quote:Op zondag 5 september 2010 20:50 schreef RedFever007 het volgende:
[Gerard Ekdom mode] EINE DEUTSCHE BAUER [/Gerard Ekdom mode]
Neehee jij gaat voor Gijsbertquote:Op zondag 5 september 2010 20:51 schreef Cee het volgende:
Deze Dennie Christiaanboer vind ik een beetje griezelig.
Maar wel zo'n 'mooie oudere man'.quote:Op zondag 5 september 2010 20:51 schreef Cee het volgende:
Deze Dennie Christiaanboer vind ik een beetje griezelig.
quote:Op zondag 5 september 2010 20:53 schreef Cee het volgende:
Die ex van 'm heeft 'm hard en alleen gemaakt. De feeks.
We gaan weer veel jongens van 17 krijgen die blijven kieken voor dit meiskequote:Op zondag 5 september 2010 20:53 schreef Cee het volgende:
Oké, ik wacht op reacties op de dochter van de boer.
Die dochters van Jos waren ook erg nice, alleen wat jong.quote:Op zondag 5 september 2010 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We gaan weer veel jongens van 17 krijgen die blijven kieken voor die meiske
Afquote:Op zondag 5 september 2010 20:54 schreef MaJo het volgende:
Gijsbert is leukhet is dat ik al een vriend heb maar anders
Of van die lieve poezelige homo's.quote:Op zondag 5 september 2010 20:56 schreef Naamah het volgende:
Mooi typeje dezeZal ook wel aardig wat brieven krijgen, benieuwd welk soort vrouwen hij trekt, haha.
De sloeberige vrouwenquote:Op zondag 5 september 2010 20:56 schreef Naamah het volgende:
Mooi typeje dezeZal ook wel aardig wat brieven krijgen, benieuwd welk soort vrouwen hij trekt, haha.
Nee, een vrouw (volgens de bzv site)quote:
De lll-laura's van Nederland?quote:Op zondag 5 september 2010 20:56 schreef Naamah het volgende:
De eerste bijnaam is binnen! Peertjequote:Op zondag 5 september 2010 20:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Of van die lieve poezelige homo's.
Deze zoekt zeker ook weer een vrouw, net als peertje.
quote:
Hij zal de intentie hebben 't bedrijf over te nemen maar het bedrijf zal wel van origine van z'n ouders zijn, die gezien zijn maritale status nog niet genoodzaakt zijn om ergens anders te gaan wonen.quote:Op zondag 5 september 2010 20:58 schreef Renesite het volgende:
Maar maar maar, waarom zou een man als deze nog bij zijn moeder wonen?
Eh omdat de boerderij van zijn ouders is en zij daar graag blijven wonen? Ze liggen niet bij elkaar op de kamer ofzo hoor? Ruimte zat op een boerderij.quote:Op zondag 5 september 2010 20:58 schreef Renesite het volgende:
Maar maar maar, waarom zou een man als deze nog bij zijn moeder wonen?
't Is in ieder geval beter dan de groene legging die ze aanhad toen ze bij Gijsbertquote:
quote:Op zondag 5 september 2010 20:59 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
De eerste bijnaam is binnen! Peertje
Martijn. Ken je klassiekers.quote:Op zondag 5 september 2010 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heette die jongen van 3 seizoenen terug met o.a Bibi?
Zelfde type jongen beetje
geen idee meerquote:Op zondag 5 september 2010 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heette die jongen van 3 seizoenen terug met o.a Bibi?
Zelfde type jongen beetje
quote:
Hands of!quote:
Waar woont ie dan?quote:Op zondag 5 september 2010 21:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hands of!![]()
![]()
26 en hij woont in de buurt van waar ik vroeger woonde. Hiervoor zou ik wel terug willen verhuizen.
Limburgquote:Op zondag 5 september 2010 21:02 schreef alors het volgende:
Zo Frank is ook een leuke jongenBen alleen geen fan van het accent
Heythuizen, Limburg.quote:
26.quote:
Ietsje jonger... Moet kunnenquote:
Zal ik? Ik ga dr nog ff over nadenken.quote:
quote:
iddquote:Op zondag 5 september 2010 21:05 schreef Renesite het volgende:
Ik zou lachen: deze wél een mannetje zoekt!
Alle vrouwen zo balen![]()
Deze? Ja lijkt me wel een leuke jongen hoorquote:Op zondag 5 september 2010 21:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zal ik? Ik ga dr nog ff over nadenken.
En anders ben ik wel benieuwd naar die oudere broers!quote:
Veel op de boerderie, lange dagen...quote:Op zondag 5 september 2010 21:05 schreef Evertjan het volgende:
hoe komt het dat zo gozer niet aan een vrouw komt???
10.000 vond je wat te hoog ingeschat?quote:Op zondag 5 september 2010 21:06 schreef Wilskracht het volgende:
Deze jongen die krijgt 9900 brieven
quote:Op zondag 5 september 2010 21:08 schreef Renesite het volgende:
JA! Alsjeblieft 3 FOKers die alle 3 in dit huis komen!
zal wel toevallig zijn als het er precies 10.000 wordenquote:Op zondag 5 september 2010 21:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
10.000 vond je wat te hoog ingeschat?
quote:Op zondag 5 september 2010 21:08 schreef Renesite het volgende:
JA! Alsjeblieft 3 FOKers die alle 3 in dit huis komen!
nee dat viel van zijn vork.quote:Op zondag 5 september 2010 21:08 schreef Merel het volgende:
Viel daar nou een stuk eten uit z'n mond terwijl ie praatte?
Heit en Mem hadden het te druk met het boerenbedrief!quote:Op zondag 5 september 2010 21:10 schreef Cee het volgende:
Zo, meteen 14 jaar verschil tussen Gradus en Martin.
quote:Op zondag 5 september 2010 21:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
10.000 vond je wat te hoog ingeschat?
Neh, ik eet geen vleesquote:Op zondag 5 september 2010 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Die worden groot en dan leg je ze op de BBQ en eet je ze op!
quote:Op zondag 5 september 2010 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
en 3 zussen, dan blijft het lekker allemaal in de familiequote:
Niet op de bbq. Aan het spitquote:Op zondag 5 september 2010 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien zoekt deze wel een vrouw.quote:Op zondag 5 september 2010 21:13 schreef megamandy het volgende:
toch een boerin,
geen homo dus
Of nouwja, geen officiele homo
Soppen jongenquote:
Lange vrouwenquote:Op zondag 5 september 2010 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh minimaal 1.80 deze, dit wordt de HENK van het seizoen
Hierna komt nog een boer.quote:Op zondag 5 september 2010 21:13 schreef megamandy het volgende:
toch een boerin,
geen homo dus
Of nouwja, geen officiele homo
lolquote:Op zondag 5 september 2010 21:15 schreef gebruikersnaam het volgende:
Zou ze ook handig zijn met kopkaas
quote:Op zondag 5 september 2010 21:15 schreef gebruikersnaam het volgende:
Zou ze ook handig zijn met kopkaas
Deze praat wat meer, maar ze heeft wel echt zo'n boerinnen-toet.quote:Op zondag 5 september 2010 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Deze lijkt spontaner dan Agnes, maar ja Agnes leek ook spontaan toen het net begon
Die dodelijke stiltes toenquote:Op zondag 5 september 2010 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Deze lijkt spontaner dan Agnes, maar ja Agnes leek ook spontaan toen het net begon
GMTAquote:Op zondag 5 september 2010 21:16 schreef RedFever007 het volgende:
Vinden jullie haar ook op Renate Groenewold lijken ?
ja maar ik dacht dat er een homo inzat omdat Yvonne dus zei dat vrouwen en mannen moesten opletten. En ik dacht geen boerin te zien nu zit er dus toch een vrouw bijquote:
Ik had de verkeerde smiley dat moest dequote:
Beide schrijvenquote:
Oh zo. Ik ben een beetje traag vandaagquote:Op zondag 5 september 2010 21:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
ja maar ik dacht dat er een homo inzat omdat Yvonne dus zei dat vrouwen en mannen moesten opletten. En ik dacht geen boerin te zien nu zit er dus toch een vrouw bij
Nee, de mannen moesten schrijven voor Annemariequote:
ik dacht precies hetzelfdequote:Op zondag 5 september 2010 21:21 schreef alors het volgende:
Nog een Limbo? Gaan ze nog naar het Noorden of hoe zit dat?
Nope, dit is de laatste.quote:Op zondag 5 september 2010 21:21 schreef alors het volgende:
Nog een Limbo? Gaan ze nog naar het Noorden of hoe zit dat?
Nee, als m'n brief niet wordt uitgekozen krijg ik een complex. Als ie wel wordt uitgekozen krijg ik een complex omdat ik dan voor de camera's word afgewezen. Als ik niet word afgewezen krijg ik een complex omdat heel Nederland me dan in m'n pyama ziet. Als ik word uitgekozen dan...quote:
Sterktequote:Op zondag 5 september 2010 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, als m'n brief niet wordt uitgekozen krijg ik een complex. Als ie wel wordt uitgekozen krijg ik een complex omdat ik dan voor de camera's word afgewezen. Als ik niet word afgewezen krijg ik een complex omdat heel Nederland me dan in m'n pyama ziet. Als ik word uitgekozen dan...
oké dan win ik maar dan blijkt het een massamoordenaar en ligt Joop van Tellingen bij ons in de heg.
Of je wordt het en jullie leven nog lang en gelukkigquote:Op zondag 5 september 2010 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, als m'n brief niet wordt uitgekozen krijg ik een complex. Als ie wel wordt uitgekozen krijg ik een complex omdat ik dan voor de camera's word afgewezen. Als ik niet word afgewezen krijg ik een complex omdat heel Nederland me dan in m'n pyama ziet. Als ik word uitgekozen dan...
oké dan win ik maar dan blijkt het een massamoordenaar en ligt Joop van Tellingen bij ons in de heg.
2 seizoenen terug ging er ook eentje niet door "de afstand" aldus Yvon.quote:Op zondag 5 september 2010 21:24 schreef Renesite het volgende:
Noordelijke boeren zijn niet zo kanslooooos
Adriaan, al die oude oma's moeten toch ook aan iemand een brief schrijven.quote:Op zondag 5 september 2010 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Nr 1 door, Anne-marie door, die Duitse kerel met 4 kids gaat door, die jongen met de passie met de krulletjes ala Martijn en wie is nr 5 die doorgaat, deze?
En als je niet schrijft, dan moet je straks machteloos toekijken wat voor een valse wijf hem gaat versieren...quote:Op zondag 5 september 2010 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ons FOK!collectief wintquote:Op zondag 5 september 2010 21:25 schreef Sonja.B het volgende:
Mocht het huidige format van Boer Zoekt Vrouw niet meer blijken te werken dan hoeven ze in ieder geval geen kandidaten meer te zoeken voor Herken de Homo..
Alleen dat wijf dat ie achter op de brommer nam niet echtquote:Op zondag 5 september 2010 21:25 schreef Pino112 het volgende:
Meneer uit Staphorst van vorig jaar was ook koning
Wat stom zegquote:Op zondag 5 september 2010 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
2 seizoenen terug ging er ook eentje niet door "de afstand" aldus Yvon.
quote:Favoriete tv-programma’s? BzV en op waarheid gebaseerde films.
quote:Op zondag 5 september 2010 21:27 schreef Cee het volgende:
Ik ga gewoon een van die stalkerwijven worden die al voordat het keuzemoment is begonnen, stiekum een bezoekje gebracht heeft aan z'n boerderie. Lekker ondeugend stiekum verscholen in de hooiberg. In 't geniep beginnen we iets moois maar ja, Gijsje/Frankie heeft 'n contract met de KRO en moet deze kermis dus uitzitten dus tjsa, ze gaan er maar mee door. Ondertussen gonzen in diverse rioolbladen de geruchten rond over de Geheime Liefde van Gijsje/Frankie.
Halverwege het programma kiepert deze boer dan ook alle vrouwen eruit en biecht op dat ze het niet halen bij die ene malle heks die op een doordeweekse donderdag in oktober, bij het krieken van de dag, bij hem aanklopte.
quote:Op zondag 5 september 2010 21:27 schreef Cee het volgende:
Ik ga gewoon een van die stalkerwijven worden die al voordat het keuzemoment is begonnen, stiekum een bezoekje gebracht heeft aan z'n boerderie. Lekker ondeugend stiekum verscholen in de hooiberg. In 't geniep beginnen we iets moois maar ja, Gijsje/Frankie heeft 'n contract met de KRO en moet deze kermis dus uitzitten dus tjsa, ze gaan er maar mee door. Ondertussen gonzen in diverse rioolbladen de geruchten rond over de Geheime Liefde van Gijsje/Frankie.
Halverwege het programma kiepert deze boer dan ook alle vrouwen eruit en biecht op dat ze het niet halen bij die ene malle heks die op een doordeweekse donderdag in oktober, bij het krieken van de dag, bij hem aanklopte.
Ja maar als iemand niet zo leuk is werkt dat niet mee natuurlijk.quote:Op zondag 5 september 2010 21:26 schreef alors het volgende:
[..]
Wat stom zegWietse was toch ook een schot in de roos...
Hij schrijft hem een brief? Wat leuk!quote:Op zondag 5 september 2010 21:31 schreef megamandy het volgende:
Ok, ik heb net raad gevraagd aan een vriend van mij die homo is, hij moet ontmaskerd Maurits wel als homo!
Ik hou jullie op de hoogte
Wat doen ze dan met al die brieven die die krijgt en massa's teleurgestelde vrouwen?quote:Op zondag 5 september 2010 21:31 schreef megamandy het volgende:
Ok, ik heb net raad gevraagd aan een vriend van mij die homo is, hij moet ontmaskerd Maurits wel als homo!
Ik hou jullie op de hoogte
Haha nee ik denk dat hij hem iets te oud isquote:Op zondag 5 september 2010 21:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij schrijft hem een brief? Wat leuk!
quote:Op zondag 5 september 2010 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit schreef hij terwijl hij naar een poster van Johnny Depp keek, die hangt naast de LOLWUT peer.quote:
Ja Meddo, wil je een mooie maken?quote:Op zondag 5 september 2010 21:32 schreef Meddo het volgende:
GemistZo maar even terugkijken
![]()
Iemand zich al opgeofferd om de OP aan te passen e.d. of zal ik het maar weer doen?
Zou mooi zijn iddquote:Op zondag 5 september 2010 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja Meddo, wil je een mooie maken?
8R Seriequote:Op zondag 5 september 2010 21:49 schreef Djeez het volgende:
Die boer in Duitsland is baas. Mooie dochter, dikke John Deere en zo'n duizend koeien
Die Maurits is wel gay of niet dan ?quote:Op zondag 5 september 2010 21:53 schreef Lienekien het volgende:
En maar wachten op de homo die niet kwam.
Nou, blijkbaar ook niet.quote:Op zondag 5 september 2010 21:54 schreef Snakgay het volgende:
[..]
Die Maurits is wel gay of niet dan ?
Ik heb net de OP in de OP (hehe) gezetquote:Op zondag 5 september 2010 21:55 schreef Meddo het volgende:
[..]
ja, heb nog wat kleine dingen aangepast
Er is nog een nieuwerequote:Op zondag 5 september 2010 21:57 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik heb net de OP in de OP (hehe) gezet
Je verkijkt je echt op Richard denk ik, volgens mij is het echt een nare man.quote:Op zondag 5 september 2010 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Oh die GIJSBERT, goeie foto
Richard geen goeie foto, maar die gaat nr 1 of 2 worden qua brieven, denk ik nu iig. Of zou hij te bot zijn?
JA!quote:
De 5 boeren met de meeste post worden op tv gevolgd.quote:Op zondag 5 september 2010 22:35 schreef Arcee het volgende:
Voor het eerst gekeken.
Hoe werkt dit programma? Worden al die boeren gevolgd dit seizoen?
En hoe gaat het verder als vrouwen hebben gereageerd?
Er worden een paar uitgepikt met de meeste brieven, de rest mag het zonder tv afhandelen.quote:Op zondag 5 september 2010 22:35 schreef Arcee het volgende:
Voor het eerst gekeken.
Hoe werkt dit programma? Worden al die boeren gevolgd dit seizoen?
En hoe gaat het verder als vrouwen hebben gereageerd?
Die kiezen de boeren zelf, neem ik aan?quote:Op zondag 5 september 2010 22:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ze nodigen de 10 leukste vrouwen uit per boer
't Zou wel mooi zijn. Die gast MOET echt homo zijn. Heb me kapot gelachen om de reacties hierquote:Op zondag 5 september 2010 22:04 schreef bloodymary het volgende:
Dat kan toch niet serieus bedoeld zijn van die Maurits.... daar komt vast nog een aap uit de mouw.
Ja ze mogen fijn alle brieven lezen en dan kiezenquote:Op zondag 5 september 2010 22:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die kiezen de boeren zelf, neem ik aan?
allochendquote:Op zondag 5 september 2010 22:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die kiezen de boeren zelf, neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |