quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:53 schreef Panda72 het volgende:Tijd voor een aanklacht dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:53 schreef Panda72 het volgende:
zoals arnold schwarzenegger zei: GET DOWNSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb je niet even tegen haar gezegt " haha lekker mis"?
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ik zou het idd gedaan hebbenquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zoals arnold schwarzenegger zei: GET DOWN![]()
ik zou zoiets niet weten te bedenkenquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:19 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ik zou het idd gedaan hebben![]()
maar ja dat ben ik en ik ben
Nee want dan heeft zij weer iets waar zij ons mee om de oren kan slaan als dit ooit tot een rechtszaak komt(ze heeft een advocaat in de arm genomen).quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:06 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
volgende x iets groters pakken en terug gooien ??
Ik was eerlijk gezegd zo met stomheid geslagen dat ik niks heb gezegdquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zoals arnold schwarzenegger zei: GET DOWN![]()
logisch wel en je baas?quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik was eerlijk gezegd zo met stomheid geslagen dat ik niks heb gezegd
Die ook niet voordat wij van schrik waren bekomen was de feeks al weer weg.quote:
en nu?quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Die ook niet voordat wij van schrik waren bekomen was de feeks al weer weg.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:53 schreef Panda72 het volgende:wat een mafketelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Leidinggevende gaat vanmiddag in overleg met een van onze kantoorpartners over wat te doen.quote:
quote:
prima idee. Evt aangifte neem ik aan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Leidinggevende gaat vanmiddag in overleg met een van onze kantoorpartners over wat te doen.
poging tot doodslag, mishandeling, vernieling, verbaal geweld.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
prima idee. Evt aangifte neem ik aan.
quote:
Er zal inderdaad wel aangifte gedaan worden. Laat wel weten wanneer ik meer weet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
poging tot doodslag, mishandeling, vernieling, verbaal geweld.
Wat is er lieffiequote:
wat is er ST?quote:
giertjequote:
quote:
Ik heb snot en keelpijn en hoofdpijn en buikpijn en spierpijn en een tennis-elleboog (quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |