quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:08 schreef littledrummergirl het volgende:god t autistje hier naast me heeft een weerberichten tic... Werd er al zes keer aan mn haren bijgesleept omdat het weer begon en ik moest kijken... Iemand weten wat voor weer het word morgen
?
Wel handig om te weten met het oog op Appelpop tochquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:08 schreef littledrummergirl het volgende:god t autistje hier naast me heeft een weerberichten tic... Werd er al zes keer aan mn haren bijgesleept omdat het weer begon en ik moest kijken... Iemand weten wat voor weer het word morgen
?
yes idd... of wat je ook maar wil doen in het weekendquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:15 schreef YipYip het volgende:
[..]
Wel handig om te weten met het oog op Appelpop toch
Vertel...quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
yes idd... of wat je ook maar wil doen in het weekend
in jouw aanwezigheid Malaga-weer...quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:08 schreef littledrummergirl het volgende:god t autistje hier naast me heeft een weerberichten tic... Werd er al zes keer aan mn haren bijgesleept omdat het weer begon en ik moest kijken... Iemand weten wat voor weer het word morgen
?
toch voel ik me een beetje overgeslagen vandaag...quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... dat is iets nieuws... men zegt dat ik teveel klets....
Oh oké danquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... dat is iets nieuws... men zegt dat ik teveel klets....
Wat is er? Wil je wat aandacht?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:28 schreef kitao het volgende:
[..]
toch voel ik me een beetje overgeslagen vandaag...
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:32 schreef kitao het volgende:
[..]
yep , ik wil no unno worden op fok met alle grieten achter me aanhollend.
* popcorn vast uit de kast pakt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Serieus Cue_ nee ik ga niet stemmen en al helemaal niet als je erom gaat lopen zeuren per pm
geen info ?quote:
gereed voor bezoek ?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vanmiddag de rest al gedaan
Dat is inderdaad fijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neuh krijg geen bezoek maar schoon huis is altijd fijn
Maar ben je wel bereid gedoog steun te leveren?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Serieus Cue_ nee ik ga niet stemmen en al helemaal niet als je erom gaat lopen zeuren per pm
neuh klinkt niet erg enthousiast.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neuh krijg geen bezoek maar schoon huis is altijd fijn
jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:15 schreef YipYip het volgende:
[..]
Wel handig om te weten met het oog op Appelpop toch
gelukkig maar Bos , altijd fijn jou te zien.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:01 schreef kitao het volgende:
ik weet niet , maar volgens mij zijn de meesten stappen ofzo , de vaart is eruit ?
(kan ze niet kwalijk nemen)
of ben ik ongeduldig ?
Daar hebben er meer last van.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:04 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben er nog hoor, maar druk met MSN en zulks
Nee, dat doe ik vaker, dat is niet zo erg.quote:
niet te hopen voor je dat die u.i. een scan van je lichaam is...quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:04 schreef Solique het volgende:
Zit ziek thuis dus stappen gaat hem niet worden.
Was sowieso de planning om morgen los te gaan, maar moet afwachten hoe ik er morgen aan toe bent.
Maar nog niet helemaal?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:10 schreef Lotusss het volgende:
Pizza zit in mijn maag, kaarsjes aan, hangen op de bank, dekentje over me heen, 2 slapende poezels op me....
Ik zou bijna gelukkig zijn...
morgen feest , 9/11 !quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:10 schreef Lotusss het volgende:
Pizza zit in mijn maag, kaarsjes aan, hangen op de bank, dekentje over me heen, 2 slapende poezels op me....
Ik zou bijna gelukkig zijn...
Huftersquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:10 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik vaker, dat is niet zo erg.
Ik had geld van ze tegoed, een maand geleden besluiten ze dat te storten op een heul oud rekeningnummer - terwijl ze al het andere gewoon op mijn goede rekeningnummer storten - die oudere rekening had ik toevallig net die dag opgeheven. Ze meteen gebeld, want dat geld was overgesluisd en ik kon er niet meer bij want rekening was opgeheven. Nee hoor, ze gingen er meteen achteraan, zij regelden het wel.
Bel ik vanmiddag om te vragen naar de stand van zaken, vertelt die muts me dat IK actie had moeten ondernemen en SNEL OOK want MISSCHIEN VALT ER DAN NOG IETS TE REDDEN, enzo.
Echt, WTF?!
Wat stomquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:10 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik vaker, dat is niet zo erg.
Ik had geld van ze tegoed, een maand geleden besluiten ze dat te storten op een heul oud rekeningnummer - terwijl ze al het andere gewoon op mijn goede rekeningnummer storten - die oudere rekening had ik toevallig net die dag opgeheven. Ze meteen gebeld, want dat geld was overgesluisd en ik kon er niet meer bij want rekening was opgeheven. Nee hoor, ze gingen er meteen achteraan, zij regelden het wel.
Bel ik vanmiddag om te vragen naar de stand van zaken, vertelt die muts me dat IK actie had moeten ondernemen en SNEL OOK want MISSCHIEN VALT ER DAN NOG IETS TE REDDEN, enzo.
Echt, WTF?!
Nog niet helemaal... voel me flink bleugh de laatste dagenquote:
Een heel groot getal?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:16 schreef kitao het volgende:
[..]
2222222222222222222222222222222222222222222222222222222222 !!!!
You don't wanna knowquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:10 schreef kitao het volgende:
niet te hopen voor je dat die u.i. een scan van je lichaam is...
quote:
Tisser dan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nog niet helemaal... voel me flink bleugh de laatste dagen
Ja, ik kan je vanaf hier moeilijk een knuffel geven.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nog niet helemaal... voel me flink bleugh de laatste dagen
quote:
Uni begint volgende week weer en ik kom er nu achter dat ik er eigenlijk nog helemaal niet aan toe ben. Daar had ik dus wel op gehoopt en dat vind ik dus flink kut en zit er weer stress in mijn lijf enzo....quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik kan je vanaf hier moeilijk een knuffel geven.
Daar had ik vanmiddag ook even flink last vanquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
Uni begint volgende week weer en ik kom er nu achter dat ik er eigenlijk nog helemaal niet aan toe ben. Daar had ik dus wel op gehoopt en dat vind ik dus flink kut en zit er weer stress in mijn lijf enzo....
Dat is behoorlijk klote. Ik kan me een beetje voorstellen hoe je je moet voelen. Die druk op je is totaal niet wat je kan gebruikenquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
Uni begint volgende week weer en ik kom er nu achter dat ik er eigenlijk nog helemaal niet aan toe ben. Daar had ik dus wel op gehoopt en dat vind ik dus flink kut en zit er weer stress in mijn lijf enzo....
Ik denk wel dat jij precies snapt hoe ik me voel. Dank je dat je me snapt!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk klote. Ik kan me een beetje voorstellen hoe je je moet voelen. Die druk op je is totaal niet wat je kan gebruiken
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik denk wel dat jij precies snapt hoe ik me voel. Dank je dat je me snapt!
oke.... als jij dat wil....quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:43 schreef kitao het volgende:
[..]
geen info ?
je moet gewoon zeggen : kitao , je bent een ontrouwe hond en een hoereloper.
(ook al is dat laatste niet waar)
Enne , je posts zijn niet te volgen niet te vergeten.
dumpen bij een klooster op de stoep maakt geen goede indruk natuurlijk...quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:32 schreef Lily-Ella het volgende:
Ah, leuk, ook nog de mededeling van zus dat ik mijn kind niet zo aan zn lot over moet laten sinds ik een vriendje heb.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:32 schreef Lily-Ella het volgende:
Ah, leuk, ook nog de mededeling van zus dat ik mijn kind niet zo aan zn lot over moet laten sinds ik een vriendje heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |