Ja 19quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar die was toch een stuk jonger?
Ja hequote:Op vrijdag 10 september 2010 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk dat Bos binnenkort mijn zwager wordt
Berlijn is geweldigquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En je vond het dus zeer mooi?
Ik ben in 4 havo wel naar Parijs geweest dus, op zich wel leuk. Wel is het zo dat ik het op deze leeftijd anders zou beleven dan toen. Toen was ik nog een hummeltje van 17, nu een jonge god van 26. Das toch anders.
Dat bedoel ik, dat is 10 jaar jonger dan ik ben, dat vind ik een wel erg groot verschil momenteel.quote:
Bij het Leger des Heils in Dordrecht en daar werkt haar vriend ook. Een hele grote negerquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:39 schreef -Engel- het volgende:
@TB: Dussuh... waar vinden we je zus?
En hoe ziet die kerel van haar eruit?
Jaquote:
Dat is inderdaad een te groot verschilquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dat is 10 jaar jonger dan ik ben, dat vind ik een wel erg groot verschil momenteel.
Ik ga eens kijken op mn werk of er rond die data vrij te krijgen valt. Ik wil gewoon graag er nog even tussenuit dit jaar voordat Kerst en zo aanvangt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Berlijn is geweldig
Wil zo graag terug! Net als jij, toen als puppy is toch anders dan nu als (semi) volwassen vrouw
Moet ik nu bang wordenquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij het Leger des Heils in Dordrecht en daar werkt haar vriend ook. Een hele grote neger
Nee hoor ik bescherm je welquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:42 schreef xFriendx het volgende:
19? Mwah, 7 jaar jonger, voelt ze niets van.
Wat is dat in bier?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is dan 25 kamelen jongeman
Het schijnt best fijn te zijn als ze wel wat voelt hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:42 schreef xFriendx het volgende:
19? Mwah, 7 jaar jonger, voelt ze niets van.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:44 schreef YipYip het volgende:
[..]
Het schijnt best fijn te zijn als ze wel wat voelt hoor
Die gozer ken ik , daar maak ik gehakt van met mn pink..quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij het Leger des Heils in Dordrecht en daar werkt haar vriend ook. Een hele grote neger
Zo volwassen ben ik nog niet hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken op mn werk of er rond die data vrij te krijgen valt. Ik wil gewoon graag er nog even tussenuit dit jaar voordat Kerst en zo aanvangt.
Volwassen vrouwen
De rest van mijn leven 1 krat bier per dagquote:
Scherpquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:44 schreef YipYip het volgende:
[..]
Non takenquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
![]()
Tijn,,,, no offence maar dat heb ik echt niet nodig
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:44 schreef YipYip het volgende:
[..]
Jazeker. Behalve als je op je 22e nog vraagt om kudo's en je idool Justin Bieber is.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo volwassen ben ik nog niet hoor
Ben je überhaupt vrouw als 22jarige?
Heb ik wel eens ergens gelezenquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
![]()
Dank u voor uw wijsheid.... O grote YipYip
hoi![]()
Zolang het legaal is,niks mis meequote:
Je signquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
Non takenBescherm jij mij dan tegen hem?
Ik ben vrouwquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jazeker. Behalve als je op je 22e nog vraagt om kudo's en je idool Justin Bieber is.
Ja hoor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo volwassen ben ik nog niet hoor
Ben je überhaupt vrouw als 22jarige?
Mooiquote:
te jongquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooi![]()
En als we toch bezig zijn ik heb ook nog een broertje van 23
flink gezin, allemaal uit 1 huwelijk?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooi![]()
En ik?quote:
Valt toch wel mee. 4 kinderen. Ja een huwelijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
flink gezin, allemaal uit 1 huwelijk?
Zal ik u ontdekken in Berlijn?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:52 schreef Yuki het volgende:
Eens zien of ik Peu kan ontdekken bij DWDD
ik ben er ook een keer geweest als publiek, ik werd heel strategisch achter n zuil geplaatst, ik mocht niet in beeld komenquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:52 schreef Yuki het volgende:
Eens zien of ik Peu kan ontdekken bij DWDD
Voor de tegenwoordige tijd vind ik 4 een behoorlijk aantal. Meestal blijft het bij 2 of hooguit 3quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Valt toch wel mee. 4 kinderen. Ja een huwelijk
Ja...... dus?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooi![]()
En je bent niet eens lelijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben er ook een keer geweest als publiek, ik werd heel strategisch achter n zuil geplaatst, ik mocht niet in beeld komen![]()
Vind je het gek dan is gelijk iedereen afgeleid door jouw mooie verschijningquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben er ook een keer geweest als publiek, ik werd heel strategisch achter n zuil geplaatst, ik mocht niet in beeld komen![]()
Mietje.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:42 schreef littledrummergirl het volgende:
blegh.. Nog 2.5 uur werken... Wil naar huis
20 jaar geleden was het vrij normaalquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor de tegenwoordige tijd vind ik 4 een behoorlijk aantal. Meestal blijft het bij 2 of hooguit 3
Moet mijn arme broertje eenzaam en alleen achter blijven?quote:
Ik welquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Belachelijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
MIsschien in dordrecht en omstreken. Ik ken hier in de buurt geen gezin met zoveel kinderen. Bijna allemaal 2quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
20 jaar geleden was het vrij normaal![]()
[..]
Moet mijn arme broertje eenzaam en alleen achter blijven?
dat vonden zij blijkbaar welquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vind je het gek dan is gelijk iedereen afgeleid door jouw mooie verschijning
nouja het werd niet met zoveel woorden gezegd maar je mag dus niet zelf een plek kiezen, je wordt echt gescreend en ergens neergezetquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Belachelijk
Peu nog niet gesignaleerd
Misschien helpt het dat mijn ouders gelovig zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MIsschien in dordrecht en omstreken. Ik ken hier in de buurt geen gezin met zoveel kinderen. Bijna allemaal 2
Natuurlijk niet... hij mag wel in mijn verzameling mits goedgekeurd....quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
Moet mijn arme broertje eenzaam en alleen achter blijven?
Raarquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat vonden zij blijkbaar wel
[..]
Kan ook jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien helpt het dat mijn ouders gelovig zijn
Dat komt morgen nu wegquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk niet... hij mag wel in mijn verzameling mits goedgekeurd....![]()
dus pics/stats/ etc.....
Dat was voor mij 2.5 uur geleden en dan nog gaan ze me bellen van de begeleding, terwijl ik het weekend weg zou zijn.quote:
Ik vind t ook asociaal , zeker katholieken ?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor de tegenwoordige tijd vind ik 4 een behoorlijk aantal. Meestal blijft het bij 2 of hooguit 3
bye byequote:Op vrijdag 10 september 2010 20:04 schreef little-miss-sunshine het volgende:
* Gaat film kijken.
fijne avond!
zeg maar....quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:08 schreef littledrummergirl het volgende:god t autistje hier naast me heeft een weerberichten tic... Werd er al zes keer aan mn haren bijgesleept omdat het weer begon en ik moest kijken... Iemand weten wat voor weer het word morgen
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |