Net of android dat niet heeft.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:42 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Kom op zeg, in 2010 hoeft het niet moeilijker te zijn dan even te drukken op "Koop"
Doorslaggevende reden, wat een bullshit weer. Jij roept iets over rootkits als zgn. reden dat mensen niet op Android zitten te wachten maar het gewoon simpel hun telefoon aan hun computer willen hangen. Ik kom met het simpele feit dat het met Android nog simpeler kan dan je computer erbij moeten pakken. Je kan alles streamen via internet, het hoeft niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Natuurlijk zullen er clouded diensten komen. Maar dat is wat anders dan AL je content streamen over 3G. Nog los van het feit dat dit briljante argument volgens desbetreffend persoon de doorslag gevende reden was om voor android te kiezen. Hoef je nooit meer te syncen, maar je streamt... alles
Je hebt niet eens een fatsoenlijke smartphone, wat doe je in dit topicquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb geen android en ik heb geen iphone,
Goed, dan zijn we het erover eens dat streamen over 3G helemaal niet zo'n gek idee is zoals jullie het nu doen uitschijnen. Als het verder wordt geïntegreerd in Gingerbread en (waarschijnlijk) in iOS 5 volgend jaar, zullen de datalimieten voor 3G gewoon mee omhoog gaan. Zo werkt de markt nu eenmaal.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Natuurlijk zullen er clouded diensten komen. Maar dat is wat anders dan AL je content streamen over 3G. Nog los van het feit dat dit briljante argument volgens desbetreffend persoon de doorslag gevende reden was om voor android te kiezen. Hoef je nooit meer te syncen, maar je streamt... alles
Nee, dat blijkt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:25 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Net of android dat niet heeft.
Je kunt het kopen. Maar het hoeft niet.
Nee simpele bokkenlul. Ik zei dat mensen niet op ROOTKITS zitten te wachten. ONgeacht of ze nou android of wimo 7 gebruiken wat mij betreft. Vervolgens kom jij vertellen dat android gebruikers helemaal niet meer syncen aan de computer, maar dat over internet doen. Daarna krabbel je terug en heb je het over streamen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:33 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Doorslaggevende reden, wat een bullshit weer. Jij roept iets over rootkits als zgn. reden dat mensen niet op Android zitten te wachten maar het gewoon simpel hun telefoon aan hun computer willen hangen.
Dat kan met elke telefoon ignorant fuck maar je WIL het niet.quote:Ik kom met het simpele feit dat het met Android nog simpeler kan dan je computer erbij moeten pakken. Je kan alles streamen via internet, het hoeft niet.
Ja? Vraag even hoeveel mensen AL hun meuk delen op internet. Agenda, muziek, films, games ALLESquote:Vervolgens ben jij degene die zichzelf zielig probeert te redden met Streamen via 3G. Gegevens op internet hebben staan
, waarmee je zowel Android als iOS gebruikers te slim af denkt te zijn, maar die lachhuilies mag je toch echt voor jezelf bewaren.
Ja, want behalve android en iphone is er verder niets.quote:Tenslotte;
[..]
Je hebt niet eens een fatsoenlijke smartphone, wat doe je in dit topic?
Toch gek dat als reactie op het toenemend datagebruik de meeste ISP's onbeperkt 3G internet weer terug schroeven naar datalimieten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:35 schreef WD86 het volgende:
[..]
Goed, dan zijn we het erover eens dat streamen over 3G helemaal niet zo'n gek idee is zoals jullie het nu doen uitschijnen. Als het verder wordt geïntegreerd in Gingerbread en (waarschijnlijk) in iOS 5 volgend jaar, zullen de datalimieten voor 3G gewoon mee omhoog gaan. Zo werkt de markt nu eenmaal.
Ik doe smalend over de suggestie dat je NU probleemloos al je meuk over 3G kan syncen. Jammer dat je het niet begrepen hebt.quote:Of je het nu wil of niet, binnen dit en een paar jaar wordt alles cloud-based, zelfs je OS, helemaal niks om smalend over te doen.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee simpele bokkenlul. Ik zei dat..
Jij praat over het verleden, ik praat over de toekomst. Belangrijk verschil. Lijkt me duidelijk dat de meeste telecomproviders het laatste jaar de enorme instroom van mobile internet klanten niet hadden verwacht en daarom beperkingen moesten opleggen. Wordt wel opgelost eens de capaciteit van hun netwerken wordt opgevijzeld.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Toch gek dat als reactie op het toenemend datagebruik de meeste ISP's onbeperkt 3G internet weer terug schroeven naar datalimieten.
Ik doe smalend over de suggestie dat je NU probleemloos al je meuk over 3G kan syncen. Jammer dat je het niet begrepen hebt.
helemaal mee eens maar hij suggereerd dat 80 euro per jaar bijna niks is.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:54 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Je hoeft het niet aan te schaffen he
Oké.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:16 schreef Rivalo het volgende:
Ik heb geen zin om al die berichten te lezen, maar Synchen is echt handig, en ik denk ook dat de gemiddelde user dit ook echt doet. Agenda en Contacts synchen is enorm handig. Vooral als ik weer eens een weekend lekker ga kloten met de software en al mijn contacts kwijt ben. En Agenda invoeren gaat veel makkelijker en sneller op een computer met een toetsenbord.
Er zijn er genoeg, hoef ik jou niet aan te wijzen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:56 schreef n8n het volgende:
Na 10 pagina's nog niets tegengekomen dat er acceptabel uitziet. Heb je een voorbeeld van een gelikt thema?
Is het niet een beetje triest dat je alternatieve themes moet installeren omdat de standaard interface blijkbaar niet goed genoeg is?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:47 schreef Rivalo het volgende:
Btw, Mensen hebben het hier over hoe Stylish en gelikt iOS er uit ziet.
Dat klopt ook wel, maar als je bijvoorbeeld hier kijkt:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=476483&page=630
Kom je ook van alles tegen. Waar ik me eigenlijk ook eens een keer in moet verdiepen.
Geweldig dit soort topics, echt waar.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:05 schreef popolon het volgende:
Je druk maken om de telefoon die iemand anders dan jij gebruikt.
Een discussie is leuk maar dit soort topics slaan werkelijk alles. Elke keer weer:
Ik vind 't best hoor, 't blijft vermakelijk. Beetje Don Quichotte-achtig.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:12 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Geweldig dit soort topics, echt waar.
keuzes!!. Aanpassen naar eigen smaak!!quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:12 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Is het niet een beetje triest dat je alternatieve themes moet installeren omdat de standaard interface blijkbaar niet goed genoeg is?
Ja, omdat het by default bagger is.quote:Op zaterdag 11 september 2010 03:16 schreef Rivalo het volgende:
[..]
keuzes!!. Aanpassen naar eigen smaak!!
Jouw smaak.quote:Op zaterdag 11 september 2010 03:27 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ja, omdat het by default bagger is.
Het is pas triest dat, mocht je de standaard interface niet mooi vinden, je geen andere keus hebt en maar naar dat gedrocht van een iOS homescreen moet blijven kijken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:12 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Is het niet een beetje triest dat je alternatieve themes moet installeren omdat de standaard interface blijkbaar niet goed genoeg is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |