Ik had de verkeerde smiley dat moest dequote:
Beide schrijvenquote:
Oh zo. Ik ben een beetje traag vandaagquote:Op zondag 5 september 2010 21:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
ja maar ik dacht dat er een homo inzat omdat Yvonne dus zei dat vrouwen en mannen moesten opletten. En ik dacht geen boerin te zien nu zit er dus toch een vrouw bij
Nee, de mannen moesten schrijven voor Annemariequote:
ik dacht precies hetzelfdequote:Op zondag 5 september 2010 21:21 schreef alors het volgende:
Nog een Limbo? Gaan ze nog naar het Noorden of hoe zit dat?
Nope, dit is de laatste.quote:Op zondag 5 september 2010 21:21 schreef alors het volgende:
Nog een Limbo? Gaan ze nog naar het Noorden of hoe zit dat?
Nee, als m'n brief niet wordt uitgekozen krijg ik een complex. Als ie wel wordt uitgekozen krijg ik een complex omdat ik dan voor de camera's word afgewezen. Als ik niet word afgewezen krijg ik een complex omdat heel Nederland me dan in m'n pyama ziet. Als ik word uitgekozen dan...quote:
Sterktequote:Op zondag 5 september 2010 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, als m'n brief niet wordt uitgekozen krijg ik een complex. Als ie wel wordt uitgekozen krijg ik een complex omdat ik dan voor de camera's word afgewezen. Als ik niet word afgewezen krijg ik een complex omdat heel Nederland me dan in m'n pyama ziet. Als ik word uitgekozen dan...
oké dan win ik maar dan blijkt het een massamoordenaar en ligt Joop van Tellingen bij ons in de heg.
Of je wordt het en jullie leven nog lang en gelukkigquote:Op zondag 5 september 2010 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, als m'n brief niet wordt uitgekozen krijg ik een complex. Als ie wel wordt uitgekozen krijg ik een complex omdat ik dan voor de camera's word afgewezen. Als ik niet word afgewezen krijg ik een complex omdat heel Nederland me dan in m'n pyama ziet. Als ik word uitgekozen dan...
oké dan win ik maar dan blijkt het een massamoordenaar en ligt Joop van Tellingen bij ons in de heg.
2 seizoenen terug ging er ook eentje niet door "de afstand" aldus Yvon.quote:Op zondag 5 september 2010 21:24 schreef Renesite het volgende:
Noordelijke boeren zijn niet zo kanslooooos
Adriaan, al die oude oma's moeten toch ook aan iemand een brief schrijven.quote:Op zondag 5 september 2010 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Nr 1 door, Anne-marie door, die Duitse kerel met 4 kids gaat door, die jongen met de passie met de krulletjes ala Martijn en wie is nr 5 die doorgaat, deze?
En als je niet schrijft, dan moet je straks machteloos toekijken wat voor een valse wijf hem gaat versieren...quote:Op zondag 5 september 2010 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ons FOK!collectief wintquote:Op zondag 5 september 2010 21:25 schreef Sonja.B het volgende:
Mocht het huidige format van Boer Zoekt Vrouw niet meer blijken te werken dan hoeven ze in ieder geval geen kandidaten meer te zoeken voor Herken de Homo..
Alleen dat wijf dat ie achter op de brommer nam niet echtquote:Op zondag 5 september 2010 21:25 schreef Pino112 het volgende:
Meneer uit Staphorst van vorig jaar was ook koning
Wat stom zegquote:Op zondag 5 september 2010 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
2 seizoenen terug ging er ook eentje niet door "de afstand" aldus Yvon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |