mja gisteren binnen een paar uur was het voorbij echt jammer vond het een tof mensquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt joh..Jeetje, wat vervelend.
dan moet ik eerst die mappen vindenquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wil het niet lukken met verwijderen
Wat jammer joh.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja gisteren binnen een paar uur was het voorbij echt jammer vond het een tof mens
ze kon wel zeuren maar ik kon er prima mee overweg
heb je de zoekfunctie van vista al gebruikt?quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan moet ik eerst die mappen vinden
whehehe ik moet altijd wel lachen als ze zo zeuren dan zorg ik voor een beetje humor om ze kalm te krijgenquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat jammer joh.
Haha jaSoms zijn die mensjes zo leuk, ook al kunnen ze een beetje zeuren. Toen ik op de PG afdeling werkte (als bijbaantje) had ik ook een zwak voor 1 vrouwtje.
ja.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je de zoekfunctie van vista al gebruikt?
werd er bij jou ook met nietmachines gegooidquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:52 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis. Ben best gaar na zo'n rare werkdag.
Haha jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe ik moet altijd wel lachen als ze zo zeuren dan zorg ik voor een beetje humor om ze kalm te krijgen
toen ik op de pg werkte ook was zon vrouwtje dat was een beetje mijn vriendinnetje
ze moest altijd lachen als ik kwam beetje verlegen enzo
geweldig menske
wel zo dement als een deur
mja laatst was ik chagerijnig sochtends en dan zeg ik nooit zoveelquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha jaMooi is dat he.
Humor vind ik ook heeeel belangrijk in mn werk
Kan echt een sfeer maken. Of breken natuurlijk, maar dat kan je inschatten
quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja laatst was ik chagerijnig sochtends en dan zeg ik nooit zoveel
een zon bewoonster
wat ben jij stil en nors zeg ik kom uit het zuiden en daar kennen we dat niet
dus lach eens effe
nou ja toen moest ik er wel om lachen voelde me ook wel wat beter
help me nouhouquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:55 schreef MPG het volgende:
werd er bij jou ook met nietmachines gegooid?
hoe wist jij dat de zorg jou ding zou worden?quote:
ik zit in de trein, schat, ik zal zo ff de laptop aanslingeren...quote:
Nee, bij jou wel?quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:55 schreef MPG het volgende:
[..]
werd er bij jou ook met nietmachines gegooid?
Hm.. Nou, ik was vroeger al heel erg geinteresseerd in medische zaken. Toen ik nog op de basisschool zat wilde ik altijd patholoog wordenquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoe wist jij dat de zorg jou ding zou worden?
of verpleegkundige in dit geval
quote:
kee, maar alleen als je tijd hebt hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:05 schreef MPG het volgende:
[..]
ik zit in de trein, schat, ik zal zo ff de laptop aanslingeren...
Dat is een hint van st. Snap dat nou, pummel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:06 schreef DaMart het volgende:
O, en ik zal die antispamsticker op mijn brievenbus ook maar in het Zweeds laten vertalen. Ik vond vandaag ongevraagd en ongewil de IKEAgids in de brievenbus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |