Gaston is ook een leuke naam BTWquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:38 schreef Cat22 het volgende:
Goeoeoeoeoeoeoeoedemorgen! [/Gaston]
Knappe knul!![]()
Het baasje mag de definitieve naam uitzoeken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gaston is ook een leuke naam BTW
Wat een leukerds HAL9000S, mooi setje, mama en zoonquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:37 schreef HAL9000S het volgende:
Moeder:
[ afbeelding ]
Zoon:
[ afbeelding ]
je kant wel duidelijk zien dat het familie is zeg maar....Sorry voor het kapen van je topic verder, vind dat je heel goed werk doet.... de gedachte dat mijn poes ooit zwanger gedumpt is op straat en dat dat meer gebeurt is echt vreselijk. Fijn dat er mensen zijn om die beestjes op te kunnen vangen
Ooooooooooooooooooooooooooohquote:Op zondag 3 april 2011 20:03 schreef Cat22 het volgende:
Net nog even wat foto's gemaakt, de oogjes gaan steeds meer open!
Sawyer is een GROOOOOTE knul(check die weegschaal!)
[ afbeelding ]
Maar ga nu eens weg met dat stomme toestel.![]()
[ afbeelding ]
Juliet ligt in de mand graag op haar rug maar vond het in mijn hand niet zo lollig. Maar kijkt ook al heel dapper rond.
[ afbeelding ]
Kate![]()
[ afbeelding ]
En is inmiddels ook een aardig handje vol.
[ afbeelding ]
Ow wat zijn ze gegroeid in een weekquote:Op zondag 3 april 2011 20:03 schreef Cat22 het volgende:
Net nog even wat foto's gemaakt, de oogjes gaan steeds meer open!
Sawyer is een GROOOOOTE knul(check die weegschaal!)
[ afbeelding ]
Maar ga nu eens weg met dat stomme toestel.![]()
[ afbeelding ]
Juliet ligt in de mand graag op haar rug maar vond het in mijn hand niet zo lollig. Maar kijkt ook al heel dapper rond.
[ afbeelding ]
Kate![]()
[ afbeelding ]
En is inmiddels ook een aardig handje vol.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 3 april 2011 20:25 schreef tombolafan het volgende:
AHUM!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oooooooh wat leuk
![]()
![]()
![]()
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Owquote:Op zondag 3 april 2011 20:27 schreef Cat22 het volgende:
Ow, ja, voor de duidelijkheid: die knie blijft van mij. Tombo krijgt alleen het kitten.
quote:Op zondag 3 april 2011 20:26 schreef Miss_Isis het volgende:
De grote kleine man heeft dus al een nieuw huis gevonden?![]()
Ik wist het. Hebbert!quote:
Ik ook!quote:
Ik ook en heel eng ook een beetjequote:
Pien van de Plantjes in vleesetende plantjesquote:Op zondag 3 april 2011 20:31 schreef Pien85 het volgende:
Tombo wat leuk! Ik lees in F&F alles maar post nooit![]()
Ik werd er al zelfs een beetje emo vanquote:
quote:
Leuk dat je dat voor deze gebeurtenis hebt veranderdquote:Op zondag 3 april 2011 20:31 schreef Pien85 het volgende:
Tombo wat leuk! Ik lees in F&F alles maar post nooit![]()
Dat zei Sjefke ook al!quote:Op zondag 3 april 2011 21:31 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb het Sawyer net verteld. Hij zei 'miew'.
Noh!quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 21:31 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb het Sawyer net verteld. Hij zei 'miew'.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |