He, vervelend!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:58 schreef kitao het volgende:
[..]
laat nu net mijn pm onbruikbaar zijn...
zo onzichtbaar ben je anders nietquote:
???quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:59 schreef kitao het volgende:
[..]
hallo Q , wanneer kom je weer bij je vriendinnetje in rottjeknor ?
Heh shit!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zo onzichtbaar ben je anders niet![]()
Relaxed. John McLane op tv en aan mn 2e bak popcorn bezigquote:
sorry Lotus , ik heb niets tegen je , maar een plaagstootje moet kunnen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat je dat überhaupt al van een vrouw zegt
Tof!quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:00 schreef YipYip het volgende:
[..]
Relaxed. John McLane op tv en aan mn 2e bak popcorn bezig
Dat is ook fijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:03 schreef kitao het volgende:
[..]
geeft desondanks rust , ik heb er vrede mee.
laat maar gaan , mss haal ik dingen door elkaar.quote:
Die Hard 4.0 heb ik al vaak zat gezien. Nu Top Gear kijkenquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:00 schreef YipYip het volgende:
[..]
Relaxed. John McLane op tv en aan mn 2e bak popcorn bezig
Die kans is er geweest, maar dat is al een lange tijd geleden gok ik zoquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:05 schreef kitao het volgende:
[..]
laat maar gaan , mss haal ik dingen door elkaar.
ik dacht dat jij vanuit enschede ofzo een keer in rotterdam was geweest of omstreken om je vriendin te bezoeken.
Ach , augustus vorig jaar schat ik.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die kans is er geweest, maar dat is al een lange tijd geleden gok ik zo
En doordat je Q zei.. raak ik in de war
Tijden veranderen hehe.. dus geen idee hoe of wat destijdsquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:08 schreef kitao het volgende:
Ach , augustus vorig jaar schat ik.
En die capitale q was express om je op het verkeerde been te zetten.
Ik heb hem in de bios gezien heb nog wel geprobeerd te kijken net, maar andere dingen interesseren me meerquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die Hard 4.0 heb ik al vaak zat gezien. Nu Top Gear kijken
Join the club!quote:
Kan ik me in jou geval wel voorstellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |