Wederom, wat wil je van ons? Maak een keus.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:47 schreef DeStentor het volgende:
hahaha, nog steeds geen idee welke ik zal kopen?
Ik zeg je doe zoals ik en wacht op de Desire HDquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:47 schreef DeStentor het volgende:
hahaha, nog steeds geen idee welke ik zal kopen?
Bron? De enorme stijging in populariteit van Android?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je zal die android ook moeten activeren en voor de rest heb je mobileme bij apple. Het gaat erom dat de meeste mensen helemaal niet willen syncen via internet.
Ik ben ook bereid te betalen voor gemak en geen gezeik. Daarom heb ik een Android gekocht, dan heb ik al het gemak wat ik wil en geen gezeik dat ik nog meer moet betalen voor een simpele service als syncen via internet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je blijft maar hangen in het kostenplaatje. Leuk dat dat voor jou geldt, maar heel veel mensen zijn bereid te betalen voor gemak en vooral geen gezeik.
80 euro per jaar, wat een ramp zegquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:43 schreef Ireyon het volgende:
[..]
't Verschil is dat ik er na een 60-dagen trial geen 100 dollar voor kwijt ben.
Nooit van streamen gehoord hebbenquote:
Weet je wat ik moet betalen voor precies diezelfde service? Niksquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:50 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
80 euro per jaar, wat een ramp zeg
dit topic gaat niet meer om mijn keuze welke ik ga nemen, maar ik zeg het alleen even hahaquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wederom, wat wil je van ons? Maak een keus.
dat vind ik best wel veel eigenlijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:50 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
80 euro per jaar, wat een ramp zeg
Kwaliteit kost nou eenmaal geld.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:52 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Weet je wat ik moet betalen voor precies diezelfde service? Niks.
Streamen over 3Gquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:52 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nooit van streamen gehoord hebben![]()
[..]
Weet je wat ik moet betalen voor precies diezelfde service? Niks.
Je hoeft het niet aan te schaffen hequote:Op vrijdag 10 september 2010 20:53 schreef DeStentor het volgende:
[..]
dat vind ik best wel veel eigenlijk
Spotify? Last FM? Pandora? Streamen over 3G werkt prima mits je overal en altijd een goede verbinding hebt. Ik snap dat dat nogal sprookjesachtig kan klinken als T-Mobile je grote vriend is.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Streamen over 3G
Tering wat een mongoloide argumenten.
Spotify als argument gebruiken dat je NOOIT meer hoeft te syncen met je PC. Tering hoe kan jejezelf in 3 posts klemlullen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:56 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Spotify? Last FM? Pandora? Streamen over 3G werkt prima mits je overal en altijd een goede verbinding hebt. Ik snap dat dat nogal sprookjesachtig kan klinken als T-Mobile je grote vriend is.
Hey is dat even handig, met Android kun je ook heel je eigen iTunes of Winamp of weet-ik-veel wat voor bibliotheek streamen naar je telefoonquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Spotify als argument gebruiken dat je NOOIT meer hoeft te syncen met je PC. Tering hoe kan jejezelf in 3 posts klemlullen.
De helft van mijn muziek STAAT niet eens in spotify.
Ik ben ook één van de gelukkige Vodafone klanten van voordat ze met die datalimieten houden. Dat houdt in dat ik de komende twee jaar net als afgelopen maanden zo'n 4 gig per maand kan streamen en nog geen gezeik krijg. Nooit van FUP gehoord.. over mongoloïde argumenten gesproken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow en ik heb geen t-mobile ik heb vodafone. Ik heb geen android en ik heb geen iphone, dus hou je stupide argumentjes daaromtrent nou maar voor je.
Wat is nou 4Gig man? Dat verbrand ik in een dag als ik al mijn meuk zou gaan streamen. Naar mobiles ga je NIET ik herhaal NIET je volledige entertainment en PIM streamen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:03 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hey is dat even handig, met Android kun je ook heel je eigen iTunes of Winamp of weet-ik-veel wat voor bibliotheek streamen naar je telefoon.
[..]
Ik ben ook één van de gelukkige Vodafone klanten van voordat ze met die datalimieten houden. Dat houdt in dat ik de komende twee jaar net als afgelopen maanden zo'n 4 gig per maand kan streamen en nog geen gezeik krijg. Nooit van FUP gehoord.. over mongoloïde argumenten gesproken.
En hoe werkt het op de iPhone via 3G? Toch wel zonder problemen? Dan ben je het toch met mij eens dat streamen via 3G wél prima werkt of ben je nu verward omdat je gewoon graag mij tegen wilt sprekenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:59 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ook allemaal op de iPhone dus voor streamen heb je niet eens Android nodig
Ik weet het niet, ik gebruik het niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:05 schreef Ireyon het volgende:
[..]
En hoe werkt het op de iPhone via 3G? Toch wel zonder problemen? Dan ben je het toch met mij eens dat streamen via 3G wél prima werkt of ben je nu verward omdat je gewoon graag mij tegen wilt spreken?
Klopt, Apple gaat er ook mee komen tzt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:17 schreef WD86 het volgende:
Apple komt toch ook gewoon met een cloud-based syncing en streaming service voor muziek en andere media.
Heel dat android gebash omdat het streaming stimuleert, snap ik niet, Apple komt er gewoon ook mee (wellicht zal Android 3.0 wel de eerste zijn).
http://gizmodo.com/557747(...)and-wireless-syncing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |