Luister naar Nokwanda.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:58 schreef nokwanda het volgende:
Zucht... hou nou es op om zo bezig te zijn met wat anderen van je denken terwijl je zelf gewoon gaat doen wat je hart je ingeeft, wat anderen er ook van denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Heel herkenbaar, m'n ouders zelf zijn helemaal niet voor dieren, dus die begonnen ook al te zuchten toen ik zei graag een hond te willen hebben in de toekomstquote:Op woensdag 6 april 2011 20:43 schreef tombolafan het volgende:
Overigens heb ik hetzelfde probleem als met Sjefke; hoe vertel ik het mn ouders/zusjes
Heb nu al laten vallen dat Sjefke wel erg alleen is zonder Nelis (reactie zusje: "oh oh..." )
Mn moeder zei al dat ze niet dacht dat ik ooit katloos zou zijn, dus die verwacht misschien ook wel iets...
Maar ik zei altijd dat ik nu even geen katten zou nemen
Je bent bijna 30quote:Op woensdag 6 april 2011 20:43 schreef tombolafan het volgende:
Overigens heb ik hetzelfde probleem als met Sjefke; hoe vertel ik het mn ouders/zusjes
Heb nu al laten vallen dat Sjefke wel erg alleen is zonder Nelis (reactie zusje: "oh oh..." )
Mn moeder zei al dat ze niet dacht dat ik ooit katloos zou zijn, dus die verwacht misschien ook wel iets...
Je hebt er toch maar elke keer 2?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:43 schreef tombolafan het volgende:
Ja, max 2 iddquote:Op woensdag 6 april 2011 22:23 schreef prupke het volgende:
[..]
Je hebt er toch maar elke keer 2?
Voor sjefke is het idd fijn om een speelmaatje te hebben (hij had er eerst 3...)
En je moet doen wat je hart je ingeeft
Ik vind het heel fijn dat je een katje opvang gaat geven iig
Mn moeder zei dat ie niet zo symmetrisch was als ze uit mijn beschrijving had gehaaldquote:Op woensdag 6 april 2011 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Laat een foto zien van Sawyer, dan zijn ze vast zo om
Nee, omdat je je betrapt voeldequote:Op woensdag 6 april 2011 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mn moeder zei dat ie niet zo symmetrisch was als ze uit mijn beschrijving had gehaald![]()
Ik werd boosToen wist ik dat ik verloren was
Ik ook welquote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, max 2 iddEn Sjefke vindt het vast leuk ja, ik ben echt benieuwd
Ik vrees het ergstequote:Op woensdag 6 april 2011 22:31 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik ook wel
(ik hoop voor je dat sjefke hem niet zijn miauwkunsten gaat aanleren)
Sawyers moeder is ook vrij vocaal dus het kan alle kanten uit.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:31 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik ook wel
(ik hoop voor je dat sjefke hem niet zijn miauwkunsten gaat aanleren)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Heb je ook al een programma gezien over hoe een kitten bij je ouders te introduceren?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:53 schreef tombolafan het volgende:
Ah nu op tv:
Hoe introduceer je je kitten bij je nieuwe kat
Geen maand in Londen dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:00 schreef Cat22 het volgende:
21 mei? * kijkt in agenda*
Algeheel enthousiasme, begrijp ik.![]()
Maar jeutje, een maand inLonden
![]()
Daarom mijnquote:
Wat mij betreft wel.quote:En 21 mei, kan dat?
Ja. Kittenversie is alleen wat fijner, maar gewone kan ie dan best eten. Ik weet niet of Cat er ook al wat vers in gooit? Dan is het nog makkelijkerquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:03 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en dan wat voorbereidingsvraagjes:
• Kan een kitten meteen op Carnibest? Of eerst op kittenvoer? En is er speciaal kitten-carnibest of mag ie met Sjefke mee-eten?
Hij krijgt hier Royal Canin. Omdat Redcat dat gratis geeft en CB aan mijn opvangers voeren erg de spuigaten zou uitlopen. Je krijgt van mij een kittenpakketje mee, zit dat ook in. En dat zou ik de eerste weken zeker zo laten, eerst even bijkomen van de verhuizing en daarna kan hij gewoon CB mee-eten. Er is een speciale kitten versie, die is wat fijner gemalen, that's all. Maar volgens mij kunnen alle kittens meteen adult eten. Als ze zo klein zijn zou ik wel kijken dat hij heel regelmatig kan eten. Bakje laten staan zal niet werken voor Sjefke, dus daar zul je iets op moeten verzinnen. Maar 2 keer per dag is te weinig.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:03 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en dan wat voorbereidingsvraagjes:
• Kan een kitten meteen op Carnibest? Of eerst op kittenvoer? En is er speciaal kitten-carnibest of mag ie met Sjefke mee-eten?
Sawyer is bijna volledig geënt als hij bij je komt (je mag 3 weken later nog eens, gewoon bij je DA, moet je wel zelf betalen). Ik houd de entingen van mijn team nu bij omdat ik moeders krijg die ziektes kunnen hebben. Maar ik verwacht dat Sawyer kerngezond is. Ik vind het eigenlijk best een lastige, want ik weet niet hoeveel risico Sjefke loopt op besmetting, hij is binnenkat dus dat zou moeten meevallen.quote:• Volgens mij is Sjefke niet "bij" met zn inentingen, moet dat voor de zekerheid wel voordat Sawyer komt?
Tegen die tijd laat ik je wel weten of je een kitten kattebak moet aanschaffen. Meestal klauteren ze dan al heel blij de grote bak in en lachen de kitten bak keihard uit.quote:• Zijn er dingen die extra moeten? Mandjes ofzo?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:21 schreef tombolafan het volgende:
Ah, ok, eerst maar gewoon eten (even Ing aan dr belofte houden) en dan langzaam om naar CB
En met eten moet ik idd maar even kijkenmisschien moeder of zusje tussen de middag laten langsgaan voor een extra bakje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |