10 stuks en dat waren voornamelijk games uit japanquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:52 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Hoeveel games heb je gekocht nadat je ze op je r4 had gespeeld dan?
En dan niet games waarvan je op voorhand door reviews etc. al had besloten dat je ze wilde.

Mja dat is weggelegd voor een heel klein deel gezien de taalbarrièrequote:Op woensdag 12 januari 2011 12:27 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
10 stuks en dat waren voornamelijk games uit japan

Neemt niet weg dat ik, ondanks het hebben van een r4 gewoon me spellen gekocht hebquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:51 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Mja dat is weggelegd voor een heel klein deel gezien de taalbarrière

De DS is regio vrijquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:55 schreef KingLysandus het volgende:
Kan men ook importspellen op de PAL DS spelen? Heb geen zin om het op te zoeken.![]()
Met huidige DSen kan dat toch niet?

Alle DS handhelds die tot nu toe zijn uitgebracht zijn regiovrij, enkel bij de DSi (XL) was de DSi store niet regiovrij en konden ontwikkelaars bij DSi only spellen ook ervoor kiezen om een regionlock erop te zetten.quote:

Dus toch.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelfs games die DSi enhanced zijn, zijn regiolocked. Voorbeeld: Pokemon Black/White. Regiovrij voor DS en DS lite, regiolocked voor DSi.

Bij is het 50-40-10 in procenten voor eu-us-jp denk ik. Ik begin met een EU 3DS en de lite wordt dan US.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:29 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Dus toch.Bedankt.
Als 3DS echt regiolocked wordt dat wordt het minder aantrekkelijk voor mij. 90% van m'n DS spellen komen uit het buitenland.

3DS Lite? Je denkt al ver vooruit.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij is het 50-40-10 in procenten voor eu-us-jp denk ik. Ik begin met een EU 3DS en de lite wordt dan US.

Valt wel mee, over 2 jaar is die zeker uit. (waarschijnlijk al eerder, maar daar durf ik niet op te gokkern)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:44 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
3DS Lite? Je denkt al ver vooruit.

De releasegames zijn echt bagger moet ik wel zeggenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Paar dagen nog maar!
Ik hou het op 11 maart en 249,-
Releasegames onder andere Pilot Wings, Nintendogs, Street Fighter en Riiiiiiidge Racerrrr!

De releasegames voor Europa zijn nog onbekend.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:23 schreef pugehenis het volgende:
[..]
De releasegames zijn echt bagger moet ik wel zeggen

Super Mario 64 DSquote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:22 schreef Kriegel het volgende:
Een launch line-up met o.a. Street Fighter, Layton (voor Japan dan) en PES vind ik best meevallen. Het enige wat echt ontbreekt is een fatsoenlijke first-party titel, tenzij Pilot Wings nog op tijd komt. Jammer dat Kid Icarus de launch niet haalt, dat was notabene de eerste 3DS-game die bekend werd gemaakt.
Wat had de DS destijds ook alweer? Staat me niet van bij dat het heel veel bijzonders was.

Ik heb van de DS launch nog best wat gespeeld ook. Naast Mario 64 ook Wario Ware, Feel the Magic, Zoo Keeper en Mr Driller. Die line-up was zeker okay.quote:

Was dat een launchgame? Oké, vergeten. Nog steeds maar een (semi) poort natuurlijk, maar goed.quote:

Jep, hopelijk nu OoT 3Dquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:00 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Was dat een launchgame? Oké, vergeten. Nog steeds maar een (semi) poort natuurlijk, maar goed.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |