Laat toch gaan Hansie, is toch lekker joh.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als ie daar in he publiek gaat zitten moet je eigenlijk je hand op hem leggen en zeggen Hansie, Hansie doe nou rustig man
idd. hij doet het iig stukken beter dan de andere gasten die ze geprobeerd hebben. Hij mag wat mij betreft roeleren met Johan Boskampquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, die aarslikkerij van Hansie was lekker objectief
Jakhals Eric is gewoon een Twente fan. Niets mis mee. Mag hij zijn natuurlijk. Over alle andere zaken heeft hij ook gewoon een normale mening, dus ik begrijp niet waarom hij dan niet langer 'objectief' zou zijn...!?
Och, Schelvis vind ik ook niet vervelend.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:21 schreef Friesz het volgende:
Ja maar vrijdag zit die Schelvis er al weer.
Die vond ik een beetje overkomen als een lompe boer, maar goed, nog steeds beter dan Tijl natuurlijkquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:20 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd. hij doet het iig stukken beter dan de andere gasten die ze geprobeerd hebben. Hij mag wat mij betreft roeleren met Johan Boskamp
Juist! Maar volgens mij zijn wij de enigste die dat vindenquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:20 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd. hij doet het iig stukken beter dan de andere gasten die ze geprobeerd hebben. Hij mag wat mij betreft roeleren met Johan Boskamp
quote:
Zeg ik dat of vind jij het normaal nutteloze zaken toe te voegen en aan mijn mening toe te schrijven?quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, die aarslikkerij van Hansie was lekker objectief
Omdat het niks toevoegt om te horen dat een 2-1 winst voor Twente realistisch is, bovendien schiet hij in de stress als het woordje Twente valt en voegt hij voetbal technisch gezien NIKS toe.quote:Jakhals Eric is gewoon een Twente fan. Niets mis mee. Mag hij zijn natuurlijk. Over alle andere zaken heeft hij ook gewoon een normale mening, dus ik begrijp niet waarom hij dan niet langer 'objectief' zou zijn...!?
Ik heb 'm liever dan die nationale zoutzak die vrijdag weer aan schuift, oftewel Emile Schelvis of hoe heet die knakker.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Omdat het niks toevoegt om te horen dat een 2-1 winst voor Twente realistisch is, bovendien schiet hij in de stress als het woordje Twente valt en voegt hij voetbal technisch gezien NIKS toe.
Ah, het welbekende ik-heb-hem-liever-dan argument, sterk!quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb 'm liever dan die nationale zoutzak die vrijdag weer aan schuift, oftewel Emile Schelvis of hoe heet die knakker.
Schelvis weer vrijdag?! Nah dan kijk ik die weer nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb 'm liever dan die nationale zoutzak die vrijdag weer aan schuift, oftewel Emile Schelvis of hoe heet die knakker.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ah, het welbekende ik-heb-hem-liever-dan argument, sterk!
Die mafkees moet idd opzouten! Saaie piet.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Schelvis weer vrijdag?! Nah dan kijk ik die weer niet
Dat Italia-vestje kwam wel heel ruig over, onder zijn standaard hockey-hoofd.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Die mafkees moet idd opzouten! Saaie piet.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:16 schreef Stirner het volgende:
[..]
Dat Italia-vestje kwam wel heel ruig over, onder zijn standaard hockey-hoofd.
Zo onrealistisch was die 2-1 niet.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Omdat het niks toevoegt om te horen dat een 2-1 winst voor Twente realistisch is, bovendien schiet hij in de stress als het woordje Twente valt en voegt hij voetbal technisch gezien NIKS toe.
Jakhals is het nooit eens met Johan, zo iemand moeten we hebbenquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:17 schreef Outlined het volgende:
vinden jullie die jakhalzen iets toevoegen? ben er niet van onder de indruk tot nu toe
? Goede vrije trap van Janssen.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:29 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Sneijdertje, kleine teringaap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |