abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86293775
Topic samengevat: :')
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 september 2010 @ 21:24:29 #102
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86293879
Natuurlijk zullen er clouded diensten komen. Maar dat is wat anders dan AL je content streamen over 3G. Nog los van het feit dat dit briljante argument volgens desbetreffend persoon de doorslag gevende reden was om voor android te kiezen. Hoef je nooit meer te syncen, maar je streamt... alles :')
pi_86293923
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 19:42 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Kom op zeg, in 2010 hoeft het niet moeilijker te zijn dan even te drukken op "Koop"
Net of android dat niet heeft.
Je kunt het kopen. Maar het hoeft niet.
pi_86294305
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Natuurlijk zullen er clouded diensten komen. Maar dat is wat anders dan AL je content streamen over 3G. Nog los van het feit dat dit briljante argument volgens desbetreffend persoon de doorslag gevende reden was om voor android te kiezen. Hoef je nooit meer te syncen, maar je streamt... alles :')
Doorslaggevende reden, wat een bullshit weer. Jij roept iets over rootkits als zgn. reden dat mensen niet op Android zitten te wachten maar het gewoon simpel hun telefoon aan hun computer willen hangen. Ik kom met het simpele feit dat het met Android nog simpeler kan dan je computer erbij moeten pakken. Je kan alles streamen via internet, het hoeft niet.

Vervolgens ben jij degene die zichzelf zielig probeert te redden met Streamen via 3G :') . Gegevens op internet hebben staan :') , waarmee je zowel Android als iOS gebruikers te slim af denkt te zijn, maar die lachhuilies mag je toch echt voor jezelf bewaren.

Tenslotte;
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb geen android en ik heb geen iphone,
Je hebt niet eens een fatsoenlijke smartphone, wat doe je in dit topic :') ?
pi_86294391
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Goed, dan zijn we het erover eens dat streamen over 3G helemaal niet zo'n gek idee is zoals jullie het nu doen uitschijnen. Als het verder wordt geïntegreerd in Gingerbread en (waarschijnlijk) in iOS 5 volgend jaar, zullen de datalimieten voor 3G gewoon mee omhoog gaan. Zo werkt de markt nu eenmaal.

Of je het nu wil of niet, binnen dit en een paar jaar wordt alles cloud-based, zelfs je OS, helemaal niks om smalend over te doen.
pi_86294564
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:25 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Net of android dat niet heeft.
Je kunt het kopen. Maar het hoeft niet.
Nee, dat blijkt.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 september 2010 @ 21:49:25 #107
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86295050
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:33 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Doorslaggevende reden, wat een bullshit weer. Jij roept iets over rootkits als zgn. reden dat mensen niet op Android zitten te wachten maar het gewoon simpel hun telefoon aan hun computer willen hangen.
Nee simpele bokkenlul. Ik zei dat mensen niet op ROOTKITS zitten te wachten. ONgeacht of ze nou android of wimo 7 gebruiken wat mij betreft. Vervolgens kom jij vertellen dat android gebruikers helemaal niet meer syncen aan de computer, maar dat over internet doen. Daarna krabbel je terug en heb je het over streamen.

quote:
Ik kom met het simpele feit dat het met Android nog simpeler kan dan je computer erbij moeten pakken. Je kan alles streamen via internet, het hoeft niet.
Dat kan met elke telefoon ignorant fuck maar je WIL het niet.

quote:
Vervolgens ben jij degene die zichzelf zielig probeert te redden met Streamen via 3G :') . Gegevens op internet hebben staan :') , waarmee je zowel Android als iOS gebruikers te slim af denkt te zijn, maar die lachhuilies mag je toch echt voor jezelf bewaren.
Ja? Vraag even hoeveel mensen AL hun meuk delen op internet. Agenda, muziek, films, games ALLES

quote:
Tenslotte;
[..]

Je hebt niet eens een fatsoenlijke smartphone, wat doe je in dit topic :') ?
Ja, want behalve android en iphone is er verder niets.
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:35 schreef WD86 het volgende:

[..]

Goed, dan zijn we het erover eens dat streamen over 3G helemaal niet zo'n gek idee is zoals jullie het nu doen uitschijnen. Als het verder wordt geïntegreerd in Gingerbread en (waarschijnlijk) in iOS 5 volgend jaar, zullen de datalimieten voor 3G gewoon mee omhoog gaan. Zo werkt de markt nu eenmaal.
Toch gek dat als reactie op het toenemend datagebruik de meeste ISP's onbeperkt 3G internet weer terug schroeven naar datalimieten.

quote:
Of je het nu wil of niet, binnen dit en een paar jaar wordt alles cloud-based, zelfs je OS, helemaal niks om smalend over te doen.
Ik doe smalend over de suggestie dat je NU probleemloos al je meuk over 3G kan syncen. Jammer dat je het niet begrepen hebt.
pi_86295453
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:49 schreef Swetsenegger het volgende:

Nee simpele bokkenlul. Ik zei dat..
pi_86295988
Wat verwachten jullie eigenlijk dat de losse toestelletje van de desire HD gaat zijn?

Ik heb wel het idee dat een iPhone rustig twee jaar lang actueel blijft, terwijl zelfs de toestellen als de desire snel verouderen.
pi_86296005
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:49 schreef Swetsenegger het volgende:

Toch gek dat als reactie op het toenemend datagebruik de meeste ISP's onbeperkt 3G internet weer terug schroeven naar datalimieten.

Ik doe smalend over de suggestie dat je NU probleemloos al je meuk over 3G kan syncen. Jammer dat je het niet begrepen hebt.
Jij praat over het verleden, ik praat over de toekomst. Belangrijk verschil. Lijkt me duidelijk dat de meeste telecomproviders het laatste jaar de enorme instroom van mobile internet klanten niet hadden verwacht en daarom beperkingen moesten opleggen. Wordt wel opgelost eens de capaciteit van hun netwerken wordt opgevijzeld.

Syncen lijkt me op zich geen probleem. Dat is eenmalig een grote hoeveelheid (via Wifi) en dan telkens kleinere hoeveelheden (evt via 3G). Maar je bedoelt waarschijnlijk streamen. En nee, dat is voorlopig nog geen goed idee, maar het idee op zich is schitterend.
pi_86300393
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:54 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Je hoeft het niet aan te schaffen he
helemaal mee eens maar hij suggereerd dat 80 euro per jaar bijna niks is.
pi_86301330
Ik heb geen zin om al die berichten te lezen, maar Synchen is echt handig, en ik denk ook dat de gemiddelde user dit ook echt doet. Agenda en Contacts synchen is enorm handig. Vooral als ik weer eens een weekend lekker ga kloten met de software en al mijn contacts kwijt ben. En Agenda invoeren gaat veel makkelijker en sneller op een computer met een toetsenbord.
  zaterdag 11 september 2010 @ 00:40:53 #113
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_86302291
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 00:16 schreef Rivalo het volgende:
Ik heb geen zin om al die berichten te lezen, maar Synchen is echt handig, en ik denk ook dat de gemiddelde user dit ook echt doet. Agenda en Contacts synchen is enorm handig. Vooral als ik weer eens een weekend lekker ga kloten met de software en al mijn contacts kwijt ben. En Agenda invoeren gaat veel makkelijker en sneller op een computer met een toetsenbord.
Oké.
2000 light years from home
pi_86302573
Btw, Mensen hebben het hier over hoe Stylish en gelikt iOS er uit ziet.
Dat klopt ook wel, maar als je bijvoorbeeld hier kijkt:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=476483&page=630
Kom je ook van alles tegen. Waar ik me eigenlijk ook eens een keer in moet verdiepen.
  zaterdag 11 september 2010 @ 00:53:41 #115
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_86302786
Dat heeft er niks mee te maken, het gaat erom hoe iOS er in beweging uitziet.
2000 light years from home
  zaterdag 11 september 2010 @ 00:56:29 #116
230788 n8n
Pragmatisch
pi_86302893
Na 10 pagina's nog niets tegengekomen dat er acceptabel uitziet. Heb je een voorbeeld van een gelikt thema?
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_86302994
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 00:56 schreef n8n het volgende:
Na 10 pagina's nog niets tegengekomen dat er acceptabel uitziet. Heb je een voorbeeld van een gelikt thema?
Er zijn er genoeg, hoef ik jou niet aan te wijzen.
Je moet btw ook rond pagina 400/500/600 kijken
op pagina 1 enzo zijn nog gewoon de standaard launchers en themes.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2010 01:00:47 ]
  zaterdag 11 september 2010 @ 01:05:03 #118
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_86303122
Je druk maken om de telefoon die iemand anders dan jij gebruikt. :')

Een discussie is leuk maar dit soort topics slaan werkelijk alles. Elke keer weer:
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_86304342
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 00:47 schreef Rivalo het volgende:
Btw, Mensen hebben het hier over hoe Stylish en gelikt iOS er uit ziet.
Dat klopt ook wel, maar als je bijvoorbeeld hier kijkt:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=476483&page=630
Kom je ook van alles tegen. Waar ik me eigenlijk ook eens een keer in moet verdiepen.
Is het niet een beetje triest dat je alternatieve themes moet installeren omdat de standaard interface blijkbaar niet goed genoeg is?
pi_86304347
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 01:05 schreef popolon het volgende:
Je druk maken om de telefoon die iemand anders dan jij gebruikt. :')

Een discussie is leuk maar dit soort topics slaan werkelijk alles. Elke keer weer:
Geweldig dit soort topics, echt waar.
  zaterdag 11 september 2010 @ 02:52:43 #121
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_86304736
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 02:12 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Geweldig dit soort topics, echt waar.
Ik vind 't best hoor, 't blijft vermakelijk. Beetje Don Quichotte-achtig.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_86304964
quote:

[..]

Is het niet een beetje triest dat je alternatieve themes moet installeren omdat de standaard interface blijkbaar niet goed genoeg is?
keuzes!!. Aanpassen naar eigen smaak!!
pi_86305040
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 03:16 schreef Rivalo het volgende:

[..]

keuzes!!. Aanpassen naar eigen smaak!!
Ja, omdat het by default bagger is.
pi_86305051
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 03:27 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Ja, omdat het by default bagger is.
Jouw smaak.
Maar goed ik geef je eigenlijk op dit punt gelijk. Op zich zelf is Android niet zo mooi maar de bedoeling is ook eigenlijk dat je het zelf aanpast. En een launcher kan al genoeg zijn.
pi_86306725
quote:

[..]

Het is pas triest dat, mocht je de standaard interface niet mooi vinden, je geen andere keus hebt en maar naar dat gedrocht van een iOS homescreen moet blijven kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')