tja , dat krijg je met veel minnaars , namen vervagen , herinneringen worden 1 waas.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tijden veranderen hehe.. dus geen idee hoe of wat destijds
heb je het over mij? Of over je eigen leventje?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:15 schreef kitao het volgende:
tja , dat krijg je met veel minnaars , namen vervagen , herinneringen worden 1 waas.
wie heb ik nu weer gehad vannacht enzo..
toch ?
Welkomquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:16 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
Niet op Fok als je dat bedoeld, wel in dit topic.
mijn miserabele leventje is het vermelden niet waard..quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
heb je het over mij? Of over je eigen leventje?
aah oke, maar die post sloeg totaal niet op mijquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:17 schreef kitao het volgende:
mijn miserabele leventje is het vermelden niet waard..
Tnx.quote:
* knuft nog eensquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:18 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Tnx.
Op momenten als dit is een Vriendje ver weg heul stom. Ik wil dat-ie hier is.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:18 schreef kitao het volgende:
[..]
zie je , altijd op zoek naar iets anders..
antiboedhist.
Is goedquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tof!
Oh, request eindelijk gezien en geaccepteerden zal zo nog even de bank regelen
nou ik weet wel beter komkommergrietje.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
aah oke, maar die post sloeg totaal niet op mij
Ik vind het knap dat je zoveel van me weet, ondanks dat je me nog nooit serieus gesproken hebtquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:20 schreef kitao het volgende:
nou ik weet wel beter komkommergrietje.
(en is niet hatelijk bedoeld)
John McLane ass zien kicken blijft altijd weer leukquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die Hard 4.0 heb ik al vaak zat gezien. Nu Top Gear kijken
Zit jij ook op FB dan??? ff zoeken..quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Is goedoh...en jammer dat je moet werken met Appelpop
Jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Is goedoh...en jammer dat je moet werken met Appelpop
Het ging nog niet eens over FBquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zit jij ook op FB dan??? ff zoeken..
Was iets andersquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zit ook op Facebook. Weet je mijn irl naam, dan kun je me wel vinden. ALs ik op jou IRL naam zoek vind ik iemand in de states.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Owquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
Het ging nog niet eens over FBMaar daar zit ik ook wel ergens
Via Via kan je wel bij Lotusss komenquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit ook op Facebook. Weet je mijn irl naam, dan kun je me wel vinden. ALs ik op jou IRL naam zoek vind ik iemand in de states.
i wilquote:
Volgende week weer laten diensten?quote:
jupquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgende week weer laten diensten?
Gevonden en ik was 1 letter vergeten netquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Via Via kan je wel bij Lotusss komen
Tja , dat jij me niet kan herinneren is zeker mijn schuld ?!quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je zoveel van me weet, ondanks dat je me nog nooit serieus gesproken hebt
Ja, voor je ritme is het ongelooflijk baggerquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jupheb er ziek veel deze maand... Op zich wel prima, want uitslapen
maar killing voor mn ritme
Haha okequote:Op vrijdag 10 september 2010 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gevonden en ik was 1 letter vergeten net
Zoals je ziet is het niet noodzakelijk om een minnaar van mij te zijn om vergeten te wordenquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:28 schreef kitao het volgende:
[..]
Tja , dat jij me niet kan herinneren is zeker mijn schuld ?!
Fijn dat die nieuwe woonruimte je dan ook goed doet! Hopelijk blijft het ook zo voor jequote:Op vrijdag 10 september 2010 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaat wel de goede kant op, heb nog wel wat slechte momenten, maar het kan natuurlijk niet altijd goed gaan. Maar ik mag wel tevreden zijn, zeker nu ik 2 weken terug in een andere woonruimte zit. Ook de psychiater merkte dat ik veel meer energie heb.
en hoe is het met jou?
Ik hoop het ook. Ik verwacht nog wel een lichte terugval, maar daar ben ik teminste wel op voorbereidquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Fijn dat die nieuwe woonruimte je dan ook goed doet! Hopelijk blijft het ook zo voor je
Een lichte kan je wel aan, toch?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Ik verwacht nog wel een lichte terugval, maar daar ben ik teminste wel op voorbereid
Ik sta er.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:31 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
Wat is er zoaan FailBook dan
gezellig tochquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:33 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
Samen met een paar miljoen anderen...
Ik ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:33 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb ook facebook en twitter enzo
Ik dus ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:33 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil jouw fb vriendje wordenquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:33 schreef Memento-Mori het volgende:
gelukkig kent lotus mij nog wel en matador.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoals je ziet is het niet noodzakelijk om een minnaar van mij te zijn om vergeten te worden
Ja hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een lichte kan je wel aan, toch?
ik ben je niet glad vergeten. Weet dat we wel eens gesproken hebben.. maar hoe wat en waarover geeeen idee meerquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:34 schreef kitao het volgende:
[..]
gelukkig kent lotus mij nog wel en matador.
jij , zeus en nog een zooitje anderen zijn me glad vergeten..
![]()
snik
Hè gadver,online met mensen pratenquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:33 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
Samen met een paar miljoen anderen...
Nee iddquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:35 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hè gadver,online met mensen pratenDat doe je toch niet
Oh, dat boeit me niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:35 schreef YipYip het volgende:
Hè gadver,online met mensen pratenDat doe je toch niet
ik heb al die spelletjes dingen geblokkeerd, t boeit me geen fuck hoeveel kippen die en die heeft in farmville of whateverquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:36 schreef Cue_ het volgende:
Wel leuk dat facebook, maar ik wil echt niet iedereen toevoegen als vriendje.. Krijg je veels te veel rotzooi van in je lijst.
Oja, facebook. Dat heb ik ook nog.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:36 schreef Cue_ het volgende:
Wel leuk dat facebook, maar ik wil echt niet iedereen toevoegen als vriendje.. Krijg je veels te veel rotzooi van in je lijst.
Ik weet je voornaam dankzij Snuit en je vriendje.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:36 schreef Lily-Ella het volgende:
Yuki, hoe heb je me gevonden zonder naam?
Ik ben nog geen enkel spelletje tegengekomen .. zo te horen gelukkig maarquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb al die spelletjes dingen geblokkeerd, t boeit me geen fuck hoeveel kippen die en die heeft in farmville of whatever
Gaat mij niet om zoveel mogelijk vrienden. Ik laat zeker niet iedereen toe. Maar het is handig contact houden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:37 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
Oh, dat boeit me niet.
Maar wat is de lol aan de online aandachtshoer uithangen (lees om zo veel mogelijk "vrienden" te hebben)?
Dat is de lol niet. Dat is dan ook niet mijn doel daar. Ik heb twee vriendinnetjes in het buitenland van wie ik op deze manier net wat meer mee krijg.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:37 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
Oh, dat boeit me niet.
Maar wat is de lol aan de online aandachtshoer uithangen (lees om zo veel mogelijk "vrienden" te hebben)?
Daar gaat mijn anonimiteit.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet je voornaam dankzij Snuit en je vriendje.
En je bent vrienden met Q en Barbusse
Daar ben je zelf bij,dus dat hoeft geen probleem te zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:36 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:37 schreef JoeBravo het volgende:
goffer, mensen die me aan het blozen maken![]()
![]()
![]()
KUn j e mij ook vinden?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet je voornaam dankzij Snuit en je vriendje.
En je bent vrienden met Q en Barbusse
Mensen die me door hun liefheid en bezorgdheid aan het huilen maken....quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:37 schreef JoeBravo het volgende:
goffer, mensen die me aan het blozen maken![]()
![]()
![]()
Ik voeg hier geen mensen toe, hoezo? En dat is het doel ook niet van het gemiddelde forum in tegenstelling tot social networking sites, lijkt me.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:39 schreef Cue_ het volgende:
Wat is dan de toegevoegde waarde van mensen van fok/singles toe te voegen?
Juist, dat dusquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:38 schreef YipYip het volgende:
[..]
Gaat mij niet om zoveel mogelijk vrienden. Ik laat zeker niet iedereen toe. Maar het is handig contact houden.
Maar ieder z'n ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |