zonder hoofdletter ongeletterde.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oke.... als jij dat wil....![]()
Kitao... je bent een ontrouwe hond en een hoerenloper
mijn wehkampkrediet is op..quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:35 schreef JoeBravo het volgende:
laat er nou net mijn droomstoel bij Eijerkamp staan
nu wil ik 'm nog meer
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:32 schreef Lily-Ella het volgende:
Ah, leuk, ook nog de mededeling van zus dat ik mijn kind niet zo aan zn lot over moet laten sinds ik een vriendje heb.
Pics!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:35 schreef JoeBravo het volgende:
laat er nou net mijn droomstoel bij Eijerkamp staan
nu wil ik 'm nog meer
Tja.... Bruikbare tips over Friese vondelingquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:32 schreef Lily-Ella het volgende:
Ah, leuk, ook nog de mededeling van zus dat ik mijn kind niet zo aan zn lot over moet laten sinds ik een vriendje heb.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Yuki ook een PM van Cue gehad soms?
zelfs ik,dus waarschijnlijk iedereen hierquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Yuki ook een PM van Cue gehad soms?
Ik denk heel Fok!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
zelfs ik,dus waarschijnlijk iedereen hier
Oh, en Yip!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
zelfs ik,dus waarschijnlijk iedereen hier
hele dikke minpunten als je wat anders had gezegdquote:
Alweer naar school gemoeten deze week?quote:
Reken jij meisjes af op stoelsmaak?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hele dikke minpunten als je wat anders had gezegd![]()
Charles & Ray Eames![]()
heb staan gapen bij de EA107, EA124, Barcelona chair, egg chair en bovenstaande lounge chair
Ja,.gister maar ik stem nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |