quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
En zo hoort het, want als mannen ziek zijn. Ohohohoh nou dan hebben wij het ook zwaar hoor
Dankjewel snoetjequote:erop dan maar
Ik ga nog steeds door maar lekker voel ik me al weken niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]ik moet de eerste man nog tegenkomen die gewoon door blijft gaan omdat dat nou eenmaal moet in een huishouden (al dan niet met kindjes)
tja ik weet het ook niet.quote:
ja, hoi.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]ik moet de eerste man nog tegenkomen die gewoon door blijft gaan omdat dat nou eenmaal moet in een huishouden (al dan niet met kindjes)
[..]
Dankjewel snoetje![]()
Jullie allemaal ziek?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En zo hoort het, want als mannen ziek zijn. Ohohohoh nou dan hebben wij het ook zwaar hoor
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
Wordt lastig zoekenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
ik moet de eerste man nog tegenkomen die gewoon door blijft gaan omdat dat nou eenmaal moet in een huishouden (al dan niet met kindjes)
Nee hoor vooralsnog heb ik het tot nu toe het zwaarst te pakken, Koen begint wel te snotteren dus ik hoop dat het daar bij blijftquote:Dankjewel snoetje![]()
Jullie allemaal ziek?
Beterschap dan maarquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:44 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady zit in de ziekenboeg
dus ik moet hier gepost hebben
dus als ik met jou trouw hoef ik niet te werken?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet generaliseren hé
[..]
meld
hoewel wokkin niet werkt dus we lossen elkaar af op zo een moment.
oefenen is geen probleem....quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gaan we dan nog meer kindjes maken?![]()
ik wil dat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:[..]
Hihi. Bo, Ik vind je lief papa en Alleendje![]()
ja vanavond
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Nou. Ehm. Jaaa. Leuke zwembaden...quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wordt lastig zoeken
[..]
Nee hoor vooralsnog heb ik het tot nu toe het zwaarst te pakken, Koen begint wel te snotteren dus ik hoop dat het daar bij blijft
Zeg zijn er nog leuke zwembaden bij jou in de buurt
dat was heel simpel, als er kinderen komen dan stopt er 1 met werken om voor de kinderen te zorgen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dus als ik met jou trouw hoef ik niet te werken?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
bellen we thuisbezorgd.nl denk ik maar.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:11 schreef wel.o.k het volgende:
oefenen is geen probleem....uhoh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alledrie?quote:ja vanavond
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
ook niet een klein beetje werken? voor de leuk?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat was heel simpel, als er kinderen komen dan stopt er 1 met werken om voor de kinderen te zorgen.
geen discussie mogelijk
Gelukkig zeg je dat er 1 stopt met werken en niet als er kinderen komen dan blijft de vrouw thuis.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat was heel simpel, als er kinderen komen dan stopt er 1 met werken om voor de kinderen te zorgen.
geen discussie mogelijk
allebei deeltijd is wmb bespreekbaarquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ook niet een klein beetje werken? voor de leuk?
quote:
quote:[..]
Alledrie?
wokkin helpt eerruugg veel op school.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ook niet een klein beetje werken? voor de leuk?
degene die het minst verdient stopt, op het moment van de afspraak was ik datquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Gelukkig zeg je dat er 1 stopt met werken en niet als er kinderen komen dan blijft de vrouw thuis.
Ah oke ik google nog even verderquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:13 schreef suikertaartje het volgende:
Nou. Ehm. Jaaa. Leuke zwembaden...
We hebben er twee. En in Hattem is er nog eentje, en in Wezep.
Ik ben er alleen nog niet uit welke ik nou het leukst vind
kan het niet meer?quote:
Okeequote:![]()
ah, dat kan natuurlijk ookquote:wokkin helpt eerruugg veel op school.
Dat is een goede afspraakquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
degene die het minst verdient stopt, op het moment van de afspraak was ik dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |