ik ben je niet glad vergeten. Weet dat we wel eens gesproken hebben.. maar hoe wat en waarover geeeen idee meerquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:34 schreef kitao het volgende:
[..]
gelukkig kent lotus mij nog wel en matador.
jij , zeus en nog een zooitje anderen zijn me glad vergeten..
![]()
snik
Hè gadver,online met mensen pratenquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:33 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
Samen met een paar miljoen anderen...
Nee iddquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:35 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hè gadver,online met mensen pratenDat doe je toch niet
Oh, dat boeit me niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:35 schreef YipYip het volgende:
Hè gadver,online met mensen pratenDat doe je toch niet
ik heb al die spelletjes dingen geblokkeerd, t boeit me geen fuck hoeveel kippen die en die heeft in farmville of whateverquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:36 schreef Cue_ het volgende:
Wel leuk dat facebook, maar ik wil echt niet iedereen toevoegen als vriendje.. Krijg je veels te veel rotzooi van in je lijst.
Oja, facebook. Dat heb ik ook nog.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:36 schreef Cue_ het volgende:
Wel leuk dat facebook, maar ik wil echt niet iedereen toevoegen als vriendje.. Krijg je veels te veel rotzooi van in je lijst.
Ik weet je voornaam dankzij Snuit en je vriendje.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:36 schreef Lily-Ella het volgende:
Yuki, hoe heb je me gevonden zonder naam?
Ik ben nog geen enkel spelletje tegengekomen .. zo te horen gelukkig maarquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb al die spelletjes dingen geblokkeerd, t boeit me geen fuck hoeveel kippen die en die heeft in farmville of whatever
Gaat mij niet om zoveel mogelijk vrienden. Ik laat zeker niet iedereen toe. Maar het is handig contact houden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:37 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
Oh, dat boeit me niet.
Maar wat is de lol aan de online aandachtshoer uithangen (lees om zo veel mogelijk "vrienden" te hebben)?
Dat is de lol niet. Dat is dan ook niet mijn doel daar. Ik heb twee vriendinnetjes in het buitenland van wie ik op deze manier net wat meer mee krijg.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:37 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
Oh, dat boeit me niet.
Maar wat is de lol aan de online aandachtshoer uithangen (lees om zo veel mogelijk "vrienden" te hebben)?
Daar gaat mijn anonimiteit.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet je voornaam dankzij Snuit en je vriendje.
En je bent vrienden met Q en Barbusse
Daar ben je zelf bij,dus dat hoeft geen probleem te zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:36 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:37 schreef JoeBravo het volgende:
goffer, mensen die me aan het blozen maken![]()
![]()
![]()
KUn j e mij ook vinden?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet je voornaam dankzij Snuit en je vriendje.
En je bent vrienden met Q en Barbusse
Mensen die me door hun liefheid en bezorgdheid aan het huilen maken....quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:37 schreef JoeBravo het volgende:
goffer, mensen die me aan het blozen maken![]()
![]()
![]()
Ik voeg hier geen mensen toe, hoezo? En dat is het doel ook niet van het gemiddelde forum in tegenstelling tot social networking sites, lijkt me.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:39 schreef Cue_ het volgende:
Wat is dan de toegevoegde waarde van mensen van fok/singles toe te voegen?
Juist, dat dusquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:38 schreef YipYip het volgende:
[..]
Gaat mij niet om zoveel mogelijk vrienden. Ik laat zeker niet iedereen toe. Maar het is handig contact houden.
Maar ieder z'n ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |