Dat is iets heel anders, gevoeliger is dat je vinger eerder word geregistreerd. Heeft niks te maken met precisiequote:Op vrijdag 10 september 2010 14:59 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
"wouw"
Gevoeliger = accurater dus je hebt daar juist minder last van.
Gevoeliger betekent ook dat bewegingen eerder worden geregistreerd, en dus accurater.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:40 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dat is iets heel anders, gevoeliger is dat je vinger eerder word geregistreerd. Heeft niks te maken met precisie
En jij denkt dat de gemiddelde smartphone user dit ook kan, of ook maar een idee heeft waar het over hebt?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:57 schreef Rivalo het volgende:
Zo, eergisteren mijn budgetphone HTC tattoo geroot. Heb er meteen pancake rom op geflashed met launcherpro er bovenop. Enorm soepel, veel sneller en ook nog minder energie verbruik.
En ook nog qua Live wallpapers een extra eye-candy en dan met de Skyfire browser die flash kan afspelen zonder dat dit je CPU/Mem/VGA belast. Maar goed het blijft een goedkope telefoon. Maar dat vind ik dan ook meteen het sterke aan het product. Het enige waar hij echt mee faalt is zware 3D games maar daar blijft het dan ook bij. Het binnenste van Android is ook gewoon helemaal geweldig. Als je je telefoon eenmaal geroot hebt kun je zoveel meer.
Morgen ga ik denk ik eens kijken of mij 2.2 Froyo CM6 gaat lukken. Misschien dat ik dan ook 10.1 Flash kan installeren.
Het is al bijna net zo simpel als een jailbreak. Meeste dingen zijn al geautomatiseerd zonder ook maar ergens verstand voor hoeven te hebben. Alleen flashen zou problemen kunnen opgeven. Maar met dit soort risky dingen moet je gewoon een goede handleiding op internet gebruiken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij denkt dat de gemiddelde smartphone user dit ook kan, of ook maar een idee heeft waar het over hebt?.
iPhone uitpakken, activeren, klaar.
Hahaha zo simpel is dat ook weer niet met die Iphone, die moet je nog eerst jailbreakenquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij denkt dat de gemiddelde smartphone user dit ook kan, of ook maar een idee heeft waar het over hebt?.
iPhone uitpakken, activeren, klaar.
Haha ja vraag maar aan de 3GS bezitters met iOS4 op hun telefoonquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:58 schreef DeStentor het volgende:
[..]
Ja dat is echt de grootste reden dat ik waarschijnlijk toch voor een iphone ga want ik vind het zo chill dat alles zo soepeltjes loopt met iOS
Loopt iOS4 langzaam op 3gs dan? ik snap niet wat je daarmee suggereerd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:09 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Haha ja vraag maar aan de 3GS bezitters met iOS4 op hun telefoon. Als je een Android met fatsoenlijke hardware koopt, loopt alles gewoon zo soepel als 't maar zijn kan.
jailbreakquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:04 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Het is al bijna net zo simpel als een jailbreak. Meeste dingen zijn al geautomatiseerd zonder ook maar ergens verstand voor hoeven te hebben. Alleen flashen zou problemen kunnen opgeven. Maar met dit soort risky dingen moet je gewoon een goede handleiding op internet gebruiken.
Maar goed als je gewoon een telefoon hebt met 2.1 Cooked rom er op, kun je gewoon launcherpro uit de market halen en dan is hij ook gewoon veel soepeler en sneller.
Hm? 3GS loopt zo soepel als het maar kan. Je doelt waarschijnlijk op de combinatie 3G + iOS4 wat zo traag als stront door een trechter was, maar dit is inmiddels opgelost in de 4.1 update.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:09 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Haha ja vraag maar aan de 3GS bezitters met iOS4 op hun telefoon. Als je een Android met fatsoenlijke hardware koopt, loopt alles gewoon zo soepel als 't maar zijn kan.
Juist.. samenvatting: koop een Android want je kan 'm rooten, zus en zo installeren en die en die rom erop flashen met als resultaat dat het dan wél soepel werkt. Je kan dan weliswaar geen mooie 3D games spelen maar je kan tenminste wel bewegende lijntjes op je achtergrond toveren.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:57 schreef Rivalo het volgende:
Zo, eergisteren mijn budgetphone HTC tattoo geroot. Heb er meteen pancake rom op geflashed met launcherpro er bovenop. Enorm soepel, veel sneller en ook nog minder energie verbruik.
En ook nog qua Live wallpapers een extra eye-candy en dan met de Skyfire browser die flash kan afspelen zonder dat dit je CPU/Mem/VGA belast. Maar goed het blijft een goedkope telefoon. Maar dat vind ik dan ook meteen het sterke aan het product. Het enige waar hij echt mee faalt is zware 3D games maar daar blijft het dan ook bij. Het binnenste van Android is ook gewoon helemaal geweldig. Als je je telefoon eenmaal geroot hebt kun je zoveel meer.
Morgen ga ik denk ik eens kijken of mij 2.2 Froyo CM6 gaat lukken. Misschien dat ik dan ook 10.1 Flash kan installeren.
Klopt, die moet je na aanschaf binnen het uur jailbreaken anders wordt de interne waterstofbom gedetoneerd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:06 schreef Brerius het volgende:
[..]
Hahaha zo simpel is dat ook weer niet met die Iphone, die moet je nog eerst jailbreaken
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:26 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Juist.. samenvatting: koop een Android want je kan 'm rooten, zus en zo installeren en die en die rom erop flashen met als resultaat dat het dan wél soepel werkt. Je kan dan weliswaar geen mooie 3D games spelen maar je kan tenminste wel bewegende lijntjes op je achtergrond toveren.
En koop vooral geen iPhone die out-of-the-box soepel werkt en waar je binnen 10 tellen Angry Birds en GTA op hebt gezet.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:27 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Klopt, die moet je na aanschaf binnen het uur jailbreaken anders wordt de interne waterstofbom gedetoneerd.
Wat een vergelijkingquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:26 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Juist.. samenvatting: koop een Android want je kan 'm rooten, zus en zo installeren en die en die rom erop flashen met als resultaat dat het dan wél soepel werkt. Je kan dan weliswaar geen mooie 3D games spelen maar je kan tenminste wel bewegende lijntjes op je achtergrond toveren.
En koop vooral geen iPhone die out-of-the-box soepel werkt en waar je binnen 10 tellen Angry Birds en GTA op hebt gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog voor die andere die het had over Slide en jailbreak.
De 1-click root zijn er al voor heel veel telefoons.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2010 18:00:39 ]
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:51 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Wat een vergelijking_!
Je maakt mijn dag weer goed
ter info:OK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog voor die andere die het had over Slide en jailbreak.
De 1-click root zijn er al voor heel veel telefoons.
Moet je wel een creditcard hebben, anders kan je helemaal geen games kopen. En als je beide coole games gespeeld hebt ben je ook klaar.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:51 schreef Rivalo het volgende:
Als je je misschien wat meer in android had verdiept dan had je geweten dat een telefoon als de Galaxy of de Nexus, goed 3D games kan spelen. (...)
Verwachte reactie: "games kopenquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:16 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Moet je wel een creditcard hebben, anders kan je helemaal geen games kopen. En als je beide coole games gespeeld hebt ben je ook klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |