zonder hoofdletter ongeletterde.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oke.... als jij dat wil....![]()
Kitao... je bent een ontrouwe hond en een hoerenloper
mijn wehkampkrediet is op..quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:35 schreef JoeBravo het volgende:
laat er nou net mijn droomstoel bij Eijerkamp staan
nu wil ik 'm nog meer
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:32 schreef Lily-Ella het volgende:
Ah, leuk, ook nog de mededeling van zus dat ik mijn kind niet zo aan zn lot over moet laten sinds ik een vriendje heb.
Pics!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:35 schreef JoeBravo het volgende:
laat er nou net mijn droomstoel bij Eijerkamp staan
nu wil ik 'm nog meer
Tja.... Bruikbare tips over Friese vondelingquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:32 schreef Lily-Ella het volgende:
Ah, leuk, ook nog de mededeling van zus dat ik mijn kind niet zo aan zn lot over moet laten sinds ik een vriendje heb.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Yuki ook een PM van Cue gehad soms?
zelfs ik,dus waarschijnlijk iedereen hierquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Yuki ook een PM van Cue gehad soms?
Ik denk heel Fok!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
zelfs ik,dus waarschijnlijk iedereen hier
Oh, en Yip!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
zelfs ik,dus waarschijnlijk iedereen hier
hele dikke minpunten als je wat anders had gezegdquote:
Alweer naar school gemoeten deze week?quote:
Reken jij meisjes af op stoelsmaak?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hele dikke minpunten als je wat anders had gezegd![]()
Charles & Ray Eames![]()
heb staan gapen bij de EA107, EA124, Barcelona chair, egg chair en bovenstaande lounge chair
Ja,.gister maar ik stem nietquote:
Ja vorige week alquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alweer naar school gemoeten deze week?
Je mist weinig.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:48 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
Ik heb geen PM gehad van ene Cue?
Gaat wel de goede kant op, heb nog wel wat slechte momenten, maar het kan natuurlijk niet altijd goed gaan. Maar ik mag wel tevreden zijn, zeker nu ik 2 weken terug in een andere woonruimte zit. Ook de psychiater merkte dat ik veel meer energie heb.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja vorige week al
Hoe is het met jou?
als ik heel eerlijk ben speelt het wel een rol ja.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Reken jij meisjes af op stoelsmaak?
heb jij wel gestemd?quote:
Tuurlijk heeft ze dat en raadt eens op wie?quote:
dat is de enige manier om populariteit te vergaren idd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:51 schreef kitao het volgende:
zo, cue is populair , hoewel niet aanwezig.
wrs ligt ze te krikken in het portiek op de trap ?
Ze heeft pm gestuurd of je op haar wilde stemmen bij dat Singles Date topic en daarin stond ook haar voorkeurquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:51 schreef kitao het volgende:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als ik heel eerlijk ben speelt het wel een rol ja.
Dat je dat überhaupt al van een vrouw zegtquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:51 schreef kitao het volgende:
hi!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:51 schreef kitao het volgende:
Op hetgeen wat zij wilde?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft ze dat en raadt eens op wie?
Hmm, en wat als je op iemand anders wil stemmen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:53 schreef automatic_ het volgende:
Ze heeft pm gestuurd of je op haar wilde stemmen bij dat Singles Date topic en daarin stond ook haar voorkeur
Niets denk ik?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:55 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
Hmm, en wat als je op iemand anders wil stemmen?
tja , ach laat ik mn mond maar houden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat is de enige manier om populariteit te vergaren idd.
laat nu net mijn pm onbruikbaar zijn...quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ze heeft pm gestuurd of je op haar wilde stemmen bij dat Singles Date topic en daarin stond ook haar voorkeur
He, vervelend!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:58 schreef kitao het volgende:
[..]
laat nu net mijn pm onbruikbaar zijn...
zo onzichtbaar ben je anders nietquote:
???quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:59 schreef kitao het volgende:
[..]
hallo Q , wanneer kom je weer bij je vriendinnetje in rottjeknor ?
Heh shit!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zo onzichtbaar ben je anders niet![]()
Relaxed. John McLane op tv en aan mn 2e bak popcorn bezigquote:
sorry Lotus , ik heb niets tegen je , maar een plaagstootje moet kunnen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat je dat überhaupt al van een vrouw zegt
Tof!quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:00 schreef YipYip het volgende:
[..]
Relaxed. John McLane op tv en aan mn 2e bak popcorn bezig
Dat is ook fijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:03 schreef kitao het volgende:
[..]
geeft desondanks rust , ik heb er vrede mee.
laat maar gaan , mss haal ik dingen door elkaar.quote:
Die Hard 4.0 heb ik al vaak zat gezien. Nu Top Gear kijkenquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:00 schreef YipYip het volgende:
[..]
Relaxed. John McLane op tv en aan mn 2e bak popcorn bezig
Die kans is er geweest, maar dat is al een lange tijd geleden gok ik zoquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:05 schreef kitao het volgende:
[..]
laat maar gaan , mss haal ik dingen door elkaar.
ik dacht dat jij vanuit enschede ofzo een keer in rotterdam was geweest of omstreken om je vriendin te bezoeken.
Ach , augustus vorig jaar schat ik.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die kans is er geweest, maar dat is al een lange tijd geleden gok ik zo
En doordat je Q zei.. raak ik in de war
Tijden veranderen hehe.. dus geen idee hoe of wat destijdsquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:08 schreef kitao het volgende:
Ach , augustus vorig jaar schat ik.
En die capitale q was express om je op het verkeerde been te zetten.
Ik heb hem in de bios gezien heb nog wel geprobeerd te kijken net, maar andere dingen interesseren me meerquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die Hard 4.0 heb ik al vaak zat gezien. Nu Top Gear kijken
Join the club!quote:
Kan ik me in jou geval wel voorstellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |