quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:08 schreef littledrummergirl het volgende:god t autistje hier naast me heeft een weerberichten tic... Werd er al zes keer aan mn haren bijgesleept omdat het weer begon en ik moest kijken... Iemand weten wat voor weer het word morgen
?
Wel handig om te weten met het oog op Appelpop tochquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:08 schreef littledrummergirl het volgende:god t autistje hier naast me heeft een weerberichten tic... Werd er al zes keer aan mn haren bijgesleept omdat het weer begon en ik moest kijken... Iemand weten wat voor weer het word morgen
?
yes idd... of wat je ook maar wil doen in het weekendquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:15 schreef YipYip het volgende:
[..]
Wel handig om te weten met het oog op Appelpop toch
Vertel...quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
yes idd... of wat je ook maar wil doen in het weekend
in jouw aanwezigheid Malaga-weer...quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:08 schreef littledrummergirl het volgende:god t autistje hier naast me heeft een weerberichten tic... Werd er al zes keer aan mn haren bijgesleept omdat het weer begon en ik moest kijken... Iemand weten wat voor weer het word morgen
?
toch voel ik me een beetje overgeslagen vandaag...quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... dat is iets nieuws... men zegt dat ik teveel klets....
Oh oké danquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... dat is iets nieuws... men zegt dat ik teveel klets....
Wat is er? Wil je wat aandacht?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:28 schreef kitao het volgende:
[..]
toch voel ik me een beetje overgeslagen vandaag...
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:32 schreef kitao het volgende:
[..]
yep , ik wil no unno worden op fok met alle grieten achter me aanhollend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |