* wel.o.k gaat naast suikertaartje zitten en slaat arm om haar heenquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb snot en keelpijn en hoofdpijn en buikpijn en spierpijn en een tennis-elleboog () en en en ik moet een echo laten maken in het ziekenhuis want er moet iets uit mijn arm gesneden, maar dat is kwijt
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:24 schreef suikertaartje het volgende:
in dat geval ook nog....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
je past precies bij de rest van de ziekenboeg hierquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb snot en keelpijn en hoofdpijn en buikpijn en spierpijn en een tennis-elleboog () en en en ik moet een echo laten maken in het ziekenhuis want er moet iets uit mijn arm gesneden, maar dat is kwijt
![]()
![]()
als het er al uit was dan voelde ik me nu ook stukken beterquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k gaat naast suikertaartje zitten en slaat arm om haar heen![]()
hier een potje vicks vaporub en een kopje thee met honing.![]()
en als er iets uit je arm gesneden moet worden wat ze kwijt zijn is het er al uit.
Ach gossie dikke knuffel van mijquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
quote:
wil ik weten wat het is?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als het er al uit was dan voelde ik me nu ook stukken beter
wat zijn ze dan kwijt?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als het er al uit was dan voelde ik me nu ook stukken beter
Dankjequote:
dat is niet goed als ze het niet kunnen vindenquote:
Nee, ik moet nu dus naar het ziekenhuis voor een echoquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat is niet goed als ze het niet kunnen vinden
quote:
en nu wil ik zekerquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:44 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb trouwens wel drie nieuwe voorleesboekjes gekocht, wok
vergader ze wokquote:
af en toe een beetje geweldadigquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |