Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
Hihi. Bo, Ik vind je lief papa en Alleendjequote:en nu wil ik zeker![]()
Waarvoor ookalweer?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
Thuis even
Tot ik naar de fysio moet.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:10 schreef Trevland het volgende:
Bleg, heeft iemand voor mij nog een potje zin?
Hier is anders genoegquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:19 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb zin in iets hartigs maar alleen maar zoete zooi in de snoepautomaat
Het punt is hier zijn ze op anders had je er wel eentje kunnen krijgenquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar als je er 1 vind hou ik me aanbevolen
Wat dan?quote:
Bitterballen zouden er nu wel ingaanquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou het allemaal niet weten, ik werk niet in de winkel
wanneer bezorgd onze Kung Fu Panda dat?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Bitterballen zouden er nu wel ingaan
[ afbeelding ]
'quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wanneer bezorgd onze Kung Fu Panda dat?
oh fijn, wat nu?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Niet k ben zelf nog in afwachting of iemand het wil bezorgen.
Kusje vanuit de andere ziekenboeg danquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:44 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady zit in de ziekenboeg
dus ik moet hier gepost hebben
Ben je ook ziek meis?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kusje vanuit de andere ziekenboeg dan
QFT!quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:53 schreef MPG het volgende:
ik zit heul niet in de ziekenboeg. ik sleep me alleen een ongeluk aan thee en sinaasappels voor al die zieken hier.
Hmja, nou ja, niet zo heel erg lekkerquote:
En zo hoort het, want als mannen ziek zijn. Ohohohoh nou dan hebben wij het ook zwaar hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:53 schreef MPG het volgende:
ik zit heul niet in de ziekenboeg. ik sleep me alleen een ongeluk aan thee en sinaasappels voor al die zieken hier.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmja, nou ja, niet zo heel erg lekker
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
En zo hoort het, want als mannen ziek zijn. Ohohohoh nou dan hebben wij het ook zwaar hoor
Dankjewel snoetjequote:erop dan maar
Ik ga nog steeds door maar lekker voel ik me al weken niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]ik moet de eerste man nog tegenkomen die gewoon door blijft gaan omdat dat nou eenmaal moet in een huishouden (al dan niet met kindjes)
tja ik weet het ook niet.quote:
ja, hoi.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]ik moet de eerste man nog tegenkomen die gewoon door blijft gaan omdat dat nou eenmaal moet in een huishouden (al dan niet met kindjes)
[..]
Dankjewel snoetje![]()
Jullie allemaal ziek?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En zo hoort het, want als mannen ziek zijn. Ohohohoh nou dan hebben wij het ook zwaar hoor
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
Wordt lastig zoekenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
ik moet de eerste man nog tegenkomen die gewoon door blijft gaan omdat dat nou eenmaal moet in een huishouden (al dan niet met kindjes)
Nee hoor vooralsnog heb ik het tot nu toe het zwaarst te pakken, Koen begint wel te snotteren dus ik hoop dat het daar bij blijftquote:Dankjewel snoetje![]()
Jullie allemaal ziek?
Beterschap dan maarquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:44 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady zit in de ziekenboeg
dus ik moet hier gepost hebben
dus als ik met jou trouw hoef ik niet te werken?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet generaliseren hé
[..]
meld
hoewel wokkin niet werkt dus we lossen elkaar af op zo een moment.
oefenen is geen probleem....quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gaan we dan nog meer kindjes maken?![]()
ik wil dat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:[..]
Hihi. Bo, Ik vind je lief papa en Alleendje![]()
ja vanavond
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Nou. Ehm. Jaaa. Leuke zwembaden...quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wordt lastig zoeken
[..]
Nee hoor vooralsnog heb ik het tot nu toe het zwaarst te pakken, Koen begint wel te snotteren dus ik hoop dat het daar bij blijft
Zeg zijn er nog leuke zwembaden bij jou in de buurt
dat was heel simpel, als er kinderen komen dan stopt er 1 met werken om voor de kinderen te zorgen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dus als ik met jou trouw hoef ik niet te werken?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
bellen we thuisbezorgd.nl denk ik maar.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:11 schreef wel.o.k het volgende:
oefenen is geen probleem....uhoh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alledrie?quote:ja vanavond
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
ook niet een klein beetje werken? voor de leuk?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat was heel simpel, als er kinderen komen dan stopt er 1 met werken om voor de kinderen te zorgen.
geen discussie mogelijk
Gelukkig zeg je dat er 1 stopt met werken en niet als er kinderen komen dan blijft de vrouw thuis.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat was heel simpel, als er kinderen komen dan stopt er 1 met werken om voor de kinderen te zorgen.
geen discussie mogelijk
allebei deeltijd is wmb bespreekbaarquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ook niet een klein beetje werken? voor de leuk?
quote:
quote:[..]
Alledrie?
wokkin helpt eerruugg veel op school.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ook niet een klein beetje werken? voor de leuk?
degene die het minst verdient stopt, op het moment van de afspraak was ik datquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Gelukkig zeg je dat er 1 stopt met werken en niet als er kinderen komen dan blijft de vrouw thuis.
Ah oke ik google nog even verderquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:13 schreef suikertaartje het volgende:
Nou. Ehm. Jaaa. Leuke zwembaden...
We hebben er twee. En in Hattem is er nog eentje, en in Wezep.
Ik ben er alleen nog niet uit welke ik nou het leukst vind
kan het niet meer?quote:
Okeequote:![]()
ah, dat kan natuurlijk ookquote:wokkin helpt eerruugg veel op school.
Dat is een goede afspraakquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
degene die het minst verdient stopt, op het moment van de afspraak was ik dat
prima toch. Het is per gezin/kind/werk anders dus er is wat mij betreft geen goed en fout. Als er maar netjes besproken.quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:24 schreef TJDoornbos het volgende:
prima toch. Het is per gezin/kind/werk anders dus er is wat mij betreft geen goed en fout. Als er maar netjes besproken.
Tot later suikertaartjequote:Op dinsdag 7 september 2010 16:26 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn marathonslaapkind is eindelijk wakker, tot later snoetjes![]()
bij zijn ook alle aanwezigen onderdelen operationeelquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:20 schreef MPG het volgende:
Bij mij zijn overigens alle onderdelen nog aanwezig en operationeel![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:24 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
prima toch. Het is per gezin/kind/werk anders dus er is wat mij betreft geen goed en fout. Als er maar netjes besproken.
Hulde!quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:31 schreef Panda72 het volgende:
Update: Mijn leidingevende heeft net kantoorpartner gesproken en wij gaan morgen aangifte doen.
Ik zou zeggen opsluiten die feeks bij Joran van der Sloot maar ja helaas zit hij vast in Peru en ik denk niet dat ze veel met deze aangifte zullen doen ze zullen hoor niet in de nor mikken.quote:
boeiendquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen opsluiten die feeks bij Joran van der Sloot maar ja helaas zit hij vast in Peru en ik denk niet dat ze veel met deze aangifte zullen doen ze zullen hoor niet in de nor mikken.
Ik had het erover dat ALLE onderdelen aanwezig zijnquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij zijn ook alle aanwezigen onderdelen operationeel
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:31 schreef Panda72 het volgende:
Update: Mijn leidingevende heeft net kantoorpartner gesproken en wij gaan morgen aangifte doen.
Waar kan ik het terug lezen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:31 schreef Panda72 het volgende:
Dit dusquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:45 schreef Ferb het volgende:
[..]
o?
Daar was ik best lang bij, raar dat ik dat niet gelezen heb dan
quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:53 schreef Panda72 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Ja en ik dacht nog wel dat het een saaie dag zou wordenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tjoh
Zo maak je nog eens wat mee
Beetje je ontwijk skills trainenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja en ik dacht nog wel dat het een saaie dag zou worden
Hey Enferquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:58 schreef Enfermera het volgende:
Middag
Wie zijn er ziek?
(Zuster Merel to the rescue? /o/)
Vergadering was fucking saai gister btw. Mn zorgcoördinator (en voorzitter van de vergadering) vroeg aan het einde wat ik ervan vond, mn collega zei vandaag: nou, je lichaamstaal was behoorlijk duidelijkIk was echt moe, wilde alleennnn maar slapen.
Wel lekkere dag gewerkt vandaag trouwens.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:04 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hey Enfer![]()
![]()
School was ook fucking saai![]()
Koffie?
Hou 's op, mn eierstokken rammelen al genoegquote:
Ja maar deze zijn van suiker en niet echtquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Hou 's op, mn eierstokken rammelen al genoeg
Dat maakt mijn eierstokken niet uit. Alles klein, kleertjes, baby's, andere shit, alles gaat 't van rammelen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar deze zijn van suiker en niet echt
maar wel heeeeeeeeeeel zoet en lief.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:12 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn suikerbaby is wel echt![]()
maar al lang geen baby meer...
Dan ben jij de GROOTE taart voor hemquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:12 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn suikerbabygebakje is wel echt![]()
Nee, al een hele mini-meneerquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:12 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn suikerbaby is wel echt![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
maar wel heeeeeeeeeeel zoet en lief.
Ja, kijken waar die melding vandaan komt, en de suggesties van het schreeuwende programma volgenquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:14 schreef suikertaartje het volgende:
En ik ben even terug, want ehm...mijn laptop is aan het flippen, roept dingen over trojan thingies en under attack en dat mijn beveiliging kut is.
Iemand een idee wat ik daarmee kan/ moet?
Viruz Scanner ?quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:14 schreef suikertaartje het volgende:
En ik ben even terug, want ehm...mijn laptop is aan het flippen, roept dingen over trojan thingies en under attack en dat mijn beveiliging kut is.
Iemand een idee wat ik daarmee kan/ moet?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, kijken waar die melding vandaan komt, en de suggesties van het schreeuwende programma volgen.
Dat programma suggereert dat ik ga betalen en dat het dan goed komtquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, kijken waar die melding vandaan komt, en de suggesties van het schreeuwende programma volgen.
En voortaan niet meer van die obscure sites bezoeken...
Msn wil niet meer opstartenquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:15 schreef Ferb het volgende:
[..]
Viruz Scanner ?
Kom anders nog even op msn![]()
Lol, waar slaat dat nou weer opquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat programma suggereert dat ik ga betalen en dat het dan goed komt
Ehm, nee. Das niet waarquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat programma suggereert dat ik ga betalen en dat het dan goed komt
Nuut, want dan kom ik niet verder en blijft msn stukquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm, nee. Das niet waar.
Als het programma 'Norton' heet, komt het na betalen ook niet goed, anders komt het zonder betalen ook wel goed.
bij mij is een van mijn favo bewoners plotseling overledenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:58 schreef Enfermera het volgende:
Middag
Wie zijn er ziek?
(Zuster Merel to the rescue? /o/)
Vergadering was fucking saai gister btw. Mn zorgcoördinator (en voorzitter van de vergadering) vroeg aan het einde wat ik ervan vond, mn collega zei vandaag: nou, je lichaamstaal was behoorlijk duidelijkIk was echt moe, wilde alleennnn maar slapen.
Wel lekkere dag gewerkt vandaag trouwens.
Laten we dan eerst eens vragen welk programma er herrie maakt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nuut, want dan kom ik niet verder en blijft msn stuk
Antivirus 2010 security centerquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Laten we dan eerst eens vragen welk programma er herrie maakt.
Welk programma maak er herrie?
-Avira heeft echt zo'n kut piepjequote:Op dinsdag 7 september 2010 17:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Laten we dan eerst eens vragen welk programma er herrie maakt.
Welk programma maak er herrie?
http://freeofvirus.blogsp(...)-center-removal.htmlquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Antivirus 2010 security center
Avira?quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:21 schreef Ferb het volgende:
[..]
-Avira heeft echt zo'n kut piepje![]()
-
Niet dat dat wat uitmaakt.
Even dat iemand hier geen Avira gaat installeren.
Ik krijg het namelijk niet weg/uit
Niks mee doen dus en fatsoenlijke antvirus eroverheen gooien ST!quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:21 schreef MPG het volgende:
[..]
http://freeofvirus.blogsp(...)-center-removal.html
Lolol. Daar keek ik ook netquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Okee, dat dachten we al, en nu?quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:21 schreef MPG het volgende:
[..]
NOD32 is wel goed.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks mee doen dus en fatsoenlijke antvirus eroverheen gooien ST!
zoals daar zijn...quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks mee doen dus en fatsoenlijke antvirus eroverheen gooien ST!
%Documents and Settings%\All Users\Application Data\Antivirus 2010 Security Centrequote:Op dinsdag 7 september 2010 17:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee, dat dachten we al, en nu?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee, dat dachten we al, en nu?
Avast: www.avast.comquote:
Die puin verwijderen indd. En die registry-entries, maar das ff wat lastigerquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:26 schreef Ferb het volgende:
[..]
%Documents and Settings%\All Users\Application Data\Antivirus 2010 Security Centre
%Documents and Settings%\All Users\Desktop\Antivirus 2010 Security Centre.lnk
%Documents and Settings%\All Users\Start Menu\Programs\Antivirus 2010 Security Centre
%Documents and Settings%\All Users\Application Data\.wtav
%WINDOWS%\system32\mswmqnei.dll
%WINDOWS%\system32\us?rinit.exe
Zoek de map Documents and Settings : Deze Computer -> C:\ -> Documents and Settings -> dan wat hierboven staat.
En de reg files zijn wat lastiger...
Ik ben het ook vergetenquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:27 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Avast: www.avast.com
[..]
Die puin verwijderen indd. En die registry-entries, maar das ff wat lastiger.
Heet dat in XP anders ofzo?quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:27 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Avast: www.avast.com
[..]
Die puin verwijderen indd. En die registry-entries, maar das ff wat lastiger.
Die mappen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heet dat in XP anders ofzo?
Echt joh..quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
bij mij is een van mijn favo bewoners plotseling overleden
Gebruik ik idd ook, geweldig programmaquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:24 schreef Ferb het volgende:
[..]
NOD32 is wel goed.
Tijdje niet meer gebruikt, maar ik hoor er bijna niemand over klagen
wil het niet lukken met verwijderenquote:
mja gisteren binnen een paar uur was het voorbij echt jammer vond het een tof mensquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt joh..Jeetje, wat vervelend.
dan moet ik eerst die mappen vindenquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wil het niet lukken met verwijderen
Wat jammer joh.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja gisteren binnen een paar uur was het voorbij echt jammer vond het een tof mens
ze kon wel zeuren maar ik kon er prima mee overweg
heb je de zoekfunctie van vista al gebruikt?quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan moet ik eerst die mappen vinden
whehehe ik moet altijd wel lachen als ze zo zeuren dan zorg ik voor een beetje humor om ze kalm te krijgenquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat jammer joh.
Haha jaSoms zijn die mensjes zo leuk, ook al kunnen ze een beetje zeuren. Toen ik op de PG afdeling werkte (als bijbaantje) had ik ook een zwak voor 1 vrouwtje.
ja.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je de zoekfunctie van vista al gebruikt?
werd er bij jou ook met nietmachines gegooidquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:52 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis. Ben best gaar na zo'n rare werkdag.
Haha jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe ik moet altijd wel lachen als ze zo zeuren dan zorg ik voor een beetje humor om ze kalm te krijgen
toen ik op de pg werkte ook was zon vrouwtje dat was een beetje mijn vriendinnetje
ze moest altijd lachen als ik kwam beetje verlegen enzo
geweldig menske
wel zo dement als een deur
mja laatst was ik chagerijnig sochtends en dan zeg ik nooit zoveelquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha jaMooi is dat he.
Humor vind ik ook heeeel belangrijk in mn werk
Kan echt een sfeer maken. Of breken natuurlijk, maar dat kan je inschatten
quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja laatst was ik chagerijnig sochtends en dan zeg ik nooit zoveel
een zon bewoonster
wat ben jij stil en nors zeg ik kom uit het zuiden en daar kennen we dat niet
dus lach eens effe
nou ja toen moest ik er wel om lachen voelde me ook wel wat beter
help me nouhouquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:55 schreef MPG het volgende:
werd er bij jou ook met nietmachines gegooid?
hoe wist jij dat de zorg jou ding zou worden?quote:
ik zit in de trein, schat, ik zal zo ff de laptop aanslingeren...quote:
Nee, bij jou wel?quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:55 schreef MPG het volgende:
[..]
werd er bij jou ook met nietmachines gegooid?
Hm.. Nou, ik was vroeger al heel erg geinteresseerd in medische zaken. Toen ik nog op de basisschool zat wilde ik altijd patholoog wordenquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoe wist jij dat de zorg jou ding zou worden?
of verpleegkundige in dit geval
quote:
kee, maar alleen als je tijd hebt hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:05 schreef MPG het volgende:
[..]
ik zit in de trein, schat, ik zal zo ff de laptop aanslingeren...
Dat is een hint van st. Snap dat nou, pummel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:06 schreef DaMart het volgende:
O, en ik zal die antispamsticker op mijn brievenbus ook maar in het Zweeds laten vertalen. Ik vond vandaag ongevraagd en ongewil de IKEAgids in de brievenbus.
fhaquote:
trevquote:
Hey Enfequote:Op dinsdag 7 september 2010 18:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]Trevje!
Nou, blijkbaar is iedereen ziek zoals de TT zegt, maar Zuster Merel is blijkbaar niet nodig.![]()
Hoe ist met jou?
voor jou maak ik tijdquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kee, maar alleen als je tijd hebt hoor.
anders dan ehm...nou, dan niet
Hey STquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kee, maar alleen als je tijd hebt hoor.
anders dan ehm...nou, dan niet
ik weet niet beter dan dat ik met zorg bezig wasquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hm.. Nou, ik was vroeger al heel erg geinteresseerd in medische zaken. Toen ik nog op de basisschool zat wilde ik altijd patholoog wordenMaar toen ik erachter kwam dat je daarvoor minstens VWO nodig had (ik zat op mavo/havo), liet ik dat varen
Ik was 15 toen ik klaar was met de mavo en wilde 'iets met mensen', dus ben Sociaal Pedagogisch Werk gaan doen, MBO. Toen ik dat afgerond had wilde ik daar niet in werken, wilde verder studeren. Ik twijfelde toen tussen maatschappelijk werk en verpleegkunde. Heb eerst nog een jaar maatschappelijk werk gedaan, maar dat vond ik niet praktisch genoeg. Dus toch verpleegkunde. Had er hoge verwachtingen van, en gelukkig werden die waar gemaakt.![]()
Ik denk dat het de combinatie is van de zorg die je mensen geeft, het bezig zijn, echt dingen doen, infusen, helpen bij wassen, medicatie, en de psychische begeleiding van het ondersteunen bij ziekte of handicap. Die combi vind ik echt geweldig.
En jij?
deze computer -> c -> users ....quote:
stomme laptopsquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:21 schreef MPG het volgende:
deze computer -> c -> users ....
En toen besloot mijn laptop dat de stroom op was.
Ze had er vrijdag ook al één in de trein neergelegd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is een hint van st. Snap dat nou, pummel.
en dan het lijstje wat daar staat volgen maar het is wel handig als de verborgen mappen en bestanden weer gegeven worden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:21 schreef MPG het volgende:
[..]
deze computer -> c -> users ....
En toen besloot mijn laptop dat de stroom op was.
extra?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
en dan het lijstje wat daar staat volgen maar het is wel handig als de verborgen mappen en bestanden weer gegeven worden.
Extra->mapopties->weergave-> dan naar beneden scrollen en aanvinken dat die ze weer moet geven
ja. maar in welk venster ben ik volgens jou?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
heb je wel een menubalk in het venster?
er ligt er ook al eentje in je auto, voor als je een keer niet met de trein gaatquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:24 schreef DaMart het volgende:
Ze had er vrijdag ook al één in de trein neergelegd.
Ik weet niet in welk venster je bent maar dat maakt niet uit voor het zichtbaar zetten van de verborgen mappen en bestanden. Die moet wel op zichtbaar staan anders kan je de map AppData niet zienquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja. maar in welk venster ben ik volgens jou?
c-gebruikers?
Mooiquote:
ik heb geen appdataquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk venster je bent maar dat maakt niet uit voor het zichtbaar zetten van de verborgen mappen en bestanden. Die moet wel op zichtbaar staan anders kan je de map AppData niet zien
[..]
Mooi
Have Funquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:41 schreef Ferb het volgende:
Ik ga maar eens boogschieten, fijne avond iedereen
En succes ST
Vista heeft zequote:Op dinsdag 7 september 2010 18:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waar werk je nu dan mee? XP of Vista? als het die eerste is dan slinger ik mijn pc even aan
Dankjewel, en veel plezier!quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:41 schreef Ferb het volgende:
Ik ga maar eens boogschieten, fijne avond iedereen
En succes ST
Vista. Anders wist ik het zo wel te vertel...quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waar werk je nu dan mee? XP of Vista? als het die eerste is dan slinger ik mijn pc even aan
Okequote:Op dinsdag 7 september 2010 18:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Vista. Anders wist ik het zo wel te vertel...
ik heb geen idee WAT ik moet vinden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het hebt gevonden
Maar in welke map ben je nu dan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb geen idee WAT ik moet vinden.
ik ben Marijke niet!
Sorry, hoorde ik mijn naam?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb geen idee WAT ik moet vinden.
ik ben Marijke niet!
He Marijkequote:Op dinsdag 7 september 2010 18:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, hoorde ik mijn naam?
En ik zit ook in de "ziekenboeg" sort of, dus ik moet hier ook gepost hebben![]()
Hoe is het hier verder?
AppData.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar in welke map ben je nu dan?
Ga naar Localquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
AppData.
En ik zie nu Local en Roaming.
Daar zijn alle mappen leeg.quote:
Nee, hoofdpijn, moe en buikpijn... Ben een beetje lamlendig.. maar echt ziek vind ik dan weer een te groot woord...quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
He Marijke![]()
ook al niet al te best in orde?
Hier is alles goed
Hoi liefjequote:Op dinsdag 7 september 2010 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, hoofdpijn, moe en buikpijn... Ben een beetje lamlendig.. maar echt ziek vind ik dan weer een te groot woord...
Fijn dat het goed gaat
Maar hopen dat een goede nachtrust je er weer boven op helptquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, hoofdpijn, moe en buikpijn... Ben een beetje lamlendig.. maar echt ziek vind ik dan weer een te groot woord...
Fijn dat het goed gaat
Hoi snoetjequote:
Dan hoop ik voor je dat dat ook niet gebeurd de komende wekenquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar hopen dat een goede nachtrust je er weer boven op helpt.
Ik heb ook nog geen tijd om ziek te zijn dus daarom ben ik het ook niet en ga het de komende 2 weken ook niet worden
Zolang ik bezig ben word ik meestal niet ziek, dat is meestal als ik vakantie heb en tot rust kom(zoals zo vaak met de feestdagenquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi snoetjeAlles goed daar?
[..]
Dan hoop ik voor je dat dat ook niet gebeurd de komende weken
quote:
Ja, nou, ehm...snot, hoofdpijn, keelpijn, buikpijn, ongesteld, een tennis-elleboog en dat staafje is kwijt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wattan?
Ik had al wel snel iets gelezen over een echo ivm dat stomme staafje
Als ik mee moet dan gil je maar
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou, ehm...snot, hoofdpijn, keelpijn, buikpijn, ongesteld, een tennis-elleboog en dat staafje is kwijt.
En ik heb een Fake Antivirus op de laptop die ik er niet af krijg
Jij ook beterschapquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Buuuh...
Balen allemaal
Beterschap
Ik ga weer op de bank liggen onder een dekentje, dat vind mijn hoofd fijner... Fijne avond allemaal
Kom anders maar even op msn dan probeer ik je via daar te helpenquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:10 schreef suikertaartje het volgende:
Trev, nog lumineuze ideeen over wat ik nu moet doen?
msn doet het dus niet meerquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kom anders maar even op msn dan probeer ik je via daar te helpen
Wat gemeen van m om net te doen alsofquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een stomme nep virusscanner bij ST
Sorry voor de late reactie, was ff etenquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Enfe![]()
Niet ziek, maar dat mag de komende 2 weken ook niet. Dus hier alles goed
Leukquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik weet niet beter dan dat ik met zorg bezig was
pas op middelbaar toen je richting moest kiezen heb ik voor de zorg gekozen
na middelbaar verzorgende gedaan
dat ging niet zo goed had ietwat andere prioriteiten
toen helpende gedaan dat ook verknald
ben van school gegaan
toen in verschillende verzorigingstehuizen gewerkt in de schoonmaak
2007 weer naar school gegaan helpende gehaald en toen ben ik echt in de zorg gebleven
en ik zou ook niks anders meer willen voorlopig
Lekker, zal ook weer eens griesmeel halenquote:
Timboektoe, of iets anders?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
21.000 en een beetje punten. Toch een leuk spel wel
Doen we ook, we gooien hem er af, dat zou hem lerenquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat gemeen van m om net te doen alsof
Gefe m straf
Nee het is niet om het werken meer omdat aankomend weekend hier nog al wat te feesten is en volgend weekend hier kermis isquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie, was ff eten![]()
Nice!
Haha XD Nee, mag dat niet? Moet je werken?
Timdingens jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Timboektoe, of iets anders?
Ik ben niet zo goed, maar vind t toch wel leukquote:
Goede straf, sluit ook mooi aan bij wat ie fout doetquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doen we ook, we gooien hem er af, dat zou hem leren![]()
[..]
Nee het is niet om het werken meer omdat aankomend weekend hier nog al wat te feesten is en volgend weekend hier kermis is
Maar stiekem heeft die ook wel gelijk want hij zegt dat er software op de laptop staat die je er niet op wil hebbenquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed, maar vind t toch wel leuk
[..]
Goede straf, sluit ook mooi aan bij wat ie fout doet
Dus hij is niet helemaal fout.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar stiekem heeft die ook wel gelijk want hij zegt dat er software op de laptop staat die je er niet op wil hebben
Maar liever dat die gewoon weg gebleven wasquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dus hij is niet helemaal fout.
Das dan wel weer aardig van m, dat ie je waarschuwt
Gewone is ook heerlijkquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lekker, zal ook weer eens griesmeel halenmaar dan de gewone (deze is ook lekker btw, maar die gewone heb ik herinneringen aan
![]()
Merk dat ik me een beetje druk maak om mn persoonlijkheid, en das stom.
Ahaa.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doen we ook, we gooien hem er af, dat zou hem leren![]()
[..]
Nee het is niet om het werken meer omdat aankomend weekend hier nog al wat te feesten is en volgend weekend hier kermis is
quote:
Ja, gewoon zo, als ontbijt oidquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gewone is ook heerlijkMaak ik ook regelmatig, maar dan met bruine suiker en gewoon als pap eten dan
Lekker.
[..]
Ahaa.![]()
Exactly!quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, gewoon zo, als ontbijt oid
Als het goed is dan is die nu weg maar ST is zelf ook weg dus ik weet het nog niet zekerquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:07 schreef MPG het volgende:
ST, nog iets opgeschoten met de hulp van Trev?
Dan wachten we even afquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als het goed is dan is die nu weg maar ST is zelf ook weg dus ik weet het nog niet zeker
Verdammt.quote:
Suikertaartje voelt zich in ieder geval niet lekker een ook LL voelt zich niet helemaal lekker.quote:
Weet ikquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
He bah, moet je niet doen[ afbeelding ]
Waarom doe je het dan toch?quote:
En nog wat meer die ziek zijnquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Suikertaartje voelt zich in ieder geval niet lekker een ook LL voelt zich niet helemaal lekker.
Al een vertrouwd antivirusprogramma geprobeerd?quote:
Zo eentje die een echte virusscanner noodzakelijk maakt?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een stomme nep virusscanner bij ST
Al wel met Hitman pro geprobeerd maar die kon niks vindenquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Al een vertrouwd antivirusprogramma geprobeerd?
Yup zo eentje ja en die dan ook nog zegt dat je die van hun moet kopenquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo eentje die een echte virusscanner noodzakelijk maakt?
Als in: alstublieft, een virus... betaal ons geld en je krijgt er nog meer?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup zo eentje ja en die dan ook nog zegt dat je die van hun moet kopen
Hoe doe je dat?quote:
je slaat de spijker op zijn kopquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als in: alstublieft, een virus... betaal ons geld en je krijgt er nog meer?
Jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Adaware is een goede suggestie. Die heeft ooit de pc van mn pa weer eens vlot gekregenquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:50 schreef DaMart het volgende:
ST, heb je Spybot of Adaware al gedraaid? Die krijgen dat soort troep vaak ook wel weg.
als je hem voelt aan komen snel een hand paracetamol naar binnen voor het eten.quote:
Oh ja dat wil nog wel eens helpen iddquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je hem voelt aan komen snel een hand paracetamol naar binnen voor het eten.![]()
en dan hopen dat het werkt![]()
deze keer wel
quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zag het net, maar er was iets fout, want ik kon niets meer lezen
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
Het lijkt gewoon alsof er helemaal niets stiekem is geinstalleerd, maar dat stomme ding zit er echt
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:50 schreef DaMart het volgende:
ST, heb je Spybot of Adaware al gedraaid? Die krijgen dat soort troep vaak ook wel weg.
heb je een link?quote:
http://www.lavasoft.com/products/ad_aware_free.phpquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb je een link?
mijn google doet het ook niet meer.
-edit-quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb je een link?
mijn google doet het ook niet meer.
Dat sowieso. 'Even' verslag doen van de Tokyo Game Showquote:
Dat wil ik ook wel doen alleen dan zonder dat 'even'quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat sowieso. 'Even' verslag doen van de Tokyo Game Show.
Solliciteren dan, bij FOK!gamesquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel doen alleen dan zonder dat 'even'
Wat is er snoetje?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje gaat even in een hoekje zitten huilen
het is zo over hoor
Succesquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
het is zo over hoor
Wil jij mijn typiste zijn dan?quote:
Dat maakt niets uit, nu niet, maar ik dacht dat het een aanval was.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wat maakt het uit of ze er zijn of niet?
Slaap lekkerquote:
Ik heb nog wel een andere oplossingquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
het is zo over hoor
Slaap lekker Enfequote:
Maak een videoboodschapquote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een andere oplossingmaar of je daar zo blij mee bent is vraag 2
[..]
Slaap lekker Enfe![]()
Stomme laptop, stom kind dat niet wil slapen en alleen nog maar poept en huilt, stomme keel, buik, snot, blech!quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan weet ik wel dat ik niet in beeld kom
Ik begrijp het.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stomme laptop, stom kind dat niet wil slapen en alleen nog maar poept en huilt, stomme keel, buik, snot, blech!
Bah, bluh, BAH, bluh.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stomme laptop, stom kind dat niet wil slapen en alleen nog maar poept en huilt, stomme keel, buik, snot, blech!
Ja dan is het zeker blechquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kijk ook liever naar Japanse chicksquote:
Zit niet echt tiet op meestalquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
Ik kijk ook liever naar Japanse chicks
De chick. Niet dat ik iets tegen jou zou hebben, maar ik kies toch de chickquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
True maar waar kijk je liever na, mij of zo'n chick?
Zwaktebod. Ik haal wel een biertje danquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
True maar waar kijk je liever na, mij of zo'n chick?
Ik geef je geen ongelijk hoor, doe ik ookquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
De chick. Niet dat ik iets tegen jou zou hebben, maar ik kies toch de chick.
hoezo, ziet met alcohol alles er dan beter uit?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zwaktebod. Ik haal wel een biertje dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |