fhaquote:
trevquote:
Hey Enfequote:Op dinsdag 7 september 2010 18:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]Trevje!
Nou, blijkbaar is iedereen ziek zoals de TT zegt, maar Zuster Merel is blijkbaar niet nodig.![]()
Hoe ist met jou?
voor jou maak ik tijdquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kee, maar alleen als je tijd hebt hoor.
anders dan ehm...nou, dan niet
Hey STquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kee, maar alleen als je tijd hebt hoor.
anders dan ehm...nou, dan niet
ik weet niet beter dan dat ik met zorg bezig wasquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hm.. Nou, ik was vroeger al heel erg geinteresseerd in medische zaken. Toen ik nog op de basisschool zat wilde ik altijd patholoog wordenMaar toen ik erachter kwam dat je daarvoor minstens VWO nodig had (ik zat op mavo/havo), liet ik dat varen
Ik was 15 toen ik klaar was met de mavo en wilde 'iets met mensen', dus ben Sociaal Pedagogisch Werk gaan doen, MBO. Toen ik dat afgerond had wilde ik daar niet in werken, wilde verder studeren. Ik twijfelde toen tussen maatschappelijk werk en verpleegkunde. Heb eerst nog een jaar maatschappelijk werk gedaan, maar dat vond ik niet praktisch genoeg. Dus toch verpleegkunde. Had er hoge verwachtingen van, en gelukkig werden die waar gemaakt.![]()
Ik denk dat het de combinatie is van de zorg die je mensen geeft, het bezig zijn, echt dingen doen, infusen, helpen bij wassen, medicatie, en de psychische begeleiding van het ondersteunen bij ziekte of handicap. Die combi vind ik echt geweldig.
En jij?
deze computer -> c -> users ....quote:
stomme laptopsquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:21 schreef MPG het volgende:
deze computer -> c -> users ....
En toen besloot mijn laptop dat de stroom op was.
Ze had er vrijdag ook al één in de trein neergelegd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is een hint van st. Snap dat nou, pummel.
en dan het lijstje wat daar staat volgen maar het is wel handig als de verborgen mappen en bestanden weer gegeven worden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:21 schreef MPG het volgende:
[..]
deze computer -> c -> users ....
En toen besloot mijn laptop dat de stroom op was.
extra?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
en dan het lijstje wat daar staat volgen maar het is wel handig als de verborgen mappen en bestanden weer gegeven worden.
Extra->mapopties->weergave-> dan naar beneden scrollen en aanvinken dat die ze weer moet geven
ja. maar in welk venster ben ik volgens jou?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
heb je wel een menubalk in het venster?
er ligt er ook al eentje in je auto, voor als je een keer niet met de trein gaatquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:24 schreef DaMart het volgende:
Ze had er vrijdag ook al één in de trein neergelegd.
Ik weet niet in welk venster je bent maar dat maakt niet uit voor het zichtbaar zetten van de verborgen mappen en bestanden. Die moet wel op zichtbaar staan anders kan je de map AppData niet zienquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja. maar in welk venster ben ik volgens jou?
c-gebruikers?
Mooiquote:
ik heb geen appdataquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk venster je bent maar dat maakt niet uit voor het zichtbaar zetten van de verborgen mappen en bestanden. Die moet wel op zichtbaar staan anders kan je de map AppData niet zien
[..]
Mooi
Have Funquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:41 schreef Ferb het volgende:
Ik ga maar eens boogschieten, fijne avond iedereen
En succes ST
Vista heeft zequote:Op dinsdag 7 september 2010 18:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waar werk je nu dan mee? XP of Vista? als het die eerste is dan slinger ik mijn pc even aan
Dankjewel, en veel plezier!quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:41 schreef Ferb het volgende:
Ik ga maar eens boogschieten, fijne avond iedereen
En succes ST
Vista. Anders wist ik het zo wel te vertel...quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waar werk je nu dan mee? XP of Vista? als het die eerste is dan slinger ik mijn pc even aan
Okequote:Op dinsdag 7 september 2010 18:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Vista. Anders wist ik het zo wel te vertel...
ik heb geen idee WAT ik moet vinden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het hebt gevonden
Maar in welke map ben je nu dan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb geen idee WAT ik moet vinden.
ik ben Marijke niet!
Sorry, hoorde ik mijn naam?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb geen idee WAT ik moet vinden.
ik ben Marijke niet!
He Marijkequote:Op dinsdag 7 september 2010 18:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, hoorde ik mijn naam?
En ik zit ook in de "ziekenboeg" sort of, dus ik moet hier ook gepost hebben![]()
Hoe is het hier verder?
AppData.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar in welke map ben je nu dan?
Ga naar Localquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
AppData.
En ik zie nu Local en Roaming.
Daar zijn alle mappen leeg.quote:
Nee, hoofdpijn, moe en buikpijn... Ben een beetje lamlendig.. maar echt ziek vind ik dan weer een te groot woord...quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
He Marijke![]()
ook al niet al te best in orde?
Hier is alles goed
Hoi liefjequote:Op dinsdag 7 september 2010 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, hoofdpijn, moe en buikpijn... Ben een beetje lamlendig.. maar echt ziek vind ik dan weer een te groot woord...
Fijn dat het goed gaat
Maar hopen dat een goede nachtrust je er weer boven op helptquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, hoofdpijn, moe en buikpijn... Ben een beetje lamlendig.. maar echt ziek vind ik dan weer een te groot woord...
Fijn dat het goed gaat
Hoi snoetjequote:
Dan hoop ik voor je dat dat ook niet gebeurd de komende wekenquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar hopen dat een goede nachtrust je er weer boven op helpt.
Ik heb ook nog geen tijd om ziek te zijn dus daarom ben ik het ook niet en ga het de komende 2 weken ook niet worden
Zolang ik bezig ben word ik meestal niet ziek, dat is meestal als ik vakantie heb en tot rust kom(zoals zo vaak met de feestdagenquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi snoetjeAlles goed daar?
[..]
Dan hoop ik voor je dat dat ook niet gebeurd de komende weken
quote:
Ja, nou, ehm...snot, hoofdpijn, keelpijn, buikpijn, ongesteld, een tennis-elleboog en dat staafje is kwijt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wattan?
Ik had al wel snel iets gelezen over een echo ivm dat stomme staafje
Als ik mee moet dan gil je maar
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou, ehm...snot, hoofdpijn, keelpijn, buikpijn, ongesteld, een tennis-elleboog en dat staafje is kwijt.
En ik heb een Fake Antivirus op de laptop die ik er niet af krijg
Jij ook beterschapquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Buuuh...
Balen allemaal
Beterschap
Ik ga weer op de bank liggen onder een dekentje, dat vind mijn hoofd fijner... Fijne avond allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |