249quote:Op woensdag 29 september 2010 19:29 schreef RaymanNL het volgende:
RoyZelda ziet er ook tof uit
3DS
Hebben
300 euro
Is dat bevestigd ja?quote:
De Japanse prijs is hetzelfde als die van de Wii en PSP destijds en die kwamen hier voor 249. 90% zeker dus als je het mij vraagt, maar niet bevestigd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is dat bevestigd ja?
Op zich wel iets waar ik warm voor loop (dit heb ik overigens voor het eerst sinds hele lange tijd met een product van Nintendo), maar 250 is mij iets te gortig.
Line-up ziet er puik uit.
Omdat naar mijn mening de DS-Zelda's niet eens in de buurt komen van Ocarina of Time. Ik snap juist niet wat sommigen zo tegen remakes hebben. Ik speel een goed spel graag nog maals met andere besturing of verbeterde graphics.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:09 schreef Premium_Quality het volgende:
Ik snap alleen niet wat iedereen in OoT ziet, die game is een duidelijke cash-in en de graphics zijn naar mijn mening niet eens genoeg verbeterd voor de 3DS. Ik zou liever een nieuwe Zelda zien ipv van weer een remake.
Ik denk dat dit een vaker voorkomend 'probleem' gaat zijn. De screens en filmpjes die wij op internet te zien gaan krijgen zullen minder mooi zijn dan wanneer we de games in actie zien in 3D op de 3DS.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:34 schreef Wii-Style het volgende:
Ik vind het ook wel jammer dat ze OoT niet een volledige graphics update hebben gegeven. Maar het is natuurlijk wel in 3D.
Ik lees alleen maar 299? Misschien iets te maken met de huidige koers van de euro of weet ik veel watquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De Japanse prijs is hetzelfde als die van de Wii en PSP destijds en die kwamen hier voor 249. 90% zeker dus als je het mij vraagt, maar niet bevestigd.
Met de huidige wisselkoers zou die 220 euro zijn, dus tussen 200-250 vind ik een safe estimate. Roy maakt 'n goed punt. Maar met de prijzen in Europa weet je het maar nooitquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar 299? Misschien iets te maken met de huidige koers van de euro of weet ik veel wat
Klopt gewoon. Ze hebben wat textures opgepoetst, Link een nieuwe model gegeven en de mist verwijderd, maar verder is het gewoon dezelfde oude engine. Dan heeft Starfox 64 nog een duidelijkere grafische oppoetsbeurt gekregen, hoewel dat ook niet heel veel om het lijf heeft.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:21 schreef Wii-Style het volgende:
Dat zal wel, maar OoT ziet er niet zo goed uit. Ik zie geen speciale effecten en belichting ziet er best simpel uit.
Je kan DS-cartridges stoppen in de 3DS en DS-games spelen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:21 schreef PasQ88 het volgende:
Even een vraagje, misschien al ergens nader verklaard, maar dat ben ik niet tegengekomen:
Zijn alle games gewoon op de 3DS te spelen? Of kun je je oude games alleen maar op de DS/DS Lite/DSi/XL spelen, en de speciale 3D games alleen op de 3DS? Is voor mij namelijk een doorslaggevende vraag!
Ik vraag me af hoelang je het in 3D gaat spelen. Ik had het er na een kwartiertje 3D op de 3DS alweer genoeg van. Veel te vermoeiend voor je ogen en je gaat er scheel door kijken. Wat je dus overhoudt is weer eenzelfde remake van een game die we nu al tig keer hebben gezien. Erg jammer dat ze niet met een nieuwe Zelda komen, maar wr met dezelfde oude games. Daarnaast vind ik persoonlijk de ouderwetse 2D/semi 3D Zelda-stijl op de DS (en SNES en GBA) veel fijner spelen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:34 schreef Wii-Style het volgende:
Ik vind het ook wel jammer dat ze OoT niet een volledige graphics update hebben gegeven. Maar het is natuurlijk wel in 3D.
Hmm slecht teken. Ik heb de 3DS helaas nog niet kunnen proberen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:54 schreef koei het volgende:Ik vraag me af hoelang je het in 3D gaat spelen. Ik had het er na een kwartiertje 3D op de 3DS alweer genoeg van. Veel te vermoeiend voor je ogen en je gaat er scheel door kijken.
Je kunt ook steeds je 3DS posts c/p-en. Ze zijn toch steeds hetzelfde...quote:
Hoe zit het met de framerate vraag ik me af als ik het zo lees. Die was ook niet zo geweldig op de N64, hopelijk houden ze gewoon netjes 30fps aanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:15 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Klopt gewoon. Ze hebben wat textures opgepoetst, Link een nieuwe model gegeven en de mist verwijderd, maar verder is het gewoon dezelfde oude engine. Dan heeft Starfox 64 nog een duidelijkere grafische oppoetsbeurt gekregen, hoewel dat ook niet heel veel om het lijf heeft.
Punt is dat dit ding ongeveer Gamecube-niveau graphics lijkt te trekken, plus nog eens moderne shaders en andere grafische foefjes van ver na die tijd, waardoor er zelfs meer mogelijk is. Met wat meer moeite (en daar zit waarschijnlijk het probleem) zou je dus ook een Ocarina of Time met Twilight Princess graphics kunnen maken, aan de 3DS ligt het niet.
Neemt trouwens niet weg dat dit een redelijke must-have wordt, vooral voor degenen die het origineel nooit gespeeld hebben.![]()
Het lijkt me dat de 3DS die magere graphics wel op 60fps kan doen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:44 schreef Son-Goku het volgende:
[..]
Hoe zit het met de framerate vraag ik me af als ik het zo lees. Die was ook niet zo geweldig op de N64, hopelijk houden ze gewoon netjes 30fps aan
Eigenlijk zouden ze voor een echte vergelijking ook de GameCube-versie er nog even bij moeten zetten. Ik ben wel benieuwd in hoeverre het daar een verbetering van is. Dat het veel beter is dan de Nintendo 64 versie is iets wat je gewoon mag verwachten natuurlijk. De originele Nintendo DS kon dat alquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:11 schreef Kriegel het volgende:
Hier wat .gifjes ter vergelijking. Boven is het origineel, onder de 3DS-versie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
--
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
--
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
--
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
--
Duidelijk genoeg waar de verschillen in zitten: textures, mooiere belichting en hier- en daar een nieuw model, zoals die toorts in vergelijking twee. Kokiri Village lijkt tot nu toe de grootste opknapbeurt te hebben gekregen.
Niet iedereen leest mijn blog Royquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt ook steeds je 3DS posts c/p-en. Ze zijn toch steeds hetzelfde...
Eh, wat zijn dan de verschillen tussen de Gamecube- en N64 versies?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:17 schreef koei het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze voor een echte vergelijking ook de GameCube-versie er nog even bij moeten zetten. Ik ben wel benieuwd in hoeverre het daar een verbetering van is. Dat het veel beter is dan de Nintendo 64 versie is iets wat je gewoon mag verwachten natuurlijk. De originele Nintendo DS kon dat al
Ben ik niet helemaal met je eens. Kijk naar die screens van de Deku Tree dungeon, veel meer ambient lighting. Het origineel steekt er bij af alsof je in een lokale Gamma staat onder TL-verlichting.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:18 schreef ach het volgende:
Ik vind de N64 versie veel meer sfeer hebben op die gifjes
De GameCube-versie is gewoon een poort van de N64-versie. Alleen de kleur van de knoppen in beeld en enkele teksten in de game zijn aangepast, grafisch is het gelijk aan de N64-versie.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:17 schreef koei het volgende:
Eigenlijk zouden ze voor een echte vergelijking ook de GameCube-versie er nog even bij moeten zetten. Ik ben wel benieuwd in hoeverre het daar een verbetering van is. Dat het veel beter is dan de Nintendo 64 versie is iets wat je gewoon mag verwachten natuurlijk. De originele Nintendo DS kon dat al
Ziet er niet uit dus.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:11 schreef Kriegel het volgende:
Hier wat .gifjes ter vergelijking. Boven is het origineel, onder de 3DS-versie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
--
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
--
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
--
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kokiri Village lijkt tot nu toe de grootste opknapbeurt te hebben gekregen.
Oeps ik heb verkeerd gelezen, BOVEN zijn dus de originelequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:25 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens. Kijk naar die screens van de Deku Tree dungeon, veel meer ambient lighting. Het origineel steekt er bij af alsof je in een lokale Gamma staat onder TL-verlichting.
Wat is die bovenste screen dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:20 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Ziet er niet uit dus.
En van Kokiri Village zijn volgens mij geen beelden?
Een emulator werkt meestal prima om het juist mooier te maken, lekker de resolutie opkrikken enzo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:36 schreef ach het volgende:
[..]
Oeps ik heb verkeerd gelezen, BOVEN zijn dus de origineleDan vind ik de nieuwe inderdaad mooier, maar de bovenste zijn duidelijk met een emulator gemaakt waardoor het er nog meer 'niet uitziet'
Oh, ik nam aan dat ze die versie ook wel opgepoetst hadden, maar dat was dus helemaal simpel cashen toenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:36 schreef nomar83 het volgende:
[..]
De GameCube-versie is gewoon een poort van de N64-versie. Alleen de kleur van de knoppen in beeld en enkele teksten in de game zijn aangepast, grafisch is het gelijk aan de N64-versie.
Een bonus disc is toch niet simpel cashen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:33 schreef koei het volgende:
[..]
Oh, ik nam aan dat ze die versie ook wel opgepoetst hadden, maar dat was dus helemaal simpel cashen toen
Een bonus disc is bedoeld om de verkopen van het spel te vergroten, dus het zorgt wel voor meer geldquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:41 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Een bonus disc is toch niet simpel cashen?
De bril zit al in het scherm hquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:06 schreef mbuist het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe dit eruit gaat zien. Zonder bril e.d Neem aan dat de 3d dan niet zo als in de bios naar voren komt of er echt uitspringt om het zo maar te zeggen
De Gamecube-versie draait juist in een hogere resolutie (640x480 vs. 320x240) en progressive scan (480p) voor de Amerikaanse/Japanse versie.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:36 schreef nomar83 het volgende:
[..]
De GameCube-versie is gewoon een poort van de N64-versie. Alleen de kleur van de knoppen in beeld en enkele teksten in de game zijn aangepast, grafisch is het gelijk aan de N64-versie.
quote:New Bonk, Bomberman, Tetris and Omega Five titles are all in development for 3DS, publisher Hudson Soft has confirmed.
Siliconera spied postings for a new game in the ancient Bonk platforming series on Hudson's website, alongside news of a new Tetris title for Nintendo's incoming handheld.
Hudson recently confirmed Bonk: Brink of Extinction for PlayStation Network, WiiWare and Xbox Live Arcade. The website does not state whether the 3DS game is a port of that title.
There's also a listing for a new Omega Five title. Again, no word yet on whether it's a remake of Natsume's impressive 2008 Xbox Live Arcade shooter or a new game.
Hudson clearly has a lot of faith in the 3DS – the Japanese publisher has already announced that Bomberman, Kororinpa and Deca Sports titles are in the pipeline.
The publisher would not confirm release windows for any of these titles. The 3DS itself, however, is due in March 2011.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |