Mietje.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:42 schreef littledrummergirl het volgende:
blegh.. Nog 2.5 uur werken... Wil naar huis
20 jaar geleden was het vrij normaalquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor de tegenwoordige tijd vind ik 4 een behoorlijk aantal. Meestal blijft het bij 2 of hooguit 3
Moet mijn arme broertje eenzaam en alleen achter blijven?quote:
Ik welquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben er ook een keer geweest als publiek, ik werd heel strategisch achter n zuil geplaatst, ik mocht niet in beeld komen![]()
Belachelijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben er ook een keer geweest als publiek, ik werd heel strategisch achter n zuil geplaatst, ik mocht niet in beeld komen![]()
MIsschien in dordrecht en omstreken. Ik ken hier in de buurt geen gezin met zoveel kinderen. Bijna allemaal 2quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
20 jaar geleden was het vrij normaal![]()
[..]
Moet mijn arme broertje eenzaam en alleen achter blijven?
dat vonden zij blijkbaar welquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vind je het gek dan is gelijk iedereen afgeleid door jouw mooie verschijning
nouja het werd niet met zoveel woorden gezegd maar je mag dus niet zelf een plek kiezen, je wordt echt gescreend en ergens neergezetquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Belachelijk
Peu nog niet gesignaleerd
Misschien helpt het dat mijn ouders gelovig zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MIsschien in dordrecht en omstreken. Ik ken hier in de buurt geen gezin met zoveel kinderen. Bijna allemaal 2
Natuurlijk niet... hij mag wel in mijn verzameling mits goedgekeurd....quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
Moet mijn arme broertje eenzaam en alleen achter blijven?
Raarquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat vonden zij blijkbaar wel
[..]
Kan ook jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien helpt het dat mijn ouders gelovig zijn
Dat komt morgen nu wegquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk niet... hij mag wel in mijn verzameling mits goedgekeurd....![]()
dus pics/stats/ etc.....
Dat was voor mij 2.5 uur geleden en dan nog gaan ze me bellen van de begeleding, terwijl ik het weekend weg zou zijn.quote:
Ik vind t ook asociaal , zeker katholieken ?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor de tegenwoordige tijd vind ik 4 een behoorlijk aantal. Meestal blijft het bij 2 of hooguit 3
bye byequote:Op vrijdag 10 september 2010 20:04 schreef little-miss-sunshine het volgende:
* Gaat film kijken.
fijne avond!
zeg maar....quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:08 schreef littledrummergirl het volgende:god t autistje hier naast me heeft een weerberichten tic... Werd er al zes keer aan mn haren bijgesleept omdat het weer begon en ik moest kijken... Iemand weten wat voor weer het word morgen
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |