abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86339975
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:54 schreef Joooo-pi het volgende:
Het is open-source. Je zou zelfs je eigen variant kunnen maken. :D

Link

Asjeblieft c_/
Open source zegt ook nog niet alles. Bij zo'n groot project is het heel erg lastig om de mankracht voor een levensvatbare fork te verzamelen, dus zo'n beetje alles hangt dan af van de openheid van de maintainer voor contributies van buitenaf.

Praktijkcase: om in Android tussen toetsenbordlayouts te wisselen moet je (voor zover ik weet, heb zelf geen Android) in het tekstveld een popup-menu openen, kiezen voor toetsenbord wisselen en vervolgens de layout kiezen, dat zijn drie stappen. Je zou een patch kunnen maken om net als bij iOS een layoutwisselknop aan het toetsenbord zelf toe te voegen, maar zoiets is nogal een ingrijpende design-keuze en zal dus zeker niet zondermeer in de android-repository worden opgenomen. Als je de verandering dan toch wil gebruiken, dan moet je dus elke volgende minor update ook weer patchen, zelf compileren etc.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2010 13:08:49 ]
  Moderator zondag 12 september 2010 @ 15:06:35 #242
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86344164
Het is in alle gevallen wennen. Ik ben bijvoorbeeld erg blij met 4 hardware knoppen itt. één knop. Ik wil alles best on screen hebben, maar sommige dingen absoluut ook niet.

3 menuutjes door voor een ander toetsenbord: ik vraag me af hoe vaak ik een ander toetsenbord wil gaan gebruiken, sterker nog: in het die paar maanden dat ik mijn desire heb werkelijk één keer omdat ik swype wou proberen.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_86344239
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:06 schreef Renesite het volgende:
Het is in alle gevallen wennen. Ik ben bijvoorbeeld erg blij met 4 hardware knoppen itt. één knop. Ik wil alles best on screen hebben, maar sommige dingen absoluut ook niet.

3 menuutjes door voor een ander toetsenbord: ik vraag me af hoe vaak ik een ander toetsenbord wil gaan gebruiken, sterker nog: in het die paar maanden dat ik mijn desire heb werkelijk één keer omdat ik swype wou proberen.
Swype is tof, ik wil dat het uitkomt voor iOS :(
  Moderator zondag 12 september 2010 @ 15:09:33 #244
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86344276
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:08 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Swype is tof, ik wil dat het uitkomt voor iOS :(
Kon er niet aan wennen...
pi_86344392
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:09 schreef Renesite het volgende:

[..]

Kon er niet aan wennen...
Je hebt wel zoiets als shapewriter als app, maar dat kan je niet buiten de app gebruiken, en ik meot zeggen dat dat ook echt werkt! Hij kent eigenlijk alleen maar engelse woorden maar je voegt zo woorden toe
pi_86344423
android en htc lopen al sinds jaar en dag achter de de feiten aan van ios en iphone. het enige wat hun klanten trekt is de prijs.ik hoor van zoveel mensen; ik heb een android toestel gekocht omdat de iphone te duur was.
  Moderator zondag 12 september 2010 @ 15:16:26 #247
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86344552
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:13 schreef kneusje28 het volgende:
android en htc lopen al sinds jaar en dag achter de de feiten aan van ios en iphone. het enige wat hun klanten trekt is de prijs.ik hoor van zoveel mensen; ik heb een android toestel gekocht omdat de iphone te duur was.
In welk opzicht achter de feiten?
Hun hardware loopt wel degelijk voor. Voor de rest loopt iOS achter qua open source en de mogelijkheid om zélf als ontwikkelaar een app te ontwikkelen. Voor de rest zijn er zoveel meer keuzes qua budget. Niet iedereen wil een smartphone van 800 euro, neem mijn broer. Hij heeft een HTC Wildfire, geeft verder niet veel om smooth dit en ubersnel dat, maar vind gamedroid (gameboy op je mobiel) en pingen wel erg leuk. Hij wil het rustig ontdekken.

Iemand die een kleine auto wil hebben koopt toch ook niet een grote Volvo omdat hij een auto wil hebben? Daar doet hij niets mee en hetgeen is ook niet aan hem besteed.
pi_86344654
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:16 schreef Renesite het volgende:

[..]

In welk opzicht achter de feiten?
Hun hardware loopt wel degelijk voor. Voor de rest loopt iOS achter qua open source en de mogelijkheid om zélf als ontwikkelaar een app te ontwikkelen. Voor de rest zijn er zoveel meer keuzes qua budget. Niet iedereen wil een smartphone van 800 euro, neem mijn broer. Hij heeft een HTC Wildfire, geeft verder niet veel om smooth dit en ubersnel dat, maar vind gamedroid (gameboy op je mobiel) en pingen wel erg leuk. Hij wil het rustig ontdekken.

Iemand die een kleine auto wil hebben koopt toch ook niet een grote Volvo omdat hij een auto wil hebben? Daar doet hij niets mee en hetgeen is ook niet aan hem besteed.
Klopt, en dat de toestellen goedkoper zijn is ook de grote kracht van Android. Dat maakt ze niet beter.
  Moderator zondag 12 september 2010 @ 15:23:20 #249
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86344777
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:19 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Klopt, en dat de toestellen goedkoper zijn is ook de grote kracht van Android. Dat maakt ze niet beter.
Dat maakt het platform wél beter. Want wat ís het platform? Betaalbaar, smartphone, veel applicaties, open source en veranderbaar.
pi_86344789
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:06 schreef Renesite het volgende:
Dat is mijn punt niet, het was slechts een voorbeeldje om mijn argument over open-source te illustreren.
pi_86344844
quote:

Voor de rest loopt iOS achter qua open source en de mogelijkheid om zélf als ontwikkelaar een app te ontwikkelen.
Alsof open source per definitie beter is. En wat bedoel je met "zélf als ontwikkelaar een app ontwikkelen"? Iedereen kan gewoon ontwikkelen voor iOS.
  Moderator zondag 12 september 2010 @ 15:25:51 #252
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86344863
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:25 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Alsof open source per definitie beter is. En wat bedoel je met "zélf als ontwikkelaar een app ontwikkelen"? Iedereen kan gewoon ontwikkelen voor iOS.
Jawel, maar zo'n app is niet per definitie goedgekeurd voor in de appstore.
pi_86344959
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:25 schreef Renesite het volgende:

[..]

Voor de eindgebruiker is dat juist een voordeel omdat dat de kwaliteit van het app aanbod hoog houdt en het risico op malware verkleint.
  Moderator zondag 12 september 2010 @ 15:30:30 #254
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86344988
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:29 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Voor de eindgebruiker is dat juist een voordeel omdat dat de kwaliteit van het app aanbod hoog houdt.
Als eindgebruiker kijk je hoogstens naar de hoeveelheid 'sterren' de app heeft + de reacties die gegeven worden. Dus ik zie, als je een beeeetje snugger bent, alleen maar voordelen.
  zondag 12 september 2010 @ 15:31:49 #255
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_86345030
quote:
Voor de rest loopt iOS achter qua open source
Want open source zijn is iets magisch dat je product beter maakt? :').

Ubuntu is superieur aan Windows omdat het opensource is? Kom op zeg, als eindgebruiker heb je daar geen flikker meer of minder aan.
Ik ga naar huis.
  Moderator zondag 12 september 2010 @ 15:32:36 #256
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86345053
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:31 schreef nietzman het volgende:

[..]

Want open source zijn is iets magisch dat je product beter maakt? :').

Ubuntu is superieur aan Windows omdat het opensource is? Kom op zeg, als eindgebruiker heb je daar geen flikker meer of minder aan.
Het is geen nadeel voor de eindgebruiker.
  zondag 12 september 2010 @ 15:35:09 #257
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_86345126
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:32 schreef Renesite het volgende:
Het is geen nadeel voor de eindgebruiker.
Een open app store ook niet, kennelijk.

http://www.mobileburn.com/news.jsp?Id=10167
Ik ga naar huis.
pi_86345180
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:30 schreef Renesite het volgende:

[..]

Als eindgebruiker kijk je hoogstens naar de hoeveelheid 'sterren' de app heeft + de reacties die gegeven worden. Dus ik zie, als je een beeeetje snugger bent, alleen maar voordelen.
Hoe je het wendt of keert, de algehele kwaliteit gaat omlaag.

En dit staat nog volledig los van malware. Je kan niet van gebruikers verwachten dat zij bij elke app op hun hoede moeten zijn.
  Moderator zondag 12 september 2010 @ 15:38:57 #259
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86345238
Tja, er zijn altijd mensen die er misbruik van maken. Ik ben sowieso wel op mijn hoede, per definitie, en daarom vind ik het wel een voordeel. Juist het gesloten karakter vind ik niks.
pi_86345257
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:38 schreef Renesite het volgende:
Tja, er zijn altijd mensen die er misbruik van maken. Ik ben sowieso wel op mijn hoede, per definitie, en daarom vind ik het wel een voordeel. Juist het gesloten karakter vind ik niks.
Dat kan, ieder z'n voorkeur.
  zondag 12 september 2010 @ 15:40:05 #261
230788 n8n
Pragmatisch
pi_86345263
Dan hebben we nog de inconsistentie bij de interface. Iedereen doet maar waar die zin in heeft.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_86345312
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:23 schreef Renesite het volgende:

[..]

Dat maakt het platform wél beter. Want wat ís het platform? Betaalbaar, smartphone, veel applicaties, open source en veranderbaar.

Veelzijdiger is niet altijd beter. Natuurlijk, je hebt meer middenklasse smartphones. Maar onder de high end-modellen kan er maar één smartphone zijn die bovenaan staat. En dat is de iPhone 4 met iOS4, omdat die nét dat beetje extra biedt over de topmodellen van Android. Ja, dat reflecteert zich in de prijs. Vreemd dat Android-aanhangers hier zo inconsequent in zijn.. De ene keer is iOS en de iPhone helemaal niet beter, maar aan de andere kant is het logisch dat hij beter is "want hij is ook veel duurder".

De iPhone, en met de iPhone iOS4, is een high end smartphone dat de dingen die hij kan beter doet dan elk ander toestel. Kan hij alles? Nee. Missen er functies? Ja. Maar in alles wat hij wél doet, is hij de beste.

In vergelijking stelt Android zich liever tevreden met een "jack of all trades, master of none"-filosofie. Hoe meer functionaliteit, hoe beter. Wat doet het ertoe dat iOS de meeste dingen beter kan? Wij kunnen lekker meer dingen. Die mentaliteit reflecteert zich ook in de gebruikers, en daarom zijn de flamewars tussen Android-aanhangers en iPhone-gebruikers altijd zo voorspelbaar en opgefokt.

Ik zie steeds vergelijkingen met auto's naar voren komen, waar goedkope auto's als voordeel genoemd worden, analoog met goedkope Android-toestellen. Als we naar de High End-toestellen kijken, kunnen we de beste Android-toestellen vergelijken met een Mercedes S-klasse. Prachtige, begerenswaardige auto's, die net dat beetje extra cachet missen van een Rolls-Royce Phantom. Of een Porsche Carrera tegenover een Bugatti Veyron. Het verschil in 'net dat beetje extra' is voor velen te klein om het prijsverschil te rechtvaarden, maar het is er wel.

[ Bericht 3% gewijzigd door Splackavellie02 op 12-09-2010 15:53:26 ]
pi_86345413
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:25 schreef Renesite het volgende:

[..]

Klopt. Maar als een app doet wat de developer zegt dat hij doet, en functioneert zoals hij zou moeten functioneren, wordt hij wel goedgekeurd. Dat is een stukje kwaliteitsgarantie waar het in de Market aan ontbreekt.

Geef eens een paar voorbeelden van apps waarin de open filosofie van de Android Market zijn krachten toont tov de Appstore? Ik geef je de eerste: Wifisync werd afgekeurd, terwijl dat een verdomd handige app is voor de iPhone. Nu jij.
pi_86346025
kijk alleen al naar de sites van apps van ios, vaak zit hier een heel team achter en word dit gewoon top op de markt gezet. mensen met android toestellen die zeggen dat het 'gesloten' hun zo hindert snap ik ook niet. de hele wereld is gesloten, iedereen bepaald wel iets voor jou, als je het nou wil of niet. ga naar een supermarkt, hier kan je ook niet elk product krijgen dat jij maar wil. dit heeft een reden, namelijk dat er bijvoorbeeld geen verkeerde producten worden verkocht in de supermarkt, en dat er geen ziektes in de producten zit.

en als je de sterretjes gaat bekijken als de app goed word beoordeeld, dat doet niet iedereen, stel deze persoon krijgt malware op zijn telefoon oid, dan vind hij dat het de schuld is van android, aangezien dit blijkbaar niet goed is beveiligd.

hiermee probeer ik alleen het feit te verdedigen dat de iphone gesloten is. maar als je het hier toch niet mee eens bent kan je je telefoon gewoon jailbreaken en er mee doen wat je wil.

en wat ik bedoel met achter te feiten aanlopen is dat vaak apple word nagedaan door de cuncurrentie, kijk bijvoorbeeld naar het ontwerp van de galaxytap(os skin bedoel ik dan) het is bijna excact. daarnaast ook al vanaf het begin heeft apple de app store, inmiddels heeft elke telefoon software een soortgelijk programma, wat het eigenlijk allemaal net niet is. dit is mijn mening wat ik heb na ervaring.
pi_86346287
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:06 schreef kneusje28 het volgende:
en wat ik bedoel met achter te feiten aanlopen is dat vaak apple word nagedaan door de cuncurrentie, kijk bijvoorbeeld naar het ontwerp van de galaxytap(os skin bedoel ik dan) het is bijna excact. daarnaast ook al vanaf het begin heeft apple de app store, inmiddels heeft elke telefoon software een soortgelijk programma, wat het eigenlijk allemaal net niet is. dit is mijn mening wat ik heb na ervaring.
De iPhone heeft pas een appstore sinds iPhone OS 2.0 en de introductie van de iPhone 3G. Met de rest ben ik het wel eens :)
pi_86346302
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:06 schreef kneusje28 het volgende:
kijk alleen al naar de sites van apps van ios, vaak zit hier een heel team achter en word dit gewoon top op de markt gezet. mensen met android toestellen die zeggen dat het 'gesloten' hun zo hindert snap ik ook niet. de hele wereld is gesloten, iedereen bepaald wel iets voor jou, als je het nou wil of niet. ga naar een supermarkt, hier kan je ook niet elk product krijgen dat jij maar wil. dit heeft een reden, namelijk dat er bijvoorbeeld geen verkeerde producten worden verkocht in de supermarkt, en dat er geen ziektes in de producten zit.
Klopt, en wat ik dan nog een goed voorbeeld vind zijn gameconsoles. Daar kan je toch ook niet zomaar games voor uitbrengen? Sterker nog, het ontwikkelproces is daar nog veel omslachtiger en het kost ook nog meer. Maar daar hoor je helemaal niemand over.

Sowieso vind ik het vreemd dat er zo over de App Store wordt geklaagd, want dankzij Apple zitten mobiele apps nu wel in een opleving. En iedereen komt nu inderdaad met een eigen app store, maar het lukt niemand echt om Apple qua kwaliteit of kwantiteit bij te benen.
pi_86346447
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:16 schreef retorbrapi het volgende:
Sowieso vind ik het vreemd dat er zo over de App Store wordt geklaagd, want dankzij Apple zitten mobiele apps nu wel in een opleving. En iedereen komt nu inderdaad met een eigen app store, maar het lukt niemand echt om Apple qua kwaliteit of kwantiteit bij te benen.
Klopt. Maar de Market had een veel betere kans gehad een beetje in te lopen op de Appstore als Android niet heel lang een belachelijke restrictie had gehandhaafd waardoor je alleen apps op je interne geheugen (van een paar honderd MB) kon installeren. Hierdoor zijn de zwaardere, betere apps niet mogelijk. Ik geloof dat het sinds Froyo wel mogelijk is apps te installeren op je SD-geheugen, maar omdat meer dan de helft van de toestellen nog geen Froyo heeft, zijn er vrijwel geen developers die gebruik maken van het extra geheugen voor hun apps.

Dus blijf je zitten met kleine kutapps die het moeten doen met een paar MB. En dan hebben Android-aanhangers het over de beperkingen van de Appstore :')
pi_86392532
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:22 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Klopt. Maar de Market had een veel betere kans gehad een beetje in te lopen op de Appstore als Android niet heel lang een belachelijke restrictie had gehandhaafd waardoor je alleen apps op je interne geheugen (van een paar honderd MB) kon installeren. Hierdoor zijn de zwaardere, betere apps niet mogelijk. Ik geloof dat het sinds Froyo wel mogelijk is apps te installeren op je SD-geheugen, maar omdat meer dan de helft van de toestellen nog geen Froyo heeft, zijn er vrijwel geen developers die gebruik maken van het extra geheugen voor hun apps.

Dus blijf je zitten met kleine kutapps die het moeten doen met een paar MB. En dan hebben Android-aanhangers het over de beperkingen van de Appstore :')
ja precies, voor wat ik ook zoek in de appstore, bijna altijd is het er te vinden
pi_86392852
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:38 schreef Renesite het volgende:
per definitie :?
pi_86396651
Mooie discussie, maar zoals die widgets is een 'eigen' keuze. Dat vind je mooi of niet mooi, en aan de hand daarvan en nog een heleboel andere factoren kies jij je telefoon.

Ik vind Widgets ideaal, snel in een oogopslag zien wat de laatste tweets zijn, het laatste nieuws, of ik e-mails heb en waar ze over gaan en of er nog iemand op facebook iets zegt. Daar moet ik op iOS eerst de app openen, wat kan betekenen dat ik door een hoop home-screens ( als je het al zo kan noemen, gewoon het menu) moet bladeren.

Zo ook de notification bar, ideaal. Even snel bluetooth en/of wifi aan of uitzetten. Die kan ik ook op mn homescreen zetten zodat ik er meteen bij kan als ik mijn telefoon pak.

Qua apps, ja de App store heeft er meer en heeft betere apps ( is uiteraard ook weer een mening ), ik heb een aantal apps op mijn Galaxy S, en er zijn er nog zoveel in de Market maar ik heb geen behoefte aan meer apps. Kunt wel zeggen de appstore heeft meer apps, maar als je 99% niet gebruikt heb je er niks aan?...

Het hele android is voor mij gewoon beter en leuker, ik kan op mijn verschillende home-screens heel veel informatie vergaren waar ik met iOS eerst elke app moet openen voordat ik die informatie kan zien.

Dus.. Zo vind de ene heel veel vierkantjes met apps leuk, en vind de ander widgets leuk die veel informatie in een oogopslag laten zien.

Ik snap verder ook niet dat Apple-fanboys ( retorabi ) hun iphone de hemel inprijzen. En dat dingen die niet een iphone zitten maar wel op een Android totaal overbodig zijn en niet handig geimplenteerd. Maar als mr Jobs straks een update uitbrengt waar verschillende dingen inzitten die al vanaf het begin op een android zaten, dan is het opeens rete handig en kunnen we niet meer zonder. Maar niet kunnen inzien dat het allang bestaat..

Verder mijn eerste reactie in dit topic en hoop ook de laatste.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_86397145
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:57 schreef Antony1989 het volgende:
Mooie discussie, maar zoals die widgets is een 'eigen' keuze. Dat vind je mooi of niet mooi, en aan de hand daarvan en nog een heleboel andere factoren kies jij je telefoon.

Ik vind Widgets ideaal, snel in een oogopslag zien wat de laatste tweets zijn, het laatste nieuws, of ik e-mails heb en waar ze over gaan en of er nog iemand op facebook iets zegt. Daar moet ik op iOS eerst de app openen, wat kan betekenen dat ik door een hoop home-screens ( als je het al zo kan noemen, gewoon het menu) moet bladeren.

Zo ook de notification bar, ideaal. Even snel bluetooth en/of wifi aan of uitzetten. Die kan ik ook op mn homescreen zetten zodat ik er meteen bij kan als ik mijn telefoon pak.

Qua apps, ja de App store heeft er meer en heeft betere apps ( is uiteraard ook weer een mening ), ik heb een aantal apps op mijn Galaxy S, en er zijn er nog zoveel in de Market maar ik heb geen behoefte aan meer apps. Kunt wel zeggen de appstore heeft meer apps, maar als je 99% niet gebruikt heb je er niks aan?...

Het hele android is voor mij gewoon beter en leuker, ik kan op mijn verschillende home-screens heel veel informatie vergaren waar ik met iOS eerst elke app moet openen voordat ik die informatie kan zien.

Dus.. Zo vind de ene heel veel vierkantjes met apps leuk, en vind de ander widgets leuk die veel informatie in een oogopslag laten zien.

Ik snap verder ook niet dat Apple-fanboys ( retorabi ) hun iphone de hemel inprijzen. En dat dingen die niet een iphone zitten maar wel op een Android totaal overbodig zijn en niet handig geimplenteerd. Maar als mr Jobs straks een update uitbrengt waar verschillende dingen inzitten die al vanaf het begin op een android zaten, dan is het opeens rete handig en kunnen we niet meer zonder. Maar niet kunnen inzien dat het allang bestaat..

Verder mijn eerste reactie in dit topic en hoop ook de laatste.
Half eens. Ik vind de widgets ook erg fijn. Het is niet vanwege het leuke dat customizen. Als homescreen gelijk een snelkoppeling naar vliegtuigmodus, muziekspeler (1 klikje en muziek speelt) en sms vind ik erg handig werken. 1 keer naar links bewegen en ik heb gelijk een full size agenda.

Echter heeft hij natuurlijk wel een punt over de market. Denk bijv aan dit:
http://tweakers.net/nieuw(...)app-voor-iphone.html

Wel iOS, geen Android
pi_86398341

and counting...
pi_86399630
quote:

Ehm, praat even voor jezelf aub. Ik heb vaak genoeg gezegd dat Android bepaalde dingen beter doet, bijv. het notificatiesysteem.

Enneh, als Jobs zometeen een update uitbrengt waar functies van Android in zijn verwerkt, dan zijn ze ook opeens handig omdat ze dan waarschijnlijk ook daadwerkelijk beter/gebruiksvriendelijker zijn uitgevoerd.. (denk aan copypaste, multitasking, etc). Zo gaat dat met Apple, bijna nooit de eerste, bijna altijd de beste.
pi_86400245
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:50 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Ehm, praat even voor jezelf aub. Ik heb vaak genoeg gezegd dat Android bepaalde dingen beter doet, bijv. het notificatiesysteem.

Enneh, als Jobs zometeen een update uitbrengt waar functies van Android in zijn verwerkt, dan zijn ze ook opeens handig omdat ze dan waarschijnlijk ook daadwerkelijk beter/gebruiksvriendelijker zijn uitgevoerd.. (denk aan copypaste, multitasking, etc). Zo gaat dat met Apple, bijna nooit de eerste, bijna altijd de beste.
^O^
pi_86400778
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:29 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
and counting...
16 pogingen en het is het nog steeds net niet. Ik zou daar niet al te trots op zijn :')
pi_86401359
quote:
En Android is natuurlijk wel de eerste met al zijn functies :')

Het gaat er niet om wie het eerst is, maar wie de functies het best implementeert. Zoals ik, en sommige anderen, al herhaaldelijk gezegd hebben, ligt hierin het verschil tussen de filosofie achter de iPhone en iOS en de filosofie achter Android en de vele, vele toestellen.

filosofie achter de iPhone: wij proberen de beste smartphone van het moment op de markt te zetten, steken al onze moeite in één toestel met een overzichtelijke, gebruiksvriendelijke interface en een design en afwerking die kwalitatief boven de concurrentie uitsteekt. De functies die wij erin stoppen, moeten beter en makkelijker werken dan dezelfde functies bij andere toestellen. Toegankelijkheid, gebruiksvriendelijkheid en kwaliteit staan voorop.

filosofie achter Android: als we maar genoeg toestellen met de meest uiteenlopende specificaties uitbrengen, en zorgen dat we in elke prijsklasse een aantal toestellen hebben, moet er voor iedereen wel een toestel te vinden zijn waar hij/zij zich in kan vinden. In de high end-toestellen stoppen we zoveel mogelijk functionaliteit, zodat we in ieder geval op papier de iPhone verslaan.

Tsja.. :')
  Moderator maandag 13 september 2010 @ 22:15:10 #277
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86401377
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:06 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

16 pogingen en het is het nog steeds net niet. Ik zou daar niet al te trots op zijn :')
Touche touche hoor!
  Moderator maandag 13 september 2010 @ 22:18:33 #278
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86401666
Multitasking was toch zoooo overrated 8-) ! Een SMSje ontvangen tijdens het spelen van een spelletje > smsje lezen in twee handbewegingen en daarna het spel hervatten ^O^ !

Heb ik 3g uitgezet ivm. wifi, duik ik op internet buiten het gebruik? Waarom je browser uitzetten, eventjes een ander schermpje opengooien en vervolgens weer verder.

Tot voor kort was dat nutteloos, zinloos en zooo niet van toepassing. Tot er een update kwam. En nóg loopt het niet vloeiend.
pi_86401729
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:15 schreef Renesite het volgende:
Touche touche hoor!
Ach, het wordt automatisme je aan te passen aan het niveau van degenen met wie je discussiëert.
pi_86401747
iOS is van ciscoooooo :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')