abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86458951
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:39 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

? Goede vrije trap van Janssen.
Kan Sneijder nog wat van leren.
pi_86459272
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:39 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

? Goede vrije trap van Janssen.
Als Sneijder 10cm groter was ging die bal er niet in.
  woensdag 15 september 2010 @ 13:56:23 #278
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_86459556
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:50 schreef pberends het volgende:

[..]

Als Sneijder 10cm groter was mocht hij niet meer in de ballenbak...
pi_86459592
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:42 schreef Symer het volgende:

[..]

Kan Sneijder nog wat van leren.
Dat valt wel mee, was inderdaad een goede vrije trap.
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:50 schreef pberends het volgende:

[..]

Ja en als de keeper 10 cm langer was ook niet, of als het doel 5cm kleiner was, of als er net iemand een scheet liet. :')
pi_86460358
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:57 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Dat valt wel mee, was inderdaad een goede vrije trap.
Toen Sneijder die vrije trap ging nemen van 30 meter afstand zei ik al: "Kijk hoe hij hem over gaat schieten".

En ja hoor :D
pi_86460604
quote:
Op woensdag 15 september 2010 14:17 schreef Symer het volgende:

[..]

Toen Sneijder die vrije trap ging nemen van 30 meter afstand zei ik al: "Kijk hoe hij hem over gaat schieten".

Dat heeft hij natuurlijk zijn hele carrière gedaan, daarom speelt hij nu bij Inter. :') Maar dat was wel weer lachen inderdaad. :D
pi_86463230
Sneijder voelt zich te groot / is te verwijfd om gewoon te blijven staan. Duidelijk dat hij bukte en iig totaal niet de intentie had om die trap te blokkeren.
pi_86463498
sneijder is gewoon de koning, simpel...alsof die italianen vooraf wisten dat ze tegen fc twinte/twante/twenti (?) moesten spelen :')
op dit moment telt voor hun allleen de Serie A. Poule fase komen ze sowieso wel door, zo redeneren ze.
Had eerlijk gezegd wel verwacht dat ze een soort veredeld jeugdteam ofzo zouden sturen maar ja...
puntje sprokkelen, geen blessures of schorsingen oplopen, inpakken en snel weer wegwezen....zo gaat dat in de top ;)
pi_86465198
quote:
Op woensdag 15 september 2010 14:17 schreef Symer het volgende:

[..]

Ik snapte daarom ook niet waarom hij daar staat om ballen weg te koppen :'). Zet er dan iemand anders neer.
pi_86468090
van der gijp had toch weer gelijk met zijn voorspelling over twente - inter
  woensdag 15 september 2010 @ 20:15:23 #286
51063 Son-Of-A-Gun
Legendary Queens gangster
pi_86473005
Ik zag zojuist Jort Kelder bij de DWDD in "gevecht" met Pieter Storms, zou die Jort Kelder niet een keer kunnen aanschuiven bij VI? Niet om zijn voetbalkennis, meer voor de praatjes :D
Jimmy "The Gent" Conway: "You have four minutes to live, whattaya wanna do? You don't do what you're supposed to do, I'm gonna lock your kid in a fucking refrigerator."
pi_86473104
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:15 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Ik zag zojuist Jort Kelder bij de DWDD in "gevecht" met Pieter Storms, zou die Jort Kelder niet een keer kunnen aanschuiven bij VI? Niet om zijn voetbalkennis, meer voor de praatjes :D
Nee, nee, nee.
pi_86473193
quote:
Jort is een wijf met zijn fashion bagger. :r
Bekakt stemmetje hoort niet bij voetbal thuis.
  woensdag 15 september 2010 @ 20:21:19 #289
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_86473290
quote:
Laatst was ''Bij ons in de PC'' op tv. Hij herkende Leroy Fer niet en daarna vroeg hij of Fer spits is. :') Lijkt mij dus geen geschikte gast, hoewel ik hem verder wel oke vind.
Bedankt Hans.
pi_86473505
Hij weet wel precies waar Wesley en Yolanthe shoppen met hun hummer. Maar verder?
pi_86498425
Van waar die haat richting Schelvis? Ik vind hem persoonlijk beter dan die Erik. Erik heeft geen eigen mening hij zegt gewoon het tegenover gestelde van Johan...
pi_86498766
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Van waar die haat richting Schelvis? Ik vind hem persoonlijk beter dan die Erik. Erik heeft geen eigen mening hij zegt gewoon het tegenover gestelde van Johan...
Erik verdraait dingen nogal, als Johan en Genee niet ingrepen was hij doorgegaan met vertellen dat AZ verdiend had verloren Zaterdag. _O-
Begon Erik te vertellen dat Verbeek had verteld dat AZ fantastisch speelde etc. verbeek zij gewoon dat AZ goed speelde maar het geluk ontbrak en dat ze de kansen eens moeten gaan maken. Erik vond dat wel meevallen, (Roda 3 kansjes verder gewoon bagger) had in zijn ogen verdiend de punten gepakt.

Hij heeft er amper verstand van maar zorgt af en toe wel voor 'reuring' door zijn gebrek aan voetbalverstand of door zijn zinloze opmerkingen. In principe is dat wel af en toe leuk maar hij weet er gewoon te weinig vanaf, en dat irriteert mij wel als daar iemand zit met te weinig verstand van het spelletje en maar rare/domem opmerkingen maakt om onrust/discussie aan te wakkeren.

En Emile weet daarentegen heel veel van voetbal en alles daar omheen, maar komt wat saai over. Hopelijk gaat hij daar nog wat los komen.
pi_86499527
Schelvis is prima, maar dan maximaal 1 keer per jaar.
pi_86500463
Schelvis is vooral een goede gast als onze nationale competitie al afgelopen is en de competities in Spanje en Italie hun ontknoping naderen. Hij is vooral goed op de hoogte van de Italiaanse competitie vind ik!
pi_86500468
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:08 schreef pberends het volgende:
Schelvis is prima, maar dan maximaal 1 keer per jaar.
Prima, maar dan niet net na een onbeduidende bekerronde in Italie.
pi_86501826
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
schelvis is een prima gast! goeie presentator en bovendien een echte kenner van het voetbal!
sowieso kan die man bij mij geen kwaad doen want hij presenteerde samen met Anette van Trigt elke zondagavond buitenlands voetbal, heerlijk was dat altijd in 50 minuten alle belangrijke samenvattingen uit Spanje en Italie!!!!!!
pi_86501950
Vorige week kende ik Schelvis niet en nu heb ik al bijna een Schelvis overdosis. Iedereen heeft het over hem in dit topic, hij schuift steeds aan, en ik zag hem zelfs bij De Wereld Draait Door.
pi_86502067
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:18 schreef DrDentz het volgende:
Vorige week kende ik Schelvis niet en nu heb ik al bijna een Schelvis overdosis. Iedereen heeft het over hem in dit topic, hij schuift steeds aan, en ik zag hem zelfs bij De Wereld Draait Door.
Zo zie je maar wat het met de bekendheid van een kleurloze, humorloze zak hooi kan doen, wanneer hij een paar keer naast Derksen aanschuift.
pi_86502256
whaha...veel onbenullen hier zeg....blij dat ik schelvis, van trigt, buitenlands voetbal en de oude europa cup 1 tijden nog heb meegemaakt! toen keek je nog echt uit naar dat soort programma;s en wedstrijden ipv dat het je neus uitkomt en pas vanaf de halve finale inschakelt zoals nu.
pi_86502305
Mooi man. De volgende mag 'm sluiten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')