tja , dat krijg je met veel minnaars , namen vervagen , herinneringen worden 1 waas.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tijden veranderen hehe.. dus geen idee hoe of wat destijds
heb je het over mij? Of over je eigen leventje?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:15 schreef kitao het volgende:
tja , dat krijg je met veel minnaars , namen vervagen , herinneringen worden 1 waas.
wie heb ik nu weer gehad vannacht enzo..
toch ?
Welkomquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:16 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
Niet op Fok als je dat bedoeld, wel in dit topic.
mijn miserabele leventje is het vermelden niet waard..quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
heb je het over mij? Of over je eigen leventje?
aah oke, maar die post sloeg totaal niet op mijquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:17 schreef kitao het volgende:
mijn miserabele leventje is het vermelden niet waard..
Tnx.quote:
* knuft nog eensquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:18 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Tnx.
Op momenten als dit is een Vriendje ver weg heul stom. Ik wil dat-ie hier is.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:18 schreef kitao het volgende:
[..]
zie je , altijd op zoek naar iets anders..
antiboedhist.
Is goedquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tof!
Oh, request eindelijk gezien en geaccepteerden zal zo nog even de bank regelen
nou ik weet wel beter komkommergrietje.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
aah oke, maar die post sloeg totaal niet op mij
Ik vind het knap dat je zoveel van me weet, ondanks dat je me nog nooit serieus gesproken hebtquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:20 schreef kitao het volgende:
nou ik weet wel beter komkommergrietje.
(en is niet hatelijk bedoeld)
John McLane ass zien kicken blijft altijd weer leukquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die Hard 4.0 heb ik al vaak zat gezien. Nu Top Gear kijken
Zit jij ook op FB dan??? ff zoeken..quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Is goedoh...en jammer dat je moet werken met Appelpop
Jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Is goedoh...en jammer dat je moet werken met Appelpop
Het ging nog niet eens over FBquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zit jij ook op FB dan??? ff zoeken..
Was iets andersquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zit ook op Facebook. Weet je mijn irl naam, dan kun je me wel vinden. ALs ik op jou IRL naam zoek vind ik iemand in de states.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Owquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
Het ging nog niet eens over FBMaar daar zit ik ook wel ergens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |