Kan Sneijder nog wat van leren.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:39 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
? Goede vrije trap van Janssen.
Als Sneijder 10cm groter was ging die bal er niet in.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:39 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
? Goede vrije trap van Janssen.
Als Sneijder 10cm groter was mocht hij niet meer in de ballenbak...quote:Op woensdag 15 september 2010 13:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Als Sneijder 10cm groter was ging die bal er niet in.
Dat valt wel mee, was inderdaad een goede vrije trap.quote:
Ja en als de keeper 10 cm langer was ook niet, of als het doel 5cm kleiner was, of als er net iemand een scheet liet.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Als Sneijder 10cm groter was ging die bal er niet in.
Toen Sneijder die vrije trap ging nemen van 30 meter afstand zei ik al: "Kijk hoe hij hem over gaat schieten".quote:Op woensdag 15 september 2010 13:57 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, was inderdaad een goede vrije trap.
Dat heeft hij natuurlijk zijn hele carrière gedaan, daarom speelt hij nu bij Inter.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Toen Sneijder die vrije trap ging nemen van 30 meter afstand zei ik al: "Kijk hoe hij hem over gaat schieten".
En ja hoor
Ik snapte daarom ook niet waarom hij daar staat om ballen weg te koppenquote:Op woensdag 15 september 2010 14:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Toen Sneijder die vrije trap ging nemen van 30 meter afstand zei ik al: "Kijk hoe hij hem over gaat schieten".
En ja hoor
Nee, nee, nee.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:15 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Ik zag zojuist Jort Kelder bij de DWDD in "gevecht" met Pieter Storms, zou die Jort Kelder niet een keer kunnen aanschuiven bij VI? Niet om zijn voetbalkennis, meer voor de praatjes
Jort is een wijf met zijn fashion bagger.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:15 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Ik zag zojuist Jort Kelder bij de DWDD in "gevecht" met Pieter Storms, zou die Jort Kelder niet een keer kunnen aanschuiven bij VI? Niet om zijn voetbalkennis, meer voor de praatjes
Laatst was ''Bij ons in de PC'' op tv. Hij herkende Leroy Fer niet en daarna vroeg hij of Fer spits is.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:15 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Erik verdraait dingen nogal, als Johan en Genee niet ingrepen was hij doorgegaan met vertellen dat AZ verdiend had verloren Zaterdag.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Van waar die haat richting Schelvis? Ik vind hem persoonlijk beter dan die Erik. Erik heeft geen eigen mening hij zegt gewoon het tegenover gestelde van Johan...
Prima, maar dan niet net na een onbeduidende bekerronde in Italie.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:08 schreef pberends het volgende:
Schelvis is prima, maar dan maximaal 1 keer per jaar.
schelvis is een prima gast! goeie presentator en bovendien een echte kenner van het voetbal!quote:Op donderdag 16 september 2010 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Van waar die haat richting Schelvis? Ik vind hem persoonlijk beter dan die Erik. Erik heeft geen eigen mening hij zegt gewoon het tegenover gestelde van Johan...
Zo zie je maar wat het met de bekendheid van een kleurloze, humorloze zak hooi kan doen, wanneer hij een paar keer naast Derksen aanschuift.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:18 schreef DrDentz het volgende:
Vorige week kende ik Schelvis niet en nu heb ik al bijna een Schelvis overdosis. Iedereen heeft het over hem in dit topic, hij schuift steeds aan, en ik zag hem zelfs bij De Wereld Draait Door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |