Hoe zit het met de framerate vraag ik me af als ik het zo lees. Die was ook niet zo geweldig op de N64, hopelijk houden ze gewoon netjes 30fps aanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:15 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Klopt gewoon. Ze hebben wat textures opgepoetst, Link een nieuwe model gegeven en de mist verwijderd, maar verder is het gewoon dezelfde oude engine. Dan heeft Starfox 64 nog een duidelijkere grafische oppoetsbeurt gekregen, hoewel dat ook niet heel veel om het lijf heeft.
Punt is dat dit ding ongeveer Gamecube-niveau graphics lijkt te trekken, plus nog eens moderne shaders en andere grafische foefjes van ver na die tijd, waardoor er zelfs meer mogelijk is. Met wat meer moeite (en daar zit waarschijnlijk het probleem) zou je dus ook een Ocarina of Time met Twilight Princess graphics kunnen maken, aan de 3DS ligt het niet.
Neemt trouwens niet weg dat dit een redelijke must-have wordt, vooral voor degenen die het origineel nooit gespeeld hebben.![]()
Het lijkt me dat de 3DS die magere graphics wel op 60fps kan doen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:44 schreef Son-Goku het volgende:
[..]
Hoe zit het met de framerate vraag ik me af als ik het zo lees. Die was ook niet zo geweldig op de N64, hopelijk houden ze gewoon netjes 30fps aan
Eigenlijk zouden ze voor een echte vergelijking ook de GameCube-versie er nog even bij moeten zetten. Ik ben wel benieuwd in hoeverre het daar een verbetering van is. Dat het veel beter is dan de Nintendo 64 versie is iets wat je gewoon mag verwachten natuurlijk. De originele Nintendo DS kon dat alquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:11 schreef Kriegel het volgende:
Hier wat .gifjes ter vergelijking. Boven is het origineel, onder de 3DS-versie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
--
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
--
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
--
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
--
Duidelijk genoeg waar de verschillen in zitten: textures, mooiere belichting en hier- en daar een nieuw model, zoals die toorts in vergelijking twee. Kokiri Village lijkt tot nu toe de grootste opknapbeurt te hebben gekregen.
Niet iedereen leest mijn blog Royquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt ook steeds je 3DS posts c/p-en. Ze zijn toch steeds hetzelfde...
Eh, wat zijn dan de verschillen tussen de Gamecube- en N64 versies?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:17 schreef koei het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze voor een echte vergelijking ook de GameCube-versie er nog even bij moeten zetten. Ik ben wel benieuwd in hoeverre het daar een verbetering van is. Dat het veel beter is dan de Nintendo 64 versie is iets wat je gewoon mag verwachten natuurlijk. De originele Nintendo DS kon dat al
Ben ik niet helemaal met je eens. Kijk naar die screens van de Deku Tree dungeon, veel meer ambient lighting. Het origineel steekt er bij af alsof je in een lokale Gamma staat onder TL-verlichting.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:18 schreef ach het volgende:
Ik vind de N64 versie veel meer sfeer hebben op die gifjes
De GameCube-versie is gewoon een poort van de N64-versie. Alleen de kleur van de knoppen in beeld en enkele teksten in de game zijn aangepast, grafisch is het gelijk aan de N64-versie.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:17 schreef koei het volgende:
Eigenlijk zouden ze voor een echte vergelijking ook de GameCube-versie er nog even bij moeten zetten. Ik ben wel benieuwd in hoeverre het daar een verbetering van is. Dat het veel beter is dan de Nintendo 64 versie is iets wat je gewoon mag verwachten natuurlijk. De originele Nintendo DS kon dat al
Ziet er niet uit dus.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:11 schreef Kriegel het volgende:
Hier wat .gifjes ter vergelijking. Boven is het origineel, onder de 3DS-versie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
--
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
--
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
--
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kokiri Village lijkt tot nu toe de grootste opknapbeurt te hebben gekregen.
Oeps ik heb verkeerd gelezen, BOVEN zijn dus de originelequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:25 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens. Kijk naar die screens van de Deku Tree dungeon, veel meer ambient lighting. Het origineel steekt er bij af alsof je in een lokale Gamma staat onder TL-verlichting.
Wat is die bovenste screen dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:20 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Ziet er niet uit dus.
En van Kokiri Village zijn volgens mij geen beelden?
Een emulator werkt meestal prima om het juist mooier te maken, lekker de resolutie opkrikken enzo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:36 schreef ach het volgende:
[..]
Oeps ik heb verkeerd gelezen, BOVEN zijn dus de origineleDan vind ik de nieuwe inderdaad mooier, maar de bovenste zijn duidelijk met een emulator gemaakt waardoor het er nog meer 'niet uitziet'
Oh, ik nam aan dat ze die versie ook wel opgepoetst hadden, maar dat was dus helemaal simpel cashen toenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:36 schreef nomar83 het volgende:
[..]
De GameCube-versie is gewoon een poort van de N64-versie. Alleen de kleur van de knoppen in beeld en enkele teksten in de game zijn aangepast, grafisch is het gelijk aan de N64-versie.
Een bonus disc is toch niet simpel cashen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:33 schreef koei het volgende:
[..]
Oh, ik nam aan dat ze die versie ook wel opgepoetst hadden, maar dat was dus helemaal simpel cashen toen
Een bonus disc is bedoeld om de verkopen van het spel te vergroten, dus het zorgt wel voor meer geldquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:41 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Een bonus disc is toch niet simpel cashen?
De bril zit al in het scherm hèquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:06 schreef mbuist het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe dit eruit gaat zien. Zonder bril e.d Neem aan dat de 3d dan niet zo als in de bios naar voren komt of er echt uitspringt om het zo maar te zeggen
De Gamecube-versie draait juist in een hogere resolutie (640x480 vs. 320x240) en progressive scan (480p) voor de Amerikaanse/Japanse versie.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:36 schreef nomar83 het volgende:
[..]
De GameCube-versie is gewoon een poort van de N64-versie. Alleen de kleur van de knoppen in beeld en enkele teksten in de game zijn aangepast, grafisch is het gelijk aan de N64-versie.
quote:New Bonk, Bomberman, Tetris and Omega Five titles are all in development for 3DS, publisher Hudson Soft has confirmed.
Siliconera spied postings for a new game in the ancient Bonk platforming series on Hudson's website, alongside news of a new Tetris title for Nintendo's incoming handheld.
Hudson recently confirmed Bonk: Brink of Extinction for PlayStation Network, WiiWare and Xbox Live Arcade. The website does not state whether the 3DS game is a port of that title.
There's also a listing for a new Omega Five title. Again, no word yet on whether it's a remake of Natsume's impressive 2008 Xbox Live Arcade shooter or a new game.
Hudson clearly has a lot of faith in the 3DS – the Japanese publisher has already announced that Bomberman, Kororinpa and Deca Sports titles are in the pipeline.
The publisher would not confirm release windows for any of these titles. The 3DS itself, however, is due in March 2011.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |