quote:Op zondag 5 september 2010 21:27 schreef Cee het volgende:
Ik ga gewoon een van die stalkerwijven worden die al voordat het keuzemoment is begonnen, stiekum een bezoekje gebracht heeft aan z'n boerderie. Lekker ondeugend stiekum verscholen in de hooiberg. In 't geniep beginnen we iets moois maar ja, Gijsje/Frankie heeft 'n contract met de KRO en moet deze kermis dus uitzitten dus tjsa, ze gaan er maar mee door. Ondertussen gonzen in diverse rioolbladen de geruchten rond over de Geheime Liefde van Gijsje/Frankie.
Halverwege het programma kiepert deze boer dan ook alle vrouwen eruit en biecht op dat ze het niet halen bij die ene malle heks die op een doordeweekse donderdag in oktober, bij het krieken van de dag, bij hem aanklopte.
quote:Op zondag 5 september 2010 21:27 schreef Cee het volgende:
Ik ga gewoon een van die stalkerwijven worden die al voordat het keuzemoment is begonnen, stiekum een bezoekje gebracht heeft aan z'n boerderie. Lekker ondeugend stiekum verscholen in de hooiberg. In 't geniep beginnen we iets moois maar ja, Gijsje/Frankie heeft 'n contract met de KRO en moet deze kermis dus uitzitten dus tjsa, ze gaan er maar mee door. Ondertussen gonzen in diverse rioolbladen de geruchten rond over de Geheime Liefde van Gijsje/Frankie.
Halverwege het programma kiepert deze boer dan ook alle vrouwen eruit en biecht op dat ze het niet halen bij die ene malle heks die op een doordeweekse donderdag in oktober, bij het krieken van de dag, bij hem aanklopte.
Ja maar als iemand niet zo leuk is werkt dat niet mee natuurlijk.quote:Op zondag 5 september 2010 21:26 schreef alors het volgende:
[..]
Wat stom zegWietse was toch ook een schot in de roos...
Hij schrijft hem een brief? Wat leuk!quote:Op zondag 5 september 2010 21:31 schreef megamandy het volgende:
Ok, ik heb net raad gevraagd aan een vriend van mij die homo is, hij moet ontmaskerd Maurits wel als homo!
Ik hou jullie op de hoogte
Wat doen ze dan met al die brieven die die krijgt en massa's teleurgestelde vrouwen?quote:Op zondag 5 september 2010 21:31 schreef megamandy het volgende:
Ok, ik heb net raad gevraagd aan een vriend van mij die homo is, hij moet ontmaskerd Maurits wel als homo!
Ik hou jullie op de hoogte
Haha nee ik denk dat hij hem iets te oud isquote:Op zondag 5 september 2010 21:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij schrijft hem een brief? Wat leuk!
quote:Op zondag 5 september 2010 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, als m'n brief niet wordt uitgekozen krijg ik een complex. Als ie wel wordt uitgekozen krijg ik een complex omdat ik dan voor de camera's word afgewezen. Als ik niet word afgewezen krijg ik een complex omdat heel Nederland me dan in m'n pyama ziet. Als ik word uitgekozen dan...
oké dan win ik maar dan blijkt het een massamoordenaar en ligt Joop van Tellingen bij ons in de heg.
Dit schreef hij terwijl hij naar een poster van Johnny Depp keek, die hangt naast de LOLWUT peer.quote:
Ja Meddo, wil je een mooie maken?quote:Op zondag 5 september 2010 21:32 schreef Meddo het volgende:
GemistZo maar even terugkijken
![]()
Iemand zich al opgeofferd om de OP aan te passen e.d. of zal ik het maar weer doen?
Zou mooi zijn iddquote:Op zondag 5 september 2010 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja Meddo, wil je een mooie maken?
8R Seriequote:Op zondag 5 september 2010 21:49 schreef Djeez het volgende:
Die boer in Duitsland is baas. Mooie dochter, dikke John Deere en zo'n duizend koeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |