ws als tombo gewoon biokatkorrels gebruikt....ies primaquote:Op donderdag 16 september 2010 23:03 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens, hoe gaat het met de bak?
Doet Sjef nog steeds alles op de bak gewoon?
Geen flauw benulquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen flauw benulJe hebt schattige sokjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar gebruik je speciale kattenbakvulling dan? Hij doet toch gewoon alles braaf op de bak.
Wat een andere situatie al niet voor zo'n beest kan doen zegHij doet het écht goed
quote:
Nee, gewoon supermarktgrit etcquote:Maar gebruik je speciale kattenbakvulling dan? Hij doet toch gewoon alles braaf op de bak.
Ja, hij is echt wel (weer) thuis gewoonquote:Wat een andere situatie al niet voor zo'n beest kan doen zegHij doet het écht goed
Ja hequote:
Ik draaide hem net af en toen keek Sjefke ook heel verbaasd!quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:31 schreef Cat22 het volgende:
Ik moest hem 2 keer kijken. De eerste keer werd ik afgeleid door drie paar verbaasde ogen die me aanstaarden of op zoek waren waar dat geluid vandaan kwam.
Wehehehe, Sjefke!quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik draaide hem net af en toen keek Sjefke ook heel verbaasd!
En echt, ik kijk er niet eens meer van op, en schrik niet meerquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehehe, Sjefke!![]()
Typisch. Naartjie slaapt weer, Yoko is doorgegaan met wassen en held op sokken Satsu is vertrokken.Die vindt jouw mannen veel te eng.
En de eerste keer was je nog zo geschrokken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En echt, ik kijk er niet eens meer van op, en schrik niet meer
Ze doen erna zo normaal/lief...
Ik moet ze alleen af en toe tot orde roepen
Ja erg hequote:Op vrijdag 17 september 2010 19:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En de eerste keer was je nog zo geschrokken.Het hoort blijkbaar bij die mannen. Af en toe de spierballen laten zien.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 07:11 schreef Sorella het volgende:
Lol ik zit net het filmpje te kijken hoor ik een hoop herrie en denderen mijn katten door de 2 kattenluiken naar buiten toe. Nu zitten ze alletwee op de vuilnisbak de tuin in te kijken (kattenren)
biokat is een merkquote:
Volgens mij is het gewoon ff dat ze moeten bepalen wie welke rol krijgt...quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze deden het net weer even... En nu gingen ze daarna zelf (dus zonder snoep) weer lief doen
En het is natuurlijk ook wel heel erg overdreven geschreeuw![]()
Goedquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:06 schreef PKfotografie het volgende:
Hoe gaat het nu met de heren??
quote:Op zondag 26 september 2010 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
Lig je hem daar nou te BBQ'en Tombo?
Tombo, je verwarming is vies.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
GoedAf en toe dus een stoeirondje, maar vooral gewoon gezellig. Niet naast elkaar slapen ofzo (maar ze ontwijken elkaar ook niet). Sjefke voelt zich steeds meer thuis
[ afbeelding ]
Nietquote:
Sjefke ligt erbij alsof hij er ook nooit meer afgaat.quote:Op zondag 26 september 2010 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nietdat is iets wat er door de vorige bewoners op is gedaan (lijm ofzo
) en wat er niet afgaat
Nou, dat wordt leuk dan als die kachel ooit weer aan gaatquote:Op zondag 26 september 2010 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sjefke ligt erbij alsof hij er ook nooit meer afgaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 26 september 2010 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, dat wordt leuk dan als die kachel ooit weer aan gaatDaar leren ze van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
komt door die lijmquote:Op zondag 26 september 2010 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sjefke ligt erbij alsof hij er ook nooit meer afgaat.
quote:
Hopelijk helpt het jullie een beetje dat jullie hier kunnen lezen hoe goed het met hem gaat.quote:Op zondag 26 september 2010 23:07 schreef PKfotografie het volgende:
Geef hem een lieve kroel over zijn bolleke als je wilt.
Hij komt nu op schoot kroelen, hij had vast door dat het over hem gingquote:Op zondag 26 september 2010 23:07 schreef PKfotografie het volgende:
Geef hem een lieve kroel over zijn bolleke als je wilt.
quote:Op donderdag 30 september 2010 20:18 schreef tombolafan het volgende:
Zo zit ik dus op een normale avond
[ afbeelding ]
Nelis op schoot, Sjefke dicht tegen me aan, love love love
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |