Jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als in: alstublieft, een virus... betaal ons geld en je krijgt er nog meer?
Zoiets jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als in: alstublieft, een virus... betaal ons geld en je krijgt er nog meer?
Adaware is een goede suggestie. Die heeft ooit de pc van mn pa weer eens vlot gekregenquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:50 schreef DaMart het volgende:
ST, heb je Spybot of Adaware al gedraaid? Die krijgen dat soort troep vaak ook wel weg.
als je hem voelt aan komen snel een hand paracetamol naar binnen voor het eten.quote:
Oh ja dat wil nog wel eens helpen iddquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je hem voelt aan komen snel een hand paracetamol naar binnen voor het eten.![]()
en dan hopen dat het werkt![]()
deze keer wel
quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zag het net, maar er was iets fout, want ik kon niets meer lezen
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
Het lijkt gewoon alsof er helemaal niets stiekem is geinstalleerd, maar dat stomme ding zit er echt
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:50 schreef DaMart het volgende:
ST, heb je Spybot of Adaware al gedraaid? Die krijgen dat soort troep vaak ook wel weg.
heb je een link?quote:
http://www.lavasoft.com/products/ad_aware_free.phpquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb je een link?
mijn google doet het ook niet meer.
-edit-quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb je een link?
mijn google doet het ook niet meer.
Dat sowieso. 'Even' verslag doen van de Tokyo Game Showquote:
Dat wil ik ook wel doen alleen dan zonder dat 'even'quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat sowieso. 'Even' verslag doen van de Tokyo Game Show.
Solliciteren dan, bij FOK!gamesquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel doen alleen dan zonder dat 'even'
Wat is er snoetje?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje gaat even in een hoekje zitten huilen
het is zo over hoor
Succesquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
het is zo over hoor
Wil jij mijn typiste zijn dan?quote:
Dat maakt niets uit, nu niet, maar ik dacht dat het een aanval was.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wat maakt het uit of ze er zijn of niet?
Slaap lekkerquote:
Ik heb nog wel een andere oplossingquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
het is zo over hoor
Slaap lekker Enfequote:
Maak een videoboodschapquote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een andere oplossingmaar of je daar zo blij mee bent is vraag 2
[..]
Slaap lekker Enfe![]()
Stomme laptop, stom kind dat niet wil slapen en alleen nog maar poept en huilt, stomme keel, buik, snot, blech!quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan weet ik wel dat ik niet in beeld kom
Ik begrijp het.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stomme laptop, stom kind dat niet wil slapen en alleen nog maar poept en huilt, stomme keel, buik, snot, blech!
Bah, bluh, BAH, bluh.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stomme laptop, stom kind dat niet wil slapen en alleen nog maar poept en huilt, stomme keel, buik, snot, blech!
Ja dan is het zeker blechquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kijk ook liever naar Japanse chicksquote:
Zit niet echt tiet op meestalquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
Ik kijk ook liever naar Japanse chicks
De chick. Niet dat ik iets tegen jou zou hebben, maar ik kies toch de chickquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
True maar waar kijk je liever na, mij of zo'n chick?
Zwaktebod. Ik haal wel een biertje danquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
True maar waar kijk je liever na, mij of zo'n chick?
Ik geef je geen ongelijk hoor, doe ik ookquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
De chick. Niet dat ik iets tegen jou zou hebben, maar ik kies toch de chick.
hoezo, ziet met alcohol alles er dan beter uit?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zwaktebod. Ik haal wel een biertje dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |