quote:UPDATE :p
Okee ik ben dus bij de winkel geweest waar ik wel kon kijken, wat me opviel is dat het verschil in schermgrootte
echt heel erg meevalt. En wat me ook opviel is dat al zijn het allebei android telefoons, het lijkt bijna een totaal verschillend OS. Ik vind de galaxy s er wat druk uitzien en de desire ook een beetje vol enzo. (waarschijnlijk omdat ik ios ben gewend)
verder vond ik het scherm van de desire echt stukken mooier, de galaxy s kon je duidelijk de pixels zien (van 30 cm) en bij de desire al veel minder maar dat kan ik natuurlijk fout hebben..
Oeeh die desire HD is echt mooi als ik zo de fotos zie, is er al iets bekend bij jullie? kan zelf niks vinden
quote:Zoals het er nu uitziet, gaat de Desire "HD" ook gewoon een WVGA-resolutie (800x480) krijgen, maar dan in een 4,3" beeldscherm. De pixeldensiteit wordt in dat geval dus nog lager dan bij de Galaxy HD. Je kunt de Desire HD dus moeilijk HD noemen, aangezien het scherm dezelfde resolutie heeft als de 'gewone' Desire.
Ik heb vandaag een beetje met de Desire van mijn vader zitten spelen (is gister binnen gekomen) terwijl hij niet bij mijn iPad is weg te slaan, en ik vind het een steeds mooier apparaatje worden. Het voelt ietwat plastic aan vergeleken met mijn iPhone, maar wel heel degelijk en stevig. Het SLCD is helder, scherp en heeft mooie kleuren. En Logmein is echt een bruikbare app!
Natuurlijk zie ik niet genoeg redenen om te switchen, maar voor mensen die niet constant audiobooks luisteren en niet zoveel waarde hechten aan 3D-spellen, hebben met de HTC Desire echt een heel indrukwekkende smartphone in handen.
Just a smidgen behind the iPhone
dat ligt volledig aan jou handjes. Bij mij glijden de pagina's voorbij ( bij androids). Trouwens volgens mij kun je dat ook instellen, de gevoeligheid of zit ik er hier naast ???quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:26 schreef DeStentor het volgende:
Maar waarom noemen ze het dan de HD als de resolutie niet is veranderd? Ze kunnen het toch niet HD noemen omdat het wat groter is?!
Nog een vraag, ik heb het gevoel dat het touchscreen van apple een stuk soepeler loopt als die van telefoons met android, licht dat aan het os of aan het scherm? alles loopt gewoon soepeler, bijvoorbeeld het inzoomen op webpaginas of het swipen naar een andere pagina in het hoofdscherm of het scrollen in muziekbestanden..
dat is een van de grootste redenen dat ik nog twijfel
Onzin, iOS is over het algemeen een stuk vloeiender.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:29 schreef Brerius het volgende:
[..]
dat ligt volledig aan jou handjes. Bij mij glijden de pagina's voorbij ( bij androids). Trouwens volgens mij kun je dat ook instellen, de gevoeligheid of zit ik er hier naast ???
wel dus..quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Onzin, iOS is over het algemeen een stuk vloeiender.
Dat dus.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
En de iPhone heeft het meest gevoelige touchscreen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Te gevoelig vind ik, wat weer niet goed isquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:47 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En de iPhone heeft het meest gevoelige touchscreen.
Nou, niet echt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:48 schreef Brerius het volgende:
Dat komt omdat jullie allemaal een iOS hebben. Geef mij maar een android. Goedkoper en beter in kwaliteit.
Ik heb beide, en nu?quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:48 schreef Brerius het volgende:
Dat komt omdat jullie allemaal een iOS hebben. Geef mij maar een android. Goedkoper en beter in kwaliteit.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:48 schreef Brerius het volgende:
[..]
Te gevoelig vind ik, wat weer niet goed is
nee man, met te gevoelig bedoel ik dat je iets selecteert wat je totaal niet wouw selecteren omdat door de te hoge gevoeligheid dubbele acties gebeurenquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:53 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als; "te soepel vind ik, wat weer niet goed is" of "te snel vind ik, wat weer niet goed is".
Gevoeliger = accurater = verbetering.
Bullshit natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:48 schreef Brerius het volgende:
[..]
Te gevoelig vind ik, wat weer niet goed is
Dat gebeurt nooit.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:56 schreef Brerius het volgende:
[..]
nee man, met te gevoelig bedoel ik dat je iets selecteert wat je totaal niet wouw selecteren omdat door de te hoge gevoeligheid dubbele acties gebeuren
Ja dat is echt de grootste reden dat ik waarschijnlijk toch voor een iphone ga want ik vind het zo chill dat alles zo soepeltjes loopt met iOSquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:53 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als; "te soepel vind ik, wat weer niet goed is" of "te snel vind ik, wat weer niet goed is".
Gevoeliger = accurater = verbetering.
"wouw"quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:56 schreef Brerius het volgende:
[..]
nee man, met te gevoelig bedoel ik dat je iets selecteert wat je totaal niet wouw selecteren omdat door de te hoge gevoeligheid dubbele acties gebeuren
idd dat gebeurt nooit..quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat gebeurt nooit.
Wat is trouwens de relevantie van Wouw?![]()
Desire Zquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:58 schreef DeStentor het volgende:
[..]
Ja dat is echt de grootste reden dat ik waarschijnlijk toch voor een iphone ga want ik vind het zo chill dat alles zo soepeltjes loopt met iOS
andere vraag; komen er binnenkort nog hele goede smartphones uit? op het lijstje staat tot nu toe
- desire HD
Mwoah, soms heb je touchscreens die kuren vertonen en al aanrakingen registreren als je hand boven het scherm zweeftquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:59 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
"wouw"
Gevoeliger = accurater dus je hebt daar juist minder last van.
Precies Iphone 4quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mwoah, soms heb je touchscreens die kuren vertonen en al aanrakingen registreren als je hand boven het scherm zweeft. Dat is ook niet wenselijk.
Dat is iets heel anders, gevoeliger is dat je vinger eerder word geregistreerd. Heeft niks te maken met precisiequote:Op vrijdag 10 september 2010 14:59 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
"wouw"
Gevoeliger = accurater dus je hebt daar juist minder last van.
Gevoeliger betekent ook dat bewegingen eerder worden geregistreerd, en dus accurater.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:40 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dat is iets heel anders, gevoeliger is dat je vinger eerder word geregistreerd. Heeft niks te maken met precisie
En jij denkt dat de gemiddelde smartphone user dit ook kan, of ook maar een idee heeft waar het over hebt?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:57 schreef Rivalo het volgende:
Zo, eergisteren mijn budgetphone HTC tattoo geroot. Heb er meteen pancake rom op geflashed met launcherpro er bovenop. Enorm soepel, veel sneller en ook nog minder energie verbruik.
En ook nog qua Live wallpapers een extra eye-candy en dan met de Skyfire browser die flash kan afspelen zonder dat dit je CPU/Mem/VGA belast. Maar goed het blijft een goedkope telefoon. Maar dat vind ik dan ook meteen het sterke aan het product. Het enige waar hij echt mee faalt is zware 3D games maar daar blijft het dan ook bij. Het binnenste van Android is ook gewoon helemaal geweldig. Als je je telefoon eenmaal geroot hebt kun je zoveel meer.
Morgen ga ik denk ik eens kijken of mij 2.2 Froyo CM6 gaat lukken. Misschien dat ik dan ook 10.1 Flash kan installeren.
Het is al bijna net zo simpel als een jailbreak. Meeste dingen zijn al geautomatiseerd zonder ook maar ergens verstand voor hoeven te hebben. Alleen flashen zou problemen kunnen opgeven. Maar met dit soort risky dingen moet je gewoon een goede handleiding op internet gebruiken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij denkt dat de gemiddelde smartphone user dit ook kan, of ook maar een idee heeft waar het over hebt?.
iPhone uitpakken, activeren, klaar.
Hahaha zo simpel is dat ook weer niet met die Iphone, die moet je nog eerst jailbreakenquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij denkt dat de gemiddelde smartphone user dit ook kan, of ook maar een idee heeft waar het over hebt?.
iPhone uitpakken, activeren, klaar.
Haha ja vraag maar aan de 3GS bezitters met iOS4 op hun telefoonquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:58 schreef DeStentor het volgende:
[..]
Ja dat is echt de grootste reden dat ik waarschijnlijk toch voor een iphone ga want ik vind het zo chill dat alles zo soepeltjes loopt met iOS
Loopt iOS4 langzaam op 3gs dan? ik snap niet wat je daarmee suggereerd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:09 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Haha ja vraag maar aan de 3GS bezitters met iOS4 op hun telefoon. Als je een Android met fatsoenlijke hardware koopt, loopt alles gewoon zo soepel als 't maar zijn kan.
jailbreakquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:04 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Het is al bijna net zo simpel als een jailbreak. Meeste dingen zijn al geautomatiseerd zonder ook maar ergens verstand voor hoeven te hebben. Alleen flashen zou problemen kunnen opgeven. Maar met dit soort risky dingen moet je gewoon een goede handleiding op internet gebruiken.
Maar goed als je gewoon een telefoon hebt met 2.1 Cooked rom er op, kun je gewoon launcherpro uit de market halen en dan is hij ook gewoon veel soepeler en sneller.
Hm? 3GS loopt zo soepel als het maar kan. Je doelt waarschijnlijk op de combinatie 3G + iOS4 wat zo traag als stront door een trechter was, maar dit is inmiddels opgelost in de 4.1 update.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:09 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Haha ja vraag maar aan de 3GS bezitters met iOS4 op hun telefoon. Als je een Android met fatsoenlijke hardware koopt, loopt alles gewoon zo soepel als 't maar zijn kan.
Juist.. samenvatting: koop een Android want je kan 'm rooten, zus en zo installeren en die en die rom erop flashen met als resultaat dat het dan wél soepel werkt. Je kan dan weliswaar geen mooie 3D games spelen maar je kan tenminste wel bewegende lijntjes op je achtergrond toveren.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:57 schreef Rivalo het volgende:
Zo, eergisteren mijn budgetphone HTC tattoo geroot. Heb er meteen pancake rom op geflashed met launcherpro er bovenop. Enorm soepel, veel sneller en ook nog minder energie verbruik.
En ook nog qua Live wallpapers een extra eye-candy en dan met de Skyfire browser die flash kan afspelen zonder dat dit je CPU/Mem/VGA belast. Maar goed het blijft een goedkope telefoon. Maar dat vind ik dan ook meteen het sterke aan het product. Het enige waar hij echt mee faalt is zware 3D games maar daar blijft het dan ook bij. Het binnenste van Android is ook gewoon helemaal geweldig. Als je je telefoon eenmaal geroot hebt kun je zoveel meer.
Morgen ga ik denk ik eens kijken of mij 2.2 Froyo CM6 gaat lukken. Misschien dat ik dan ook 10.1 Flash kan installeren.
Klopt, die moet je na aanschaf binnen het uur jailbreaken anders wordt de interne waterstofbom gedetoneerd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:06 schreef Brerius het volgende:
[..]
Hahaha zo simpel is dat ook weer niet met die Iphone, die moet je nog eerst jailbreaken
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:26 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Juist.. samenvatting: koop een Android want je kan 'm rooten, zus en zo installeren en die en die rom erop flashen met als resultaat dat het dan wél soepel werkt. Je kan dan weliswaar geen mooie 3D games spelen maar je kan tenminste wel bewegende lijntjes op je achtergrond toveren.
En koop vooral geen iPhone die out-of-the-box soepel werkt en waar je binnen 10 tellen Angry Birds en GTA op hebt gezet.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:27 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Klopt, die moet je na aanschaf binnen het uur jailbreaken anders wordt de interne waterstofbom gedetoneerd.
Wat een vergelijkingquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:26 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Juist.. samenvatting: koop een Android want je kan 'm rooten, zus en zo installeren en die en die rom erop flashen met als resultaat dat het dan wél soepel werkt. Je kan dan weliswaar geen mooie 3D games spelen maar je kan tenminste wel bewegende lijntjes op je achtergrond toveren.
En koop vooral geen iPhone die out-of-the-box soepel werkt en waar je binnen 10 tellen Angry Birds en GTA op hebt gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog voor die andere die het had over Slide en jailbreak.
De 1-click root zijn er al voor heel veel telefoons.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2010 18:00:39 ]
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:51 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Wat een vergelijking_!
Je maakt mijn dag weer goed
ter info:OK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog voor die andere die het had over Slide en jailbreak.
De 1-click root zijn er al voor heel veel telefoons.
Moet je wel een creditcard hebben, anders kan je helemaal geen games kopen. En als je beide coole games gespeeld hebt ben je ook klaar.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:51 schreef Rivalo het volgende:
Als je je misschien wat meer in android had verdiept dan had je geweten dat een telefoon als de Galaxy of de Nexus, goed 3D games kan spelen. (...)
Verwachte reactie: "games kopenquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:16 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Moet je wel een creditcard hebben, anders kan je helemaal geen games kopen. En als je beide coole games gespeeld hebt ben je ook klaar.
Games kopenquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:18 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Verwachte reactie: "games kopen"
1. Lite versies spelen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:16 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Moet je wel een creditcard hebben, anders kan je helemaal geen games kopen. En als je beide coole games gespeeld hebt ben je ook klaar.
1. Apple ID koppelen aan bankrekeningquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:25 schreef Rivalo het volgende:
[..]
1. Lite versies spelen.
2. Betalen met Credit card. (maar volgens mij kon je al via Ideal wat overmaken op je Google account?)
3. Instellingen > Onbekende Bronnen aan.
.APK downloaden vanaf het internet.
Op je SD zetten.
Installeren met ASTRO
Klaar.
Ik gaf je drie mogelijkheden. Jij één.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:29 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
1. Apple ID koppelen aan bankrekening
2. "Koop"
3. Klaar
Want een creditcard hebben is ook zooo raarquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:16 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ja en wat is de beste/makkelijkste mogelijkheid?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:34 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik gaf je drie mogelijkheden. Jij één.
??quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:44 schreef retorbrapi het volgende:
En gekloot met .APK's is natuurlijk niet een fatsoenlijke mogelijkheid.
jailbreaken, apps torrenten en in iTunes slepen, werkt ook goedquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:42 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Kom op zeg, in 2010 hoeft het niet moeilijker te zijn dan even te drukken op "Koop"
Heb je wel van de jailbreakme methode gehoord, dat is even moeilijk als je telefoon unlocken (en dan bedoel ik niet rooten daarmee, maar gewoon dat je bij je homescreen komt) ?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:06 schreef Brerius het volgende:
[..]
Hahaha zo simpel is dat ook weer niet met die Iphone, die moet je nog eerst jailbreaken
Aan z'n computer hangenquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat de android dweepers hier vergeten is dat de gemiddelde gebruiker helemaal geen 'rootkit' wil. Die wil zijn telefoon aan z'n computer hangen. Er wat muziek en games op gooien en klaar.
Veel jongeren zullen een (goedkope) Android telefoon gebruiken en die hebben minder vaak een cc.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Want een creditcard hebben is ook zooo raar
Om te syncen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:04 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Aan z'n computer hangen. Waarvoor zou een gemiddelde gebruiker z'n telefoon ooit nog aan z'n computer moeten hangen, daar heb je nou internet voor.
Om te syncen hoef je je telefoon toch niet aan je computer te hangen? Contacten, apps, games, afspraken, muziek, foto's, etc. kun je allemaal via internet op je telefoon krijgen en vice versa.quote:
Ik koop hem van je (A)quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:19 schreef kadeya het volgende:
ik heb vorig jaar een iphone 3gs gekocht en een paar maanden geleden vielen mij op de achterkant twee haarscheurtjes op. Vorig week ben ik naar t-mobile gegaan ermee en ze hebben hem opgestuurd voor me. Nu kwam ik vandaag thuis en lag er een gloednieuwe iphone 3gs voor me, met een brief erbij dat hij is vervangen voor een nieuw toestel, geen refurbished, maar gloednieuw. Maar ik heb ook een iPhone 4. Wat moet ik nu doen dan?
De meeste mensen hebben geen agenda gedeeld met internet hoor, of contacten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:15 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Om te syncen hoef je je telefoon toch niet aan je computer te hangen? Contacten, apps, games, afspraken, muziek, foto's, etc. kun je allemaal via internet op je telefoon krijgen en vice versa.
ik ga hem aan mijn vriendin geven en ik zie dat ik in het verkeerde topic post. Maar wel een grappig topic dit. Toevallig hadden ze bij die T-mobile vorige week ook zo'n Android toestel, een sony geloof ik. Echt apart. Net een soort spelletje, dat hele systeem met bewegende lijntjes op de achtergrond. En drie knopjes onder het scherm en ze hebben ook allemaal aparte namen. Het schijnt dat je ook de fonts kan aanpassen en thema's enz. Echt schattig.quote:
Maar wat zou de gemiddelde gebruiker liever hebben? Dat-ie 1x z'n account invult en meteen al zijn contacten, afspraken, muziek en foto's tot z'n beschikking heeft, of voor elke verandering z'n computer erbij moet pakken. Je zegt wel heel makkelijk mensen willen alleen hun telefoon aan de computer hangen, muziek en games syncen en klaar, maar dat zijn nog altijd meer stappen dan wanneer ze een Android zouden hebben. Er komt verder niks van een rootkit bij kijken tenzij je daar als wat verder gevorderde gebruiker zelf zin in hebt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben geen agenda gedeeld met internet hoor, of contacten.
Uhm, MobileMe?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:31 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Maar wat zou de gemiddelde gebruiker liever hebben? Dat-ie 1x z'n account invult en meteen al zijn contacten, afspraken, muziek en foto's tot z'n beschikking heeft, of voor elke verandering z'n computer erbij moet pakken. Je zegt wel heel makkelijk mensen willen alleen hun telefoon aan de computer hangen, muziek en games syncen en klaar, maar dat zijn nog altijd meer stappen dan wanneer ze een Android zouden hebben. Er komt verder niks van een rootkit bij kijken tenzij je daar als wat verder gevorderde gebruiker zelf zin in hebt.
Je zal die android ook moeten activeren en voor de rest heb je mobileme bij apple. Het gaat erom dat de meeste mensen helemaal niet willen syncen via internet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:31 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Maar wat zou de gemiddelde gebruiker liever hebben? Dat-ie 1x z'n account invult en meteen al zijn contacten, afspraken, muziek en foto's tot z'n beschikking heeft, of voor elke verandering z'n computer erbij moet pakken. Je zegt wel heel makkelijk mensen willen alleen hun telefoon aan de computer hangen, muziek en games syncen en klaar, maar dat zijn nog altijd meer stappen dan wanneer ze een Android zouden hebben. Er komt verder niks van een rootkit bij kijken tenzij je daar als wat verder gevorderde gebruiker zelf zin in hebt.
Je blijft maar hangen in het kostenplaatje. Leuk dat dat voor jou geldt, maar heel veel mensen zijn bereid te betalen voor gemak en vooral geen gezeik.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:43 schreef Ireyon het volgende:
[..]
't Verschil is dat ik er na een 60-dagen trial geen 100 dollar voor kwijt ben.
Wederom, wat wil je van ons? Maak een keus.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:47 schreef DeStentor het volgende:
hahaha, nog steeds geen idee welke ik zal kopen?
Ik zeg je doe zoals ik en wacht op de Desire HDquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:47 schreef DeStentor het volgende:
hahaha, nog steeds geen idee welke ik zal kopen?
Bron? De enorme stijging in populariteit van Android?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je zal die android ook moeten activeren en voor de rest heb je mobileme bij apple. Het gaat erom dat de meeste mensen helemaal niet willen syncen via internet.
Ik ben ook bereid te betalen voor gemak en geen gezeik. Daarom heb ik een Android gekocht, dan heb ik al het gemak wat ik wil en geen gezeik dat ik nog meer moet betalen voor een simpele service als syncen via internet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je blijft maar hangen in het kostenplaatje. Leuk dat dat voor jou geldt, maar heel veel mensen zijn bereid te betalen voor gemak en vooral geen gezeik.
80 euro per jaar, wat een ramp zegquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:43 schreef Ireyon het volgende:
[..]
't Verschil is dat ik er na een 60-dagen trial geen 100 dollar voor kwijt ben.
Nooit van streamen gehoord hebbenquote:
Weet je wat ik moet betalen voor precies diezelfde service? Niksquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:50 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
80 euro per jaar, wat een ramp zeg
dit topic gaat niet meer om mijn keuze welke ik ga nemen, maar ik zeg het alleen even hahaquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wederom, wat wil je van ons? Maak een keus.
dat vind ik best wel veel eigenlijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:50 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
80 euro per jaar, wat een ramp zeg
Kwaliteit kost nou eenmaal geld.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:52 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Weet je wat ik moet betalen voor precies diezelfde service? Niks.
Streamen over 3Gquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:52 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nooit van streamen gehoord hebben![]()
[..]
Weet je wat ik moet betalen voor precies diezelfde service? Niks.
Je hoeft het niet aan te schaffen hequote:Op vrijdag 10 september 2010 20:53 schreef DeStentor het volgende:
[..]
dat vind ik best wel veel eigenlijk
Spotify? Last FM? Pandora? Streamen over 3G werkt prima mits je overal en altijd een goede verbinding hebt. Ik snap dat dat nogal sprookjesachtig kan klinken als T-Mobile je grote vriend is.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Streamen over 3G
Tering wat een mongoloide argumenten.
Spotify als argument gebruiken dat je NOOIT meer hoeft te syncen met je PC. Tering hoe kan jejezelf in 3 posts klemlullen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:56 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Spotify? Last FM? Pandora? Streamen over 3G werkt prima mits je overal en altijd een goede verbinding hebt. Ik snap dat dat nogal sprookjesachtig kan klinken als T-Mobile je grote vriend is.
Hey is dat even handig, met Android kun je ook heel je eigen iTunes of Winamp of weet-ik-veel wat voor bibliotheek streamen naar je telefoonquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Spotify als argument gebruiken dat je NOOIT meer hoeft te syncen met je PC. Tering hoe kan jejezelf in 3 posts klemlullen.
De helft van mijn muziek STAAT niet eens in spotify.
Ik ben ook één van de gelukkige Vodafone klanten van voordat ze met die datalimieten houden. Dat houdt in dat ik de komende twee jaar net als afgelopen maanden zo'n 4 gig per maand kan streamen en nog geen gezeik krijg. Nooit van FUP gehoord.. over mongoloïde argumenten gesproken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow en ik heb geen t-mobile ik heb vodafone. Ik heb geen android en ik heb geen iphone, dus hou je stupide argumentjes daaromtrent nou maar voor je.
Wat is nou 4Gig man? Dat verbrand ik in een dag als ik al mijn meuk zou gaan streamen. Naar mobiles ga je NIET ik herhaal NIET je volledige entertainment en PIM streamen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:03 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hey is dat even handig, met Android kun je ook heel je eigen iTunes of Winamp of weet-ik-veel wat voor bibliotheek streamen naar je telefoon.
[..]
Ik ben ook één van de gelukkige Vodafone klanten van voordat ze met die datalimieten houden. Dat houdt in dat ik de komende twee jaar net als afgelopen maanden zo'n 4 gig per maand kan streamen en nog geen gezeik krijg. Nooit van FUP gehoord.. over mongoloïde argumenten gesproken.
En hoe werkt het op de iPhone via 3G? Toch wel zonder problemen? Dan ben je het toch met mij eens dat streamen via 3G wél prima werkt of ben je nu verward omdat je gewoon graag mij tegen wilt sprekenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:59 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ook allemaal op de iPhone dus voor streamen heb je niet eens Android nodig
Ik weet het niet, ik gebruik het niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:05 schreef Ireyon het volgende:
[..]
En hoe werkt het op de iPhone via 3G? Toch wel zonder problemen? Dan ben je het toch met mij eens dat streamen via 3G wél prima werkt of ben je nu verward omdat je gewoon graag mij tegen wilt spreken?
Klopt, Apple gaat er ook mee komen tzt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:17 schreef WD86 het volgende:
Apple komt toch ook gewoon met een cloud-based syncing en streaming service voor muziek en andere media.
Heel dat android gebash omdat het streaming stimuleert, snap ik niet, Apple komt er gewoon ook mee (wellicht zal Android 3.0 wel de eerste zijn).
http://gizmodo.com/557747(...)and-wireless-syncing
Net of android dat niet heeft.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:42 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Kom op zeg, in 2010 hoeft het niet moeilijker te zijn dan even te drukken op "Koop"
Doorslaggevende reden, wat een bullshit weer. Jij roept iets over rootkits als zgn. reden dat mensen niet op Android zitten te wachten maar het gewoon simpel hun telefoon aan hun computer willen hangen. Ik kom met het simpele feit dat het met Android nog simpeler kan dan je computer erbij moeten pakken. Je kan alles streamen via internet, het hoeft niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Natuurlijk zullen er clouded diensten komen. Maar dat is wat anders dan AL je content streamen over 3G. Nog los van het feit dat dit briljante argument volgens desbetreffend persoon de doorslag gevende reden was om voor android te kiezen. Hoef je nooit meer te syncen, maar je streamt... alles
Je hebt niet eens een fatsoenlijke smartphone, wat doe je in dit topicquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb geen android en ik heb geen iphone,
Goed, dan zijn we het erover eens dat streamen over 3G helemaal niet zo'n gek idee is zoals jullie het nu doen uitschijnen. Als het verder wordt geïntegreerd in Gingerbread en (waarschijnlijk) in iOS 5 volgend jaar, zullen de datalimieten voor 3G gewoon mee omhoog gaan. Zo werkt de markt nu eenmaal.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Natuurlijk zullen er clouded diensten komen. Maar dat is wat anders dan AL je content streamen over 3G. Nog los van het feit dat dit briljante argument volgens desbetreffend persoon de doorslag gevende reden was om voor android te kiezen. Hoef je nooit meer te syncen, maar je streamt... alles
Nee, dat blijkt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:25 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Net of android dat niet heeft.
Je kunt het kopen. Maar het hoeft niet.
Nee simpele bokkenlul. Ik zei dat mensen niet op ROOTKITS zitten te wachten. ONgeacht of ze nou android of wimo 7 gebruiken wat mij betreft. Vervolgens kom jij vertellen dat android gebruikers helemaal niet meer syncen aan de computer, maar dat over internet doen. Daarna krabbel je terug en heb je het over streamen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:33 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Doorslaggevende reden, wat een bullshit weer. Jij roept iets over rootkits als zgn. reden dat mensen niet op Android zitten te wachten maar het gewoon simpel hun telefoon aan hun computer willen hangen.
Dat kan met elke telefoon ignorant fuck maar je WIL het niet.quote:Ik kom met het simpele feit dat het met Android nog simpeler kan dan je computer erbij moeten pakken. Je kan alles streamen via internet, het hoeft niet.
Ja? Vraag even hoeveel mensen AL hun meuk delen op internet. Agenda, muziek, films, games ALLESquote:Vervolgens ben jij degene die zichzelf zielig probeert te redden met Streamen via 3G. Gegevens op internet hebben staan
, waarmee je zowel Android als iOS gebruikers te slim af denkt te zijn, maar die lachhuilies mag je toch echt voor jezelf bewaren.
Ja, want behalve android en iphone is er verder niets.quote:Tenslotte;
[..]
Je hebt niet eens een fatsoenlijke smartphone, wat doe je in dit topic?
Toch gek dat als reactie op het toenemend datagebruik de meeste ISP's onbeperkt 3G internet weer terug schroeven naar datalimieten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:35 schreef WD86 het volgende:
[..]
Goed, dan zijn we het erover eens dat streamen over 3G helemaal niet zo'n gek idee is zoals jullie het nu doen uitschijnen. Als het verder wordt geïntegreerd in Gingerbread en (waarschijnlijk) in iOS 5 volgend jaar, zullen de datalimieten voor 3G gewoon mee omhoog gaan. Zo werkt de markt nu eenmaal.
Ik doe smalend over de suggestie dat je NU probleemloos al je meuk over 3G kan syncen. Jammer dat je het niet begrepen hebt.quote:Of je het nu wil of niet, binnen dit en een paar jaar wordt alles cloud-based, zelfs je OS, helemaal niks om smalend over te doen.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee simpele bokkenlul. Ik zei dat..
Jij praat over het verleden, ik praat over de toekomst. Belangrijk verschil. Lijkt me duidelijk dat de meeste telecomproviders het laatste jaar de enorme instroom van mobile internet klanten niet hadden verwacht en daarom beperkingen moesten opleggen. Wordt wel opgelost eens de capaciteit van hun netwerken wordt opgevijzeld.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Toch gek dat als reactie op het toenemend datagebruik de meeste ISP's onbeperkt 3G internet weer terug schroeven naar datalimieten.
Ik doe smalend over de suggestie dat je NU probleemloos al je meuk over 3G kan syncen. Jammer dat je het niet begrepen hebt.
helemaal mee eens maar hij suggereerd dat 80 euro per jaar bijna niks is.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:54 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Je hoeft het niet aan te schaffen he
Oké.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:16 schreef Rivalo het volgende:
Ik heb geen zin om al die berichten te lezen, maar Synchen is echt handig, en ik denk ook dat de gemiddelde user dit ook echt doet. Agenda en Contacts synchen is enorm handig. Vooral als ik weer eens een weekend lekker ga kloten met de software en al mijn contacts kwijt ben. En Agenda invoeren gaat veel makkelijker en sneller op een computer met een toetsenbord.
Er zijn er genoeg, hoef ik jou niet aan te wijzen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:56 schreef n8n het volgende:
Na 10 pagina's nog niets tegengekomen dat er acceptabel uitziet. Heb je een voorbeeld van een gelikt thema?
Is het niet een beetje triest dat je alternatieve themes moet installeren omdat de standaard interface blijkbaar niet goed genoeg is?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:47 schreef Rivalo het volgende:
Btw, Mensen hebben het hier over hoe Stylish en gelikt iOS er uit ziet.
Dat klopt ook wel, maar als je bijvoorbeeld hier kijkt:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=476483&page=630
Kom je ook van alles tegen. Waar ik me eigenlijk ook eens een keer in moet verdiepen.
Geweldig dit soort topics, echt waar.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:05 schreef popolon het volgende:
Je druk maken om de telefoon die iemand anders dan jij gebruikt.
Een discussie is leuk maar dit soort topics slaan werkelijk alles. Elke keer weer:
Ik vind 't best hoor, 't blijft vermakelijk. Beetje Don Quichotte-achtig.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:12 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Geweldig dit soort topics, echt waar.
keuzes!!. Aanpassen naar eigen smaak!!quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:12 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Is het niet een beetje triest dat je alternatieve themes moet installeren omdat de standaard interface blijkbaar niet goed genoeg is?
Ja, omdat het by default bagger is.quote:Op zaterdag 11 september 2010 03:16 schreef Rivalo het volgende:
[..]
keuzes!!. Aanpassen naar eigen smaak!!
Jouw smaak.quote:Op zaterdag 11 september 2010 03:27 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ja, omdat het by default bagger is.
Het is pas triest dat, mocht je de standaard interface niet mooi vinden, je geen andere keus hebt en maar naar dat gedrocht van een iOS homescreen moet blijven kijken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:12 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Is het niet een beetje triest dat je alternatieve themes moet installeren omdat de standaard interface blijkbaar niet goed genoeg is?
Ehm, als ik android zou hebben zou ik tevredener zijn dan emt mijn saaie standaard springboard die iedereen heeftquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:12 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
als jullie iOS een gedrocht vinden, laat dan eens zien wat jullie wel echt mooi vindenquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:09 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ehm, als ik android zou hebben zou ik tevredener zijn dan emt mijn saaie standaard springboard die iedereen heeft
Vergelijk eerst de standaard maar:quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:32 schreef DeStentor het volgende:
[..]
als jullie iOS een gedrocht vinden, laat dan eens zien wat jullie wel echt mooi vinden
NEE, ik zit namelijk niet als een kansloze een beetje te F5-enquote:
ik ook nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:08 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
NEE, ik zit namelijk niet als een kansloze een beetje te F5-en
En daarna al de verschillende opties;quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:08 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Vergelijk eerst de standaard maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Game, Set, Matchquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:26 schreef Ireyon het volgende:
[..]
En daarna al de verschillende opties;
1)
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
2)
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
3)
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
4)
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
5)
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Als ie nog heel is, jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:24 schreef DeStentor het volgende:
ik kan een 2 maand oude HTC desire kopen voor 325 euro, doen?
Nee sorry. Ook leuk hoe je er een iOS kloon tussen gooit, zeker met de gedachte "als je het per se wil kan dat ook", maar het is het allemaal net niet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:26 schreef Ireyon het volgende:
[..]
En daarna al de verschillende opties;
1)
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
2)
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
3)
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
4)
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
5)
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Je MOET hem jailbreaken om een ander thema te kunnen gebruiken, of alleen een beetje aan wil passen, wat is het dan voor besturingsysteem.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:21 schreef retorbrapi het volgende:
Wel leuk trouwens hoor, dat het kan. Een iPhone kan het ook na een jailbreak.
Maar geef mij maar een interface die standaard gewoon goed en mooi is.
Je doet alsof aanpassen van levensbelang is bij een OS. Sorry maar ik heb mijn telefoon niet om allerlei fratsen met de interface uit te halen maar om 'm gewoon te gebruiken, jeweetwel apps enzo.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:33 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Je MOET hem jailbreaken om een ander thema te kunnen gebruiken, of alleen een beetje aan wil passen, wat is het dan voor besturingsysteem.
Dat is dan jouw smaak. Ik vind de schone Android homescreens met duidelijke, functionele en/of vermakelijke widgets oneindig veel beter dan een lelijke lijst met icoontjes en mappen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:20 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Nee sorry. Ook leuk hoe je er een iOS kloon tussen gooit, zeker met de gedachte "als je het per se wil kan dat ook", maar het is het allemaal net niet.
Neuh bij Apple is het meer zo van: hier heb je een iPhone, hier heb je 250.000 apps, doe er wat leuks mee. Echt druk maken om icoontjes of bewegende achtergronden doen mensen niet echt. iOS is meer gefocust op daadwerkelijk gebruik dan op "customizen" wat toch geen hond doet. Uiteraard kan je customizen tot op bepaalde hoogte; je kan bijv. folders maken en een wallpaper instellen. Wil je meer dan dat, dan ga je een beetje voorbij het praktisch nut ervan en wordt het meer customizen voor de lol. Is prima natuurlijk, maar dan koop je maar een Android.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:41 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat is dan jouw smaak. Ik vind de schone Android homescreens met duidelijke, functionele en/of vermakelijke widgets oneindig veel beter dan een lelijke lijst met icoontjes en mappen.
Verder is het niet van levensbelang maar het is toch wel iets wat mensen graag doen; dingen aan hun eigen wensen aanpassen. Maar bij Apple geldt de vreemde omgekeerde wereld dat de mens zich aan het apparaat aan moet passen.
Dat heeft toch geen praktisch nut joh, is allemaal voor de lolquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:40 schreef DennisMoore het volgende:
Overigens, gisteren een gratis nieuwe update gehad van Google Maps, nu ook gratis voetganger-navigatie plus wat andere verbeteringen. Heb je op de iPhone natuurlijk niet nodig, da's waar.
Dit dus.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:36 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Je doet alsof aanpassen van levensbelang is bij een OS. Sorry maar ik heb mijn telefoon niet om allerlei fratsen met de interface uit te halen maar om 'm gewoon te gebruiken, jeweetwel apps enzo.
Apps? Wat een onzin, da's helemaal niet van levensbelang voor een telefoon-OS. Sorry hoor, maar ik heb mijn telefoon niet om fratsen uit te halen met apps enzo. Gewoon bellen en sms'en.quote:
dit dusquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Apps? Wat een onzin, da's helemaal niet van levensbelang voor een telefoon-OS. Sorry hoor, maar ik heb mijn telefoon niet om fratsen uit te halen met apps enzo. Gewoon bellen en sms'en.
Dat dus..
Het is zó voorspelbaar.
Apple fanboys beweren iets hélemaal niet nodig te hebben, totdat ome Steve het toevoegt aan een volgende iPhone-versie. Dan ineens is het wél functioneel.
Dan koop je toch een Nokia van een paar tientjes?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Apps? Wat een onzin, da's helemaal niet van levensbelang voor een telefoon-OS. Sorry hoor, maar ik heb mijn telefoon niet om fratsen uit te halen met apps enzo. Gewoon bellen en sms'en.
Dat dus..
En ik vind een OS dat alles doet wat ik wil, zonder diep in instellingen te moeten graven, weer belangrijker dan widgets op mijn homescreen te kunnen plaatsen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:41 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat is dan jouw smaak. Ik vind de schone Android homescreens met duidelijke, functionele en/of vermakelijke widgets oneindig veel beter dan een lelijke lijst met icoontjes en mappen.
Themas misschien wel ja, maar goed. Achtergrond ofzo dan weer nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:33 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Je MOET hem jailbreaken om een ander thema te kunnen gebruiken, of alleen een beetje aan wil passen, wat is het dan voor besturingsysteem.
You wouldn't recognise sarcasm if it bit you in the ass, rightquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:51 schreef Igen het volgende:
Dan koop je toch een Nokia van een paar tientjes?
Grof geld? Androids zijn véél goedkoper dan die iPhones die je dus niét kunt aanpassenquote:Ik bedoel, geef jij nou serieus grof geld uit voor een smartphone enkel en alleen om een custom home screen te kunnen installeren? Nee toch?
Dat is weer een heleboel niet-niet-niet. Waarom koop je nou wel een smartphone?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Grof geld? Androids zijn véél goedkoper dan die iPhones die je dus niét kunt aanpassen!
En nee, ik koop geen smartphone om een andere homescreen te kunnen instellen. Punt is: ik doe niét alsof het maar bullshit is zonder enige functionaliteit, om een gemis aan m'n telefoon recht te lullen.
Op Android wel, ja, waar je niet gewoon in minder dan een seconde een app kunt openen, en waar je widgets nodig hebt voor mail en sociale sites, die op de iPhone gewoon met push net zo snel werken als jouw widgets kunnen bijbenen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:40 schreef DennisMoore het volgende:
Precies, en copy/paste-functionaliteit was natuurlijk ook onzin.
Cognitieve dissonantie noemen we dat, zoek maar op. Of in dit geval: reality distortion field.
Widgets op je homescreen bijvoorbeeld zijn écht niet voor de lol hoor. Als je dat denkt, dan heb je het concept ervan niet begrepen. Da's voor een heel groot deel pure functionaliteit.
Kreeg je bij T-Mobile niet Navigon gratis? En is een volledige gratis navigatie, waarvoor je niet constant verbinding moet hebben met het internet, maar die ook gewoon offline gratis/ werkt, een stuk functioneler?Heb ik al gezegd dat hij gratis te downloaden was? Je weet wel, gratis, als in: je hoeft er niet voor te betalen, want het is gratis.quote:Overigens, gisteren een gratis nieuwe update gehad van Google Maps, nu ook gratis voetganger-navigatie plus wat andere verbeteringen. Heb je op de iPhone natuurlijk niet nodig, da's waar.
flash ja? ooh dat wist ik geeneens, sinds wanneer eigenlijk?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En ik vind een OS dat alles doet wat ik wil, zonder diep in instellingen te moeten graven, weer belangrijker dan widgets op mijn homescreen te kunnen plaatsen.
Andere instellingen. Dat customizen is het enige échte argument dat Android-fanboys aandragen voor de superioriteit ten opzichte van iOS. Als het plaatsen van leuke maar functioneel relatief zinloze widgets je grootste troef is, spreekt dat meer in het nadeel dan in het voordeel van je besturingssysteem.
Wat zijn de andere troeven?
Flash? Kan de iPhone ook, en sinds kort ook zonder jailbreak. Daarbij, hoeveel flash-content bekijk je uiteindelijk op je smartphone?
Batterij? Nope, die van de iPhone is beter
Market? Nope, de Appstore is groter, heeft een betere support en échte apps/spellen. Of vloeit de market niet nog steeds over van apps van 2-10MB?
Design? Persoonlijke smaak wat je mooier vindt, maar de bouwkwaliteit van de beste Android-telefoons mag niet eens in één adem genoemd worden met de combi van gehard glas en aluminium. Misschien de HTC Legend, maar die is in al het andere onder de maat.
Snelheid? Neuh, zelfs met 1GHz snapdragons kunnen Android-toestellen de iPhone 4 nauwelijks bijbenen
Dus.. Afgezien van het customizen zie ik maar één echt groot voordeel van de Android-toestellen tov de iPhone: je kunt hem open maken, waardoor je de batterij kunt vervangen en het flashgeheugen kunt uitbreiden. What else ya got?
Het is geen bullshit zonder enige functionaliteit. Widgets hebben wel degelijk functionaliteit. Maar wat je in je briljante opmerking achterwege laat, is dat widgets alleen maar functionaliteit hebben omdat Android zónder widgets niet kunnen wat iPhone wél zonder widgets kan. En dat is je ten alle tijden up-to-date houden met wat je maar wilt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:57 schreef DennisMoore het volgende:
Grof geld? Androids zijn véél goedkoper dan die iPhones die je dus niét kunt aanpassen!
En nee, ik koop geen smartphone om een andere homescreen te kunnen instellen. Punt is: ik doe niét alsof het maar bullshit is zonder enige functionaliteit, om een gemis aan m'n telefoon recht te lullen.
wat kan iphone zonder widgets wel en android niet?quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het is geen bullshit zonder enige functionaliteit. Widgets hebben wel degelijk functionaliteit. Maar wat je in je briljante opmerking achterwege laat, is dat widgets alleen maar functionaliteit hebben omdat Android zónder widgets niet kunnen wat iPhone wél zonder widgets kan. En dat is je ten alle tijden up-to-date houden met wat je maar wilt.
iPhone kan het zonder widgets, dus zijn widgets op een iPhone overbodig. Android kan het niet zo goed zonder widgets, dus voegen widgets een hoop functionaliteit toe. Haal daaruit wat je wilt
Dat klopt. Je krijgt waarvoor je betaalt natuurlijk. iPhone-gebruikers zijn bereid te betalen voor net dat beetje extra. Veel Android-gebruikers niet, en vinden het daarom nodig te doen alsof de iPhone niet net dat beetje extra is.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:00 schreef DeStentor het volgende:
flash ja? ooh dat wist ik geeneens, sinds wanneer eigenlijk?
enne, een groot verschil is ook de prijs van het toestel, android telefoons zijn over het algemeen een stuk goedkoper dan een iphone 4 haha.
Batterij: capaciteit verschilt per telefoon natuurlijk, android gebruikt veel geheugen en daardoor raakt de accu sneller leeg.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En ik vind een OS dat alles doet wat ik wil, zonder diep in instellingen te moeten graven, weer belangrijker dan widgets op mijn homescreen te kunnen plaatsen.
Andere instellingen. Dat customizen is het enige échte argument dat Android-fanboys aandragen voor de superioriteit ten opzichte van iOS. Als het plaatsen van leuke maar functioneel relatief zinloze widgets je grootste troef is, spreekt dat meer in het nadeel dan in het voordeel van je besturingssysteem.
Wat zijn de andere troeven?
Flash? Kan de iPhone ook, en sinds kort ook zonder jailbreak. Daarbij, hoeveel flash-content bekijk je uiteindelijk op je smartphone?
Batterij? Nope, die van de iPhone is beter
Market? Nope, de Appstore is groter, heeft een betere support en échte apps/spellen. Of vloeit de market niet nog steeds over van apps van 2-10MB?
Design? Persoonlijke smaak wat je mooier vindt, maar de bouwkwaliteit van de beste Android-telefoons mag niet eens in één adem genoemd worden met de combi van gehard glas en aluminium. Misschien de HTC Legend, maar die is in al het andere onder de maat.
Snelheid? Neuh, zelfs met 1GHz snapdragons kunnen Android-toestellen de iPhone 4 nauwelijks bijbenen
Dus.. Afgezien van het customizen zie ik maar één echt groot voordeel van de Android-toestellen tov de iPhone: je kunt hem open maken, waardoor je de batterij kunt vervangen en het flashgeheugen kunt uitbreiden. What else ya got?
Wat kan een iPhone zonder widgets niet, dat Android met widgets wel kan?quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:03 schreef ElmoFan het volgende:
wat kan iphone zonder widgets wel en android niet?
Kortom, wat is 'het'?
Android dus, doet alles wat ik wil zonder diep in instellingen te moeten gravenquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
Misschien moet je dan wat beter lezenquote:Andere instellingen. Dat customizen is het enige échte argument dat Android-fanboys aandragen voor de superioriteit ten opzichte van iOS.
Als. Maar dat is niet zo. Overigens zijn widgets helemaal niet functioneel zinloos. Misschien zul je dat beseffen zodra Jobs ooit widgets toevoegt aan een nieuw OSquote:Als het plaatsen van leuke maar functioneel relatief zinloze widgets je grootste troef is, spreekt dat meer in het nadeel dan in het voordeel van je besturingssysteem.
Flash was toch helemaal niet nodig en grote onzin? Oh, maar nu het dus blijkbaar sinds kort wél kan, is 't geen onzin meer? Aha.quote:Flash? Kan de iPhone ook, en sinds kort ook zonder jailbreak. Daarbij, hoeveel flash-content bekijk je uiteindelijk op je smartphone?
Ligt eraan welke Android je koopt, je weet wel: keuze.quote:Batterij? Nope, die van de iPhone is beter
Slechts meer apps vanwege de voorsprong die de Appstore heeft. Overigens, wat heb je aan 3000 iFart-apps?quote:Market? Nope, de Appstore is groter, heeft een betere support en échte apps/spellen. Of vloeit de market niet nog steeds over van apps van 2-10MB?
Misschien als ze Android-foons zouden maken die net zo duur zijn als een iPhone? Volgens mij zijn ze allemaal flink goedkoper.quote:Design? Persoonlijke smaak wat je mooier vindt, maar de bouwkwaliteit van de beste Android-telefoons mag niet eens in één adem genoemd worden met de combi van gehard glas en aluminium. Misschien de HTC Legend, maar die is in al het andere onder de maat.
Nauwelijks bijbenenquote:Snelheid? Neuh, zelfs met 1GHz snapdragons kunnen Android-toestellen de iPhone 4 nauwelijks bijbenen
Het ontbreken van een reality distortion fieldquote:Dus.. Afgezien van het customizen zie ik maar één echt groot voordeel van de Android-toestellen tov de iPhone: je kunt hem open maken, waardoor je de batterij kunt vervangen en het flashgeheugen kunt uitbreiden. What else ya got?
Hey, weet je waarom Android widgets heeft? Zodat je, in tegenstelling tot bij iOS juist niet in je fucking instellingen hoeft te graven om iets simpels als Wifi of Bluetooth in te schakelen maar gewoon 1x op een knopje op je homescreen klikt. Zodat je, zonder diep in je folders te moeten graven, meteen kunt zien wat voor weer het wordt. Wat mensen op Twitter te melden hebben. Wat voor afspraken je hebt staan. Als je denkt dat dat soort informatie met iOS makkelijker te vinden is dan met een widget op je homescreen heb je echt geen idee waar je over praat.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Grappig dat ze bij Apple hebben besloten om iets, waar blijkbaar totaal geen behoefte aan is, toch maar weer toe te staan. Hoofdstuk 12 in het grote boek der Dingen die niemand nodig heeft maar we toch maar implementeren. En 'k had de hoofdstukken Folders, Multitasking en Custom Wallpapers nog niet eens uit.quote:Flash? Kan de iPhone ook, en sinds kort ook zonder jailbreak. Daarbij, hoeveel flash-content bekijk je uiteindelijk op je smartphone?
Pertinent onwaar.quote:Snelheid? Neuh, zelfs met 1GHz snapdragons kunnen Android-toestellen de iPhone 4 nauwelijks bijbenen
Ook weer pertinent onwaar. Bij Android hebben al je apps al sinds het begin toegang tot je notificaties, iets wat bij iOS pas later (of nog niet eens?) is toegevoegd. Kreeg je voor iOS4 direct een melding van een willekeurige Twitter-app wanneer iemand @jouwaccount twitterde? Nee, dat kon je pas zien als je de Twitter applicatie had opgestart. Direct notificaties krijgen heeft natuurlijk geen praktisch nut, is slechts iets voor de lol. Totdat het in iOS4 wel mogelijk was, dan werd het opeens superhandig en nuttiger dan bij alle andere telefoons.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het is geen bullshit zonder enige functionaliteit. Widgets hebben wel degelijk functionaliteit. Maar wat je in je briljante opmerking achterwege laat, is dat widgets alleen maar functionaliteit hebben omdat Android zónder widgets niet kunnen wat iPhone wél zonder widgets kan. En dat is je ten alle tijden up-to-date houden met wat je maar wilt.
Snel RSS-feeds bekijken zonder een app te hoeven openen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat kan een iPhone zonder widgets niet, dat Android met widgets wel kan?
Hoe kom je hiér nou weer bijquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dit is gewoon recht praten wat krom is. Misschien wel een verklaring voor waarom je batterij snel leeg is, maar geen rechtvaarding, want de iPhone kan wél langer mee gaan, zonder op te moeten geven aan functionaliteit en snelheid. En dat terwijl de iPhone kleiner en platter is.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:04 schreef ElmoFan het volgende:
Batterij: capaciteit verschilt per telefoon natuurlijk, android gebruikt veel geheugen en daardoor raakt de accu sneller leeg.
Nee, dus? De meeste dingen waarvoor je Android zoveel credit geeft zit er ook standaard niet op. Lees het vorige topic maar door: "het is heel makkelijk een andere interface te laden, gewoon een simpele app installeren". Het is net zo makkelijk flash op je iPhone te krijgen als nieuwe widgets op je Android te krijgen. Wel met dezelfde maat blijven meten, he?quote:iOS vind ik te gesloten, daarom heb ik hem gejailbreaked. Flash kan je dan wel zonder jailbreak erop gebruiken, maar het zit er nog steeds niet standaard op.
Nee, ik vind het niet gek. Maar veranderen die redenen iets aan het feit dat de Appstore gewoon beter is? Meer apps. Betere apps. Grotere, functionelere apps. De Appstore heeft gewoon meer, waarom dit is maakt voor de consument niets uit.quote:Vind je eht gek dat Android market niet zo groot is als de appstore? Misschien komt het doordat meer mensen een iphone/ipod hebben en daardoor meer geld kunnen verdienen. Nu android populairder word groeid de market ook.
Niet liegen. De iPhone kost 630 euro, de Galaxy S 16GB kost rond de 500 euro. Het verschil is echt niet zo groot als jij ons wilt laten geloven.quote:Ik ben geen android fanboy, ook geen applefanboy. Ik haat apple fanboy's.
Ik ga geen 800 euro betalen voor iets wat ik voor 400 euro ook kan hebben.
M.i. is het enige voordeel van de iPhone de mooie hardware en een app-store met flinke voorsprong.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dat klopt. Je krijgt waarvoor je betaalt natuurlijk. iPhone-gebruikers zijn bereid te betalen voor net dat beetje extra. Veel Android-gebruikers niet, en vinden het daarom nodig te doen alsof de iPhone niet net dat beetje extra is.
Goed argument hoor, "app store is gewoon beter"quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dit is gewoon recht praten wat krom is. Misschien wel een verklaring voor waarom je batterij snel leeg is, maar geen rechtvaarding, want de iPhone kan wél langer mee gaan, zonder op te moeten geven aan functionaliteit en snelheid. En dat terwijl de iPhone kleiner en platter is.
[..]
Nee, dus? De meeste dingen waarvoor je Android zoveel credit geeft zit er ook standaard niet op. Lees het vorige topic maar door: "het is heel makkelijk een andere interface te laden, gewoon een simpele app installeren". Het is net zo makkelijk flash op je iPhone te krijgen als nieuwe widgets op je Android te krijgen. Wel met dezelfde maat blijven meten, he?
[..]
Nee, ik vind het niet gek. Maar veranderen die redenen iets aan het feit dat de Appstore gewoon beter is? Meer apps. Betere apps. Grotere, functionelere apps. De Appstore heeft gewoon meer, waarom dit is maakt voor de consument niets uit.
[..]
Niet liegen. De iPhone kost 630 euro, de Galaxy S 16GB kost rond de 500 euro. Het verschil is echt niet zo groot als jij ons wilt laten geloven.
Apple iPhone 4 (16GB) Zwart: 886 euroquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
Niet liegen. De iPhone kost 630 euro, de Galaxy S 16GB kost rond de 500 euro. Het verschil is echt niet zo groot als jij ons wilt laten geloven.
Onzinquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:06 schreef DennisMoore het volgende:
Android dus, doet alles wat ik wil zonder diep in instellingen te moeten graven.
Overigens, mensen met een iPhone mogen slechts willen wat Jobs wil.
Neuh, ik heb widgets op mijn iPhone gehad. Vond ze niets toevoegen dus ik heb ze weer verwijderd. Je kunt wel lekker elitair blijven doen, maar mócht Apple ooit widgets toevoegen, dan is dit waarschijnlijk meteen de beste implementatie op de markt. Zo gaat het bij Apple: vaak wat laat, altijd de beste.quote:Als. Maar dat is niet zo. Overigens zijn widgets helemaal niet functioneel zinloos. Misschien zul je dat beseffen zodra Jobs ooit widgets toevoegt aan een nieuw OS.
Weer totaal niet begrijpen wat ik zeg en woorden verdraaien. Ik ben niet Steve Jobs. Ik heb nooit gezegd dat flash onzin is. Ik heb ook niet gezegd dat het noodzakelijk is. Ik heb het op mijn iPhone gezet omdat het kan. Sinds het erop staat, heb ik het hooguit een enkele keer gebruikt. Als ik het niet zou hebben zou ik het niet missen. Maar het kon, dus ik zette het erop.quote:Flash was toch helemaal niet nodig en grote onzin? Oh, maar nu het dus blijkbaar sinds kort wél kan, is 't geen onzin meer? Aha.
Ik zei dat dat inderdaad een voordeel van Android was. Je weet wel, even goed lezen. Dat je een tweede batterij nodig hebt, zegt dan weer genoeg over de batterij van je telefoon. En geen enkele Android doet net zo lang met één batterij als de iPhone met zijn batterij doet.quote:Ligt eraan welke Android je koopt, je weet wel: keuze.
Oja, en als ik een tweede accu alvast heb opgeladen in m'n bureaulader, dan kan ik 'm meteen omwisselen als ik geen tijd heb om de telefoon aan de lading te zetten. U zei?
Android heeft meer novelty apps dan echte apps. Appstore heeft meer échte apps dan Android in totaal in de Market heeft. Nu jij weer, slick.quote:Slechts meer apps vanwege de voorsprong die de Appstore heeft. Overigens, wat heb je aan 3000 iFart-apps?
Klopt. Daarmee valt te rechtvaarden dat ze iets minder in kwaliteit zijn. Fijn dat je eindelijk mee bentquote:Misschien als ze Android-foons zouden maken die net zo duur zijn als een iPhone? Volgens mij zijn ze allemaal flink goedkoper.
Ahh, dus als ik wacht op de nieuwere modellen, kunnen de huidige modellen opeens wél de iPhone 4 bijbenen? Goede redenatiequote:Nauwelijks bijbenen. Jongen, heb je überhaupt wel 's een nieuwe Android in handen gehad? Of wacht effe een paar maanden op nieuwere processoren en nieuwe modellen van vele fabrikanten. Je weet wel: keuze.
Laten we niet op deze manier gaan discussiëren, hiermee ga je echt je gelijk niet halen hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:18 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Goed argument hoor, "app store is gewoon beter"
Wat maakt het nou uit hoe groot de apps zijn? functionelere apps, voorbeelden? betere apps, voorbeelden?
Over die prijs, je hebt gelijk, ik had niet naar eht geheugen gekeken; nu mag je een feestje vieren met je apple gayboyvriendjes.
sorryquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:21 schreef DeStentor het volgende:
[..]
Laten we niet op deze manier gaan discussiëren
Vooral niet persoonlijk worden, he?quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:18 schreef ElmoFan het volgende:
Goed argument hoor, "app store is gewoon beter"
Wat maakt het nou uit hoe groot de apps zijn? functionelere apps, voorbeelden? betere apps, voorbeelden?
Over die prijs, je hebt gelijk, ik had niet naar eht geheugen gekeken; nu mag je een feestje vieren met je apple gayboyvriendjes.
Ik liet me gewoon even gaan.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:23 schreef DeStentor het volgende:
[..]
haha nou voor mij maakt het niks uit maar op deze manier werkt het alleen maar tegen
Geef die voorbeelden van betere en functionelere apps nou maarquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Vooral niet persoonlijk worden, he?En Misschien moet je eens wat beter leren lezen
Ja, dit kun je zo vaak zeggen als je wilt, maar nog steeds is dat een leeg argument als je er niet bij zegt wát het nu precies is dat je dan kunt wat ik niet kan.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
M.i. is het enige voordeel van de iPhone de mooie hardware en een app-store met flinke voorsprong.
Verder? Geen voordelen. Wel veel nadelen, die veelal neerkomen op het gedwongen moeten gebruiken van wat Jobs wil dat je gebruikt.
Geef jij ze maarquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:25 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Geef die voorbeelden van betere en functionelere apps nou maar
Alsof het ons nog een kut boeit wat jij ervan vindt. Je doet toch niks met de info die je krijgt, post op willekeurige momenten een Ik kan <toestel> voor <goedkoop> krijgen via vriend/marktplaats/zwarte markt, doen? waarbij je onze antwoorden volkomen negeert en zit verder naar de discussie te kijken alsof we gladiatoren in een arena zijn. Koop toch gewoon een of ander goedkoop kuttelefoontje jongen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:23 schreef DeStentor het volgende:
[..]
haha nou voor mij maakt het niks uit maar op deze manier werkt het alleen maar tegen
Geheugenverbruik op smartphones heeft geen noemenswaardig effect op het energieverbruik. Het is de inefficientie van het OS die een impact heeft.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:04 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Batterij: capaciteit verschilt per telefoon natuurlijk, android gebruikt veel geheugen en daardoor raakt de accu sneller leeg.
En terecht, je gaat geen cursor/keyboard georienteerde technologie op een touchscreen device dumpen.quote:iOS vind ik te gesloten, daarom heb ik hem gejailbreaked. Flash kan je dan wel zonder jailbreak erop gebruiken, maar het zit er nog steeds niet standaard op.
Waarom er meer iOS apps zijn maakt niet uit, het gaat erom dat er meer apps zijn. Overigens ben ik zelf ook niet echt van de kwantiteit, meer van de kwaliteit, maar ook daarin kunnen Android apps iOS apps niet evenaren.quote:Vind je eht gek dat Android market niet zo groot is als de appstore? Misschien komt het doordat meer mensen een iphone/ipod hebben en daardoor meer geld kunnen verdienen. Nu android populairder word groeid de market ook.
Dat fanboygeroep is sowieso triest en het ultieme zwaktebod wat mij betreft. Ik merk trouwens dat niemand ooit voor Android fanboy wordt uitgemaakt. Blijkbaar gebruiken de pro-iPhone mensen hier liever echte argumenten ipv nietszeggend namecalling.[/quote]quote:Ik ben geen android fanboy, ook geen applefanboy. Ik haat apple fanboy's.
Wel leuk dat je iPhone en Android nu op gelijke voet plaatst.quote:Ik ga geen 800 euro betalen voor iets wat ik voor 400 euro ook kan hebben.
Je hoort nooit over Android fanboys omdat Android gebruikers geen last hebben van tekortkomingen die ze wanhopig proberen te verdedigen en/of zogenaamd niet nodig hebben.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:31 schreef retorbrapi het volgende:
Dat fanboygeroep is sowieso triest en het ultieme zwaktebod wat mij betreft. Ik merk trouwens dat niemand ooit voor Android fanboy wordt uitgemaakt. Blijkbaar gebruiken de pro-iPhone mensen hier liever echte argumenten ipv nietszeggend namecalling.
Koop gewoon een HTC Desire. Prachtige telefoon, kan bijna alles wat je wilt, en je verdient het respect van de Android-fanboys hier door niet te geloven in de "Apple-hype" en je af te zetten tegen de dictator Steve Jobs.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:23 schreef DeStentor het volgende:
[..]
Niemand spreekt hier over moet, maar over kan. Dat jij nou niet kan begrijpen dat er mensen rondlopen met een eigen wil, prima. Gebrek aan jouw kant.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:34 schreef retorbrapi het volgende:
En ik snap echt, echt niet waarom er zo wordt gehamerd op dat customizen. Waar komt dat idee vandaan, dat je je telefoon moet customizen? Heb je dat ook bij je televisie of magnetron? Wil je daar de icoontjes ook van gaan aanpassen? Nee toch, die gebruik je toch gewoon op een normale manier? Waarom kan je dat niet met een telefoon? Waar komt die dwangneurotische neiging vandaan dat je dingen MOET kunnen aanpassen?
Moet kunnen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:35 schreef Ireyon het volgende:
[..]
[..]
Niemand spreekt hier over moet, maar over kan. Dat jij nou niet kan begrijpen dat er mensen rondlopen met een eigen wil, prima. Gebrek aan jouw kant.
Oh, ik ben heel eerlijk over de tekortkomingen van mijn toestel hoor. Lees het vorige topic maar door. Mijn iPhone is zeker niet perfect. Maar hij doet de dingen die ik wil beter dan elk ander toestel, dus houd ik het hierbij.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:34 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je hoort nooit over Android fanboys omdat Android gebruikers geen last hebben van tekortkomingen die ze wanhopig proberen te verdedigen en/of zogenaamd niet nodig hebben.
Oh zeker wel, maar omdat jij pro-Android bent kan/wil je dat niet inzien.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:34 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je hoort nooit over Android fanboys omdat Android gebruikers geen last hebben van tekortkomingen die ze wanhopig proberen te verdedigen en/of zogenaamd niet nodig hebben.
Dit dus. Het is regelrechte bullshit dat iPhone gebruikers geen tekortkomingen kunnen erkennen. Mijn iPhone 3G was ook bagger met iOS 4. Mijn iPhone 4 kan ook op een aantal punten verbeterd worden. Maar het totaalplaatje is nog steeds beter dan welke Android dan ook.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Oh, ik ben heel eerlijk over de tekortkomingen van mijn toestel hoor. Lees het vorige topic maar door. Mijn iPhone is zeker niet perfect. Maar hij doet de dingen die ik wil beter dan elk ander toestel, dus houd ik het hierbij.
quote:
je telefoon moet customizen. Maar whatever, je leest en beargumenteert zo selectief en negeert al het andere waar je geen antwoord op hebt. Erg meelijwekkend dus 'k hou er maar mee opquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:34 schreef retorbrapi het volgende:
En ik snap echt, echt niet waarom er zo wordt gehamerd op dat customizen. Waar komt dat idee vandaan, dat je je telefoon moet customizen? Heb je dat ook bij je televisie of magnetron? Wil je daar de icoontjes ook van gaan aanpassen? Nee toch, die gebruik je toch gewoon op een normale manier? Waarom kan je dat niet met een telefoon? Waar komt die dwangneurotische neiging vandaan dat je dingen MOET kunnen aanpassen?
Geen onzin.quote:
Lees 't topic maar. Er staan er genoeg.quote:Geef ze dan.
Daar ben dan je fanboy voor hequote:Neuh, ik heb widgets op mijn iPhone gehad. Vond ze niets toevoegen dus ik heb ze weer verwijderd. Je kunt wel lekker elitair blijven doen, maar mócht Apple ooit widgets toevoegen, dan is dit waarschijnlijk meteen de beste implementatie op de markt. Zo gaat het bij Apple: vaak wat laat, altijd de beste.
Ik herhaalde slechts de standaard riedel van Jobs en 99% van z'n fanboys. Dan ben jij blijkbaar nu nét die ene uitzondering die de regel bevestigt.quote:Weer totaal niet begrijpen wat ik zeg en woorden verdraaien. Ik ben niet Steve Jobs. Ik heb nooit gezegd dat flash onzin is. Ik heb ook niet gezegd dat het noodzakelijk is. Ik heb het op mijn iPhone gezet omdat het kan. Sinds het erop staat, heb ik het hooguit een enkele keer gebruikt. Als ik het niet zou hebben zou ik het niet missen. Maar het kon, dus ik zette het erop.
Ligt er dus maar net aan over welke generatie (!) iPhone je het hebt, en welke Android van welke fabrikant je pakt.quote:Ik zei dat dat inderdaad een voordeel van Android was. Je weet wel, even goed lezen. Dat je een tweede batterij nodig hebt, zegt dan weer genoeg over de batterij van je telefoon. En geen enkele Android doet net zo lang met één batterij als de iPhone met zijn batterij doet.
Tja, voor alle telefoons kun je wel rare aanhangsels kopen. Da's dus helemaal het punt niet.quote:Bovendien kun je een juicepack kopen. Verdubbelt je batterijduur en je iPhone is nog steeds kleiner dan de Galaxy S. Je weet wel, keuzes
Gossie, je hebt ze geteldquote:Android heeft meer novelty apps dan echte apps. Appstore heeft meer échte apps dan Android in totaal in de Market heeft. Nu jij weer, slick.
Nope. Je verwart nu design met kwaliteit. Het toevoegen van glas en metaal maakt niet dat iets betere kwaliteit heeft. Of denk je dat een telefoon van goud en platinum beter is? De huidige Androids hebben voor mij persoonlijk voldoende kwaliteit. Maar misschien gaat een fabrikant (een van de vele, je weet wel) nog 's een superdure design Android maken, is vast een markt voor.quote:Klopt. Daarmee valt te rechtvaarden dat ze iets minder in kwaliteit zijn. Fijn dat je eindelijk mee bent
Volgens mij (als ik 't zo her en der lees) kunnen de Desire en Galaxy de iPhone prima bijbenen. Maar inderdaad, de iPhone 4 is nieuwer, én duurder. Het zou me daarom niet verbazen als de nieuwste iPhone iets sneller is. Het leuke is echter dat er aan de lopende band nieuwe Android modellen in allerlei smaken op de markt worden gebracht. Volop keuze. Terwijl jij waarschijnlijk reikhalzend moet uitkijken naar juli volgend jaarquote:Ahh, dus als ik wacht op de nieuwere modellen, kunnen de huidige modellen opeens wél de iPhone 4 bijbenen? Goede redenatieEn ja, ik heb de hele morgen met de Desire zitten spellen. Toch een vrij recent toestel. En gister heb ik met de Galaxy S gespeeld. Of zijn beiden alweer verouderd?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:37 schreef Ireyon het volgende:
[..]
[..]
je telefoon moet customizen. Maar whatever, je leest en beargumenteert zo selectief en negeert al het andere waar je geen antwoord op hebt. Erg meelijwekkend dus 'k hou er maar mee op.
Ik zei moet, ik bedoelde moet kunnen, vandaar de correctie.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:37 schreef Ireyon het volgende:
[..]
[..]
je telefoon moet customizen. Maar whatever, je leest en beargumenteert zo selectief en negeert al het andere waar je geen antwoord op hebt. Erg meelijwekkend dus 'k hou er maar mee op.
Als je niet inhoudelijk kunt reageren en op de man moet gaan spelen omdat ik het niet met je eens ben, heb ik geen boodschap aan je.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:38 schreef DennisMoore het volgende:
Hele rant, zonder daadwerkelijk te lezen wat ik zei.
Dit vind ik nog wel het beste "tegenargument": gewoon even wachten.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:38 schreef DennisMoore het volgende:
Gossie, je hebt ze geteld? Bijzonder hoor.
Ik zei al: Appstore heeft voorsprong, dus da's niet zo raar. Kwestie van even wachten, het marktaandeel van Android stijgt explosief (!) dus de app-voorsprong van Apple zal waarschijnlijk rap kleiner worden.
Op jouw eerdere punten heb ik ook al commentaar geleverd. Nog geen reactie van jou. Hoeft ook niet trouwens, niemand zit te wachten op nog meer pertinente onwaarheden van jouw kant.quote:
Oh, had Android een voorsprong dan, en heeft iPhone daardoor geen widgetsquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:42 schreef retorbrapi het volgende:
Dit vind ik nog wel het beste "tegenargument": gewoon even wachten.
Kunnen wij ook zeggen. Widgets? Gewoon even wachten joh.
Goedzo, die plaatjes zeggen veel over marketing, merktrouw en reality distortion fieldquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:45 schreef retorbrapi het volgende:
Plaatjes zeggen meer dan duizend woorden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat maakt het uit waarom je moet wachten? Het gaat erom dat je moet wachten.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, had Android een voorsprong dan, en heeft iPhone daardoor geen widgets?
'Gewoon even wachten' ís een goed argument als het om voorsprong gaat, omdat je daaruit kunt afleiden welke richting het opgaat en kunt zien wat de oorzaak van iets is.
Bijvoorbeeld: als jij een oud DAFje een uur voorsprong geeft, en daarna de nieuwe Ferrari laat vertrekken, dan heeft de DAF meer kilometers op de teller (=meer apps) omdat ie eerder vertrokken is, en niet omdat ie beter is dan de Ferrari.
Dat kan best dat Android over een poosje Apple inhaalt. Maar dat zegt niks over hoe het nu is.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, had Android een voorsprong dan, en heeft iPhone daardoor geen widgets?
'Gewoon even wachten' ís een goed argument als het om voorsprong gaat, omdat je daaruit kunt afleiden welke richting het opgaat en kunt zien wat de oorzaak van iets is.
Bijvoorbeeld: als jij een oud DAFje een uur voorsprong geeft, en daarna de nieuwe Ferrari laat vertrekken, dan heeft de DAF meer kilometers op de teller (=meer apps) omdat ie eerder vertrokken is, en niet omdat ie beter is dan de Ferrari.
Ik denk eerder dat jij een reality distortion field hebt. Ook al blijkt uit keiharde onderzoeken dat mensen tevredener zijn over de iPhone dan over Android toestellen, kan je het nog niet accepteren. Dát is pas cognitieve dissonantie.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Goedzo, die plaatjes zeggen veel over marketing, merktrouw en reality distortion field.
Tuurlijk, want de waardering van mensen die een product ook daadwerkelijk gebruiken wordt voornamelijk veroorzaakt door marketingquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Goedzo, die plaatjes zeggen veel over marketing, merktrouw en reality distortion field.
Doeiquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
Mijn argumenten zijn op en ik heb inhoudelijk geen weerwoord meer, dus ga ik maar huilen over 'op de man spelen', zodat het lijkt alsof ik om andere redenen geen antwoord meer geef.
Dus jij hebt liever het DAFje omdat ie voorop rijdtquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:55 schreef retorbrapi het volgende:
Wat maakt het uit waarom je moet wachten? Het gaat erom dat je moet wachten.
Echter moet je er wel rekening mee houden. Een telefoon koop je niet alleen voor nu, maar ook voor over een jaar en soms 2 jaar.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:56 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat kan best dat Android over een poosje Apple inhaalt. Maar dat zegt niks over hoe het nu is.
Auto vergelijkingen gaan altijd mank.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dus jij hebt liever het DAFje omdat ie voorop rijdt?
'k Heb liever de Ferrari in dit geval.
Al betekenen plaatjes natuurlijk ook niet alles.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:56 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij een reality distortion field hebt. Ook al blijkt uit keiharde onderzoeken dat mensen tevredener zijn over de iPhone dan over Android toestellen, kan je het nog niet accepteren. Dát is pas cognitieve dissonantie.
Op tweakers staat toch echt dat de iPhone 4 in Nederland vanaf 650 euro verkrijgbaar is. In Belgie is het trouwens nog goedkoper.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Apple iPhone 4 (16GB) Zwart: 886 euro
Samsung Galaxy S i9000 (8GB) Zwart: 449 euro
Samsung Galaxy S i9000 (16GB) Zwart: 533 euro
Als je dan ook een winkel weet ..quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:08 schreef WSquater het volgende:
[..]
Op tweakers staat toch echt dat de iPhone 4 in Nederland vanaf 650 euro verkrijgbaar is.
Waardeloze onderzoeken. Maar goed, blijkbaar zijn snel tevreden bij marktonderzoeken in de telecomsector.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:45 schreef retorbrapi het volgende:
Plaatjes zeggen meer dan duizend woorden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, 'k zou me er niet zo aan vastklampen als ik jou was. iPhone zit in een bepaalde niche (design in combi met simpelheid), en binnen die niche is nu nog niet veel keuze. Dus uiteraard zullen mensen die zo'n niche/mode-product willen kopen geneigd zijn opnieuw een Apple-product te kopen, ze kúnnen nu nog niet echt anders. En daarbij is de iPhone natuurlijk een kwalitatief prima product (dat mag ook wel voor zo'n prijs!), dat heb ik nooit ontkend. Alleen zitten er mij te veel beperkingen en verplichtingen aan. Maar da's minder relevant voor mensen die gaan voor 'design' en relatief simpele functionaliteit.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:56 schreef retorbrapi het volgende:
Ik denk eerder dat jij een reality distortion field hebt. Ook al blijkt uit keiharde onderzoeken dat mensen tevredener zijn over de iPhone dan over Android toestellen, kan je het nog niet accepteren. Dát is pas cognitieve dissonantie.
Als je ze niet snaptquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:05 schreef retorbrapi het volgende:
Auto vergelijkingen gaan altijd mank.
Bron?quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:12 schreef WD86 het volgende:
De realiteit is dat iOS verliest aan marktaandeel op alle vlakken. Niet alleen verkoop, maar ook op aandeel aan internetverbruik. Marktaandeel dat gewoon integraal naar Android gaat.
Het was een uitstekende vergelijking. Het ging om voorsprong (tijd) versus aantal/kwaliteit.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:15 schreef retorbrapi het volgende:
Reageer inhoudelijk of reageer niet, maar met auto vergelijkingen kom je nergens.
Het was geen slechte vergelijking eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:15 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Reageer inhoudelijk of reageer niet, maar met auto vergelijkingen kom je nergens.
En lock-in strategyquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
quote:
En daarbij gaat het dus niet eens slechts om smartphones. Android wordt gewoon nummer 2 als het gaat om telefoons, punt.quote:http://www.gartner.com/it/page.jsp?id=1434613
The worldwide mobile operating system (OS) market will be dominated by Symbian and Android, as the two OSs will account for 59.8 percent of mobile OS sales by 2014, according to Gartner, Inc.
Symbian will remain at the top of Gartner's worldwide OS ranking due to Nokia's volume and the push into more mass market price points. However, by the end of the forecast period, the No. 1 spot will be contested with Android, which will be at a very similar share level.
Pfft.. ok hier waarom je vergelijking mank is:quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het was een uitstekende vergelijking. Het ging om voorsprong (tijd) versus aantal/kwaliteit.
Niet simpel zeggen dat de vergelijking onzin is als je 'm óf niet snapt, óf de conclusie je niet bevalt he? Da's nogal zwak.
iOS is op dit moment platform #1 voor developers omdat daar het geld te halen valt en het makkelijk is om voor te ontwikkelen. Zolang Android niks doet aan de slechte ontwikkelomstandigheden gaat dat voorlopig ook niet veranderen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Het was geen slechte vergelijking eigenlijk.
Al vraag ik me af of die klopt. Ik dacht dat de apple store in absolute getallen nog steeds meer groeide dan de market. Daarbij is de groei in de market voornamelijk ports van iPhone apps. Dat houdt ook een keer op. Het is dan wachten tot er nieuwe exclusieve android apps komen.
Ja, ik ga er nu niet op in waar wel of niet een toestel voor die en die prijs te koop is. Ik meldde alleen maar van wat er op tweakers stond.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Als je dan ook een winkel weet ..
edit:
ok je hebt deels gelijk
http://www.ritel.nl/mobie(...)e-4-16-gb-zwart.html
hier met simlock.
Kijk, dit klinkt al beter dan dat gewellus en geniettus. Bij iPhone is alles gewoon simpeler, maar daardoor ook iets minder opties (want anders wordt het moeilijker). Bij Android is het iets minder simpel, maar dan heb je wel weer iets meer opties. Het ligt gewoon aan je smaak en je budget.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tja, 'k zou me er niet zo aan vastklampen als ik jou was. iPhone zit in een bepaalde niche (design in combi met simpelheid), en binnen die niche is nu nog niet veel keuze. Dus uiteraard zullen mensen die zo'n niche/mode-product willen kopen geneigd zijn opnieuw een Apple-product te kopen, ze kúnnen nu nog niet echt anders. En daarbij is de iPhone natuurlijk een kwalitatief prima product (dat mag ook wel voor zo'n prijs!), dat heb ik nooit ontkend. Alleen zitten er mij te veel beperkingen en verplichtingen aan. Maar da's minder relevant voor mensen die gaan voor 'design' en relatief simpele functionaliteit.
Daarbij komt ook nog eens dat er veel oude en veel budget Android toestellen in omloop zjin. Uiteraard scoren die lager in tevredenheid. Een eerlijker beeld zou je krijgen als je iPhone-bezitters en topmodel-Android-bezitters de vragen zou voorleggen.
En tenslotte zal de vendor-lockin ook best meespelen bij Apple. Als jij voor een kapitaal aan iPhone-apps hebt gekocht (Android-apps zijn vaker gratis), dan is ook dat een drempel om over te stappen naar een ander OS.
1 dit lijkt me nogal wiedes.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:27 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Pfft.. ok hier waarom je vergelijking mank is:
1. Je gaat ervan uit dat iOS een voorsprong in aantal apps heeft omdat het eerder was dan Android. Dit is nergens op gebaseerd.
2. Je gaat ervan uit dat op termijn Android meer apps zal hebben dan iOS. Dit is ook nergens op gebaseerd.
3. Zelfs al zou 2 uitkomen, dan laat je de kwaliteit van de apps nog buiten beschouwing.
4. Sowieso ga je voorbij mijn oorspronkelijke punt: namelijk dat het "wachten" prima is als het om de app achterstand van Android gaat, maar niet als het om OS functies gaat waarover Android nu wel beschikt.
Uit beide bronnen valt niet op te maken dat iOS marktaandeel (niet qua internetverbruik) verliest. In je tweede bron staat ook gewoon dat het iOS marktaandeel is gegroeid.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:19 schreef WD86 het volgende:
[..]
http://www.engadget.com/2(...)eb-traffic-says-qua/
http://www.tuaw.com/2010/(...)rldwide-pass-iphone/
Maar het gaat over de groei van android en iOS. Op hoeveel toestellen is niet echt relevant.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:31 schreef WSquater het volgende:
[..]
EDIT: Vergelijkingen van verkoopsaantallen zijn trouwens wel oneerlijk. Het is oneerlijk om tientallen telefoons (en tablets!) met de iPhone te vergelijken (wat de meeste onderzoeken doen) of; te vergelijken met iPhone, iPod Touch en iPad.
Iets van 70 vs 3 apparaten is niet echt eerlijk. Zo zie ik iemand hier zeggen dat iOS steeds minder verkoopt. Klopt natuurlijk niet. iOS verkoopt steeds meer, maar Android verkoopt nog meer (dus voor allebei is er meer, maar bij Android NOG meer wegens meer apparaten).
Oh ja? Daarom hebben Windows Mobile, Symbian en Blackberry OS inderdaad nog het meeste apps van allemaal.quote:
Android is ook nog relatief nieuw. In het begin groeide iOS ook harder dan nu.quote:2 De groei is groter, relatief.
Wat is nergens op gebaseerd? Ik zeg dat die hele autovergelijking de kwaliteit van apps niet meeneemt. Manke vergelijking dus.quote:3 dit is juist nergens op gebaseerd, waarom zou dat zo zijn.
Weet jij wat er in iOS 5 komt?quote:4 op zich prima. Als bekend is welke veranderingen er dan komen bij iOS. Maar widgets zullen er zeer waarschijnlijk niet komen en zijn al helemaal niet aangekondigd. Dat in tegenstelling tot de market, waarbij door de groei wel een inhaalslag verwacht wordt.
Nee, dus heeft het ook weinig zin om te gaan op dingen die er heel misschien wel in gaan komen.quote:
Oh, dan had ik het verkeerd begrepen. Maar ik las in ieder geval ook iemand zeggen dat iOS minder verkoopt en Android meer. Ik bedoelde meer dat ze beiden meer verkopen (maar dat Android ook weer meer verkoopt omdat er veel meer apparaten zijn die van Android gebruik maken).quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Maar het gaat over de groei van android en iOS. Op hoeveel toestellen is niet echt relevant.
Masturberen kan ook heel kekker zijn, totdat je seks hebt. Android staat tot ios als masturberen tot seksquote:Op [url= 11 september 2010 17:01[/url] schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dus jij hebt liever het DAFje omdat ie voorop rijdt?
'k Heb liever de Ferrari in dit geval.
Overigens ervaar ik dat wachten niet als wachten, omdat ik zo snel geen apps zou weten die ik heel graag wil hebben, maar die er nog niet zijn voor Android. M'goed, ik hou me niet zo bezig met nieuwste apps eigenlijk, dat vind ik niet het belangrijkste in een smartphone. Maar da's een persoonlijke mening, die voor een ander weer anders kan liggen. Voor de functionaliteit die ik graag wil (RSS, twitter, navigatie etc) zijn de apps nu al voldoende of is de functionaliteit zelfs standaard. 'k Heb niet zo'n behoefte aan Fart-apps of racespelletjes. 'k Heb zelfs dat AngryBirds nog niet geprobeerd.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Masturberen kan ook heel kekker zijn, totdat je seks hebt. Android staat tot ios als masturberen tot seks
iOS gebruikers kunnen er inderdaad geen genoeg van krijgen om door Steve Jobs voorover gebukt en in hun reet geneukt te wordenquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Masturberen kan ook heel kekker zijn, totdat je seks hebt. Android staat tot ios als masturberen tot seks
Wellicht omdat Symbian wordt aanzien als een smartphone OS, terwijl 90% van de Symbians in mijn ogen niet echt smartphone waardig zijn, maar goed, dat is mijn mening en hier wordt Symbian erbij gerekend, dus in dat geval groeit het marktaandeel van de iPhone inderdaad.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:35 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Uit beide bronnen valt niet op te maken dat iOS marktaandeel (niet qua internetverbruik) verliest. In je tweede bron staat ook gewoon dat het iOS marktaandeel is gegroeid.
En toch zijn het vooral android-gebruikers die butthurt reageren als je ze erop wijst dat ios, om begrijpelijke redenen, wat verfijnder is en soepeler werkt. Het maakt niet uit of je fanboy bent of heel subtiel de verschillen probeert uit te lichten, android aanhangers zullen beiden als startsein zien om een flamewar te openen. Dat zie je hier maar weer, als de argumenten opdrogen, komen dergelijke opmerkingen naar voren. Laat maar weer merken dat het gros van die non-conformisten uit pubers met een kort lontje bestaat.quote:Op [url= 11 september 2010 17:54[/url] schreef Ireyon het volgende:
[..]
iOS gebruikers kunnen er inderdaad geen genoeg van krijgen om door Steve Jobs voorover gebukt en in hun reet geneukt te worden.
Zij begonnen...quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
..., android aanhangers zullen beiden als startsein zien om een flamewar te openen. Dat zie je hier maar weer, als de argumenten opdrogen, komen dergelijke opmerkingen naar voren. Laat maar weer merken dat het gros van die non-conformisten uit pubers met een kort lontje bestaat.
....
de meeste ios gebruikers blijven met nieuwe argumenten komen. Dat is het verschil: beiden hebben hun minpunten maar ios heeft meer pluspunten, dus de argumenten drogen minder snel uit. Daarom worden de android fanboys in deze discussies altijd veel sneller persoonlijk.quote:Op [url= 11 september 2010 22:28[/url] schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zij begonnen...
maar kun je als gemiddelde consument ook android makkelijk naar je eigen stijl aanpassen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Met welke argumenten wil je smaak/persoonlijke voorkeur omver werpen
Dat is een belangrijk verschil. Bij apple wordt alles voor je bepaald. Op een een goeie manier, maar het wordt voor je gedaan. Android blijft allemaal wat vrijblijvender. Verschillende fabriekanten kunnen hun eigen draai eraan geven. Mag je lekker zelf kiezen en daar houden veel mensen van.
Ja.quote:Op zondag 12 september 2010 12:19 schreef DeStentor het volgende:
[..]
maar kun je als gemiddelde consument ook android makkelijk naar je eigen stijl aanpassen?
Open source zegt ook nog niet alles. Bij zo'n groot project is het heel erg lastig om de mankracht voor een levensvatbare fork te verzamelen, dus zo'n beetje alles hangt dan af van de openheid van de maintainer voor contributies van buitenaf.quote:Op zondag 12 september 2010 12:54 schreef Joooo-pi het volgende:
Het is open-source. Je zou zelfs je eigen variant kunnen maken.
Link
Asjeblieft
Swype is tof, ik wil dat het uitkomt voor iOSquote:Op zondag 12 september 2010 15:06 schreef Renesite het volgende:
Het is in alle gevallen wennen. Ik ben bijvoorbeeld erg blij met 4 hardware knoppen itt. één knop. Ik wil alles best on screen hebben, maar sommige dingen absoluut ook niet.
3 menuutjes door voor een ander toetsenbord: ik vraag me af hoe vaak ik een ander toetsenbord wil gaan gebruiken, sterker nog: in het die paar maanden dat ik mijn desire heb werkelijk één keer omdat ik swype wou proberen.
Kon er niet aan wennen...quote:Op zondag 12 september 2010 15:08 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Swype is tof, ik wil dat het uitkomt voor iOS
Je hebt wel zoiets als shapewriter als app, maar dat kan je niet buiten de app gebruiken, en ik meot zeggen dat dat ook echt werkt! Hij kent eigenlijk alleen maar engelse woorden maar je voegt zo woorden toequote:
In welk opzicht achter de feiten?quote:Op zondag 12 september 2010 15:13 schreef kneusje28 het volgende:
android en htc lopen al sinds jaar en dag achter de de feiten aan van ios en iphone. het enige wat hun klanten trekt is de prijs.ik hoor van zoveel mensen; ik heb een android toestel gekocht omdat de iphone te duur was.
Klopt, en dat de toestellen goedkoper zijn is ook de grote kracht van Android. Dat maakt ze niet beter.quote:Op zondag 12 september 2010 15:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
In welk opzicht achter de feiten?
Hun hardware loopt wel degelijk voor. Voor de rest loopt iOS achter qua open source en de mogelijkheid om zélf als ontwikkelaar een app te ontwikkelen. Voor de rest zijn er zoveel meer keuzes qua budget. Niet iedereen wil een smartphone van 800 euro, neem mijn broer. Hij heeft een HTC Wildfire, geeft verder niet veel om smooth dit en ubersnel dat, maar vind gamedroid (gameboy op je mobiel) en pingen wel erg leuk. Hij wil het rustig ontdekken.
Iemand die een kleine auto wil hebben koopt toch ook niet een grote Volvo omdat hij een auto wil hebben? Daar doet hij niets mee en hetgeen is ook niet aan hem besteed.
Dat maakt het platform wél beter. Want wat ís het platform? Betaalbaar, smartphone, veel applicaties, open source en veranderbaar.quote:Op zondag 12 september 2010 15:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt, en dat de toestellen goedkoper zijn is ook de grote kracht van Android. Dat maakt ze niet beter.
Dat is mijn punt niet, het was slechts een voorbeeldje om mijn argument over open-source te illustreren.quote:Op zondag 12 september 2010 15:06 schreef Renesite het volgende:
3 menuutjes door voor een ander toetsenbord: ik vraag me af hoe vaak ik een ander toetsenbord wil gaan gebruiken, sterker nog: in het die paar maanden dat ik mijn desire heb werkelijk één keer omdat ik swype wou proberen.
Alsof open source per definitie beter is. En wat bedoel je met "zélf als ontwikkelaar een app ontwikkelen"? Iedereen kan gewoon ontwikkelen voor iOS.quote:Op zondag 12 september 2010 15:16 schreef Renesite het volgende:
Voor de rest loopt iOS achter qua open source en de mogelijkheid om zélf als ontwikkelaar een app te ontwikkelen.
Jawel, maar zo'n app is niet per definitie goedgekeurd voor in de appstore.quote:Op zondag 12 september 2010 15:25 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Alsof open source per definitie beter is. En wat bedoel je met "zélf als ontwikkelaar een app ontwikkelen"? Iedereen kan gewoon ontwikkelen voor iOS.
Voor de eindgebruiker is dat juist een voordeel omdat dat de kwaliteit van het app aanbod hoog houdt en het risico op malware verkleint.quote:Op zondag 12 september 2010 15:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jawel, maar zo'n app is niet per definitie goedgekeurd voor in de appstore.
Als eindgebruiker kijk je hoogstens naar de hoeveelheid 'sterren' de app heeft + de reacties die gegeven worden. Dus ik zie, als je een beeeetje snugger bent, alleen maar voordelen.quote:Op zondag 12 september 2010 15:29 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Voor de eindgebruiker is dat juist een voordeel omdat dat de kwaliteit van het app aanbod hoog houdt.
Want open source zijn is iets magisch dat je product beter maakt?quote:Op zondag 12 september 2010 15:16 schreef Renesite het volgende:
Voor de rest loopt iOS achter qua open source
Het is geen nadeel voor de eindgebruiker.quote:Op zondag 12 september 2010 15:31 schreef nietzman het volgende:
[..]
Want open source zijn is iets magisch dat je product beter maakt?.
Ubuntu is superieur aan Windows omdat het opensource is? Kom op zeg, als eindgebruiker heb je daar geen flikker meer of minder aan.
Een open app store ook niet, kennelijk.quote:Op zondag 12 september 2010 15:32 schreef Renesite het volgende:
Het is geen nadeel voor de eindgebruiker.
Hoe je het wendt of keert, de algehele kwaliteit gaat omlaag.quote:Op zondag 12 september 2010 15:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als eindgebruiker kijk je hoogstens naar de hoeveelheid 'sterren' de app heeft + de reacties die gegeven worden. Dus ik zie, als je een beeeetje snugger bent, alleen maar voordelen.
Dat kan, ieder z'n voorkeur.quote:Op zondag 12 september 2010 15:38 schreef Renesite het volgende:
Tja, er zijn altijd mensen die er misbruik van maken. Ik ben sowieso wel op mijn hoede, per definitie, en daarom vind ik het wel een voordeel. Juist het gesloten karakter vind ik niks.
quote:Op zondag 12 september 2010 15:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat maakt het platform wél beter. Want wat ís het platform? Betaalbaar, smartphone, veel applicaties, open source en veranderbaar.
Klopt. Maar als een app doet wat de developer zegt dat hij doet, en functioneert zoals hij zou moeten functioneren, wordt hij wel goedgekeurd. Dat is een stukje kwaliteitsgarantie waar het in de Market aan ontbreekt.quote:Op zondag 12 september 2010 15:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jawel, maar zo'n app is niet per definitie goedgekeurd voor in de appstore.
De iPhone heeft pas een appstore sinds iPhone OS 2.0 en de introductie van de iPhone 3G. Met de rest ben ik het wel eensquote:Op zondag 12 september 2010 16:06 schreef kneusje28 het volgende:
en wat ik bedoel met achter te feiten aanlopen is dat vaak apple word nagedaan door de cuncurrentie, kijk bijvoorbeeld naar het ontwerp van de galaxytap(os skin bedoel ik dan) het is bijna excact. daarnaast ook al vanaf het begin heeft apple de app store, inmiddels heeft elke telefoon software een soortgelijk programma, wat het eigenlijk allemaal net niet is. dit is mijn mening wat ik heb na ervaring.
Klopt, en wat ik dan nog een goed voorbeeld vind zijn gameconsoles. Daar kan je toch ook niet zomaar games voor uitbrengen? Sterker nog, het ontwikkelproces is daar nog veel omslachtiger en het kost ook nog meer. Maar daar hoor je helemaal niemand over.quote:Op zondag 12 september 2010 16:06 schreef kneusje28 het volgende:
kijk alleen al naar de sites van apps van ios, vaak zit hier een heel team achter en word dit gewoon top op de markt gezet. mensen met android toestellen die zeggen dat het 'gesloten' hun zo hindert snap ik ook niet. de hele wereld is gesloten, iedereen bepaald wel iets voor jou, als je het nou wil of niet. ga naar een supermarkt, hier kan je ook niet elk product krijgen dat jij maar wil. dit heeft een reden, namelijk dat er bijvoorbeeld geen verkeerde producten worden verkocht in de supermarkt, en dat er geen ziektes in de producten zit.
Klopt. Maar de Market had een veel betere kans gehad een beetje in te lopen op de Appstore als Android niet heel lang een belachelijke restrictie had gehandhaafd waardoor je alleen apps op je interne geheugen (van een paar honderd MB) kon installeren. Hierdoor zijn de zwaardere, betere apps niet mogelijk. Ik geloof dat het sinds Froyo wel mogelijk is apps te installeren op je SD-geheugen, maar omdat meer dan de helft van de toestellen nog geen Froyo heeft, zijn er vrijwel geen developers die gebruik maken van het extra geheugen voor hun apps.quote:Op zondag 12 september 2010 16:16 schreef retorbrapi het volgende:
Sowieso vind ik het vreemd dat er zo over de App Store wordt geklaagd, want dankzij Apple zitten mobiele apps nu wel in een opleving. En iedereen komt nu inderdaad met een eigen app store, maar het lukt niemand echt om Apple qua kwaliteit of kwantiteit bij te benen.
ja precies, voor wat ik ook zoek in de appstore, bijna altijd is het er te vindenquote:Op zondag 12 september 2010 16:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt. Maar de Market had een veel betere kans gehad een beetje in te lopen op de Appstore als Android niet heel lang een belachelijke restrictie had gehandhaafd waardoor je alleen apps op je interne geheugen (van een paar honderd MB) kon installeren. Hierdoor zijn de zwaardere, betere apps niet mogelijk. Ik geloof dat het sinds Froyo wel mogelijk is apps te installeren op je SD-geheugen, maar omdat meer dan de helft van de toestellen nog geen Froyo heeft, zijn er vrijwel geen developers die gebruik maken van het extra geheugen voor hun apps.
Dus blijf je zitten met kleine kutapps die het moeten doen met een paar MB. En dan hebben Android-aanhangers het over de beperkingen van de Appstore
per definitiequote:Op zondag 12 september 2010 15:38 schreef Renesite het volgende:
Tja, er zijn altijd mensen die er misbruik van maken. Ik ben sowieso wel op mijn hoede, per definitie, en daarom vind ik het wel een voordeel. Juist het gesloten karakter vind ik niks.
Half eens. Ik vind de widgets ook erg fijn. Het is niet vanwege het leuke dat customizen. Als homescreen gelijk een snelkoppeling naar vliegtuigmodus, muziekspeler (1 klikje en muziek speelt) en sms vind ik erg handig werken. 1 keer naar links bewegen en ik heb gelijk een full size agenda.quote:Op maandag 13 september 2010 20:57 schreef Antony1989 het volgende:
Mooie discussie, maar zoals die widgets is een 'eigen' keuze. Dat vind je mooi of niet mooi, en aan de hand daarvan en nog een heleboel andere factoren kies jij je telefoon.
Ik vind Widgets ideaal, snel in een oogopslag zien wat de laatste tweets zijn, het laatste nieuws, of ik e-mails heb en waar ze over gaan en of er nog iemand op facebook iets zegt. Daar moet ik op iOS eerst de app openen, wat kan betekenen dat ik door een hoop home-screens ( als je het al zo kan noemen, gewoon het menu) moet bladeren.
Zo ook de notification bar, ideaal. Even snel bluetooth en/of wifi aan of uitzetten. Die kan ik ook op mn homescreen zetten zodat ik er meteen bij kan als ik mijn telefoon pak.
Qua apps, ja de App store heeft er meer en heeft betere apps ( is uiteraard ook weer een mening ), ik heb een aantal apps op mijn Galaxy S, en er zijn er nog zoveel in de Market maar ik heb geen behoefte aan meer apps. Kunt wel zeggen de appstore heeft meer apps, maar als je 99% niet gebruikt heb je er niks aan?...
Het hele android is voor mij gewoon beter en leuker, ik kan op mijn verschillende home-screens heel veel informatie vergaren waar ik met iOS eerst elke app moet openen voordat ik die informatie kan zien.
Dus.. Zo vind de ene heel veel vierkantjes met apps leuk, en vind de ander widgets leuk die veel informatie in een oogopslag laten zien.
Ik snap verder ook niet dat Apple-fanboys ( retorabi ) hun iphone de hemel inprijzen. En dat dingen die niet een iphone zitten maar wel op een Android totaal overbodig zijn en niet handig geimplenteerd. Maar als mr Jobs straks een update uitbrengt waar verschillende dingen inzitten die al vanaf het begin op een android zaten, dan is het opeens rete handig en kunnen we niet meer zonder. Maar niet kunnen inzien dat het allang bestaat..
Verder mijn eerste reactie in dit topic en hoop ook de laatste.
Ehm, praat even voor jezelf aub. Ik heb vaak genoeg gezegd dat Android bepaalde dingen beter doet, bijv. het notificatiesysteem.quote:Op maandag 13 september 2010 20:57 schreef Antony1989 het volgende:
Ik snap verder ook niet dat Apple-fanboys ( retorabi ) hun iphone de hemel inprijzen. En dat dingen die niet een iphone zitten maar wel op een Android totaal overbodig zijn en niet handig geimplenteerd. Maar als mr Jobs straks een update uitbrengt waar verschillende dingen inzitten die al vanaf het begin op een android zaten, dan is het opeens rete handig en kunnen we niet meer zonder. Maar niet kunnen inzien dat het allang bestaat..
quote:Op maandag 13 september 2010 21:50 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ehm, praat even voor jezelf aub. Ik heb vaak genoeg gezegd dat Android bepaalde dingen beter doet, bijv. het notificatiesysteem.
Enneh, als Jobs zometeen een update uitbrengt waar functies van Android in zijn verwerkt, dan zijn ze ook opeens handig omdat ze dan waarschijnlijk ook daadwerkelijk beter/gebruiksvriendelijker zijn uitgevoerd.. (denk aan copypaste, multitasking, etc). Zo gaat dat met Apple, bijna nooit de eerste, bijna altijd de beste.
En Android is natuurlijk wel de eerste met al zijn functiesquote:Op maandag 13 september 2010 20:57 schreef Antony1989 het volgende:
Touche touche hoor!quote:Op maandag 13 september 2010 22:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
16 pogingen en het is het nog steeds net niet. Ik zou daar niet al te trots op zijn
Ach, het wordt automatisme je aan te passen aan het niveau van degenen met wie je discussiëert.quote:
En naar mijn mening heeft bijvoorbeeld de Galaxy S de iphone verslagen. En waarom? Omdat ik het makkelijke vind om dingen snel te kunnen zien d.m.v. widgets, snel de laatste notificaties openen d.m.v. de notification bar. Voor mijn gevoel het fijnste touchscreen heeft. ( en kan zoveel vingers detecteren als er op het scherm passen, onbeperkt dus ) En nee die testen met robots zeggen niks in het echt.quote:Op maandag 13 september 2010 22:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En Android is natuurlijk wel de eerste met al zijn functies![]()
Het gaat er niet om wie het eerst is, maar wie de functies het best implementeert. Zoals ik, en sommige anderen, al herhaaldelijk gezegd hebben, ligt hierin het verschil tussen de filosofie achter de iPhone en iOS en de filosofie achter Android en de vele, vele toestellen.
filosofie achter de iPhone: wij proberen de beste smartphone van het moment op de markt te zetten, steken al onze moeite in één toestel met een overzichtelijke, gebruiksvriendelijke interface en een design en afwerking die kwalitatief boven de concurrentie uitsteekt. De functies die wij erin stoppen, moeten beter en makkelijker werken dan dezelfde functies bij andere toestellen. Toegankelijkheid, gebruiksvriendelijkheid en kwaliteit staan voorop.
filosofie achter Android: als we maar genoeg toestellen met de meest uiteenlopende specificaties uitbrengen, en zorgen dat we in elke prijsklasse een aantal toestellen hebben, moet er voor iedereen wel een toestel te vinden zijn waar hij/zij zich in kan vinden. In de high end-toestellen stoppen we zoveel mogelijk functionaliteit, zodat we in ieder geval op papier de iPhone verslaan.
Tsja..
Ik heb er geen enkel probleem mee, hoor. Op mijn iPhone loopt het vloeiend. Maar blijf jij vooral kankeren op de iPhone en Steve Jobs. Moet je de iPhone afzeiken om je eigen toestel goed te kunnen vinden ofzo? Je blijft maar ongevraagd terugkomen met 'nieuwe' argumentenquote:Op maandag 13 september 2010 22:18 schreef Renesite het volgende:
Multitasking was toch zoooo overrated! Een SMSje ontvangen tijdens het spelen van een spelletje > smsje lezen in twee handbewegingen en daarna het spel hervatten
!
Heb ik 3g uitgezet ivm. wifi, duik ik op internet buiten het gebruik? Waarom je browser uitzetten, eventjes een ander schermpje opengooien en vervolgens weer verder.
Tot voor kort was dat nutteloos, zinloos en zooo niet van toepassing. Tot er een update kwam. En nóg loopt het niet vloeiend.
Discussie wat?quote:Op maandag 13 september 2010 22:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ach, het wordt automatisme je aan te passen aan het niveau van degenen met wie je discussiëert.
Auw.quote:Op maandag 13 september 2010 22:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb er geen enkel probleem mee, hoor. Op mijn iPhone loopt het vloeiend. Maar blijf jij vooral kankeren op de iPhone en Steve Jobs. Moet je de iPhone afzeiken om je eigen toestel goed te kunnen vinden ofzo? Je blijft maar ongevraagd terugkomen met 'nieuwe' argumenten
quote:Op maandag 13 september 2010 22:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ach, het wordt automatisme je aan te passen aan het niveau van degenen met wie je discussiëert.
quote:Op maandag 13 september 2010 22:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
GieJay, discussieer ik dermate ondermaats dat ik terug word behandeld als een volslagen volksbuurt tokkiemeubel welke een IQ heeft van een theezakje?quote:
Juist ja. Android is heel eenvoudig. Een screenshot maken bijvoorbeeld is zó makkelijk dat er een hele tutorial voor nodig is, waarnaar gelinkt moet worden in de OP van het Desire-topic: http://www.androidworld.n(...)esire.html#post18285quote:Op maandag 13 september 2010 22:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Discussie wat?
Discussieert mag zonder die luxe van een trema. Het woord is zoals hierboven net een iPhone, vol bravoure waarbij vrij veel eigenlijk overbodig wordt benoemd (alsin: hemel inprijzen terwijl het overbodig is)
Het woord discussieert zonder trema is net android. Simply clever, simply brilliant.
Neuh, zo ver zou ik niet willen gaan, maar je bent meer bezig met olie op het vuur gooien dan daadwerkelijk toevoegen aan de discussie. Niet bepaald moderator-waardig gedrag.quote:Op maandag 13 september 2010 22:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
GieJay, discussieer ik dermate ondermaats dat ik terug word behandeld als een volslagen volksbuurt tokkiemeubel welke een IQ heeft van een theezakje?
Pot verwijt de ketel.quote:Op maandag 13 september 2010 22:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Juist ja. Android is heel eenvoudig. Een screenshot maken bijvoorbeeld is zó makkelijk dat er een hele tutorial voor nodig is, waarnaar gelinkt moet worden in de OP van het Desire-topic: http://www.androidworld.n(...)esire.html#post18285
Op de iPhone moet je gelijktijdig de homeknop en slaapknop indrukken om een screenshot tussen je foto's te krijgen. Inderdaad véél omslachtiger en met veel meer bravoure dan de briljante simpliciteit van Android
Nope, die robot testen zeggen niks. Je kan beter afgaan op het "gevoel" van Fok!user Antony1989.quote:Op maandag 13 september 2010 22:20 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
En naar mijn mening heeft bijvoorbeeld de Galaxy S de iphone verslagen. En waarom? Omdat ik het makkelijke vind om dingen snel te kunnen zien d.m.v. widgets, snel de laatste notificaties openen d.m.v. de notification bar. Voor mijn gevoel het fijnste touchscreen heeft. ( en kan zoveel vingers detecteren als er op het scherm passen, onbeperkt dus ) En nee die testen met robots zeggen niks in het echt.
Pot verwijt de ketel.quote:Op maandag 13 september 2010 22:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Juist ja. Android is heel eenvoudig. Een screenshot maken bijvoorbeeld is zó makkelijk dat er een hele tutorial voor nodig is, waarnaar gelinkt moet worden in de OP van het Desire-topic: http://www.androidworld.n(...)esire.html#post18285
Op de iPhone moet je gelijktijdig de homeknop en slaapknop indrukken om een screenshot tussen je foto's te krijgen. Inderdaad véél omslachtiger en met veel meer bravoure dan de briljante simpliciteit van Android
Wáár ben ik moderator, wie zegt dat ik geen mening mag hebben en waar staan de kwaliteitvereisten voor een moderator. Er is verder bij mij niet bekend dat ik discussie skillz moet hebben en/of een HBO niveau moet hebben met 5 jaar relevante werkervaring.quote:Op maandag 13 september 2010 22:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Neuh, zo ver zou ik niet willen gaan, maar je bent meer bezig met olie op het vuur gooien dan daadwerkelijk toevoegen aan de discussie. Niet bepaald moderator-waardig gedrag.
Zoals ik al zei, je past je aan het niveau aan. Daarbij neem ik de moeite ergens op te reageren. Jij komt gewoon eens in de zoveel tijd terug met een "oh ja, ik heb nog iets bedacht wat kut is aan de iPhone"-post. Prima jongen, maar in mijn geval preek je een beetje voor eigen parochie, aangezien ik helemaal niet negatief tegenover Android sta. Integendeel juist, ik raad mensen sneller een Desire aan dan een iPhone.quote:Op maandag 13 september 2010 22:28 schreef Renesite het volgende:
Pot verwijt de ketel.
"ongevraagd terugkomen met 'nieuwe' argumenten"
Grote flauwekul, er zitten uitstekende toestellen tussen, in diverse prijsklassesquote:Op maandag 13 september 2010 22:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
16 pogingen en het is het nog steeds net niet. Ik zou daar niet al te trots op zijn
Het gaat niet om je kwalificaties, het gaat om je gedrag.quote:Op maandag 13 september 2010 22:32 schreef Renesite het volgende:
Wáár ben ik moderator, wie zegt dat ik geen mening mag hebben en waar staan de kwaliteitvereisten voor een moderator. Er is verder bij mij niet bekend dat ik discussie skillz moet hebben en/of een HBO niveau moet hebben met 5 jaar relevante werkervaring.
Mijn puntquote:Het punt is: hier komen we niet uit. De Android users kiezen voor diversiteit en een iPhone user voor eenheid en stabiliteit op hun manier. Als je 16mobieltjes hebt in diverse pricerange geeft het aan dat je jezelf steeds vernieuwd als platform. Als je één mobiel hebt per jaar geeft dat aan dat je breed achter je product staat.
Er komt dan ook elk jaar een nieuwe iPhone uit, dus je kunt hem bést na een jaar vervangen.quote:Ik tik dit allemaal op een macbook. Ik ben er van overtuigd dat eenheid en stabiliteit voor een laptop telt. Maar voor een mobiele telefoon absoluut niet. De mobile telefoniemarkt is eentje die beweegt en daarom beweeg ik mee. Een laptop moet het 3 jaar doen, een mobieltje mag van mij bést na een jaar vervangen worden.
Oh, maar daarin geef ik je gelijk. Er zitten inderdaad uitstekende toestellen tussen. Met name van de Desire/Nexus One ben ik een grote fan, de HTC Legend vind ik persoonlijk één van de mooiste telefoons op de markt, en in zijn prijsklasse is er naar mijn mening geen leukere smartphone dan de HTC Wildfiire. Ik zei dan ook niet dat er geen goede toestellen tussen zitten.quote:Op maandag 13 september 2010 22:33 schreef DennisMoore het volgende:
Grote flauwekul, er zitten uitstekende toestellen tussen, in diverse prijsklasses. En bijna maandelijks verschijnen er weer nieuwe.
Jij weet duidelijk niet wat ik allemaal wel of niet weerquote:Je weet duidelijk niet waar je over praat.
Als ik vind dat de Galaxy S beter presteert in mijn ogen dan kan dat niet omdat iOS gewoon beter is :Squote:Op maandag 13 september 2010 22:31 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Nope, die robot testen zeggen niks. Je kan beter afgaan op het "gevoel" van Fok!user Antony1989. [ afbeelding ]
Omdat 'Desire HD Ready' niet klinkt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:26 schreef DeStentor het volgende:
Maar waarom noemen ze het dan de HD als de resolutie niet is veranderd?
Ja, maar ieder jaar een en dezelfde mobiel geeft niet aan dat het de beste is van dat moment. Het punt is juist: een consument wil keuze in een wat minder duurzaam goed. Een duurzaam goed, laptop, mag best langer meegaan. Een mobiel is iets wat mode grilliger is en daarom goed afgewogen mag worden naar eigen smaak en gebruik. Ik wil daarom keuze met een goede range applicaties, gebruikersgroep en naar smaak indeelbaar.quote:Op maandag 13 september 2010 22:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het gaat niet om je kwalificaties, het gaat om je gedrag.
[..]
Mijn punt
[..]
Er komt dan ook elk jaar een nieuwe iPhone uit, dus je kunt hem bést na een jaar vervangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |