en dat is best knap wanneer die geschiedenis ook bestaat uit Kraay Sr. en Jr.quote:Op maandag 13 september 2010 22:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij deed het de vorige keer ook prima. Heeft tenminste wat te melden en in tegenstelling tot Tijl kan hij ook nog best grappig uit de hoek komen.
Bedankt!quote:Op maandag 13 september 2010 22:21 schreef planethugo het volgende:
Opslaan?quote:Op maandag 13 september 2010 22:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bedankt!
Maar hoe moet je dit afspelen? want heb er gewoon op geklikt, nu gebeurt er niks (na 10 minuten)
quote:Op maandag 13 september 2010 22:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bedankt!
Maar hoe moet je dit afspelen? want heb er gewoon op geklikt, nu gebeurt er niks (na 10 minuten)
quote:Op maandag 13 september 2010 22:21 schreef planethugo het volgende:
Ik dacht dat het juist een grap van hem was? Dat 'Vind ik niet grappig'? Aangezien hij daarna zo in de lach schootquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:11 schreef BechirPSV het volgende:
En Gijpie kan egt slecht tegen kritiek:p
Precies, geweldige timing ook xDquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:17 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het juist een grap van hem was? Dat 'Vind ik niet grappig'? Aangezien hij daarna zo in de lach schoot
Ja, maar je zag hem eerst kijken, zovan, dit vind ik niet leuk. Je kent Rene, die s=begint altijd keihard te lachen als ie iets grappig vind. Maar dit vond ie niet grappig, maar om zn imago van who cares?! te bevestigen maakte die een grap, maar dit vond ie serieus niet leukquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:17 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het juist een grap van hem was? Dat 'Vind ik niet grappig'? Aangezien hij daarna zo in de lach schoot
Als ie daar in he publiek gaat zitten moet je eigenlijk je hand op hem leggen en zeggen Hansie, Hansie doe nou rustig manquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:59 schreef marcodej het volgende:
Gewoon al bij de opkomst zuigen bij de scheidsrechter.
Ik denk dat hij de grap al zag aankomen en er daarom al rekening mee hield, om vervolgens die grap te kunnen maken, ivm de kritiek die hij een tijdje geleden kreeg over zijn homo-grapquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:30 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Ja, maar je zag hem eerst kijken, zovan, dit vind ik niet leuk. Je kent Rene, die s=begint altijd keihard te lachen als ie iets grappig vind. Maar dit vond ie niet grappig, maar om zn imago van who cares?! te bevestigen maakte die een grap, maar dit vond ie serieus niet leuk
Oja dat zekerquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vond hem erg leuk in ieder geval.
Nee, die aarslikkerij van Hansie was lekker objectiefquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als die jakhals een aanwinst is, dan is elke clubman zonder gevoel voor objectiviteit en een kinderlijke mening gevormd door een club bril een aanwinst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |