Ehm, als ik android zou hebben zou ik tevredener zijn dan emt mijn saaie standaard springboard die iedereen heeftquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:12 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Is het niet een beetje triest dat je alternatieve themes moet installeren omdat de standaard interface blijkbaar niet goed genoeg is?
als jullie iOS een gedrocht vinden, laat dan eens zien wat jullie wel echt mooi vindenquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:09 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ehm, als ik android zou hebben zou ik tevredener zijn dan emt mijn saaie standaard springboard die iedereen heeft
Vergelijk eerst de standaard maar:quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:32 schreef DeStentor het volgende:
[..]
als jullie iOS een gedrocht vinden, laat dan eens zien wat jullie wel echt mooi vinden
NEE, ik zit namelijk niet als een kansloze een beetje te F5-enquote:
ik ook nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:08 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
NEE, ik zit namelijk niet als een kansloze een beetje te F5-en
En daarna al de verschillende opties;quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:08 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Vergelijk eerst de standaard maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Game, Set, Matchquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:26 schreef Ireyon het volgende:
[..]
En daarna al de verschillende opties;
1)
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
2)
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
3)
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
4)
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
5)
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Als ie nog heel is, jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:24 schreef DeStentor het volgende:
ik kan een 2 maand oude HTC desire kopen voor 325 euro, doen?
Nee sorry. Ook leuk hoe je er een iOS kloon tussen gooit, zeker met de gedachte "als je het per se wil kan dat ook", maar het is het allemaal net niet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:26 schreef Ireyon het volgende:
[..]
En daarna al de verschillende opties;
1)
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
2)
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
3)
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
4)
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
5)
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Je MOET hem jailbreaken om een ander thema te kunnen gebruiken, of alleen een beetje aan wil passen, wat is het dan voor besturingsysteem.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:21 schreef retorbrapi het volgende:
Wel leuk trouwens hoor, dat het kan. Een iPhone kan het ook na een jailbreak.
Maar geef mij maar een interface die standaard gewoon goed en mooi is.
Je doet alsof aanpassen van levensbelang is bij een OS. Sorry maar ik heb mijn telefoon niet om allerlei fratsen met de interface uit te halen maar om 'm gewoon te gebruiken, jeweetwel apps enzo.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:33 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Je MOET hem jailbreaken om een ander thema te kunnen gebruiken, of alleen een beetje aan wil passen, wat is het dan voor besturingsysteem.
Dat is dan jouw smaak. Ik vind de schone Android homescreens met duidelijke, functionele en/of vermakelijke widgets oneindig veel beter dan een lelijke lijst met icoontjes en mappen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:20 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Nee sorry. Ook leuk hoe je er een iOS kloon tussen gooit, zeker met de gedachte "als je het per se wil kan dat ook", maar het is het allemaal net niet.
Neuh bij Apple is het meer zo van: hier heb je een iPhone, hier heb je 250.000 apps, doe er wat leuks mee. Echt druk maken om icoontjes of bewegende achtergronden doen mensen niet echt. iOS is meer gefocust op daadwerkelijk gebruik dan op "customizen" wat toch geen hond doet. Uiteraard kan je customizen tot op bepaalde hoogte; je kan bijv. folders maken en een wallpaper instellen. Wil je meer dan dat, dan ga je een beetje voorbij het praktisch nut ervan en wordt het meer customizen voor de lol. Is prima natuurlijk, maar dan koop je maar een Android.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:41 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat is dan jouw smaak. Ik vind de schone Android homescreens met duidelijke, functionele en/of vermakelijke widgets oneindig veel beter dan een lelijke lijst met icoontjes en mappen.
Verder is het niet van levensbelang maar het is toch wel iets wat mensen graag doen; dingen aan hun eigen wensen aanpassen. Maar bij Apple geldt de vreemde omgekeerde wereld dat de mens zich aan het apparaat aan moet passen.
Dat heeft toch geen praktisch nut joh, is allemaal voor de lolquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:40 schreef DennisMoore het volgende:
Overigens, gisteren een gratis nieuwe update gehad van Google Maps, nu ook gratis voetganger-navigatie plus wat andere verbeteringen. Heb je op de iPhone natuurlijk niet nodig, da's waar.
Dit dus.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:36 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Je doet alsof aanpassen van levensbelang is bij een OS. Sorry maar ik heb mijn telefoon niet om allerlei fratsen met de interface uit te halen maar om 'm gewoon te gebruiken, jeweetwel apps enzo.
Apps? Wat een onzin, da's helemaal niet van levensbelang voor een telefoon-OS. Sorry hoor, maar ik heb mijn telefoon niet om fratsen uit te halen met apps enzo. Gewoon bellen en sms'en.quote:
dit dusquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Apps? Wat een onzin, da's helemaal niet van levensbelang voor een telefoon-OS. Sorry hoor, maar ik heb mijn telefoon niet om fratsen uit te halen met apps enzo. Gewoon bellen en sms'en.
Dat dus..
Het is zó voorspelbaar.
Apple fanboys beweren iets hélemaal niet nodig te hebben, totdat ome Steve het toevoegt aan een volgende iPhone-versie. Dan ineens is het wél functioneel.
Dan koop je toch een Nokia van een paar tientjes?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Apps? Wat een onzin, da's helemaal niet van levensbelang voor een telefoon-OS. Sorry hoor, maar ik heb mijn telefoon niet om fratsen uit te halen met apps enzo. Gewoon bellen en sms'en.
Dat dus..
En ik vind een OS dat alles doet wat ik wil, zonder diep in instellingen te moeten graven, weer belangrijker dan widgets op mijn homescreen te kunnen plaatsen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:41 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat is dan jouw smaak. Ik vind de schone Android homescreens met duidelijke, functionele en/of vermakelijke widgets oneindig veel beter dan een lelijke lijst met icoontjes en mappen.
Themas misschien wel ja, maar goed. Achtergrond ofzo dan weer nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:33 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Je MOET hem jailbreaken om een ander thema te kunnen gebruiken, of alleen een beetje aan wil passen, wat is het dan voor besturingsysteem.
You wouldn't recognise sarcasm if it bit you in the ass, rightquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:51 schreef Igen het volgende:
Dan koop je toch een Nokia van een paar tientjes?
Grof geld? Androids zijn véél goedkoper dan die iPhones die je dus niét kunt aanpassenquote:Ik bedoel, geef jij nou serieus grof geld uit voor een smartphone enkel en alleen om een custom home screen te kunnen installeren? Nee toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |