Dat wil ik ook wel doen alleen dan zonder dat 'even'quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat sowieso. 'Even' verslag doen van de Tokyo Game Show.
Solliciteren dan, bij FOK!gamesquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel doen alleen dan zonder dat 'even'
Wat is er snoetje?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje gaat even in een hoekje zitten huilen
het is zo over hoor
Succesquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
het is zo over hoor
Wil jij mijn typiste zijn dan?quote:
Dat maakt niets uit, nu niet, maar ik dacht dat het een aanval was.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wat maakt het uit of ze er zijn of niet?
Slaap lekkerquote:
Ik heb nog wel een andere oplossingquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
het is zo over hoor
Slaap lekker Enfequote:
Maak een videoboodschapquote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een andere oplossingmaar of je daar zo blij mee bent is vraag 2
[..]
Slaap lekker Enfe![]()
Stomme laptop, stom kind dat niet wil slapen en alleen nog maar poept en huilt, stomme keel, buik, snot, blech!quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan weet ik wel dat ik niet in beeld kom
Ik begrijp het.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stomme laptop, stom kind dat niet wil slapen en alleen nog maar poept en huilt, stomme keel, buik, snot, blech!
Bah, bluh, BAH, bluh.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stomme laptop, stom kind dat niet wil slapen en alleen nog maar poept en huilt, stomme keel, buik, snot, blech!
Ja dan is het zeker blechquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kijk ook liever naar Japanse chicksquote:
Zit niet echt tiet op meestalquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
Ik kijk ook liever naar Japanse chicks
De chick. Niet dat ik iets tegen jou zou hebben, maar ik kies toch de chickquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
True maar waar kijk je liever na, mij of zo'n chick?
Zwaktebod. Ik haal wel een biertje danquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
True maar waar kijk je liever na, mij of zo'n chick?
Ik geef je geen ongelijk hoor, doe ik ookquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
De chick. Niet dat ik iets tegen jou zou hebben, maar ik kies toch de chick.
hoezo, ziet met alcohol alles er dan beter uit?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zwaktebod. Ik haal wel een biertje dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |