Neem de tijdquote:Op woensdag 8 september 2010 17:20 schreef msnk het volgende:
Krijg de OP even niet zoals ik het wil
[..]
quote:Op woensdag 8 september 2010 17:11 schreef Aether het volgende:
Meestgewilde franchises in Japan.
Had Paper Mario wat hoger ingeschat...
Van veel games is nog niet eens bekend of het uberhaupt meer dan een techdemo wordt. Denk dat er nog niet veel over te vertellen is.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Die Paper Mario voor de 3DS he, is dat een remake of echt een nieuwe?
Dit is gewoon echt een nieuwe titel hoor.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Van veel games is nog niet eens bekend of het uberhaupt meer dan een techdemo wordt. Denk dat er nog niet veel over te vertellen is.
Tis trouwens 28 september.quote:Op donderdag 9 september 2010 08:52 schreef RaymanNL het volgende:
Wanneer was dat pressevent ook al weer, 23 september ofzo? Dan weten we eindelijk meer
Ze mogen wat mij betreft wel een iets hogere resolutie gebruiken voor de grond textures. Voor de rest ziet het er netjes uit, zeker voor een handheld!quote:Op woensdag 15 september 2010 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
EA komt met MyGarden. Een soort Pikmin/Viva Pinata/Rob de tuinman game met beste mooie visuals
Nu met screens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 september 2010 19:37 schreef SinofEnvy het volgende:
Vraag me af in hoeverre de 3D nice gaat zijn.
Slecht verkapte tvp.
quote:Report: Nintendo 3DS Hardware Specs Revealed
Nintendo's next handheld game machine, the Nintendo 3DS, will be significantly more powerful, thanks to hardware specs that represent a vast improvement over the Nintendo DS and its more powerful successor, the Nintendo DSi.
IGN, citing "persons familiar with the hardware who spoke to us under the condition of anonymity," report that the 3DS will come stuffed with the following electronic guts.
CPU: 2 x 266MHz ARM11
GPU: PICA200 133MHz GPU by DMP
RAM: 64MB
Video RAM: 4MB
Storage: 1.5GB Flash-based
The original Nintendo DS featured a pair of ARM processors running at 67 MHz and 33 MHz and a comparatively paltry 4 MB RAM. The Nintendo DSi had double the CPU clock speed and quadrupled the system's RAM, plus added 256 MB of flash-based storage.
We've reached out to Nintendo seeking comment on the matter. The company is not typically open about the nitty gritty hardware aspects of its video game hardware and has not yet responded to requests for comment.
Zou in principe genoeg moeten zijn; de PSP heeft ook 64MB.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zag het gisteravond al inderdaad op NeoGAF. Maar het zegt me nietsIn mijn ogen is 64MB RAM weinig, maar voor een handheld schijnt het meer dan genoeg te zijn
Ik weet het niet
Gewoon zeggen dat je geen sex meer met haar hebt totdat jij een 3DS mag kopen.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:51 schreef _Flea_ het volgende:
Wordt zo'n gaaf apparaat. Alleen is de vriendin er op tegen....
That's worth a try....quote:Op woensdag 22 september 2010 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je geen sex meer met haar hebt totdat jij een 3DS mag kopen.
Ik ben al ingestapt in de trein. De trein die altijd op tijd rijdt!quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:50 schreef RaymanNL het volgende:
Oeeewww:
[ link | afbeelding ]
Morgen
IK bestuur die treinquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben al ingestapt in de trein. De trein die altijd op tijd rijdt!
Choo Choo!
Mooi, ik moet om 7u op dus kan meteen wat nieuws meepikken danquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:12 schreef RaymanNL het volgende:
Als ik alles goed begrep heb worden we morgen wakker met 3DS nieuwtjes. De persconferentie begint volgens mijn berekening om 6:30-7:00 uurIk heb d'r zin an.
Disclaimer: Deze informatie is volledig onder voorbehoud. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend
In bed. Ben net wakkerquote:Op woensdag 29 september 2010 07:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bernie, waar ben je?
[ afbeelding ]
Is best vet!quote:Games will automatically install a small save file on the 3DS system that acts as a router for data. With WIFI, the 3DS will search out for passing 3DS systems and WIFI spots (online). When connected, the save files installed on the 3DS will seamlessly exchange / update data (such as rankings and ghost data). Additional info is also exchanged when data is tagged by another 3DS user: how long ago you "met", last game played and total times you two have "met".
This transfer of data can occur for multiple game saves at once and no games need to be inserted / played for it to work. Even if the 3DS is in sleep mode Tag Mode can still operate. To notify users their save files have been updated, a small indicator near the R shoulder button lights up.
Had ik helaas op gerekend...quote:Op woensdag 29 september 2010 08:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Net zo duur als Wii, dus hier dan 249 euroDat is wel duurder dan ik verwacht had...
quote:Heeft iemand al plaatjes van die Mario DSi XL? Plaatjes zijn geblokt vanaf werk
Ja, maar Japanse prijzen zijn zonder BTW.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:44 schreef Kriegel het volgende:
15.000 yen is toch eerder 220 euro? Best aardig nog voor zo'n apparaat, en 29 februari is echt heerlijk snel.Ik verwachtte eerder april ofzo.
quote:3DS supports transfers of downloaded software
The 3DS is going to answer DSiWare fans' prayers (except for the one about not having to pay 300 bucks for a new system). A hardware fact sheet (PDF) notes that it is possible to move downloaded software from one 3DS to a newly-purchased 3DS (at least, if our translation is accurate). In addition, it is possible to move downloaded DSiWare from a DSi or DSi XL.
Some (unspecified) software can't be moved, and Nintendo warns that there are limits on the number of times a transfer can be undertaken, but this is leaps and bounds ahead of the DSi's current limits, which are set at zero games and zero times.
quote:Over on Square Enix’s ever-informative 3rd Birthday Twitter account, producer, Hajime Tabata, talks about the Nintendo 3DS and, in a surprisingly open fashion, casually contemplates the possibility of a remake of Before Crisis: Final Fantasy VII on the system.
Before Crisis, in its current form, is a mobile phone action-RPG that is part of the Compilation of Final Fantasy VII project. The game is a prequel, taking place six years before the events of FFVII, and is based around the Turks, who perform covert
operations for the Shinra Corporation.
Tabata isn’t thinking of a quick-and-dirty port, however. He’s quite impressed with the 3DS, so he would like to change the game to better suit the platform.
“If I were to do something on 3DS, it’d be a Before Crisis: Final Fantasy VII remake i guess,” Tabata writes. “Completely changing the scenario composition and game design for the 3DS, if it were an action RPG BCFF7 that lots of Turk players could simultaneously play at a dizzying pace, wait a second this work is not an official announcement of course.”
Lots of Turks players playing at the same time? That sounds like Tabata has some sort of co-op element in mind. Keep in mind, this isn’t official…yet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Nintendo has revealed that its upcoming 3DS will allow users to digitally purchase legacy Game Boy, Game Boy Color and Game Boy Advance games for the first time.
The news came from a press conference held in Japan tonight.
No specific titles were announced, though screenshots from Super Mario Land (Game Boy) and The Legend of Zelda: Link's Awakening DX (Game Boy Color) were shown in a demonstration.
249quote:Op woensdag 29 september 2010 19:29 schreef RaymanNL het volgende:
RoyZelda ziet er ook tof uit
3DS
Hebben
300 euro
Is dat bevestigd ja?quote:
De Japanse prijs is hetzelfde als die van de Wii en PSP destijds en die kwamen hier voor 249. 90% zeker dus als je het mij vraagt, maar niet bevestigd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is dat bevestigd ja?
Op zich wel iets waar ik warm voor loop (dit heb ik overigens voor het eerst sinds hele lange tijd met een product van Nintendo), maar 250 is mij iets te gortig.
Line-up ziet er puik uit.
Omdat naar mijn mening de DS-Zelda's niet eens in de buurt komen van Ocarina of Time. Ik snap juist niet wat sommigen zo tegen remakes hebben. Ik speel een goed spel graag nog maals met andere besturing of verbeterde graphics.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:09 schreef Premium_Quality het volgende:
Ik snap alleen niet wat iedereen in OoT ziet, die game is een duidelijke cash-in en de graphics zijn naar mijn mening niet eens genoeg verbeterd voor de 3DS. Ik zou liever een nieuwe Zelda zien ipv van weer een remake.
Ik denk dat dit een vaker voorkomend 'probleem' gaat zijn. De screens en filmpjes die wij op internet te zien gaan krijgen zullen minder mooi zijn dan wanneer we de games in actie zien in 3D op de 3DS.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:34 schreef Wii-Style het volgende:
Ik vind het ook wel jammer dat ze OoT niet een volledige graphics update hebben gegeven. Maar het is natuurlijk wel in 3D.
Ik lees alleen maar 299? Misschien iets te maken met de huidige koers van de euro of weet ik veel watquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De Japanse prijs is hetzelfde als die van de Wii en PSP destijds en die kwamen hier voor 249. 90% zeker dus als je het mij vraagt, maar niet bevestigd.
Met de huidige wisselkoers zou die 220 euro zijn, dus tussen 200-250 vind ik een safe estimate. Roy maakt 'n goed punt. Maar met de prijzen in Europa weet je het maar nooitquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar 299? Misschien iets te maken met de huidige koers van de euro of weet ik veel wat
Klopt gewoon. Ze hebben wat textures opgepoetst, Link een nieuwe model gegeven en de mist verwijderd, maar verder is het gewoon dezelfde oude engine. Dan heeft Starfox 64 nog een duidelijkere grafische oppoetsbeurt gekregen, hoewel dat ook niet heel veel om het lijf heeft.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:21 schreef Wii-Style het volgende:
Dat zal wel, maar OoT ziet er niet zo goed uit. Ik zie geen speciale effecten en belichting ziet er best simpel uit.
Je kan DS-cartridges stoppen in de 3DS en DS-games spelen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:21 schreef PasQ88 het volgende:
Even een vraagje, misschien al ergens nader verklaard, maar dat ben ik niet tegengekomen:
Zijn alle games gewoon op de 3DS te spelen? Of kun je je oude games alleen maar op de DS/DS Lite/DSi/XL spelen, en de speciale 3D games alleen op de 3DS? Is voor mij namelijk een doorslaggevende vraag!
Ik vraag me af hoelang je het in 3D gaat spelen. Ik had het er na een kwartiertje 3D op de 3DS alweer genoeg van. Veel te vermoeiend voor je ogen en je gaat er scheel door kijken. Wat je dus overhoudt is weer eenzelfde remake van een game die we nu al tig keer hebben gezien. Erg jammer dat ze niet met een nieuwe Zelda komen, maar wéér met dezelfde oude games. Daarnaast vind ik persoonlijk de ouderwetse 2D/semi 3D Zelda-stijl op de DS (en SNES en GBA) veel fijner spelen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:34 schreef Wii-Style het volgende:
Ik vind het ook wel jammer dat ze OoT niet een volledige graphics update hebben gegeven. Maar het is natuurlijk wel in 3D.
Hmm slecht teken. Ik heb de 3DS helaas nog niet kunnen proberen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:54 schreef koei het volgende:Ik vraag me af hoelang je het in 3D gaat spelen. Ik had het er na een kwartiertje 3D op de 3DS alweer genoeg van. Veel te vermoeiend voor je ogen en je gaat er scheel door kijken.
Je kunt ook steeds je 3DS posts c/p-en. Ze zijn toch steeds hetzelfde...quote:
Hoe zit het met de framerate vraag ik me af als ik het zo lees. Die was ook niet zo geweldig op de N64, hopelijk houden ze gewoon netjes 30fps aanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:15 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Klopt gewoon. Ze hebben wat textures opgepoetst, Link een nieuwe model gegeven en de mist verwijderd, maar verder is het gewoon dezelfde oude engine. Dan heeft Starfox 64 nog een duidelijkere grafische oppoetsbeurt gekregen, hoewel dat ook niet heel veel om het lijf heeft.
Punt is dat dit ding ongeveer Gamecube-niveau graphics lijkt te trekken, plus nog eens moderne shaders en andere grafische foefjes van ver na die tijd, waardoor er zelfs meer mogelijk is. Met wat meer moeite (en daar zit waarschijnlijk het probleem) zou je dus ook een Ocarina of Time met Twilight Princess graphics kunnen maken, aan de 3DS ligt het niet.
Neemt trouwens niet weg dat dit een redelijke must-have wordt, vooral voor degenen die het origineel nooit gespeeld hebben.![]()
Het lijkt me dat de 3DS die magere graphics wel op 60fps kan doen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:44 schreef Son-Goku het volgende:
[..]
Hoe zit het met de framerate vraag ik me af als ik het zo lees. Die was ook niet zo geweldig op de N64, hopelijk houden ze gewoon netjes 30fps aan
Eigenlijk zouden ze voor een echte vergelijking ook de GameCube-versie er nog even bij moeten zetten. Ik ben wel benieuwd in hoeverre het daar een verbetering van is. Dat het veel beter is dan de Nintendo 64 versie is iets wat je gewoon mag verwachten natuurlijk. De originele Nintendo DS kon dat alquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:11 schreef Kriegel het volgende:
Hier wat .gifjes ter vergelijking. Boven is het origineel, onder de 3DS-versie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
--
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
--
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
--
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
--
Duidelijk genoeg waar de verschillen in zitten: textures, mooiere belichting en hier- en daar een nieuw model, zoals die toorts in vergelijking twee. Kokiri Village lijkt tot nu toe de grootste opknapbeurt te hebben gekregen.
Niet iedereen leest mijn blog Royquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt ook steeds je 3DS posts c/p-en. Ze zijn toch steeds hetzelfde...
Eh, wat zijn dan de verschillen tussen de Gamecube- en N64 versies?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:17 schreef koei het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze voor een echte vergelijking ook de GameCube-versie er nog even bij moeten zetten. Ik ben wel benieuwd in hoeverre het daar een verbetering van is. Dat het veel beter is dan de Nintendo 64 versie is iets wat je gewoon mag verwachten natuurlijk. De originele Nintendo DS kon dat al
Ben ik niet helemaal met je eens. Kijk naar die screens van de Deku Tree dungeon, veel meer ambient lighting. Het origineel steekt er bij af alsof je in een lokale Gamma staat onder TL-verlichting.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:18 schreef ach het volgende:
Ik vind de N64 versie veel meer sfeer hebben op die gifjes
De GameCube-versie is gewoon een poort van de N64-versie. Alleen de kleur van de knoppen in beeld en enkele teksten in de game zijn aangepast, grafisch is het gelijk aan de N64-versie.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:17 schreef koei het volgende:
Eigenlijk zouden ze voor een echte vergelijking ook de GameCube-versie er nog even bij moeten zetten. Ik ben wel benieuwd in hoeverre het daar een verbetering van is. Dat het veel beter is dan de Nintendo 64 versie is iets wat je gewoon mag verwachten natuurlijk. De originele Nintendo DS kon dat al
Ziet er niet uit dus.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:11 schreef Kriegel het volgende:
Hier wat .gifjes ter vergelijking. Boven is het origineel, onder de 3DS-versie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
--
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
--
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
--
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kokiri Village lijkt tot nu toe de grootste opknapbeurt te hebben gekregen.
Oeps ik heb verkeerd gelezen, BOVEN zijn dus de originelequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:25 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens. Kijk naar die screens van de Deku Tree dungeon, veel meer ambient lighting. Het origineel steekt er bij af alsof je in een lokale Gamma staat onder TL-verlichting.
Wat is die bovenste screen dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:20 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Ziet er niet uit dus.
En van Kokiri Village zijn volgens mij geen beelden?
Een emulator werkt meestal prima om het juist mooier te maken, lekker de resolutie opkrikken enzo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:36 schreef ach het volgende:
[..]
Oeps ik heb verkeerd gelezen, BOVEN zijn dus de origineleDan vind ik de nieuwe inderdaad mooier, maar de bovenste zijn duidelijk met een emulator gemaakt waardoor het er nog meer 'niet uitziet'
Oh, ik nam aan dat ze die versie ook wel opgepoetst hadden, maar dat was dus helemaal simpel cashen toenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:36 schreef nomar83 het volgende:
[..]
De GameCube-versie is gewoon een poort van de N64-versie. Alleen de kleur van de knoppen in beeld en enkele teksten in de game zijn aangepast, grafisch is het gelijk aan de N64-versie.
Een bonus disc is toch niet simpel cashen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:33 schreef koei het volgende:
[..]
Oh, ik nam aan dat ze die versie ook wel opgepoetst hadden, maar dat was dus helemaal simpel cashen toen
Een bonus disc is bedoeld om de verkopen van het spel te vergroten, dus het zorgt wel voor meer geldquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:41 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Een bonus disc is toch niet simpel cashen?
De bril zit al in het scherm hèquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:06 schreef mbuist het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe dit eruit gaat zien. Zonder bril e.d Neem aan dat de 3d dan niet zo als in de bios naar voren komt of er echt uitspringt om het zo maar te zeggen
De Gamecube-versie draait juist in een hogere resolutie (640x480 vs. 320x240) en progressive scan (480p) voor de Amerikaanse/Japanse versie.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:36 schreef nomar83 het volgende:
[..]
De GameCube-versie is gewoon een poort van de N64-versie. Alleen de kleur van de knoppen in beeld en enkele teksten in de game zijn aangepast, grafisch is het gelijk aan de N64-versie.
quote:New Bonk, Bomberman, Tetris and Omega Five titles are all in development for 3DS, publisher Hudson Soft has confirmed.
Siliconera spied postings for a new game in the ancient Bonk platforming series on Hudson's website, alongside news of a new Tetris title for Nintendo's incoming handheld.
Hudson recently confirmed Bonk: Brink of Extinction for PlayStation Network, WiiWare and Xbox Live Arcade. The website does not state whether the 3DS game is a port of that title.
There's also a listing for a new Omega Five title. Again, no word yet on whether it's a remake of Natsume's impressive 2008 Xbox Live Arcade shooter or a new game.
Hudson clearly has a lot of faith in the 3DS – the Japanese publisher has already announced that Bomberman, Kororinpa and Deca Sports titles are in the pipeline.
The publisher would not confirm release windows for any of these titles. The 3DS itself, however, is due in March 2011.
Me so horneyquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dit moet wel een topgame wordenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:21 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dit moet wel een topgame worden![]()
Vraag me alleen af hoe dat precies zal gaan op gameplaygebied, een puzzel oplossen tijdens het ondervragen van een verdachte?
Inderdaad een combi op gameplaygebied dusquote:Details:
- Capcom and Level-5 collaboration
- Shu Takumi is writing the scenario
- Fully animated movie sequences
- Puzzle + Trial Adventure
- Takes place in some mysterious witch trial setting
quote:Met ondertitelingOp woensdag 20 oktober 2010 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu in goede kwaliteit:
http://www.eurogamer.net/(...)ace-attorney-footage
quote:Hopelijk geen 300 euro, dan ga ik denk ik nog even wachten.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
300 dollar dus volgens een Poolse Nintendo marketing chick.
quote:vet, wel beetje irritant dat ze het voor de camera in 3d hielden. ze konden beter even dat schuifje naar beneden doen om het te filmen.
quote:Ik heb liever dat ze het 3D houden en zelf zeggen hoe het is. Ik zou zelf natuurlijk het 3D behouden. Ja dan filmt het minder goed, boo-fucking-hoo. Als ik een 3DS in mijn handen had zou ik ook schijt hebben aan alle gamers die meekijken.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:10 schreef pugehenis het volgende:
[..]
vet, wel beetje irritant dat ze het voor de camera in 3d hielden. ze konden beter even dat schuifje naar beneden doen om het te filmen.
God, wat een wijsheid weerquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:13 schreef Premium_Quality het volgende:
Michael Pachter over de prijs van de 3DS
http://www.gametrailers.com/video/episode-138-pach-attack/706876
Pachter weet natuurlijk niet alles, maar hij heeft veel connecties in de industrie en kan echt wel zinnige dingen zeggen over gamebedrijven. Verder is hij gewoon een baasquote:
Yup, een ander topicquote:Op maandag 1 november 2010 15:13 schreef CaLeX het volgende:
Iemand tips voor een spel voor een 9jarige die een DS voor zijn verjaardag krijgt?
quote:Miyamoto: "3DS wird 2D- und 3D-Mario-Spiele haben"
02.11.10 - Auf Nintendo 3DS soll es sowohl Mario-Spiele in 2D, als auch in 3D geben. Das sagte Shigeru Miyamoto von Nintendo in einer Frage- und Antwortrunde gegenüber Investoren.
Miyamoto hebt hervor, dass beide Varianten ihre Vor- und Nachteile haben. So hätte man in 3D-Spielen mehr Freiheiten und der Spieler könnte tiefer ins Geschehen eintauchen. Gleichzeitig stoßen 3D-Spiele einige Leute allerdings auch ab, weil sie ihnen zu komplex erscheinen.
Mario 64 hätte hier einen sehr guten Mittelweg gefunden und die unterschiedlichen Geschmäcker der Spieler bestens unter einen Hut gebracht. Da sowohl 2D- als auch 3D-Mario-Spiele ihren Reiz haben, will Nintendo auf 3DS deshalb auch beide Varianten anbieten.
quote:I found this out the hard way when a DSi I sent to the U.S. yesterday was rejected and returned by the Japanese post office for having a lithium ion battery. I used EMS (express mail service), which is the quickest and most cost effective way to send a package from Japan to another country.
Other products we can't send from Japan because they claim/believe/hallucinate that lithium ion batteries are a huge threat to airplanes (according to the Japan Post Office):
DS/DS Lite/DSi/DSi XL
PSP/PSP Go
iPhone 3G/3GS/4
iPod touch
iPad
laptops, etc.
The only recourse you have is to use a private courier (typically 3-4x more expensive than EMS, although Yamato Transport looks reasonable) or to remove the lithium ion battery yourself and send the handheld without it. Removing the battery isn't a problem for the DS or PSP, but you're pretty screwed as far as Apple's products are concerned.
Apparently this rule was enacted from the beginning of 2009, which is why I was able to receive various electronics from Japan while living in the U.S. (DS Lite in 2006; DSi in 2008). It also apparently doesn't violate any rules going in the other direction. In late 2009, my family shipped me a PSP Go and earlier this year, I and many people received iPads before they launched in Japan.
All I have to say is that this is absolutely ridiculous, especially since the post office won't even accept lithium ion battery products for seamail either. Not to mention that thousands of people take handhelds into airplanes every day.
Let this thread serve as a warning to those who plan on having their friends mail them a 3DS overseas before it launches in your country!
Stomme kick, ik dacht een Megatonquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:54 schreef speknek het volgende:
Ik zag net pas dat er ook een browser in zat. Gènag. Nu hopen dat hij MP3 support krijgt en ipod touch kan inpakken.
In Amsterdam? Benieuwd waar.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:35 schreef Noppie2000 het volgende:
http://www.mcvuk.com/news/42255/Euro-3DS-announcement-next-month
Details voor Europese release worden kennelijk 19 januari vrijgegeven door nintendo, weer iets om naar uit te kijken
Ik zie niet hoe je met zoveel extra data meer beveiliging hebt.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:21 schreef Premium_Quality het volgende:
Ze zullen wel een paar GB voor beveiliging gebruiken.
Bron: Chinese forum.quote:Rumor: 3DS Stolen From Chinese Factory
A worker at a Chinese manufacturing facility claims to have smuggled out a production model of Nintendo's latest handheld. As proof, he offers these lovely photos.
There are no blurry, rushed shots here; instead, the guy has sat down with the console, switched it on, taken his time and given us a good look at the thing. There are even comparison shots showing the 3DS alongside other Nintendo handhelds.
It appears that the 3DS is on the useless side, since he can't even access a system menu let alone play anything, but hey, if it's real, it'll sure look nice on his mantelpiece for the next few months until the handheld's official release!
We've contacted Nintendo for comment/confirmation, and will update if we hear back.
Ik heb er geen verstand van, maar ik geloof dat de Xbox 360 ook wat data gebruikt van de DVD voor beveiliging. Het lijkt me idd niet dat ze al die 8GB gaan gebruiken, misschien gaat Nintendo later wel meer data vrijgeven.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:21 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe je met zoveel extra data meer beveiliging hebt.
Alleen hiervoor ga ik al keihard zo'n apparaat kopen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
als je kijkt naar die verschrikkelijke screens van bijvoorbeeld ridge racer 3ds was dat niet al te zekerquote:
Hier krijg je toch gewoon een ontzettende dikke Lquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:36 schreef Aether het volgende:
Van tweakers.net:
[ afbeelding ]
Vijfhuizen Amsterdam
quote:For example, a sample screen used in the Nintendo 3DS to illustrate how you can see three-dimensional images without special glasses was functioning on the Game Boy Advance SP system. […] Making three-dimensional images that can be seen by the naked eye requires a special liquid crystal, so we tested it out by putting it in the Game Boy Advance SP. But the resolution of LCD was low then, so it didn’t look that great and it never made it to being a product.
In order to make images look three-dimensional without special glasses, you display the images for the left and right eyes separately, and deliver each one separately. To do that you need high resolution and high-precision technology. We didn’t have that to a sufficient degree back then, so the stereoscopic effect wasn’t very sharp.
To go back a little further, the Nintendo GameCube system actually had 3D-compatible circuitry built in. […] And all the Nintendo GameCubes systems around the world? […] Yeah. If you fit it with a certain accessory, it could display 3D images. […] We already had a game for it, though—Luigi’s Mansion, simultaneously released with Nintendo GameCube.
De maker van Luigi's Mansion heeft dan ook al aanegeven te kijken welke mogelijkheden daarvoor zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:43 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Dat vraagt om een Luigi's Mansion 2 voor de 3DS.
quote:* De batterij gaat 3 tot 5 uur mee als je een 3DS-spel speelt, en 5 tot 8 uur bij ouderwetse DS-spellen. Dat is de kortste batterijduur voor een Nintendo-handheld ooit. Dat is dus ook de reden dat de 3DS wordt geleverd met een aantrekkelijk vormgegeven charging dock (naast ook gewoon een simpel stekkertje). Nintendo hoopt dat we er een gewoonte van maken om onze 3DS iedere avond in zijn dock te leggen.
* De 3DS wordt geleverd met een SD-geheugenkaartje van 2GB. Netjes!
* Alle Japanse lanceertitels: Winning Eleven Soccer, Super Street Fighter IV 3D Edition, Samurai Warriors Chronicle, Puzzle Bobble 3D, Ridge Racer 3D, Battle of the Giants: Dinosaurs 3D, Professor Layton and the Mask of Miracles en Nintendogs + Cats.
* Al binnen een paar maanden moeten dan ook uitkomen: Steel Diver, Pilotwings en Ocarina of Time.
* In de zomer verschijnen vervolgens Starfox 64 3D en Kid Icarus.
* Mario Kart, Animal Crossing en Paper Mario hebben nog helemaal geen voorlopige datum gekregen. Laten dat nu precies de titels waar ik het meeste naar uitkeek! Hopelijk staan ze nog wel gepland voor 2011. Zonder minstens één van die spellen vind ik het maar een teleurstellend eerste jaar voor de 3DS.
* 3DS-spellen worden duurder dan DS-spellen. In Japan gemiddeld 1000 Yen, wat neerkomt op ongeveer negen euro. Ik voorzie Europese adviesprijzen van ¤49,99 voor een nieuw spel. (Een gok van mijn kant, NoE heeft nog niets bekend gemaakt over de Europese lancering). Ik heb begrip voor een prijsverhoging, behalve als hij ook geldt voor de Nintendo 64-ports. Het zou wat mij betreft schandalig zijn om nogmaals de hoofdprijs te vragen voor een veertien jaar oud spel.
Bron: games.blog.nl
WTF? Zijn die games echt zo goedkoop in Japan?quote:In Japan gemiddeld 1000 Yen, wat neerkomt op ongeveer negen euro. Ik voorzie Europese adviesprijzen van ¤49,99 voor een nieuw spel.
¥1000 duurder dan DS-spellenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:24 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
WTF? Zijn die games echt zo goedkoop in Japan?
Ja, maar niet inquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:14 schreef Waffle het volgende:
Dat filmpje vind ik dan weer niet zo indrukwekkend. Volgens mij kon de DS dat ook wel op het beeld krijgen..
Alleen de webshop of ook de cartridges?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:18 schreef speknek het volgende:
3DS wordt regiolocked, krijg steeds minder zin om hem te kopen.
De DSi-shops zijn idd regiogebonden. De cartridges zelf is wel jammer.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:10 schreef koei het volgende:
Webshop was al regiolocked dacht ik. met mijn amerikaanse dsi kon ik ook enkel naar de amerikaanse store
Had op Paper Mario gehoopt maar dat zal wel december 2011 worden...quote:maar wat een bagger line upgrote voordeel is wel dat ik nu zeker weten geen 3ds ga halen het eerste jaar, hooguit alleen als niemand anders uit de crew er een haalt.
Nee, volgens mij was woensdag of donderdag de presentatie daarvan. Maar ik verwacht niet dat dat veel zal afwijken van de Japanse lijst...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:42 schreef Eenskijken het volgende:
europese line-up is nog niet bekend?
Ja maar ik wil m'n producten niet hacken. Moet je weer op gaan letten dat hun always-online docking station niet ineens je ding brickt enzo. Maar het lijkt wel alsof Nintendo hartstikke graag de strijd met illegale software wederom wil verliezen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:25 schreef Kriegel het volgende:
Zoiets is toch binnen no-time gehacked. Kinderachtig, dat wel, maar na de DSi kon je het zien aankomen.
Ik verwacht dat wij Legend of Zelda: Ocarina of Time krijgen bij launch. Dan kriebelt het weer wel om m meteen te halenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:47 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, volgens mij was woensdag of donderdag de presentatie daarvan. Maar ik verwacht niet dat dat veel zal afwijken van de Japanse lijst...
Het is dom en zinloos inderdaad, je geeft mensen enkel een aanleiding om aan het hacken te slaan, waarmee de stap richting piraterij weer een stuk kleiner wordt. En ondertussen zul je zien dat Europa weer genaaid gaat worden met games die hier niet uitkomen of pas tien maanden later, zodat je het nog meer in de hand helpt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja maar ik wil m'n producten niet hacken. Moet je weer op gaan letten dat hun always-online docking station niet ineens je ding brickt enzo. Maar het lijkt wel alsof Nintendo hartstikke graag de strijd met illegale software wederom wil verliezen.
Hoeveel games heb je gekocht nadat je ze op je r4 had gespeeld dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:14 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
tja of de oude freeloader op de gamecube, veel spellen mee gespeeld die hier NOOIT zouden uitkomen, voornamelijk uit japan. Ma goed als ze het zo willen spelen dan wacht ik wel de hack af en haal er dan een. Overigens heb ik zelf uiteindelijk een stuk f 15 a 20 spellen gekocht voor me DSL. Ook spellen die ik normaal nooit gekocht zou hebben overigens (R4 was een goed middel om spellen uit te proberen dat geef ik dan wel toe
)
10 stuks en dat waren voornamelijk games uit japanquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:52 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Hoeveel games heb je gekocht nadat je ze op je r4 had gespeeld dan?
En dan niet games waarvan je op voorhand door reviews etc. al had besloten dat je ze wilde.
Mja dat is weggelegd voor een heel klein deel gezien de taalbarrièrequote:Op woensdag 12 januari 2011 12:27 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
10 stuks en dat waren voornamelijk games uit japan
Neemt niet weg dat ik, ondanks het hebben van een r4 gewoon me spellen gekocht hebquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:51 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Mja dat is weggelegd voor een heel klein deel gezien de taalbarrière
De DS is regio vrijquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:55 schreef KingLysandus het volgende:
Kan men ook importspellen op de PAL DS spelen? Heb geen zin om het op te zoeken.![]()
Met huidige DSen kan dat toch niet?
Alle DS handhelds die tot nu toe zijn uitgebracht zijn regiovrij, enkel bij de DSi (XL) was de DSi store niet regiovrij en konden ontwikkelaars bij DSi only spellen ook ervoor kiezen om een regionlock erop te zetten.quote:
Dus toch.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelfs games die DSi enhanced zijn, zijn regiolocked. Voorbeeld: Pokemon Black/White. Regiovrij voor DS en DS lite, regiolocked voor DSi.
Bij is het 50-40-10 in procenten voor eu-us-jp denk ik. Ik begin met een EU 3DS en de lite wordt dan US.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:29 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Dus toch.Bedankt.
Als 3DS echt regiolocked wordt dat wordt het minder aantrekkelijk voor mij. 90% van m'n DS spellen komen uit het buitenland.
3DS Lite? Je denkt al ver vooruit.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij is het 50-40-10 in procenten voor eu-us-jp denk ik. Ik begin met een EU 3DS en de lite wordt dan US.
Valt wel mee, over 2 jaar is die zeker uit. (waarschijnlijk al eerder, maar daar durf ik niet op te gokkern)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:44 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
3DS Lite? Je denkt al ver vooruit.
De releasegames zijn echt bagger moet ik wel zeggenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Paar dagen nog maar!
Ik hou het op 11 maart en 249,-
Releasegames onder andere Pilot Wings, Nintendogs, Street Fighter en Riiiiiiidge Racerrrr!
De releasegames voor Europa zijn nog onbekend.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:23 schreef pugehenis het volgende:
[..]
De releasegames zijn echt bagger moet ik wel zeggen
Super Mario 64 DSquote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:22 schreef Kriegel het volgende:
Een launch line-up met o.a. Street Fighter, Layton (voor Japan dan) en PES vind ik best meevallen. Het enige wat echt ontbreekt is een fatsoenlijke first-party titel, tenzij Pilot Wings nog op tijd komt. Jammer dat Kid Icarus de launch niet haalt, dat was notabene de eerste 3DS-game die bekend werd gemaakt.
Wat had de DS destijds ook alweer? Staat me niet van bij dat het heel veel bijzonders was.
Ik heb van de DS launch nog best wat gespeeld ook. Naast Mario 64 ook Wario Ware, Feel the Magic, Zoo Keeper en Mr Driller. Die line-up was zeker okay.quote:
Was dat een launchgame? Oké, vergeten. Nog steeds maar een (semi) poort natuurlijk, maar goed.quote:
Jep, hopelijk nu OoT 3Dquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:00 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Was dat een launchgame? Oké, vergeten. Nog steeds maar een (semi) poort natuurlijk, maar goed.
Ja, voornamelijk bij gebrek aan beterquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb van de DS launch nog best wat gespeeld ook. Naast Mario 64 ook Wario Ware, Feel the Magic, Zoo Keeper en Mr Driller. Die line-up was zeker okay.
Niet later dan in een ander land is heel wat anders dan snel natuurlijk! Al verwacht ik MarioKart en Mario Paper nog wel dit najaar. Daarnaast denk ik niet dat mensen hun DS gaan hacken omdat de games wat duurder gaan worden. Vooral omdat de games nog steeds goedkoper zullen zijn dan de console-games en omdat de casualgamers ook veel minder op prijs letten (tenminste, niet op de adviesprijs, ik denk wel dat ze veel rekening houden met aanbiedingen en afprijzingen). Vroeger moest je maandenlang sparen voor een spelletje, nu krijgen kinderen zomaar een game of gewoon meerdere games tegelijk als ze jarig zijn. Maar goed, ik verwacht dat het apparaat alsnog redelijk snel gekraakt wordt. De gewone consument gebruikt geen internet op de DSi en dat gaat met de 3DS echt niet veranderen. En zolang een update of internetverbinding niet noodzakelijk is, kan het apparaat zo gekraakt worden en als dat makkelijk genoeg is (zoals bij de DS) dan doen ook de casualgamers dat.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:57 schreef RaymanNL het volgende:
Ach, ik zou het nog niet direct zo negatief allemaal inzien. Wacht eerst de releaselijsten maar af. Het is de laatste jaren wel gebleken dat Nintendo lang niet meer zo verlaat is in het uitgeven van games in PAL gebieden dan dat ze eerst waren (zie o.a. MarioKart Wii, en andere games die hier zelfs eerder te krijgen waren dan in andere regionen). En sowieso, alsof de mainstream-gamer hun console gaat hacken om games eerder te gaan spelen valt nog te betwijfelen. Eerder omdat ze de games "te duur" gaan vinden. Aangezien ze voor de 3DS zo rond de 50 euro gaan kosten. Daar maak ik me eerder druk om.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar nemen ze al preorders aan?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:54 schreef Wessiej het volgende:
Zo, ik heb het ding gepre-ordered. Koei is gek.
Dimension Plus. Heb de mijne al sinds augustus in pre-order staanquote:
Daar check ik al maanden of ze pre orders aannemen, waar op de site staat het?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dimension Plus. Heb de mijne al sinds augustus in pre-order staanIk wil 'm overigens bij een andere winkel halen vanwege personeelskorting enzo, maar als die daar niet komt wordt het volle prijs bij DimPlus. DAY ONE!
Wat bedoel je daarmee? Een miljoen 'games' voor 80 ct? Nee, het zal vergelijkbaar zijn met DSi/Wii Ware denk ik. Eén of twee nwe games per week vanaf vijf euro.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:20 schreef speknek het volgende:
3DSWare zal wel niet zo opengesteld worden als de AppStore, of wel?
Ik bedoelde meer of de ontwikkelomgeving min of meer open wordt, maar Japanse bedrijven kennende zal dat wel niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Een miljoen 'games' voor 80 ct? Nee, het zal vergelijkbaar zijn met DSi/Wii Ware denk ik. Eén of twee nwe games per week vanaf vijf euro.
Metroid Dreadquote:'Metroid voor 3DS op komst'
door Justin (Kn0x) op 17-01-2011 @ 11:59
Jonathan Ross, een BBC-personality, heeft een kleine hint gegeven naar de komst van Metroid naar de Nintendo 3DS. Er wordt gesuggereerd dat Ross de Nintendo pressconference gaat hosten komende woensdag in Amsterdam. Via twitter vroegen zijn volgers naar nieuws over Metroid.
Zijn reply hierop was:
"I think you're going to be pleased then..."
Er wordt al langer gesuggereerd dat Metroid Dread in de maak is. Het schijnt dat Intelligent Systems bezig is met de game in samenwerking met Yoshio Sakamoto, de co-creater van de Metroid-reeks. Tot nu toe is er nog weinig bekend maar we mogen ervan uit gaan dat we woensdag meer nieuws krijgen van het Nintendo evenement.
live stream.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:49 schreef Eenskijken het volgende:
ja woensdag vanaf 15.00 er is ook een live stream ergens.
Geweldig die gast!quote:
Tsja, niet heel onverwachts. Ik denk wel dat ik nog even wacht (niet dat de prijs snel gaat dalen, maar toch).quote:
Even door de filter halen en je komt op hooguit 1/3 wat noemenswaardig is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:13 schreef Jesse_ het volgende:
25 games tussen maart en juni is wel netjes
quote:BREAKING: Nintendo doesn't confirm launch price for 3DS in Europe, but HMV mentions £229 price in UK. http://bit.ly/e1vBTZ
http://www.play.com/Games(...)e-Black/Product.htmlquote:
Dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:33 schreef speknek het volgende:
[..]
http://www.play.com/Games(...)e-Black/Product.html
308 euro. Ik snap wel waarom ze dat niet bekend willen maken.
Zelfs zonder BTW is de Amerikaanse prijs hoog...quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:54 schreef Writersright het volgende:
[..]
Dus
$249 = ¤ 300
Thanks Nintendo
Leer lezen...quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:19 schreef Misan het volgende:
[..]
dollar jahttp://www.amazon.com/s/r(...)&x=0&y=0&sprefix=3ds
non, euro: http://www.amazon.fr/Nint(...)id=1295454146&sr=8-1quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:19 schreef Misan het volgende:
[..]
dollar jahttp://www.amazon.com/s/r(...)&x=0&y=0&sprefix=3ds
Pilot Wings en Kid Icarus @ Launch. Vraag dat eens even na Wes. En regiolocking.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:47 schreef Wessiej het volgende:
Sommige games zijn heel gaaf, nu al weer spellen met nutteloze 3D effecten zoals PES
Lijkt me juist wel handig om diepte te zien met voorzetten en dergelijk, valt wel mee dus de toegevoegde waarde?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:47 schreef Wessiej het volgende:
Sommige games zijn heel gaaf, nu al weer spellen met nutteloze 3D effecten zoals PES
Nee spel wordt er maar onduidelijk van, wel goede gamequote:Op woensdag 19 januari 2011 18:01 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Lijkt me juist wel handig om diepte te zien met voorzetten en dergelijk, valt wel mee dus de toegevoegde waarde?
Aah jammer, leek me juist wel handig met sport games, misschien dat ze het nog wat moeten tweaken maar ja gelukkig kan je het 3d effect ook uitzetten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:03 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee spel wordt er maar onduidelijk van, wel goede game
Dat is een compliment, komend van iemand die al zo'n 10 jaar regulier op gamingsites trolltquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed zo W. Ik hou van je. Beste F!g crewlid sinds Lexie.
Oh god, wie ben jij nou weer?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:34 schreef Writersright het volgende:
[..]
Dat is een compliment, komend van iemand die al zo'n 10 jaar regulier op gamingsites trollt
klb-usertje, chromosoompje teveelquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh god, wie ben jij nou weer?
Dank u meneer de analfabeetquote:
Op launch zelf PilotWings meenemen uit winkel en eventueel een andere game. Nu helaas nog niet bekend omdat Nintendo de exacte data niet bekend maaktquote:› Kid Icarus: Uprising (3DS) - Games 3DS Pre-order ¤35.95
› Professor Layton And The Mask Of Miracle (3DS) - Games 3DS Pre-order ¤35.95
Vond weinig aan Pilotwings gijs.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zavvi heeft 3DS games vrijwel allemaal voor 36 euro staan. Ik gooi er daar een paar in pre-order denk ik:
[..]
Op launch zelf PilotWings meenemen uit winkel en eventueel een andere game. Nu helaas nog niet bekend omdat Nintendo de exacte data niet bekend maakt![]()
Welke game maakt beter gebruik van de 3DS? DOA of SF?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Vond weinig aan Pilotwings gijs.
Toppers:
-Kid Icarus
-Dead or Alive
-Street Fighter
-Resident Evil Mercenaries
-Augmented Reality
Was niet aanwezigquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mercenaries? Ik heb meer interesse in Revelations denk ik.
Ik vond het bij DOA een stuk mooier, maar speelde liever zonder, dan kreeg je gewoon meer frames per seconde. SF was top met 3D, ook lekker speelbaar.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:06 schreef Writersright het volgende:
[..]
Welke game maakt beter gebruik van de 3DS? DOA of SF?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:22 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als ze inflatiecorrectie zouden toepassen.
quote:The Game Boy was Nintendo's most budget-friendly release, a platform that also included a free game, Tetris, in the package. Adjusted for inflation, the Game Boy would cost about $158 USD in 2010 dollars [...] The Game Boy Advance, released in 2001 for $99.99 USD would set Nintendo fans back about $123 USD today.
One Nintendo platform not on this list is the doomed Virtual Boy, which launched in 1995 for about $180 USD. It would cost about as much as a Nintendo 3DS in 2010 dollars. [...] Adjusted for inflation, a 2005 PSP would cost about $280 today. [...] It's cheaper than an N-Gage at least and the inflation adjusted price of an Atari Lynx, which would set you back $334 USD today.
Bron: Kotaku
Dat zou wel eerlijk zijn als je wisselkoersen meerekent. Natuurlijk zul je zien dat iedere winkel het dollarteken gewoon vervangt door een euroteken, we kunnen immers nooit hard genoeg genaaid worden hier.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op dit moment 230 bij Bart Smit
Ja, mijn auto is ook zuiniger als ik m op de parkeerplaats laat staan..... Wat een kolder zegquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:59 schreef Kriegel het volgende:
David Yarnton van Nintendo UK heeft bevestigd dat dat batterijduur boven de 5 uur ligt mits je dingen lager of uit zet!
http://www.gamerzines.com(...)ds-battery-life.html
Mooi, dan is het prima te doen.
Dat rondkijken door het bewegen van de 3DS is awesomequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:02 schreef Kriegel het volgende:
VEEL nieuwe footage! Ocarina of Time gaat er steeds beter uitzien.
Ziet er goed uit idd, ben blij dat ze het spel niet hebben geport zoals toen op de NGC.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:02 schreef Kriegel het volgende:
VEEL nieuwe footage! Ocarina of Time gaat er steeds beter uitzien.
Ik denk dat de vergelijking beter is als je zegt dat je auto zuiniger is als je de airco en allerlei andere onnodige dingen niet aandoet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:03 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ja, mijn auto is ook zuiniger als ik m op de parkeerplaats laat staan..... Wat een kolder zeg
Bijna overal staat hij voor 249,99 zie ik. Overigens zit ik nog steeds te twijfelen welke kleur nou het mooiste is bij zo'n ding, neig toch wel een beetje naar zwart.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:46 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind het maar een vreemd gedoe, die prijzen van de 3DS. Gisteren was de 3DS nog 249,99 euro (Dixons), en vandaag 259,99 euro. Aan de andere kant vraag ik me af of de retailers al daadwerkelijk inkoopprijzen hebben ontvangen van Nintendo, en of die prijzen al wel realistisch zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |