abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 september 2010 @ 02:52:43 #121
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_86304736
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 02:12 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Geweldig dit soort topics, echt waar.
Ik vind 't best hoor, 't blijft vermakelijk. Beetje Don Quichotte-achtig.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_86304964
quote:

[..]

Is het niet een beetje triest dat je alternatieve themes moet installeren omdat de standaard interface blijkbaar niet goed genoeg is?
keuzes!!. Aanpassen naar eigen smaak!!
pi_86305040
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 03:16 schreef Rivalo het volgende:

[..]

keuzes!!. Aanpassen naar eigen smaak!!
Ja, omdat het by default bagger is.
pi_86305051
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 03:27 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Ja, omdat het by default bagger is.
Jouw smaak.
Maar goed ik geef je eigenlijk op dit punt gelijk. Op zich zelf is Android niet zo mooi maar de bedoeling is ook eigenlijk dat je het zelf aanpast. En een launcher kan al genoeg zijn.
pi_86306725
quote:

[..]

Is het niet een beetje triest dat je alternatieve themes moet installeren omdat de standaard interface blijkbaar niet goed genoeg is?
Het is pas triest dat, mocht je de standaard interface niet mooi vinden, je geen andere keus hebt en maar naar dat gedrocht van een iOS homescreen moet blijven kijken.
pi_86306796
quote:

[..]

Ehm, als ik android zou hebben zou ik tevredener zijn dan emt mijn saaie standaard springboard die iedereen heeft
pi_86307088
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 10:09 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Ehm, als ik android zou hebben zou ik tevredener zijn dan emt mijn saaie standaard springboard die iedereen heeft
als jullie iOS een gedrocht vinden, laat dan eens zien wat jullie wel echt mooi vinden
pi_86307595
haha en toen was het stil he?
pi_86307692
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 10:32 schreef DeStentor het volgende:

[..]

als jullie iOS een gedrocht vinden, laat dan eens zien wat jullie wel echt mooi vinden
Vergelijk eerst de standaard maar:

pi_86307699
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 11:04 schreef DeStentor het volgende:
haha en toen was het stil he?
NEE, ik zit namelijk niet als een kansloze een beetje te F5-en

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2010 11:11:01 ]
pi_86307959
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 11:08 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

NEE, ik zit namelijk niet als een kansloze een beetje te F5-en
ik ook niet :W
pi_86308051
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 11:08 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Vergelijk eerst de standaard maar:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
En daarna al de verschillende opties;
1)

of

2)

of

3)

of

4)

of

5)

of
pi_86309454
ik kan een 2 maand oude HTC desire kopen voor 325 euro, doen?
pi_86309889
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 11:26 schreef Ireyon het volgende:

[..]

1)
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]

2)
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]

3)
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]

4)
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]

5)
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Game, Set, Match oO<
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_86309907
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 12:24 schreef DeStentor het volgende:
ik kan een 2 maand oude HTC desire kopen voor 325 euro, doen?
Als ie nog heel is, ja

Of je wacht tot de HTC Desire HD uitkomt, waarschijnlijk komen er dan wel prijsverlagingen voor de óude'desire of er worden veel 2e hands verkocht

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2010 12:43:11 ]
pi_86311006
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 11:26 schreef Ireyon het volgende:

[..]

1)
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]

2)
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]

3)
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]

4)
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]

5)
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Nee sorry. Ook leuk hoe je er een iOS kloon tussen gooit, zeker met de gedachte "als je het per se wil kan dat ook", maar het is het allemaal net niet.
pi_86311050
Wel leuk trouwens hoor, dat het kan. Een iPhone kan het ook na een jailbreak.

Maar geef mij maar een interface die standaard gewoon goed en mooi is.
pi_86311365
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 13:21 schreef retorbrapi het volgende:
Wel leuk trouwens hoor, dat het kan. Een iPhone kan het ook na een jailbreak.

Maar geef mij maar een interface die standaard gewoon goed en mooi is.
Je MOET hem jailbreaken om een ander thema te kunnen gebruiken, of alleen een beetje aan wil passen, wat is het dan voor besturingsysteem. :{
pi_86311450
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 13:33 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Je MOET hem jailbreaken om een ander thema te kunnen gebruiken, of alleen een beetje aan wil passen, wat is het dan voor besturingsysteem. :{
Je doet alsof aanpassen van levensbelang is bij een OS. Sorry maar ik heb mijn telefoon niet om allerlei fratsen met de interface uit te halen maar om 'm gewoon te gebruiken, jeweetwel apps enzo.
pi_86311602
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 13:20 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Nee sorry. Ook leuk hoe je er een iOS kloon tussen gooit, zeker met de gedachte "als je het per se wil kan dat ook", maar het is het allemaal net niet.
Dat is dan jouw smaak. Ik vind de schone Android homescreens met duidelijke, functionele en/of vermakelijke widgets oneindig veel beter dan een lelijke lijst met icoontjes en mappen.

Verder is het niet van levensbelang maar het is toch wel iets wat mensen graag doen; dingen aan hun eigen wensen aanpassen. Maar bij Apple geldt de vreemde omgekeerde wereld dat de mens zich aan het apparaat aan moet passen.
pi_86313473
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 13:41 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Dat is dan jouw smaak. Ik vind de schone Android homescreens met duidelijke, functionele en/of vermakelijke widgets oneindig veel beter dan een lelijke lijst met icoontjes en mappen.

Verder is het niet van levensbelang maar het is toch wel iets wat mensen graag doen; dingen aan hun eigen wensen aanpassen. Maar bij Apple geldt de vreemde omgekeerde wereld dat de mens zich aan het apparaat aan moet passen.
Neuh bij Apple is het meer zo van: hier heb je een iPhone, hier heb je 250.000 apps, doe er wat leuks mee. Echt druk maken om icoontjes of bewegende achtergronden doen mensen niet echt. iOS is meer gefocust op daadwerkelijk gebruik dan op "customizen" wat toch geen hond doet. Uiteraard kan je customizen tot op bepaalde hoogte; je kan bijv. folders maken en een wallpaper instellen. Wil je meer dan dat, dan ga je een beetje voorbij het praktisch nut ervan en wordt het meer customizen voor de lol. Is prima natuurlijk, maar dan koop je maar een Android.
pi_86315049
Precies, en copy/paste-functionaliteit was natuurlijk ook onzin :').
Cognitieve dissonantie noemen we dat, zoek maar op. Of in dit geval: reality distortion field :D.

Widgets op je homescreen bijvoorbeeld zijn écht niet voor de lol hoor. Als je dat denkt, dan heb je het concept ervan niet begrepen. Da's voor een heel groot deel pure functionaliteit.

Overigens, gisteren een gratis nieuwe update gehad van Google Maps, nu ook gratis voetganger-navigatie plus wat andere verbeteringen ^O^. Heb je op de iPhone natuurlijk niet nodig, da's waar.
pi_86315087
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 15:40 schreef DennisMoore het volgende:
Overigens, gisteren een gratis nieuwe update gehad van Google Maps, nu ook gratis voetganger-navigatie plus wat andere verbeteringen ^O^. Heb je op de iPhone natuurlijk niet nodig, da's waar.
Dat heeft toch geen praktisch nut joh, is allemaal voor de lol :') .
pi_86315134
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 13:36 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Je doet alsof aanpassen van levensbelang is bij een OS. Sorry maar ik heb mijn telefoon niet om allerlei fratsen met de interface uit te halen maar om 'm gewoon te gebruiken, jeweetwel apps enzo.
Dit dus. ^O^
pi_86315159
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 15:43 schreef Igen het volgende:

Dit dus. ^O^
Apps? Wat een onzin, da's helemaal niet van levensbelang voor een telefoon-OS. Sorry hoor, maar ik heb mijn telefoon niet om fratsen uit te halen met apps enzo. Gewoon bellen en sms'en.

Dat dus.

:').

Het is zó voorspelbaar.
Apple fanboys beweren iets hélemaal niet nodig te hebben, totdat ome Steve het toevoegt aan een volgende iPhone-versie. Dan ineens is het wél functioneel. Hoe lang vinden jullie het al nodig om 'folders' te kunnen maken? Vorig jaar al? Of viel zoiets toen nog onder 'rare fratsen'?
pi_86315221
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 15:44 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Apps? Wat een onzin, da's helemaal niet van levensbelang voor een telefoon-OS. Sorry hoor, maar ik heb mijn telefoon niet om fratsen uit te halen met apps enzo. Gewoon bellen en sms'en.

Dat dus.

Het is zó voorspelbaar.
Apple fanboys beweren iets hélemaal niet nodig te hebben, totdat ome Steve het toevoegt aan een volgende iPhone-versie. Dan ineens is het wél functioneel.
dit dus :')
pi_86315359
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 15:44 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Dat dus.

Dan koop je toch een Nokia van een paar tientjes?

Ik bedoel, geef jij nou serieus grof geld uit voor een smartphone enkel en alleen om een custom home screen te kunnen installeren? Nee toch?
pi_86315371
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 13:41 schreef Ireyon het volgende:

[..]

En ik vind een OS dat alles doet wat ik wil, zonder diep in instellingen te moeten graven, weer belangrijker dan widgets op mijn homescreen te kunnen plaatsen.

Andere instellingen. Dat customizen is het enige échte argument dat Android-fanboys aandragen voor de superioriteit ten opzichte van iOS. Als het plaatsen van leuke maar functioneel relatief zinloze widgets je grootste troef is, spreekt dat meer in het nadeel dan in het voordeel van je besturingssysteem.

Wat zijn de andere troeven?

Flash? Kan de iPhone ook, en sinds kort ook zonder jailbreak. Daarbij, hoeveel flash-content bekijk je uiteindelijk op je smartphone?

Batterij? Nope, die van de iPhone is beter
Market? Nope, de Appstore is groter, heeft een betere support en échte apps/spellen. Of vloeit de market niet nog steeds over van apps van 2-10MB?
Design? Persoonlijke smaak wat je mooier vindt, maar de bouwkwaliteit van de beste Android-telefoons mag niet eens in één adem genoemd worden met de combi van gehard glas en aluminium. Misschien de HTC Legend, maar die is in al het andere onder de maat.
Snelheid? Neuh, zelfs met 1GHz snapdragons kunnen Android-toestellen de iPhone 4 nauwelijks bijbenen

Dus.. Afgezien van het customizen zie ik maar één echt groot voordeel van de Android-toestellen tov de iPhone: je kunt hem open maken, waardoor je de batterij kunt vervangen en het flashgeheugen kunt uitbreiden. What else ya got?
pi_86315463
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 13:33 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Themas misschien wel ja, maar goed. Achtergrond ofzo dan weer niet :) Tuurlijk dat je helemaal naar je eigen smaak kan aanpassen is wel fijn, maar voor veel mensen is met de instellingen en de achtergrond veranderen al goed genoeg.

Hoe het eruit ziet (zowel de telefoon zelf als de software) is gewoon een kwestie van smaak. Enige voordelen van sommige Android telefoons zijn dan weer het uitbreiden van het geheugen of het vervangen van de batterij. Staat wel tegenover dat de iPhone wel de beste batterij heeft (ook al is het niet makkelijk te vervangen).

Ik denk dat Apple het trouwens wel van plan was geweest. Als je de 2 schroefjes bij de iPhone 4 namelijk onderin losdraait, dan kan je de plaat er aan de achterkant afhalen en kun je direct de batterij vervangen als je wilt.

[ Bericht 35% gewijzigd door WSquater op 11-09-2010 16:01:23 ]
pi_86315515
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 15:51 schreef Igen het volgende:

Dan koop je toch een Nokia van een paar tientjes?
You wouldn't recognise sarcasm if it bit you in the ass, right :)?

quote:
Ik bedoel, geef jij nou serieus grof geld uit voor een smartphone enkel en alleen om een custom home screen te kunnen installeren? Nee toch?
Grof geld? Androids zijn véél goedkoper dan die iPhones die je dus niét kunt aanpassen :D!
En nee, ik koop geen smartphone om een andere homescreen te kunnen instellen. Punt is: ik doe niét alsof het maar bullshit is zonder enige functionaliteit, om een gemis aan m'n telefoon recht te lullen.
pi_86315563
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 15:57 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Grof geld? Androids zijn véél goedkoper dan die iPhones die je dus niét kunt aanpassen :D!
En nee, ik koop geen smartphone om een andere homescreen te kunnen instellen. Punt is: ik doe niét alsof het maar bullshit is zonder enige functionaliteit, om een gemis aan m'n telefoon recht te lullen.
Dat is weer een heleboel niet-niet-niet. Waarom koop je nou wel een smartphone?
pi_86315575
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 15:40 schreef DennisMoore het volgende:
Precies, en copy/paste-functionaliteit was natuurlijk ook onzin :').
Cognitieve dissonantie noemen we dat, zoek maar op. Of in dit geval: reality distortion field :D.

Widgets op je homescreen bijvoorbeeld zijn écht niet voor de lol hoor. Als je dat denkt, dan heb je het concept ervan niet begrepen. Da's voor een heel groot deel pure functionaliteit.
Op Android wel, ja, waar je niet gewoon in minder dan een seconde een app kunt openen, en waar je widgets nodig hebt voor mail en sociale sites, die op de iPhone gewoon met push net zo snel werken als jouw widgets kunnen bijbenen.

Maar je hebt Android, dus je kunt in ieder geval elitair doen met je non-conformiteit. Net als alle andere anti-Apple rebellen ben jij uniek in je afzetting tegen 'the Man'. You go boy!
quote:
Kreeg je bij T-Mobile niet Navigon gratis? En is een volledige gratis navigatie, waarvoor je niet constant verbinding moet hebben met het internet, maar die ook gewoon offline gratis/ werkt, een stuk functioneler?Heb ik al gezegd dat hij gratis te downloaden was? Je weet wel, gratis, als in: je hoeft er niet voor te betalen, want het is gratis.

Maar een échte navigatie heb je op Android natuurlijk niet nodig, da's waar.
pi_86315597
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 15:51 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

En ik vind een OS dat alles doet wat ik wil, zonder diep in instellingen te moeten graven, weer belangrijker dan widgets op mijn homescreen te kunnen plaatsen.

Andere instellingen. Dat customizen is het enige échte argument dat Android-fanboys aandragen voor de superioriteit ten opzichte van iOS. Als het plaatsen van leuke maar functioneel relatief zinloze widgets je grootste troef is, spreekt dat meer in het nadeel dan in het voordeel van je besturingssysteem.

Flash? Kan de iPhone ook, en sinds kort ook zonder jailbreak. Daarbij, hoeveel flash-content bekijk je uiteindelijk op je smartphone?

Market? Nope, de Appstore is groter, heeft een betere support en échte apps/spellen. Of vloeit de market niet nog steeds over van apps van 2-10MB?
Design? Persoonlijke smaak wat je mooier vindt, maar de bouwkwaliteit van de beste Android-telefoons mag niet eens in één adem genoemd worden met de combi van gehard glas en aluminium. Misschien de HTC Legend, maar die is in al het andere onder de maat.
Snelheid? Neuh, zelfs met 1GHz snapdragons kunnen Android-toestellen de iPhone 4 nauwelijks bijbenen

Dus.. Afgezien van het customizen zie ik maar één echt groot voordeel van de Android-toestellen tov de iPhone: je kunt hem open maken, waardoor je de batterij kunt vervangen en het flashgeheugen kunt uitbreiden. What else ya got?
flash ja? ooh dat wist ik geeneens, sinds wanneer eigenlijk?

enne, een groot verschil is ook de prijs van het toestel, android telefoons zijn over het algemeen een stuk goedkoper dan een iphone 4 haha.
pi_86315630
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 15:57 schreef DennisMoore het volgende:
Het is geen bullshit zonder enige functionaliteit. Widgets hebben wel degelijk functionaliteit. Maar wat je in je briljante opmerking achterwege laat, is dat widgets alleen maar functionaliteit hebben omdat Android zónder widgets niet kunnen wat iPhone wél zonder widgets kan. En dat is je ten alle tijden up-to-date houden met wat je maar wilt.

iPhone kan het zonder widgets, dus zijn widgets op een iPhone overbodig. Android kan het niet zo goed zonder widgets, dus voegen widgets een hoop functionaliteit toe. Haal daaruit wat je wilt :)
pi_86315654
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 16:01 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Het is geen bullshit zonder enige functionaliteit. Widgets hebben wel degelijk functionaliteit. Maar wat je in je briljante opmerking achterwege laat, is dat widgets alleen maar functionaliteit hebben omdat Android zónder widgets niet kunnen wat iPhone wél zonder widgets kan. En dat is je ten alle tijden up-to-date houden met wat je maar wilt.

iPhone kan het zonder widgets, dus zijn widgets op een iPhone overbodig. Android kan het niet zo goed zonder widgets, dus voegen widgets een hoop functionaliteit toe. Haal daaruit wat je wilt :)
wat kan iphone zonder widgets wel en android niet?

Kortom, wat is 'het'?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2010 16:04:16 ]
pi_86315658
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 16:00 schreef DeStentor het volgende:

flash ja? ooh dat wist ik geeneens, sinds wanneer eigenlijk?

enne, een groot verschil is ook de prijs van het toestel, android telefoons zijn over het algemeen een stuk goedkoper dan een iphone 4 haha.
Dat klopt. Je krijgt waarvoor je betaalt natuurlijk. iPhone-gebruikers zijn bereid te betalen voor net dat beetje extra. Veel Android-gebruikers niet, en vinden het daarom nodig te doen alsof de iPhone niet net dat beetje extra is.

Waarom dat is weet ik niet precies. Misschien toch een beetje onzekerheid. Nergens voor nodig, want de beste Android-toestellen zijn prima smartphones.
pi_86315669
quote:

[..]

Batterij: capaciteit verschilt per telefoon natuurlijk, android gebruikt veel geheugen en daardoor raakt de accu sneller leeg.

iOS vind ik te gesloten, daarom heb ik hem gejailbreaked. Flash kan je dan wel zonder jailbreak erop gebruiken, maar het zit er nog steeds niet standaard op.

Vind je eht gek dat Android market niet zo groot is als de appstore? Misschien komt het doordat meer mensen een iphone/ipod hebben en daardoor meer geld kunnen verdienen. Nu android populairder word groeid de market ook.

Ik ben geen android fanboy, ook geen applefanboy. Ik haat apple fanboy's.

Ik ga geen 800 euro betalen voor iets wat ik voor 400 euro ook kan hebben.
pi_86315678
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 16:03 schreef ElmoFan het volgende:
wat kan iphone zonder widgets wel en android niet?

Kortom, wat is 'het'?
Wat kan een iPhone zonder widgets niet, dat Android met widgets wel kan?
pi_86315706
quote:

Android dus, doet alles wat ik wil zonder diep in instellingen te moeten graven :Y.
Overigens, mensen met een iPhone mogen slechts willen wat Jobs wil.

quote:
Andere instellingen. Dat customizen is het enige échte argument dat Android-fanboys aandragen voor de superioriteit ten opzichte van iOS.
Misschien moet je dan wat beter lezen :). Er zijn nog veel meer andere argumenten.

quote:
Als het plaatsen van leuke maar functioneel relatief zinloze widgets je grootste troef is, spreekt dat meer in het nadeel dan in het voordeel van je besturingssysteem.
Als. Maar dat is niet zo. Overigens zijn widgets helemaal niet functioneel zinloos. Misschien zul je dat beseffen zodra Jobs ooit widgets toevoegt aan een nieuw OS :').

quote:
Flash was toch helemaal niet nodig en grote onzin? Oh, maar nu het dus blijkbaar sinds kort wél kan, is 't geen onzin meer? Aha.

quote:
Ligt eraan welke Android je koopt, je weet wel: keuze.
Oja, en als ik een tweede accu alvast heb opgeladen in m'n bureaulader, dan kan ik 'm meteen omwisselen als ik geen tijd heb om de telefoon aan de lading te zetten. U zei?

quote:
Slechts meer apps vanwege de voorsprong die de Appstore heeft. Overigens, wat heb je aan 3000 iFart-apps?

quote:
Misschien als ze Android-foons zouden maken die net zo duur zijn als een iPhone? Volgens mij zijn ze allemaal flink goedkoper.

quote:
Nauwelijks bijbenen :'). Jongen, heb je überhaupt wel 's een nieuwe Android in handen gehad? Of wacht effe een paar maanden op nieuwere processoren en nieuwe modellen van vele fabrikanten. Je weet wel: keuze.

quote:
Het ontbreken van een reality distortion field :Y.
pi_86315747
quote:

[..]

Hey, weet je waarom Android widgets heeft? Zodat je, in tegenstelling tot bij iOS juist niet in je fucking instellingen hoeft te graven om iets simpels als Wifi of Bluetooth in te schakelen maar gewoon 1x op een knopje op je homescreen klikt. Zodat je, zonder diep in je folders te moeten graven, meteen kunt zien wat voor weer het wordt. Wat mensen op Twitter te melden hebben. Wat voor afspraken je hebt staan. Als je denkt dat dat soort informatie met iOS makkelijker te vinden is dan met een widget op je homescreen heb je echt geen idee waar je over praat.

quote:
Grappig dat ze bij Apple hebben besloten om iets, waar blijkbaar totaal geen behoefte aan is, toch maar weer toe te staan. Hoofdstuk 12 in het grote boek der Dingen die niemand nodig heeft maar we toch maar implementeren. En 'k had de hoofdstukken Folders, Multitasking en Custom Wallpapers nog niet eens uit.

quote:
Pertinent onwaar.

quote:
Op zaterdag 11 september 2010 16:01 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ook weer pertinent onwaar. Bij Android hebben al je apps al sinds het begin toegang tot je notificaties, iets wat bij iOS pas later (of nog niet eens?) is toegevoegd. Kreeg je voor iOS4 direct een melding van een willekeurige Twitter-app wanneer iemand @jouwaccount twitterde? Nee, dat kon je pas zien als je de Twitter applicatie had opgestart. Direct notificaties krijgen heeft natuurlijk geen praktisch nut, is slechts iets voor de lol. Totdat het in iOS4 wel mogelijk was, dan werd het opeens superhandig en nuttiger dan bij alle andere telefoons.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')