Ja 19quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar die was toch een stuk jonger?
Ja hequote:Op vrijdag 10 september 2010 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk dat Bos binnenkort mijn zwager wordt
Berlijn is geweldigquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En je vond het dus zeer mooi?
Ik ben in 4 havo wel naar Parijs geweest dus, op zich wel leuk. Wel is het zo dat ik het op deze leeftijd anders zou beleven dan toen. Toen was ik nog een hummeltje van 17, nu een jonge god van 26. Das toch anders.
Dat bedoel ik, dat is 10 jaar jonger dan ik ben, dat vind ik een wel erg groot verschil momenteel.quote:
Bij het Leger des Heils in Dordrecht en daar werkt haar vriend ook. Een hele grote negerquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:39 schreef -Engel- het volgende:
@TB: Dussuh... waar vinden we je zus?
En hoe ziet die kerel van haar eruit?
Jaquote:
Dat is inderdaad een te groot verschilquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dat is 10 jaar jonger dan ik ben, dat vind ik een wel erg groot verschil momenteel.
Ik ga eens kijken op mn werk of er rond die data vrij te krijgen valt. Ik wil gewoon graag er nog even tussenuit dit jaar voordat Kerst en zo aanvangt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Berlijn is geweldig
Wil zo graag terug! Net als jij, toen als puppy is toch anders dan nu als (semi) volwassen vrouw
Moet ik nu bang wordenquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij het Leger des Heils in Dordrecht en daar werkt haar vriend ook. Een hele grote neger
Nee hoor ik bescherm je welquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:42 schreef xFriendx het volgende:
19? Mwah, 7 jaar jonger, voelt ze niets van.
Wat is dat in bier?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is dan 25 kamelen jongeman
Het schijnt best fijn te zijn als ze wel wat voelt hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:42 schreef xFriendx het volgende:
19? Mwah, 7 jaar jonger, voelt ze niets van.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:44 schreef YipYip het volgende:
[..]
Het schijnt best fijn te zijn als ze wel wat voelt hoor
Die gozer ken ik , daar maak ik gehakt van met mn pink..quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij het Leger des Heils in Dordrecht en daar werkt haar vriend ook. Een hele grote neger
Zo volwassen ben ik nog niet hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken op mn werk of er rond die data vrij te krijgen valt. Ik wil gewoon graag er nog even tussenuit dit jaar voordat Kerst en zo aanvangt.
Volwassen vrouwen
De rest van mijn leven 1 krat bier per dagquote:
Scherpquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:44 schreef YipYip het volgende:
[..]
Non takenquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
![]()
Tijn,,,, no offence maar dat heb ik echt niet nodig
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:44 schreef YipYip het volgende:
[..]
Jazeker. Behalve als je op je 22e nog vraagt om kudo's en je idool Justin Bieber is.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo volwassen ben ik nog niet hoor
Ben je überhaupt vrouw als 22jarige?
Heb ik wel eens ergens gelezenquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
![]()
Dank u voor uw wijsheid.... O grote YipYip
hoi![]()
Zolang het legaal is,niks mis meequote:
Je signquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
Non takenBescherm jij mij dan tegen hem?
Ik ben vrouwquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jazeker. Behalve als je op je 22e nog vraagt om kudo's en je idool Justin Bieber is.
Ja hoor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo volwassen ben ik nog niet hoor
Ben je überhaupt vrouw als 22jarige?
Mooiquote:
te jongquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooi![]()
En als we toch bezig zijn ik heb ook nog een broertje van 23
flink gezin, allemaal uit 1 huwelijk?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooi![]()
En ik?quote:
Valt toch wel mee. 4 kinderen. Ja een huwelijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
flink gezin, allemaal uit 1 huwelijk?
Zal ik u ontdekken in Berlijn?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:52 schreef Yuki het volgende:
Eens zien of ik Peu kan ontdekken bij DWDD
ik ben er ook een keer geweest als publiek, ik werd heel strategisch achter n zuil geplaatst, ik mocht niet in beeld komenquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:52 schreef Yuki het volgende:
Eens zien of ik Peu kan ontdekken bij DWDD
Voor de tegenwoordige tijd vind ik 4 een behoorlijk aantal. Meestal blijft het bij 2 of hooguit 3quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Valt toch wel mee. 4 kinderen. Ja een huwelijk
Ja...... dus?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooi![]()
En je bent niet eens lelijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben er ook een keer geweest als publiek, ik werd heel strategisch achter n zuil geplaatst, ik mocht niet in beeld komen![]()
Vind je het gek dan is gelijk iedereen afgeleid door jouw mooie verschijningquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben er ook een keer geweest als publiek, ik werd heel strategisch achter n zuil geplaatst, ik mocht niet in beeld komen![]()
Mietje.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:42 schreef littledrummergirl het volgende:
blegh.. Nog 2.5 uur werken... Wil naar huis
20 jaar geleden was het vrij normaalquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor de tegenwoordige tijd vind ik 4 een behoorlijk aantal. Meestal blijft het bij 2 of hooguit 3
Moet mijn arme broertje eenzaam en alleen achter blijven?quote:
Ik welquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Belachelijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
MIsschien in dordrecht en omstreken. Ik ken hier in de buurt geen gezin met zoveel kinderen. Bijna allemaal 2quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
20 jaar geleden was het vrij normaal![]()
[..]
Moet mijn arme broertje eenzaam en alleen achter blijven?
dat vonden zij blijkbaar welquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vind je het gek dan is gelijk iedereen afgeleid door jouw mooie verschijning
nouja het werd niet met zoveel woorden gezegd maar je mag dus niet zelf een plek kiezen, je wordt echt gescreend en ergens neergezetquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Belachelijk
Peu nog niet gesignaleerd
Misschien helpt het dat mijn ouders gelovig zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MIsschien in dordrecht en omstreken. Ik ken hier in de buurt geen gezin met zoveel kinderen. Bijna allemaal 2
Natuurlijk niet... hij mag wel in mijn verzameling mits goedgekeurd....quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
Moet mijn arme broertje eenzaam en alleen achter blijven?
Raarquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat vonden zij blijkbaar wel
[..]
Kan ook jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien helpt het dat mijn ouders gelovig zijn
Dat komt morgen nu wegquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk niet... hij mag wel in mijn verzameling mits goedgekeurd....![]()
dus pics/stats/ etc.....
Dat was voor mij 2.5 uur geleden en dan nog gaan ze me bellen van de begeleding, terwijl ik het weekend weg zou zijn.quote:
Ik vind t ook asociaal , zeker katholieken ?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor de tegenwoordige tijd vind ik 4 een behoorlijk aantal. Meestal blijft het bij 2 of hooguit 3
bye byequote:Op vrijdag 10 september 2010 20:04 schreef little-miss-sunshine het volgende:
* Gaat film kijken.
fijne avond!
zeg maar....quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:08 schreef littledrummergirl het volgende:god t autistje hier naast me heeft een weerberichten tic... Werd er al zes keer aan mn haren bijgesleept omdat het weer begon en ik moest kijken... Iemand weten wat voor weer het word morgen
?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:08 schreef littledrummergirl het volgende:god t autistje hier naast me heeft een weerberichten tic... Werd er al zes keer aan mn haren bijgesleept omdat het weer begon en ik moest kijken... Iemand weten wat voor weer het word morgen
?
Wel handig om te weten met het oog op Appelpop tochquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:08 schreef littledrummergirl het volgende:god t autistje hier naast me heeft een weerberichten tic... Werd er al zes keer aan mn haren bijgesleept omdat het weer begon en ik moest kijken... Iemand weten wat voor weer het word morgen
?
yes idd... of wat je ook maar wil doen in het weekendquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:15 schreef YipYip het volgende:
[..]
Wel handig om te weten met het oog op Appelpop toch
Vertel...quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
yes idd... of wat je ook maar wil doen in het weekend
in jouw aanwezigheid Malaga-weer...quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:08 schreef littledrummergirl het volgende:god t autistje hier naast me heeft een weerberichten tic... Werd er al zes keer aan mn haren bijgesleept omdat het weer begon en ik moest kijken... Iemand weten wat voor weer het word morgen
?
toch voel ik me een beetje overgeslagen vandaag...quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... dat is iets nieuws... men zegt dat ik teveel klets....
Oh oké danquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... dat is iets nieuws... men zegt dat ik teveel klets....
Wat is er? Wil je wat aandacht?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:28 schreef kitao het volgende:
[..]
toch voel ik me een beetje overgeslagen vandaag...
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:32 schreef kitao het volgende:
[..]
yep , ik wil no unno worden op fok met alle grieten achter me aanhollend.
* popcorn vast uit de kast pakt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Serieus Cue_ nee ik ga niet stemmen en al helemaal niet als je erom gaat lopen zeuren per pm
geen info ?quote:
gereed voor bezoek ?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vanmiddag de rest al gedaan
Dat is inderdaad fijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neuh krijg geen bezoek maar schoon huis is altijd fijn
Maar ben je wel bereid gedoog steun te leveren?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Serieus Cue_ nee ik ga niet stemmen en al helemaal niet als je erom gaat lopen zeuren per pm
neuh klinkt niet erg enthousiast.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neuh krijg geen bezoek maar schoon huis is altijd fijn
jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:15 schreef YipYip het volgende:
[..]
Wel handig om te weten met het oog op Appelpop toch
gelukkig maar Bos , altijd fijn jou te zien.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:01 schreef kitao het volgende:
ik weet niet , maar volgens mij zijn de meesten stappen ofzo , de vaart is eruit ?
(kan ze niet kwalijk nemen)
of ben ik ongeduldig ?
Daar hebben er meer last van.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:04 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben er nog hoor, maar druk met MSN en zulks
Nee, dat doe ik vaker, dat is niet zo erg.quote:
niet te hopen voor je dat die u.i. een scan van je lichaam is...quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:04 schreef Solique het volgende:
Zit ziek thuis dus stappen gaat hem niet worden.
Was sowieso de planning om morgen los te gaan, maar moet afwachten hoe ik er morgen aan toe bent.
Maar nog niet helemaal?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:10 schreef Lotusss het volgende:
Pizza zit in mijn maag, kaarsjes aan, hangen op de bank, dekentje over me heen, 2 slapende poezels op me....
Ik zou bijna gelukkig zijn...
morgen feest , 9/11 !quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:10 schreef Lotusss het volgende:
Pizza zit in mijn maag, kaarsjes aan, hangen op de bank, dekentje over me heen, 2 slapende poezels op me....
Ik zou bijna gelukkig zijn...
Huftersquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:10 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik vaker, dat is niet zo erg.
Ik had geld van ze tegoed, een maand geleden besluiten ze dat te storten op een heul oud rekeningnummer - terwijl ze al het andere gewoon op mijn goede rekeningnummer storten - die oudere rekening had ik toevallig net die dag opgeheven. Ze meteen gebeld, want dat geld was overgesluisd en ik kon er niet meer bij want rekening was opgeheven. Nee hoor, ze gingen er meteen achteraan, zij regelden het wel.
Bel ik vanmiddag om te vragen naar de stand van zaken, vertelt die muts me dat IK actie had moeten ondernemen en SNEL OOK want MISSCHIEN VALT ER DAN NOG IETS TE REDDEN, enzo.
Echt, WTF?!
Wat stomquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:10 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik vaker, dat is niet zo erg.
Ik had geld van ze tegoed, een maand geleden besluiten ze dat te storten op een heul oud rekeningnummer - terwijl ze al het andere gewoon op mijn goede rekeningnummer storten - die oudere rekening had ik toevallig net die dag opgeheven. Ze meteen gebeld, want dat geld was overgesluisd en ik kon er niet meer bij want rekening was opgeheven. Nee hoor, ze gingen er meteen achteraan, zij regelden het wel.
Bel ik vanmiddag om te vragen naar de stand van zaken, vertelt die muts me dat IK actie had moeten ondernemen en SNEL OOK want MISSCHIEN VALT ER DAN NOG IETS TE REDDEN, enzo.
Echt, WTF?!
Nog niet helemaal... voel me flink bleugh de laatste dagenquote:
Een heel groot getal?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:16 schreef kitao het volgende:
[..]
2222222222222222222222222222222222222222222222222222222222 !!!!
You don't wanna knowquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:10 schreef kitao het volgende:
niet te hopen voor je dat die u.i. een scan van je lichaam is...
quote:
Tisser dan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nog niet helemaal... voel me flink bleugh de laatste dagen
Ja, ik kan je vanaf hier moeilijk een knuffel geven.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nog niet helemaal... voel me flink bleugh de laatste dagen
quote:
Uni begint volgende week weer en ik kom er nu achter dat ik er eigenlijk nog helemaal niet aan toe ben. Daar had ik dus wel op gehoopt en dat vind ik dus flink kut en zit er weer stress in mijn lijf enzo....quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik kan je vanaf hier moeilijk een knuffel geven.
Daar had ik vanmiddag ook even flink last vanquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
Uni begint volgende week weer en ik kom er nu achter dat ik er eigenlijk nog helemaal niet aan toe ben. Daar had ik dus wel op gehoopt en dat vind ik dus flink kut en zit er weer stress in mijn lijf enzo....
Dat is behoorlijk klote. Ik kan me een beetje voorstellen hoe je je moet voelen. Die druk op je is totaal niet wat je kan gebruikenquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
Uni begint volgende week weer en ik kom er nu achter dat ik er eigenlijk nog helemaal niet aan toe ben. Daar had ik dus wel op gehoopt en dat vind ik dus flink kut en zit er weer stress in mijn lijf enzo....
Ik denk wel dat jij precies snapt hoe ik me voel. Dank je dat je me snapt!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk klote. Ik kan me een beetje voorstellen hoe je je moet voelen. Die druk op je is totaal niet wat je kan gebruiken
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik denk wel dat jij precies snapt hoe ik me voel. Dank je dat je me snapt!
oke.... als jij dat wil....quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:43 schreef kitao het volgende:
[..]
geen info ?
je moet gewoon zeggen : kitao , je bent een ontrouwe hond en een hoereloper.
(ook al is dat laatste niet waar)
Enne , je posts zijn niet te volgen niet te vergeten.
dumpen bij een klooster op de stoep maakt geen goede indruk natuurlijk...quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:32 schreef Lily-Ella het volgende:
Ah, leuk, ook nog de mededeling van zus dat ik mijn kind niet zo aan zn lot over moet laten sinds ik een vriendje heb.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:32 schreef Lily-Ella het volgende:
Ah, leuk, ook nog de mededeling van zus dat ik mijn kind niet zo aan zn lot over moet laten sinds ik een vriendje heb.
zonder hoofdletter ongeletterde.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oke.... als jij dat wil....![]()
Kitao... je bent een ontrouwe hond en een hoerenloper
mijn wehkampkrediet is op..quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:35 schreef JoeBravo het volgende:
laat er nou net mijn droomstoel bij Eijerkamp staan
nu wil ik 'm nog meer
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:32 schreef Lily-Ella het volgende:
Pics!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:35 schreef JoeBravo het volgende:
laat er nou net mijn droomstoel bij Eijerkamp staan
nu wil ik 'm nog meer
Tja.... Bruikbare tips over Friese vondelingquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:32 schreef Lily-Ella het volgende:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Yuki ook een PM van Cue gehad soms?
zelfs ik,dus waarschijnlijk iedereen hierquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Yuki ook een PM van Cue gehad soms?
Ik denk heel Fok!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
zelfs ik,dus waarschijnlijk iedereen hier
Oh, en Yip!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
zelfs ik,dus waarschijnlijk iedereen hier
hele dikke minpunten als je wat anders had gezegdquote:
Alweer naar school gemoeten deze week?quote:
Reken jij meisjes af op stoelsmaak?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hele dikke minpunten als je wat anders had gezegd![]()
Charles & Ray Eames![]()
heb staan gapen bij de EA107, EA124, Barcelona chair, egg chair en bovenstaande lounge chair
Ja,.gister maar ik stem nietquote:
Ja vorige week alquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alweer naar school gemoeten deze week?
Je mist weinig.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:48 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
Ik heb geen PM gehad van ene Cue?
Gaat wel de goede kant op, heb nog wel wat slechte momenten, maar het kan natuurlijk niet altijd goed gaan. Maar ik mag wel tevreden zijn, zeker nu ik 2 weken terug in een andere woonruimte zit. Ook de psychiater merkte dat ik veel meer energie heb.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja vorige week al
Hoe is het met jou?
als ik heel eerlijk ben speelt het wel een rol ja.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Reken jij meisjes af op stoelsmaak?
heb jij wel gestemd?quote:
Tuurlijk heeft ze dat en raadt eens op wie?quote:
dat is de enige manier om populariteit te vergaren idd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:51 schreef kitao het volgende:
zo, cue is populair , hoewel niet aanwezig.
wrs ligt ze te krikken in het portiek op de trap ?
Ze heeft pm gestuurd of je op haar wilde stemmen bij dat Singles Date topic en daarin stond ook haar voorkeurquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:51 schreef kitao het volgende:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als ik heel eerlijk ben speelt het wel een rol ja.
Dat je dat überhaupt al van een vrouw zegtquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:51 schreef kitao het volgende:
hi!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:51 schreef kitao het volgende:
Op hetgeen wat zij wilde?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft ze dat en raadt eens op wie?
Hmm, en wat als je op iemand anders wil stemmen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:53 schreef automatic_ het volgende:
Ze heeft pm gestuurd of je op haar wilde stemmen bij dat Singles Date topic en daarin stond ook haar voorkeur
Niets denk ik?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:55 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
Hmm, en wat als je op iemand anders wil stemmen?
tja , ach laat ik mn mond maar houden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat is de enige manier om populariteit te vergaren idd.
laat nu net mijn pm onbruikbaar zijn...quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ze heeft pm gestuurd of je op haar wilde stemmen bij dat Singles Date topic en daarin stond ook haar voorkeur
He, vervelend!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:58 schreef kitao het volgende:
[..]
laat nu net mijn pm onbruikbaar zijn...
zo onzichtbaar ben je anders nietquote:
???quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:59 schreef kitao het volgende:
[..]
hallo Q , wanneer kom je weer bij je vriendinnetje in rottjeknor ?
Heh shit!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zo onzichtbaar ben je anders niet![]()
Relaxed. John McLane op tv en aan mn 2e bak popcorn bezigquote:
sorry Lotus , ik heb niets tegen je , maar een plaagstootje moet kunnen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat je dat überhaupt al van een vrouw zegt
Tof!quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:00 schreef YipYip het volgende:
[..]
Relaxed. John McLane op tv en aan mn 2e bak popcorn bezig
Dat is ook fijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:03 schreef kitao het volgende:
[..]
geeft desondanks rust , ik heb er vrede mee.
laat maar gaan , mss haal ik dingen door elkaar.quote:
Die Hard 4.0 heb ik al vaak zat gezien. Nu Top Gear kijkenquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:00 schreef YipYip het volgende:
[..]
Relaxed. John McLane op tv en aan mn 2e bak popcorn bezig
Die kans is er geweest, maar dat is al een lange tijd geleden gok ik zoquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:05 schreef kitao het volgende:
[..]
laat maar gaan , mss haal ik dingen door elkaar.
ik dacht dat jij vanuit enschede ofzo een keer in rotterdam was geweest of omstreken om je vriendin te bezoeken.
Ach , augustus vorig jaar schat ik.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die kans is er geweest, maar dat is al een lange tijd geleden gok ik zo
En doordat je Q zei.. raak ik in de war
Tijden veranderen hehe.. dus geen idee hoe of wat destijdsquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:08 schreef kitao het volgende:
Ach , augustus vorig jaar schat ik.
En die capitale q was express om je op het verkeerde been te zetten.
Ik heb hem in de bios gezien heb nog wel geprobeerd te kijken net, maar andere dingen interesseren me meerquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die Hard 4.0 heb ik al vaak zat gezien. Nu Top Gear kijken
Join the club!quote:
Kan ik me in jou geval wel voorstellenquote:
tja , dat krijg je met veel minnaars , namen vervagen , herinneringen worden 1 waas.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tijden veranderen hehe.. dus geen idee hoe of wat destijds
heb je het over mij? Of over je eigen leventje?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:15 schreef kitao het volgende:
tja , dat krijg je met veel minnaars , namen vervagen , herinneringen worden 1 waas.
wie heb ik nu weer gehad vannacht enzo..
toch ?
Welkomquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:16 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
Niet op Fok als je dat bedoeld, wel in dit topic.
mijn miserabele leventje is het vermelden niet waard..quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
heb je het over mij? Of over je eigen leventje?
aah oke, maar die post sloeg totaal niet op mijquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:17 schreef kitao het volgende:
mijn miserabele leventje is het vermelden niet waard..
Tnx.quote:
* knuft nog eensquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:18 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Tnx.
Op momenten als dit is een Vriendje ver weg heul stom. Ik wil dat-ie hier is.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:18 schreef kitao het volgende:
[..]
zie je , altijd op zoek naar iets anders..
antiboedhist.
Is goedquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tof!
Oh, request eindelijk gezien en geaccepteerden zal zo nog even de bank regelen
nou ik weet wel beter komkommergrietje.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
aah oke, maar die post sloeg totaal niet op mij
Ik vind het knap dat je zoveel van me weet, ondanks dat je me nog nooit serieus gesproken hebtquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:20 schreef kitao het volgende:
nou ik weet wel beter komkommergrietje.
(en is niet hatelijk bedoeld)
John McLane ass zien kicken blijft altijd weer leukquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die Hard 4.0 heb ik al vaak zat gezien. Nu Top Gear kijken
Zit jij ook op FB dan??? ff zoeken..quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Is goedoh...en jammer dat je moet werken met Appelpop
Jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Is goedoh...en jammer dat je moet werken met Appelpop
Het ging nog niet eens over FBquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zit jij ook op FB dan??? ff zoeken..
Was iets andersquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zit ook op Facebook. Weet je mijn irl naam, dan kun je me wel vinden. ALs ik op jou IRL naam zoek vind ik iemand in de states.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Owquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
Het ging nog niet eens over FBMaar daar zit ik ook wel ergens
Via Via kan je wel bij Lotusss komenquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit ook op Facebook. Weet je mijn irl naam, dan kun je me wel vinden. ALs ik op jou IRL naam zoek vind ik iemand in de states.
i wilquote:
Volgende week weer laten diensten?quote:
jupquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgende week weer laten diensten?
Gevonden en ik was 1 letter vergeten netquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Via Via kan je wel bij Lotusss komen
Tja , dat jij me niet kan herinneren is zeker mijn schuld ?!quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je zoveel van me weet, ondanks dat je me nog nooit serieus gesproken hebt
Ja, voor je ritme is het ongelooflijk baggerquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jupheb er ziek veel deze maand... Op zich wel prima, want uitslapen
maar killing voor mn ritme
Haha okequote:Op vrijdag 10 september 2010 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gevonden en ik was 1 letter vergeten net
Zoals je ziet is het niet noodzakelijk om een minnaar van mij te zijn om vergeten te wordenquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:28 schreef kitao het volgende:
[..]
Tja , dat jij me niet kan herinneren is zeker mijn schuld ?!
Fijn dat die nieuwe woonruimte je dan ook goed doet! Hopelijk blijft het ook zo voor jequote:Op vrijdag 10 september 2010 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaat wel de goede kant op, heb nog wel wat slechte momenten, maar het kan natuurlijk niet altijd goed gaan. Maar ik mag wel tevreden zijn, zeker nu ik 2 weken terug in een andere woonruimte zit. Ook de psychiater merkte dat ik veel meer energie heb.
en hoe is het met jou?
Ik hoop het ook. Ik verwacht nog wel een lichte terugval, maar daar ben ik teminste wel op voorbereidquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Fijn dat die nieuwe woonruimte je dan ook goed doet! Hopelijk blijft het ook zo voor je
Een lichte kan je wel aan, toch?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Ik verwacht nog wel een lichte terugval, maar daar ben ik teminste wel op voorbereid
Ik sta er.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:31 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
Wat is er zoaan FailBook dan
gezellig tochquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:33 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
Samen met een paar miljoen anderen...
Ik ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:33 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb ook facebook en twitter enzo
Ik dus ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:33 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil jouw fb vriendje wordenquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:33 schreef Memento-Mori het volgende:
gelukkig kent lotus mij nog wel en matador.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoals je ziet is het niet noodzakelijk om een minnaar van mij te zijn om vergeten te worden
Ja hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een lichte kan je wel aan, toch?
ik ben je niet glad vergeten. Weet dat we wel eens gesproken hebben.. maar hoe wat en waarover geeeen idee meerquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:34 schreef kitao het volgende:
[..]
gelukkig kent lotus mij nog wel en matador.
jij , zeus en nog een zooitje anderen zijn me glad vergeten..
![]()
snik
Hè gadver,online met mensen pratenquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:33 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
Samen met een paar miljoen anderen...
Nee iddquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:35 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hè gadver,online met mensen pratenDat doe je toch niet
Oh, dat boeit me niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:35 schreef YipYip het volgende:
Hè gadver,online met mensen pratenDat doe je toch niet
ik heb al die spelletjes dingen geblokkeerd, t boeit me geen fuck hoeveel kippen die en die heeft in farmville of whateverquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:36 schreef Cue_ het volgende:
Wel leuk dat facebook, maar ik wil echt niet iedereen toevoegen als vriendje.. Krijg je veels te veel rotzooi van in je lijst.
Oja, facebook. Dat heb ik ook nog.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:36 schreef Cue_ het volgende:
Wel leuk dat facebook, maar ik wil echt niet iedereen toevoegen als vriendje.. Krijg je veels te veel rotzooi van in je lijst.
Ik weet je voornaam dankzij Snuit en je vriendje.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:36 schreef Lily-Ella het volgende:
Yuki, hoe heb je me gevonden zonder naam?
Ik ben nog geen enkel spelletje tegengekomen .. zo te horen gelukkig maarquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb al die spelletjes dingen geblokkeerd, t boeit me geen fuck hoeveel kippen die en die heeft in farmville of whatever
Gaat mij niet om zoveel mogelijk vrienden. Ik laat zeker niet iedereen toe. Maar het is handig contact houden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:37 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
Oh, dat boeit me niet.
Maar wat is de lol aan de online aandachtshoer uithangen (lees om zo veel mogelijk "vrienden" te hebben)?
Dat is de lol niet. Dat is dan ook niet mijn doel daar. Ik heb twee vriendinnetjes in het buitenland van wie ik op deze manier net wat meer mee krijg.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:37 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
Oh, dat boeit me niet.
Maar wat is de lol aan de online aandachtshoer uithangen (lees om zo veel mogelijk "vrienden" te hebben)?
Daar gaat mijn anonimiteit.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet je voornaam dankzij Snuit en je vriendje.
En je bent vrienden met Q en Barbusse
Daar ben je zelf bij,dus dat hoeft geen probleem te zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:36 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:37 schreef JoeBravo het volgende:
goffer, mensen die me aan het blozen maken![]()
![]()
![]()
KUn j e mij ook vinden?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet je voornaam dankzij Snuit en je vriendje.
En je bent vrienden met Q en Barbusse
Mensen die me door hun liefheid en bezorgdheid aan het huilen maken....quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:37 schreef JoeBravo het volgende:
goffer, mensen die me aan het blozen maken![]()
![]()
![]()
Ik voeg hier geen mensen toe, hoezo? En dat is het doel ook niet van het gemiddelde forum in tegenstelling tot social networking sites, lijkt me.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:39 schreef Cue_ het volgende:
Wat is dan de toegevoegde waarde van mensen van fok/singles toe te voegen?
Juist, dat dusquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:38 schreef YipYip het volgende:
[..]
Gaat mij niet om zoveel mogelijk vrienden. Ik laat zeker niet iedereen toe. Maar het is handig contact houden.
Maar ieder z'n ding
Anonimiteit gaat niet samen met internet. Je kunt de boel redelijk afschermen,maar als iemand het echt wil blijft er weinig geheim hoor.quote:
Onzin, daar is dat niet voor nodig. Daar heb je ICQ, MSN, Skype en/of email al voor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:38 schreef YipYip het volgende:
Maar het is handig contact houden.
Maar ieder z'n ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |