Ikke een beetje zenuwachtig zijnquote:
Er gaan zeker aantrekkelijke vrouwen mee?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ikke een beetje zenuwachtig zijn
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er gaan zeker aantrekkelijke vrouwen mee?
Voedt ze dan ook op.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:10 schreef littledrummergirl het volgende:
he bahik haat het als je met kinderen moet koken en het dan ook moet opeten... Over het eten hoesten, vingers in neuzen... Brrr
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:45 schreef HeatWave het volgende:
Thuis, pootjes omhoog, niets doen.
Dat geeft "kinderen om op te vreten" wel weer een hele nieuwe betekenisquote:
Haaaai!quote:
Lotusssquote:
Meneer boschquote:
Hahahquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Hmmm ik moet mn tas niet open laten geloof ik
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Goed, al ben ik er nu nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meneer bosch
Hoe bevalt de nieuwe stek?
Hahahquote:
Prima, Mr. xFriendx we'll meetquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:59 schreef xFriendx het volgende:
Dus Miss Sunshine, laten we boeken, doen we daar een soort singles fok meet
En hoe is het met jou gegaan de afgelopen weken?quote:
Goedquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En hoe is het met jou gegaan de afgelopen weken?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Barbjequote:
Jij hebt liever foto's van een ander soort poes zekerquote:
Mevrouw Engel goeie avondquote:
Ik heb je soep nog niet geprobeerdquote:
Overschrijven op papier danquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb je soep nog niet geprobeerdWas hem vergeten uit te printen en mijn pa heeft momenteel geen printer hier
Het is dat hij geen mod is geweest en ZUU dicht is gegaanquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jij lijkt me meer iets voor ONZ
nee , ik pleeg liever Harikuru op f&f..quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt liever foto's van een ander soort poes zeker
Ow geeft niet hoor..... Neem je tijd!quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb je soep nog niet geprobeerdWas hem vergeten uit te printen en mijn pa heeft momenteel geen printer hier
Dan moet je dokter wordenquote:
van dit naar jij...quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jij lijkt me meer iets voor ONZ
Nee, dan moet ik met mensen omgaan, brrrquote:
Hi TB... gaat goed komenquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mevrouw Engel goeie avond![]()
Lekker weekend
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is dat hij geen mod is geweest en ZUU dicht is gegaan
Oh ja mensen zijn engquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik met mensen omgaan, brrr
Zeker wel.quote:
ZUU was tijdelijk een forum voor ex-moderators om te praten wat toen zo goed was en nu zo slecht.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:18 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
ook dokteraspiraties ?
*aspirine nemende met kater*
auw.
Nu word ik nieuwschierigquote:
Kan het mij voorstellen. En het vorige weekend was ook niet echt rustigquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Beetje moe. Van geen werk naar 60 uur per week is best een overgang.
Grappig , gisteren postte ik ook al dat je vroeger je fiets zonder slot buiten kon laten staan ....., totdat de moffen kwamen natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ZUU was tijdelijk een forum voor ex-moderators om te praten wat toen zo goed was en nu zo slecht.
Gezelligquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu word ik nieuwschierig![]()
Ik ga iig straks naar mijn zusje toe en morgen uit eten met mijn ouders
Ik vind je steeds sympatieker ..quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu word ik nieuwschierig![]()
Ik ga iig straks naar mijn zusje toe en morgen uit eten met mijn ouders
Ik wil wel mee hè!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:59 schreef xFriendx het volgende:
Dus Miss Sunshine, laten we boeken, doen we daar een soort singles fok meet
je vergeet watquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:24 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik vind je steeds sympatieker ..
vriend , vertel me over je zusje.
ze is vast 22
Nee 26quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:24 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik vind je steeds sympatieker ..
vriend , vertel me over je zusje.
ze is vast 22
allebei en je vergeet een foto te vragen newbiequote:Op vrijdag 10 september 2010 19:30 schreef kitao het volgende:
[..]
Dat ik zelf een ouwe lul ben ?
of dat ik al samenwoon ?
Hehequote:Op vrijdag 10 september 2010 19:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
allebei en je vergeet een foto te vragen newbie![]()
Jaquote:
In dezelfde plaats als ikquote:
newbie voor jou , maar zeus kent me wel.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
allebei en je vergeet een foto te vragen newbie![]()
Maar die was toch een stuk jonger?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja![]()
Mijn andere zusje is nog wel single
Nee, dat was niet echt bijkomen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:23 schreef YipYip het volgende:
[..]
Kan het mij voorstellen. En het vorige weekend was ook niet echt rustig
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Voor jou kan dat vast kapot....![]()
regelen we wel![]()
Leuk dat Bos binnenkort mijn zwager wordtquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Voor jou kan dat vast kapot....![]()
regelen we wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |