quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind je echt een ontzettend tof mens
En ik denk dat prupke en PK dat wel met me eens zijn
Oh bah...quote:Op zondag 5 september 2010 00:01 schreef Symphonic het volgende:
Overigens gaat het bij ons niet van een leien dakje.
De hond die we geadopteerd hadden heeft van de week bijna een kat vermoord, dus hellas gaat dat niet lukken met 3 katten. Na een paar gesprekken met de adoptie organisatie hebben we nu een hondje geadopteerd waar het wel mee gaat lukken:
[ afbeelding ]
Ja, dit is net zo'n geval als het schatje dat we nu al hebben.quote:Op zondag 5 september 2010 00:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh bah...
En deze is wel cat-proof?
Oh, dat laatste is wel fijnquote:Op zondag 5 september 2010 00:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, dit is net zo'n geval als het schatje dat we nu al hebben.
Een beetje de assielhond zeg maar en heel goed met katten.
Die andere had een kattentest gehad met een kat in de armen, niets aan de hand,
Tot er vorige week een per ongeluk los langs kwam lopen... niets meer van vernomen
Deze loop gewoon tussen de katten en in het kattenverblijf.
Ja anders hadden we wel een probleem gehad hierquote:Op zondag 5 september 2010 00:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat laatste is wel fijn
En op zich ook prettig dat ze er achter gekomen zijn!
quote:
Nou! Dus wel mooi wat dat betreftquote:Op zondag 5 september 2010 00:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja anders hadden we wel een probleem gehad hier
Nee, ik heb besloten dat ie zo blijftquote:Op zondag 5 september 2010 12:42 schreef Cat22 het volgende:
Wel jammer dat er weer een spelfout in de TT staat.
Tomboquote:Op zondag 5 september 2010 12:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik heb besloten dat ie zo blijft
Het is de eigennaam van dit topicquote:
Je weet het goed recht te kletsen.quote:Op zondag 5 september 2010 13:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is de eigennaam van dit topic
Ik ga ook niet ineens Tombolavan heten omdat het een spelfout is
Je leert in dit huis goed kletsen van die tweequote:
Nee, voor zover ik er bij ben nietquote:Op zondag 5 september 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
Samen op de bank, ik vind het echt haast niet te geloven![]()
En geen geknok meer?
quote:Op zondag 5 september 2010 23:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, voor zover ik er bij ben niet
Wel liggen door het hele huis beessie-lijkjes![]()
En Sjefke is heul niet verlegen zolang de vreemde mensen maar jouw kaassnoepjes in hun hand hebben
Is een aanrader om terug te lezen!quote:Op maandag 6 september 2010 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Ooooooh, wat gezellig zo samen met Nelis![]()
Lekker dat het zo goed gaat tussen die 2...en top van je dat je hebt aangedurfd![]()
Straks ff andere delen teruglezen
Nee, het moet wel snoep blijven hequote:Op maandag 6 september 2010 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn ze al haast op? Dan bestel ik nog een nieuwe pot voor je!
Juist omdat ze zo goed *werken*
quote:Is een aanrader om terug te lezen!![]()
Maar ze gaan allebei vast nog héél lang bij je zijn, en het zou zielig zijn als de geliefde kaasknabbels op zijn straks (ik zit daar nu al mee in mijn maagquote:Op maandag 6 september 2010 14:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, het moet wel snoep blijven he
Maar als ik er één geef dan komen ze heul snel ook bedelen bij de visite
[..]
![]()
Ik zal vanavond eens kijken of er een houdbaarheidsdatum op zitquote:Op maandag 6 september 2010 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ze gaan allebei vast nog héél lang bij je zijn, en het zou zielig zijn als de geliefde kaasknabbels op zijn straks (ik zit daar nu al mee in mijn maagniet met die kaasknabbels zelf, maar je snapt me wel
). Staat er een houdbaarheidsdatum op de pot?
echt welquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind je echt een ontzettend tof mens
En ik denk dat prupke en PK dat wel met me eens zijn
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:20 schreef tombolafan het volgende:
Okee, ik heb twee homokatten![]()
Ze stonden net alletwee op het raamkozijn naar buiten te kijken (want daar hangen de kleden, dus ze zijn zwaar beledigd dat ze nu alleen nog maar op de krabpaal en op de bank kunnen liggen), geven ze elkaar op hetzelfde moment een likje, dus tong tegen tong
![]()
Whut?quote:
Zolang het de katten in mijn huis zijn die tongen, en niet de mannen...quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet met tongende kerels in een huis zitten
Liefquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:20 schreef tombolafan het volgende:
Ze stonden net alletwee op het raamkozijn naar buiten te kijken (want daar hangen de kleden, dus ze zijn zwaar beledigd dat ze nu alleen nog maar op de krabpaal en op de bank kunnen liggen), geven ze elkaar op hetzelfde moment een likje, dus tong tegen tong
![]()
Nee, behalve dat Sjefke steeds vrijer wordtquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:20 schreef prupke het volgende:
nog nieuwe uitspattingen van ut belgische stel?
Vroegerquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, behalve dat Sjefke steeds vrijer wordt
Vroeger zat ie op de kast of in de hangmat als ik thuis kwam, nu op de koelkast, op de bank, op tafel... overal.
Nu ligt ie naast me op een kussen, eerder vanavond knorrend en kroelend op schoot
Vrijer = (voor sjefke) op zijn gemak en vertrouwdquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, behalve dat Sjefke steeds vrijer wordt
Vroeger zat ie op de kast of in de hangmat als ik thuis kwam, nu op de koelkast, op de bank, op tafel... overal.
Nu ligt ie naast me op een kussen, eerder vanavond knorrend en kroelend op schoot
Hij is gewoon perfect terecht gekomenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:48 schreef prupke het volgende:
[..]
Vrijer = (voor sjefke) op zijn gemak en vertrouwd
ies alleen maar goed
Dit lees ik nu pas!quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:20 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Ja, schoon uitgeliktquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:33 schreef brunette82 het volgende:
![]()
geweldig zeg! Echt alles is op van het gehakt?
deugnietjes
Nah, ben mn tondeuse kwijtquote:
ws als tombo gewoon biokatkorrels gebruikt....ies primaquote:Op donderdag 16 september 2010 23:03 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens, hoe gaat het met de bak?
Doet Sjef nog steeds alles op de bak gewoon?
Geen flauw benulquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen flauw benulJe hebt schattige sokjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar gebruik je speciale kattenbakvulling dan? Hij doet toch gewoon alles braaf op de bak.
Wat een andere situatie al niet voor zo'n beest kan doen zegHij doet het écht goed
quote:
Nee, gewoon supermarktgrit etcquote:Maar gebruik je speciale kattenbakvulling dan? Hij doet toch gewoon alles braaf op de bak.
Ja, hij is echt wel (weer) thuis gewoonquote:Wat een andere situatie al niet voor zo'n beest kan doen zegHij doet het écht goed
Ja hequote:
Ik draaide hem net af en toen keek Sjefke ook heel verbaasd!quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:31 schreef Cat22 het volgende:
Ik moest hem 2 keer kijken. De eerste keer werd ik afgeleid door drie paar verbaasde ogen die me aanstaarden of op zoek waren waar dat geluid vandaan kwam.
Wehehehe, Sjefke!quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik draaide hem net af en toen keek Sjefke ook heel verbaasd!
En echt, ik kijk er niet eens meer van op, en schrik niet meerquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehehe, Sjefke!![]()
Typisch. Naartjie slaapt weer, Yoko is doorgegaan met wassen en held op sokken Satsu is vertrokken.Die vindt jouw mannen veel te eng.
En de eerste keer was je nog zo geschrokken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En echt, ik kijk er niet eens meer van op, en schrik niet meer
Ze doen erna zo normaal/lief...
Ik moet ze alleen af en toe tot orde roepen
Ja erg hequote:Op vrijdag 17 september 2010 19:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En de eerste keer was je nog zo geschrokken.Het hoort blijkbaar bij die mannen. Af en toe de spierballen laten zien.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 07:11 schreef Sorella het volgende:
Lol ik zit net het filmpje te kijken hoor ik een hoop herrie en denderen mijn katten door de 2 kattenluiken naar buiten toe. Nu zitten ze alletwee op de vuilnisbak de tuin in te kijken (kattenren)
biokat is een merkquote:
Volgens mij is het gewoon ff dat ze moeten bepalen wie welke rol krijgt...quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze deden het net weer even... En nu gingen ze daarna zelf (dus zonder snoep) weer lief doen
En het is natuurlijk ook wel heel erg overdreven geschreeuw![]()
Goedquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:06 schreef PKfotografie het volgende:
Hoe gaat het nu met de heren??
quote:Op zondag 26 september 2010 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
Lig je hem daar nou te BBQ'en Tombo?
Tombo, je verwarming is vies.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
GoedAf en toe dus een stoeirondje, maar vooral gewoon gezellig. Niet naast elkaar slapen ofzo (maar ze ontwijken elkaar ook niet). Sjefke voelt zich steeds meer thuis
[ afbeelding ]
Nietquote:
Sjefke ligt erbij alsof hij er ook nooit meer afgaat.quote:Op zondag 26 september 2010 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nietdat is iets wat er door de vorige bewoners op is gedaan (lijm ofzo
) en wat er niet afgaat
Nou, dat wordt leuk dan als die kachel ooit weer aan gaatquote:Op zondag 26 september 2010 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sjefke ligt erbij alsof hij er ook nooit meer afgaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op zondag 26 september 2010 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, dat wordt leuk dan als die kachel ooit weer aan gaatDaar leren ze van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
komt door die lijmquote:Op zondag 26 september 2010 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sjefke ligt erbij alsof hij er ook nooit meer afgaat.
quote:
Hopelijk helpt het jullie een beetje dat jullie hier kunnen lezen hoe goed het met hem gaat.quote:Op zondag 26 september 2010 23:07 schreef PKfotografie het volgende:
Geef hem een lieve kroel over zijn bolleke als je wilt.
Hij komt nu op schoot kroelen, hij had vast door dat het over hem gingquote:Op zondag 26 september 2010 23:07 schreef PKfotografie het volgende:
Geef hem een lieve kroel over zijn bolleke als je wilt.
quote:Op donderdag 30 september 2010 20:18 schreef tombolafan het volgende:
Zo zit ik dus op een normale avond
[ afbeelding ]
Nelis op schoot, Sjefke dicht tegen me aan, love love love
Ja, echt fantastischquote:Op donderdag 30 september 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
Het gaat echt beter dan je (en we) ooit had(den) kunnen denken he?
Wat fijn!quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:10 schreef prupke het volgende:
heb net vernomen dat het met fokke en nol ook goed gaat
en van sukke weet ik het ook , dus wij (pk en ik ) zijn helemaal blij
Yep,quote:
beter had hij niet terecht kunnenquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:32 schreef prupke het volgende:
[..]
Yep,
nu ze allemaal op een byzonder goede plaats zijn, maak ik me bijna geen zorgen meer over mijn kiendjes.
i agreequote:Op zondag 3 oktober 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
beter had hij niet terecht kunnen
Webcam sessie gehad, was leukquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:10 schreef prupke het volgende:
heb net vernomen dat het met fokke en nol ook goed gaat
en van sukke weet ik het ook , dus wij (pk en ik ) zijn helemaal blij
sorry voor de huilbui......quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:34 schreef Papabear het volgende:
[..]
Webcam sessie gehad, was leuk
Maar ik moet nodig een andere webcam kopen, da's inmiddels wel duidelijk
Waren ze maar eens stilquote:
Da's goed om te lezen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:32 schreef prupke het volgende:
[..]
Yep,
nu ze allemaal op een byzonder goede plaats zijn, maak ik me bijna geen zorgen meer over mijn kiendjes.
Ik heb hier echt twee zwaar verontruste katers nu.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:11 schreef tombolafan het volgende:
De relatie tussen Nelis en Sjefke is op zijn zachtst gezegd vreemd
Net was het echt 5 minuten vechten, heb een klein stukje kunnen filmen:
[ link | afbeelding ]
Echt, een geschreeuw, geblaas, gespuug, gegrom, gemiauw! En Nelis met een dikke staart rond de tafel rennend (Sjefke zat op een stoel onder tafel)
En als ik dan boos roep dat ze moeten stoppen en de snoepjespot van Greys pak dan komen ze zij aan zij aan (Nelis had nog helemaal een dikke staart) en staan ze kopjes aan elkaar gevend te bedelen en eten
wut?quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb hoer echt twee zwaar verontruste katers nu.
Ja erg he, ik liet hem bij mn zusje zien en haar poezen gingen met dikke staart richting het kattenluik om te kijken waar die indringers warenquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb hier echt twee zwaar verontruste katers nu.
Ze zitten elkaar aan te kijken en dan rond te kijken met een heeeeeeel groot vraagteken boven hun hoofdjes
Ja he, ik ben ook zo blij met alletweequote:
Hummer zit nog steeds bovenaan de trap op wachtquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja erg he, ik liet hem bij mn zusje zien en haar poezen gingen met dikke staart richting het kattenluik om te kijken waar die indringers waren
[..]
Ja he, ik ben ook zo blij met alletwee
Ja hequote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Hummer zit nog steeds bovenaan de trap op wacht![]()
Ik ookquote:Terecht dat je blij bent, ik vind ze geweldig!
Cat, I'm a kittycat, and I miauwmiauwmiauw and I miauwmiauwmiauwquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:31 schreef tombolafan het volgende:
En toen het Nelis te knus werd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neequote:Op maandag 18 oktober 2010 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
Awww lief
En ze gingen niet vechten?
Ik had het koud!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat laatste moeten we het nog even over hebben met Tombo denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resultaat; ik kon de halve kamer vegen en dweilen
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Echt?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:48 schreef Symphonic het volgende:
Owwww damn
Dat verdom ik echt kuikens voeren...
Hij is mooier, glanst meer en voelt qua vacht beter aanquote:Op donderdag 4 november 2010 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Lekker hoor Tombo![]()
Wat merk je dan aan Nelis sinds hij Cb heeft?
quote:Nelis vind het niks
Dat wilde ik ook vragenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Lekker hoor Tombo![]()
Wat merk je dan aan Nelis sinds hij Cb heeft?
En goede ontlasting dus, nice.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt?Wat is er anders aan dan?
[..]
Hij is mooier, glanst meer en voelt qua vacht beter aan
Coole filmpjes he
Nou ja, ik had hem eerst in het halletje opgesloten met zn kuiken, maar hij ging huilenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:51 schreef Cat22 het volgende:
Hihihihi! Sjef!![]()
Dusch.... prooidieren altijd in een klein kamertje voeren.![]()
Ja, ik vind het al zo stoer dat ie nu CB zonder warm water eetquote:Wel knap hoor, dat hij zo snel al wist wat hij ermee moest.Voor mesjeu Nelis zal het allemaal wat ingewikkeld zijn denk ik.
"Gewoon" bij de dierenarts hier... Die ook CB verkooptquote:Waar heb je de kuikens eigk gehaald? Ik ken er hier minimaal 2 die dat ook zeer zouden waarderen.
Oh, ik kijk niet als ze kauwenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:53 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb jaren i een dierenwinkel gewerkt en we verkochten ze ook veel.
Maar ik kan dat niet aanzien als een kat zo'n kuikentje sloopt
Ja, en ook gewoon niet meer een ontzettende meur als ze naar de bak waren geweest voor een grote boodschapquote:Op donderdag 4 november 2010 21:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En goede ontlasting dus, nice.
Da's een stuk handiger ja. Hopelijk accepteert Sjef de volgende keer het halletje. Maja, da's lastig als je elke dag daar je maatje hoort brullen dat hij ERUIHUIT wil! (en laat dat eten maar zittenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik had hem eerst in het halletje opgesloten met zn kuiken, maar hij ging huilenMaar nu weet ie hoe en wat, dus dat gaat volgende keer goed hoop ik
(vorige katten kregen ze altijd gewoon buiten als tractatie)
quote:[..]
Ja, ik vind het al zo stoer dat ie nu CB zonder warm water eet
En het hoeft niet van mij, als ie wil mag het
Ik ga eens kijken of Lupa ze heeft.quote:[..]
"Gewoon" bij de dierenarts hier... Die ook CB verkoopt
Neeeeeeeeeeeeee, levend zou ik nooit kunnen!quote:Op donderdag 4 november 2010 21:58 schreef PeuRac het volgende:
Had je ze levend gegeven? Of hoe doe je dat?
Ik zit er namelijk over te denken om die van ons een keer een muisje te geven
quote:
Ik negeer het als ik spelfouten maakquote:
Ik niet.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik negeer het als ik spelfouten maak
Wij willen het juist doen om te zien hoe die met iets levends om gaat, vogels komen nooit dichtbij genoeg (balkon 18 hoog). Dat hij botten kapot kan bijten en opeten weten we al, hij heeft ooit een kippenpoot te pakken gehadquote:Op donderdag 4 november 2010 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeee, levend zou ik nooit kunnen!
Je kan een pak diepvries-eendagskuikens kopen bij sommige dierenspeciaalzaken, die heb ik ontdooid voor ze
Nou, dat vind ik dan toch zieligquote:Op donderdag 4 november 2010 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wij willen het juist doen om te zien hoe die met iets levends om gaat, vogels komen nooit dichtbij genoeg (balkon 18 hoog). Dat hij botten kapot kan bijten en opeten weten we al, hij heeft ooit een kippenpoot te pakken gehad
zo kwam ik wel van mijn muisjes af die ik over had, (te groot waren ) voor mijn agaam. (ook maar een paar hoor) geeft zo'n zooiquote:Op donderdag 4 november 2010 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik dan toch zielig
Ik bedoel, zouden ze er één vangen ofzo, buiten, dan mogen ze hem houden en opeten (deden de vorige katten ook), want dan ga ik er van uit dat het niet echt een slim/goed muisje is, aangezien hij zich laat vangenMaar een muis geen kans geven en aan de kat geven...
Tja, ik weet het niet, levend voerenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:24 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
zo kwam ik wel van mijn muisjes af die ik over had, (te groot waren ) voor mijn agaam. (ook maar een paar hoor) geeft zo'n zooi
Nee!quote:Op zondag 7 november 2010 21:36 schreef tombolafan het volgende:
What's for dinner?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een magnetronquote:Op zondag 7 november 2010 21:58 schreef DeZwabber het volgende:
ehh, klein vraagje, maar wat doet nelis in je oven?
Ja he, ik moet af en toe alleen al om zn kop lachenquote:Op maandag 8 november 2010 12:40 schreef nokwanda het volgende:
Ik blijf me verbazen over dat verrassende uiterlijk van Nelis. Het is zo'n aparte
Hij is echt momenteel mijn forumfavoriet. De ouwe gek
Natúúrlijk!!quote:Er is al 39 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen.
Ja, hij gaat tegenover Draakje liggen (met een pad ertussen want Draakje hield niet van te nauw contactquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit hier met een brok in mijn keel.![]()
![]()
Wat beschrijf je het mooi en wat een prachtige foto's. Niks engs aan. Juist lief, zo lekker opgekruld met de roosjes erbij.En Sjefke die afscheid neemt. Wat heeft hij een prachtige ouwe dag bij je gehad.
![]()
Het doet me denken aan hoe ik Siets begroef, ook een doos maar ipv roosjes een tv-gids.
Krijgt hij een plekje in je tuin?
Dag Nelis, prachtige ouwe schreeuwerige sukkelige lieve kater!![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:31 schreef tombolafan het volgende:
hij was op, en volgens mij was hij gelukkig
Nee, volgens mij Sjefke, die hing in mn nek mee te skypenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hij heeft het zo goed bij jou gehad en ik krijg gewoon weer natte ogen bij de gedachte dat hij vannacht met jou om zich heen is gaan slapen.
Tombo![]()
Rust zacht lieve mooie Nelis![]()
Tombo, was het nou Nelis die ik toen op de achtergrond heb horen miauwen?
Ik helemaal.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:59 schreef Goodbye het volgende:
Die foto's, wat mooi!en nu zit ik dus zowat te janken hè
![]()
Dank je welquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:21 schreef prupke het volgende:
Heel veel sterkte toegewenst.
Ik weet dat nelis een goed leven bij je gehad heeft en ik hoop dat sjefke nog vele goede jaren bij je mag zijn.
En dat hij je kan troosten door veelvuldig op je schoot te gaan liggen
de lieverd...quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dank je welSjefke lag op de koelkast maar ik heb hem er meteen bijgeroepen en gezegd dat ie van jou op schoot moest
Hij ligt nu achter me op de leuning met zn staart om mn nek
Doe ikquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:51 schreef prupke het volgende:
[..]
de lieverd...
geef hem nog een extra aai van mij en mijn wederhelft
Hij was wel echt oud hoor!quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:07 schreef Mishu het volgende:
Waaraan is ie nou overleden? Hij ziet er nog zo gezond uit.. Mijn kat van 19 ofzo was helemaal mager en zijn vacht was vies en vettig toen hij overleed.
Dat heb ik al 100 keer gedaan toen ie nog in de kamer stond iddquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:11 schreef Greys het volgende:
Net pas thuis, maar oef, die foto's...
Brok in mijn keel. Maar ook weer heel mooi en vredig.
Het is allemaal al gezegd, maar hij had niet beter terecht kunnen komen dan bij jou, op zijn oudeknarrendag. Die gekke ouwe schreeuwlelijk.
Mag ik een hele rare vraag stellen?
Toen je hem met doosje en dekentje in de schuur zetten, heb je daarna niet nog tig keer gecheckt of hij wel écht dood was?Dat zou ik namelijk hebben.
Ja maar ook met errug lang stil liggen, ik zou dan bang zijn dat ie in coma was ofzoquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat heb ik al 100 keer gedaan toen ie nog in de kamer stond idd![]()
En hij lag wel errug lang errug stil anders
Maar zo lang niet ademen is ook niet gezond dan hequote:Op vrijdag 1 april 2011 01:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ook met errug lang stil liggen, ik zou dan bang zijn dat ie in coma was ofzo![]()
Die foto's van Sjefke bij het doosje, oh my... *slik*
Hoe oud was hij dan? Klinkt idd alsof hij op wasquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij was wel echt oud hoor!Dun (dat zie je niet op de foto's inderdaad), lopen ging niet goed meer, hij viel om ook af en toe, werd dementig... Hij was gewoon op denk ik
17 dacht ik (zal morgen zn paspoort eens pakken)quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoe oud was hij dan? Klinkt idd alsof hij op was
Ziggy hebben we in een doosje in een kist op het balkon gezet toen ze dood was, het was heel koud dus dat kwam goed uit. Maar ik heb wel 100 keer gedacht: was ze wel echt dood??Ik was heel bang dat we haar hadden laten doodvriezen op het balkon
Natuurlijk was ze dat.
Ja, Nelis was echt een oude knar.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
17 dacht ik (zal morgen zn paspoort eens pakken)
En het was meer dat hij er gewoon echt bejaard uit zagVraag maar aan Cat
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:21 schreef tombolafan het volgende:
Foto's in een spoiler want niet iedereen wil een dode kat zien:Wat een lieve foto's. Nu zit ik helemaal te janken van ontroering op mijn werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Dat dus....quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:43 schreef Cat22 het volgende:
Sterkte voor later vandaag Tombo.![]()
Dan moet je echt afscheid nemen van gekke ouwe Nelis.
Tombo jij bent toch een sterke vrouw dat je dat kunt, want dat lijkt me niet gemakkelijk, veel sterktequote:Op zaterdag 2 april 2011 17:36 schreef tombolafan het volgende:
Dank jullie wel allemaal
Hij ligt![]()
![]()
Ik kon niet meer wachten op mn stiefvader, het is te warm vind ik en ik kreeg het op mn heupenDus ik heb net zelf rustig hem begraven in de tuin
Mijn lieve lieffie
[ afbeelding ]
Er ligt een pad tussen, dus ik neem aan van welquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:39 schreef Cat22 het volgende:
Hopelijk is het 'mooi' gegaan en heb je er een goed gevoel bij.![]()
Ligt hij goed ver weg van Draakje?
Och wat een vreselijk lieve foto is datquote:
Dank je welquote:Op zondag 3 april 2011 17:44 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
gecondoleerd!
ik volg dit topic al een tijdje (zonder account)
en ik vond het echt leuk om te lezen hoe t met de katten ging!
heb zelf ook 1 kat (kut moet ik nu eten geven)
maar t is echt rot voor je!
mooi plekje in de tuin gegeven?:)
quote:Op zondag 3 april 2011 17:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dank je wel
En ook voor iedereen hierboven
Hij ligt nu mooi in de tuin idd, ik ga er nog een plantje op planten, dan is het af
toen ik mijn dwerghamster ging begraven, had ik m bij MIJN frambozenplant begraven:)quote:Op zondag 3 april 2011 17:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dank je wel
En ook voor iedereen hierboven
Hij ligt nu mooi in de tuin idd, ik ga er nog een plantje op planten, dan is het af
Sjefke mist hem heel erg!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:49 schreef Sheriam het volgende:
Ach, ik had een paar dagen niet op 't forum gekeken, zie dit nu pas. Goeie, ouwe Nelis!![]()
![]()
![]()
Heel veel sterkte, Tombolafan, hij heeft in ieder geval nog een hele mooie oude dag gehad bij je, en hij ligt er heel mooi bij!![]()
Mist Sjefke 'm ook?
sjeffie krijgt een broertjequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sjefke mist hem heel erg!
Ik denk dat ze toch meer met elkaar deden overdag dan ik dacht, want hij EIST echt aandacht nu zodra ik thuis benDe hele tijd kroelen enzo
(Mede) daarom...
Gastgezin Redcat: Cat's 7e nestje - we zijn er vroeg bij
Luister naar Nokwanda.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:58 schreef nokwanda het volgende:
Zucht... hou nou es op om zo bezig te zijn met wat anderen van je denken terwijl je zelf gewoon gaat doen wat je hart je ingeeft, wat anderen er ook van denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Heel herkenbaar, m'n ouders zelf zijn helemaal niet voor dieren, dus die begonnen ook al te zuchten toen ik zei graag een hond te willen hebben in de toekomstquote:Op woensdag 6 april 2011 20:43 schreef tombolafan het volgende:
Overigens heb ik hetzelfde probleem als met Sjefke; hoe vertel ik het mn ouders/zusjes
Heb nu al laten vallen dat Sjefke wel erg alleen is zonder Nelis (reactie zusje: "oh oh..." )
Mn moeder zei al dat ze niet dacht dat ik ooit katloos zou zijn, dus die verwacht misschien ook wel iets...
Maar ik zei altijd dat ik nu even geen katten zou nemen
Je bent bijna 30quote:Op woensdag 6 april 2011 20:43 schreef tombolafan het volgende:
Overigens heb ik hetzelfde probleem als met Sjefke; hoe vertel ik het mn ouders/zusjes
Heb nu al laten vallen dat Sjefke wel erg alleen is zonder Nelis (reactie zusje: "oh oh..." )
Mn moeder zei al dat ze niet dacht dat ik ooit katloos zou zijn, dus die verwacht misschien ook wel iets...
Je hebt er toch maar elke keer 2?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:43 schreef tombolafan het volgende:
Ja, max 2 iddquote:Op woensdag 6 april 2011 22:23 schreef prupke het volgende:
[..]
Je hebt er toch maar elke keer 2?
Voor sjefke is het idd fijn om een speelmaatje te hebben (hij had er eerst 3...)
En je moet doen wat je hart je ingeeft
Ik vind het heel fijn dat je een katje opvang gaat geven iig
Mn moeder zei dat ie niet zo symmetrisch was als ze uit mijn beschrijving had gehaaldquote:Op woensdag 6 april 2011 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Laat een foto zien van Sawyer, dan zijn ze vast zo om
Nee, omdat je je betrapt voeldequote:Op woensdag 6 april 2011 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mn moeder zei dat ie niet zo symmetrisch was als ze uit mijn beschrijving had gehaald![]()
Ik werd boosToen wist ik dat ik verloren was
Ik ook welquote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, max 2 iddEn Sjefke vindt het vast leuk ja, ik ben echt benieuwd
Ik vrees het ergstequote:Op woensdag 6 april 2011 22:31 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik ook wel
(ik hoop voor je dat sjefke hem niet zijn miauwkunsten gaat aanleren)
Sawyers moeder is ook vrij vocaal dus het kan alle kanten uit.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:31 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik ook wel
(ik hoop voor je dat sjefke hem niet zijn miauwkunsten gaat aanleren)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Heb je ook al een programma gezien over hoe een kitten bij je ouders te introduceren?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:53 schreef tombolafan het volgende:
Ah nu op tv:
Hoe introduceer je je kitten bij je nieuwe kat
Geen maand in Londen dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:00 schreef Cat22 het volgende:
21 mei? * kijkt in agenda*
Algeheel enthousiasme, begrijp ik.![]()
Maar jeutje, een maand inLonden
![]()
Daarom mijnquote:
Wat mij betreft wel.quote:En 21 mei, kan dat?
Ja. Kittenversie is alleen wat fijner, maar gewone kan ie dan best eten. Ik weet niet of Cat er ook al wat vers in gooit? Dan is het nog makkelijkerquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:03 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en dan wat voorbereidingsvraagjes:
• Kan een kitten meteen op Carnibest? Of eerst op kittenvoer? En is er speciaal kitten-carnibest of mag ie met Sjefke mee-eten?
Hij krijgt hier Royal Canin. Omdat Redcat dat gratis geeft en CB aan mijn opvangers voeren erg de spuigaten zou uitlopen. Je krijgt van mij een kittenpakketje mee, zit dat ook in. En dat zou ik de eerste weken zeker zo laten, eerst even bijkomen van de verhuizing en daarna kan hij gewoon CB mee-eten. Er is een speciale kitten versie, die is wat fijner gemalen, that's all. Maar volgens mij kunnen alle kittens meteen adult eten. Als ze zo klein zijn zou ik wel kijken dat hij heel regelmatig kan eten. Bakje laten staan zal niet werken voor Sjefke, dus daar zul je iets op moeten verzinnen. Maar 2 keer per dag is te weinig.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:03 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en dan wat voorbereidingsvraagjes:
• Kan een kitten meteen op Carnibest? Of eerst op kittenvoer? En is er speciaal kitten-carnibest of mag ie met Sjefke mee-eten?
Sawyer is bijna volledig geënt als hij bij je komt (je mag 3 weken later nog eens, gewoon bij je DA, moet je wel zelf betalen). Ik houd de entingen van mijn team nu bij omdat ik moeders krijg die ziektes kunnen hebben. Maar ik verwacht dat Sawyer kerngezond is. Ik vind het eigenlijk best een lastige, want ik weet niet hoeveel risico Sjefke loopt op besmetting, hij is binnenkat dus dat zou moeten meevallen.quote:• Volgens mij is Sjefke niet "bij" met zn inentingen, moet dat voor de zekerheid wel voordat Sawyer komt?
Tegen die tijd laat ik je wel weten of je een kitten kattebak moet aanschaffen. Meestal klauteren ze dan al heel blij de grote bak in en lachen de kitten bak keihard uit.quote:• Zijn er dingen die extra moeten? Mandjes ofzo?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:21 schreef tombolafan het volgende:
Ah, ok, eerst maar gewoon eten (even Ing aan dr belofte houden) en dan langzaam om naar CB
En met eten moet ik idd maar even kijkenmisschien moeder of zusje tussen de middag laten langsgaan voor een extra bakje
Alleen als je m zelf komt brengenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ja heur, van mij krijgt ie een zakje BabyCanin![]()
Kittenkattenbak hebben we hier nooit gehad, want wat is er nu leuker om door een grooooote kattenbak te paraderen
Tombo, ik weet niet of je wel eens iets bij zooplus.nl bestelt maar daar zijn nu heel veel kittenspullen in de aanbieding tot 50% korting.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:21 schreef tombolafan het volgende:
Ah, ok, eerst maar gewoon eten (even Ing aan dr belofte houden) en dan langzaam om naar CB
En met eten moet ik idd maar even kijkenmisschien moeder of zusje tussen de middag laten langsgaan voor een extra bakje
Ik heb niet veel kittenspul nodig volgens mij (heb wel gekeken nav van je post toen en heel veel willen bestellen maar dat was een beetje overbodigquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Tombo, ik weet niet of je wel eens iets bij zooplus.nl bestelt maar daar zijn nu heel veel kittenspullen in de aanbieding tot 50% korting.
Ik mag m nog niet eens meenemen van Catquote:
Hij moet nog veel leren en groeien van zijn mamsquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik mag m nog niet eens meenemen van Cat
Ik ga kittens tellen voor de dames weggaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik mag m nog niet eens meenemen van Cat
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dat is waar, gelukkig zie ik hem vanaf nu elke weekquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij moet nog veel leren en groeien van zijn mams
En hij is het wachten waard
Ik leg wel een rat tussen de katjesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga kittens tellen voor de dames weggaan.
Alsof ik het verschil niet zie tussen ratjes en katjes.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik leg wel een rat tussen de katjes
Jij bent ook flieft op Juliet-interesseert-me-niet.quote:
En Ing wil Libbyquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent ook flieft op Juliet-interesseert-me-niet.
Hij voelt zich thuis bij je.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:45 schreef tombolafan het volgende:
Het is wel een luilak, hij slaapt al bijna een uur bij me!
Dat kan hij.quote:
Vast!quote:
Vooral als je gebaksschoteltjes op de grond gooit, dan blaast ie naar jequote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:52 schreef Ingetje79 het volgende:
En Sawyer vindt mij eiks leuker, maar ja...ik zit al vol
Lompe Ingetje.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vooral als je gebaksschoteltjes op de grond gooit, dan blaast ie naar je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |