prima toch. Het is per gezin/kind/werk anders dus er is wat mij betreft geen goed en fout. Als er maar netjes besproken.quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:24 schreef TJDoornbos het volgende:
prima toch. Het is per gezin/kind/werk anders dus er is wat mij betreft geen goed en fout. Als er maar netjes besproken.
Tot later suikertaartjequote:Op dinsdag 7 september 2010 16:26 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn marathonslaapkind is eindelijk wakker, tot later snoetjes![]()
bij zijn ook alle aanwezigen onderdelen operationeelquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:20 schreef MPG het volgende:
Bij mij zijn overigens alle onderdelen nog aanwezig en operationeel![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:24 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
prima toch. Het is per gezin/kind/werk anders dus er is wat mij betreft geen goed en fout. Als er maar netjes besproken.
Hulde!quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:31 schreef Panda72 het volgende:
Update: Mijn leidingevende heeft net kantoorpartner gesproken en wij gaan morgen aangifte doen.
Ik zou zeggen opsluiten die feeks bij Joran van der Sloot maar ja helaas zit hij vast in Peru en ik denk niet dat ze veel met deze aangifte zullen doen ze zullen hoor niet in de nor mikken.quote:
boeiendquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen opsluiten die feeks bij Joran van der Sloot maar ja helaas zit hij vast in Peru en ik denk niet dat ze veel met deze aangifte zullen doen ze zullen hoor niet in de nor mikken.
Ik had het erover dat ALLE onderdelen aanwezig zijnquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij zijn ook alle aanwezigen onderdelen operationeel
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:31 schreef Panda72 het volgende:
Update: Mijn leidingevende heeft net kantoorpartner gesproken en wij gaan morgen aangifte doen.
Waar kan ik het terug lezen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:31 schreef Panda72 het volgende:
Dit dusquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:45 schreef Ferb het volgende:
[..]
o?
Daar was ik best lang bij, raar dat ik dat niet gelezen heb dan
quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:53 schreef Panda72 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Ja en ik dacht nog wel dat het een saaie dag zou wordenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tjoh
Zo maak je nog eens wat mee
Beetje je ontwijk skills trainenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja en ik dacht nog wel dat het een saaie dag zou worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |