Ja, echt fantastischquote:Op donderdag 30 september 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
Het gaat echt beter dan je (en we) ooit had(den) kunnen denken he?
Wat fijn!quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:10 schreef prupke het volgende:
heb net vernomen dat het met fokke en nol ook goed gaat
en van sukke weet ik het ook , dus wij (pk en ik ) zijn helemaal blij
Yep,quote:
beter had hij niet terecht kunnenquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:32 schreef prupke het volgende:
[..]
Yep,
nu ze allemaal op een byzonder goede plaats zijn, maak ik me bijna geen zorgen meer over mijn kiendjes.
i agreequote:Op zondag 3 oktober 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
beter had hij niet terecht kunnen
Webcam sessie gehad, was leukquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:10 schreef prupke het volgende:
heb net vernomen dat het met fokke en nol ook goed gaat
en van sukke weet ik het ook , dus wij (pk en ik ) zijn helemaal blij
sorry voor de huilbui......quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:34 schreef Papabear het volgende:
[..]
Webcam sessie gehad, was leuk
Maar ik moet nodig een andere webcam kopen, da's inmiddels wel duidelijk
Waren ze maar eens stilquote:
Da's goed om te lezen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:32 schreef prupke het volgende:
[..]
Yep,
nu ze allemaal op een byzonder goede plaats zijn, maak ik me bijna geen zorgen meer over mijn kiendjes.
Ik heb hier echt twee zwaar verontruste katers nu.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:11 schreef tombolafan het volgende:
De relatie tussen Nelis en Sjefke is op zijn zachtst gezegd vreemd
Net was het echt 5 minuten vechten, heb een klein stukje kunnen filmen:
[ link | afbeelding ]
Echt, een geschreeuw, geblaas, gespuug, gegrom, gemiauw! En Nelis met een dikke staart rond de tafel rennend (Sjefke zat op een stoel onder tafel)
En als ik dan boos roep dat ze moeten stoppen en de snoepjespot van Greys pak dan komen ze zij aan zij aan (Nelis had nog helemaal een dikke staart) en staan ze kopjes aan elkaar gevend te bedelen en eten
wut?quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb hoer echt twee zwaar verontruste katers nu.
Ja erg he, ik liet hem bij mn zusje zien en haar poezen gingen met dikke staart richting het kattenluik om te kijken waar die indringers warenquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb hier echt twee zwaar verontruste katers nu.
Ze zitten elkaar aan te kijken en dan rond te kijken met een heeeeeeel groot vraagteken boven hun hoofdjes
Ja he, ik ben ook zo blij met alletweequote:
Hummer zit nog steeds bovenaan de trap op wachtquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja erg he, ik liet hem bij mn zusje zien en haar poezen gingen met dikke staart richting het kattenluik om te kijken waar die indringers waren
[..]
Ja he, ik ben ook zo blij met alletwee
Ja hequote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Hummer zit nog steeds bovenaan de trap op wacht![]()
Ik ookquote:Terecht dat je blij bent, ik vind ze geweldig!
Cat, I'm a kittycat, and I miauwmiauwmiauw and I miauwmiauwmiauwquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:31 schreef tombolafan het volgende:
En toen het Nelis te knus werd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neequote:Op maandag 18 oktober 2010 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
Awww lief
En ze gingen niet vechten?
Ik had het koud!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat laatste moeten we het nog even over hebben met Tombo denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resultaat; ik kon de halve kamer vegen en dweilen
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |