abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86280667
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 14:59 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

"wouw" :')

Gevoeliger = accurater dus je hebt daar juist minder last van.
Dat is iets heel anders, gevoeliger is dat je vinger eerder word geregistreerd. Heeft niks te maken met precisie
pi_86280699
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:31 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Tuurlijk vent.
haha ik dacht al,
pi_86280899
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:40 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Dat is iets heel anders, gevoeliger is dat je vinger eerder word geregistreerd. Heeft niks te maken met precisie
Gevoeliger betekent ook dat bewegingen eerder worden geregistreerd, en dus accurater.

Hier nog een leuk linkje waaruit blijkt dat de iPhone een heel goed touchscreen heeft: http://ces.cnet.com/8301-31045_1-10431635-269.html
pi_86280934
En nog een keer, uitgevoerd met een robot: http://www.engadget.com/2(...)implements-for-heig/
pi_86280961
En deze tests laten natuurlijk een aantal smartphones buiten beschouwing maar het laat wel zien hoe accuraat het iPhone touchscreen is.
pi_86281362
wow wat een verschil :o jammer dat de htc desire en de galaxy s niet in de test te zien zijn
pi_86283246
heeft iemand de galaxy s en de iphone
  vrijdag 10 september 2010 @ 16:54:27 #33
289263 Brerius
wie strooit, die oogst
pi_86283445
Iphone is sooooooooo overrated. Het toestelletje heeft alleen een ontzettend mooi design.

Maar De Desire vb kun je volledig customizen ^O^ ^O^
pi_86283526
Zo, eergisteren mijn budgetphone HTC tattoo geroot. Heb er meteen pancake rom op geflashed met launcherpro er bovenop. Enorm soepel, veel sneller en ook nog minder energie verbruik.
En ook nog qua Live wallpapers een extra eye-candy en dan met de Skyfire browser die flash kan afspelen zonder dat dit je CPU/Mem/VGA belast. Maar goed het blijft een goedkope telefoon. Maar dat vind ik dan ook meteen het sterke aan het product. Het enige waar hij echt mee faalt is zware 3D games maar daar blijft het dan ook bij. Het binnenste van Android is ook gewoon helemaal geweldig. Als je je telefoon eenmaal geroot hebt kun je zoveel meer. :D
Morgen ga ik denk ik eens kijken of mij 2.2 Froyo CM6 gaat lukken. Misschien dat ik dan ook 10.1 Flash kan installeren.
pi_86283552
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 16:57 schreef Rivalo het volgende:
Zo, eergisteren mijn budgetphone HTC tattoo geroot. Heb er meteen pancake rom op geflashed met launcherpro er bovenop. Enorm soepel, veel sneller en ook nog minder energie verbruik.
En ook nog qua Live wallpapers een extra eye-candy en dan met de Skyfire browser die flash kan afspelen zonder dat dit je CPU/Mem/VGA belast. Maar goed het blijft een goedkope telefoon. Maar dat vind ik dan ook meteen het sterke aan het product. Het enige waar hij echt mee faalt is zware 3D games maar daar blijft het dan ook bij. Het binnenste van Android is ook gewoon helemaal geweldig. Als je je telefoon eenmaal geroot hebt kun je zoveel meer. :D
Morgen ga ik denk ik eens kijken of mij 2.2 Froyo CM6 gaat lukken. Misschien dat ik dan ook 10.1 Flash kan installeren.
En jij denkt dat de gemiddelde smartphone user dit ook kan, of ook maar een idee heeft waar het over hebt? :').

iPhone uitpakken, activeren, klaar :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_86283743
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 16:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En jij denkt dat de gemiddelde smartphone user dit ook kan, of ook maar een idee heeft waar het over hebt? :').

Het is al bijna net zo simpel als een jailbreak. Meeste dingen zijn al geautomatiseerd zonder ook maar ergens verstand voor hoeven te hebben. Alleen flashen zou problemen kunnen opgeven. Maar met dit soort risky dingen moet je gewoon een goede handleiding op internet gebruiken.

Maar goed als je gewoon een telefoon hebt met 2.1 Cooked rom er op, kun je gewoon launcherpro uit de market halen en dan is hij ook gewoon veel soepeler en sneller.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2010 17:04:32 ]
  vrijdag 10 september 2010 @ 17:06:32 #37
289263 Brerius
wie strooit, die oogst
pi_86283822
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 16:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hahaha zo simpel is dat ook weer niet met die Iphone, die moet je nog eerst jailbreaken
pi_86283893
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 14:58 schreef DeStentor het volgende:

[..]

Ja dat is echt de grootste reden dat ik waarschijnlijk toch voor een iphone ga want ik vind het zo chill dat alles zo soepeltjes loopt met iOS
Haha ja vraag maar aan de 3GS bezitters met iOS4 op hun telefoon :') . Als je een Android met fatsoenlijke hardware koopt, loopt alles gewoon zo soepel als 't maar zijn kan.
pi_86284155
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 17:09 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Haha ja vraag maar aan de 3GS bezitters met iOS4 op hun telefoon :') . Als je een Android met fatsoenlijke hardware koopt, loopt alles gewoon zo soepel als 't maar zijn kan.
Loopt iOS4 langzaam op 3gs dan? ik snap niet wat je daarmee suggereerd.
pi_86284174
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 17:04 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Het is al bijna net zo simpel als een jailbreak. Meeste dingen zijn al geautomatiseerd zonder ook maar ergens verstand voor hoeven te hebben. Alleen flashen zou problemen kunnen opgeven. Maar met dit soort risky dingen moet je gewoon een goede handleiding op internet gebruiken.

Maar goed als je gewoon een telefoon hebt met 2.1 Cooked rom er op, kun je gewoon launcherpro uit de market halen en dan is hij ook gewoon veel soepeler en sneller.
jailbreak

Ga naar www.jailbreakme.com swipe over het scherm, klaar :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_86284307
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 17:09 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Hm? 3GS loopt zo soepel als het maar kan. Je doelt waarschijnlijk op de combinatie 3G + iOS4 wat zo traag als stront door een trechter was, maar dit is inmiddels opgelost in de 4.1 update. :)
pi_86284522
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 16:57 schreef Rivalo het volgende:
Juist.. samenvatting: koop een Android want je kan 'm rooten, zus en zo installeren en die en die rom erop flashen met als resultaat dat het dan wél soepel werkt. Je kan dan weliswaar geen mooie 3D games spelen maar je kan tenminste wel bewegende lijntjes op je achtergrond toveren.

En koop vooral geen iPhone die out-of-the-box soepel werkt en waar je binnen 10 tellen Angry Birds en GTA op hebt gezet.
pi_86284573
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 17:06 schreef Brerius het volgende:

[..]

Hahaha zo simpel is dat ook weer niet met die Iphone, die moet je nog eerst jailbreaken
Klopt, die moet je na aanschaf binnen het uur jailbreaken anders wordt de interne waterstofbom gedetoneerd.
pi_86284592
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 17:26 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Juist.. samenvatting: koop een Android want je kan 'm rooten, zus en zo installeren en die en die rom erop flashen met als resultaat dat het dan wél soepel werkt. Je kan dan weliswaar geen mooie 3D games spelen maar je kan tenminste wel bewegende lijntjes op je achtergrond toveren.

En koop vooral geen iPhone die out-of-the-box soepel werkt en waar je binnen 10 tellen Angry Birds en GTA op hebt gezet.
_O_
pi_86284645
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 17:27 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Klopt, die moet je na aanschaf binnen het uur jailbreaken anders wordt de interne waterstofbom gedetoneerd.
:') dat lukt tenminste in 1 minuutje
pi_86284744
Groot voordeel van mijn desire (en andere toestellen) vind ik trouwens wel de batterij die je eruit kan halen.
Ik heb een docking ding op mijn bureau waar een extra batterij er in kan. Als je even thuis bent en gelijk door moet wissel je batterij om. Heb je gelijk weer volle accu en die ander laad zich weer snel op
pi_86285488
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 17:26 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Wat een vergelijking :')_!
Je maakt mijn dag weer goed :D

ter info:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nog voor die andere die het had over Slide en jailbreak.
De 1-click root zijn er al voor heel veel telefoons.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2010 18:00:39 ]
pi_86286037
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 17:51 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Wat een vergelijking :')_!
Je maakt mijn dag weer goed :D

ter info:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nog voor die andere die het had over Slide en jailbreak.
De 1-click root zijn er al voor heel veel telefoons.
OK.
  vrijdag 10 september 2010 @ 18:16:40 #49
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_86286328
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 17:51 schreef Rivalo het volgende:

Als je je misschien wat meer in android had verdiept dan had je geweten dat een telefoon als de Galaxy of de Nexus, goed 3D games kan spelen. (...)
Moet je wel een creditcard hebben, anders kan je helemaal geen games kopen. En als je beide coole games gespeeld hebt ben je ook klaar.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_86286360
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 18:16 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Moet je wel een creditcard hebben, anders kan je helemaal geen games kopen. En als je beide coole games gespeeld hebt ben je ook klaar.
Verwachte reactie: "games kopen :')"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')